Comentariile membrilor:

 =  draga radu la multi ani cu sanatate!
mircea lacatus
[16.Jan.10 15:22]
sper ca actualizarea regulamentului va aduce cu sine si reparearea nedreptatilor si abuzurilor comise impotriva unora din membrii comunitatii(printre altii si mie)
merci
mircea lacatus
sculptor si poet cu acte in regula

 =  scuze
mircea lacatus
[16.Jan.10 16:06]
unora dintre
evident

 =  ...
Ecaterina Bargan
[16.Jan.10 15:34]
orice schimbare e binevenita daca deschide posibilitati noi. nu ne spuneti pe scurt despre ce e vorba?

 =  problema
Alberto M. Popesco
[16.Jan.10 15:49]
eu nu pot accesa momentan textele care contin limbaj vulgar

 =  la mine
Ecaterina Bargan
[16.Jan.10 15:55]
schimbarile pe care le aplic pe texte nu se afiseaza. apar doar in pagina de editare.

 =  O propunere
Gârda Petru Ioan
[16.Jan.10 16:29]
În cazul textelor introduse în bibliotecă, nu apre posibilitatea editării de către "postator". Eu cred că ar fi utilă, pentru că putem greși, oameni suntem...

 =  alta parere
Mihai Victus
[16.Jan.10 16:35]
...si daca spatiul de prezentare al textelor (nu stiu daca m-am exprimat corect) ar fi mai ingust ar inlesni citirea lor (la proza) pentru ca cititorul nu ar mai fi nevoit sa parcurga randurile alea chilometrice si sa-si piarda rabdarea...

 =  multumim pentru sesizari.
Radu Herinean
[16.Jan.10 18:04]
Da, se pare ca exista cateva probleme clar identificate pentru care va multumim. Vom incerca sa remediem cel putin problemele nou aparute chiar in aceasta seara.

Voi reveni in curand si cu detalii despre cateva din modificarile mai importante.

 =  Bună seara!
Mișu Petrescu
[16.Jan.10 19:25]
La mulți ani! Urat mai târziu, dar... urat.
Revin cu o propunere mai veche. Nu ar fi bine să apară, la toți membrii, nivelul de acces (vizibil atunci când intri pe pagină)? Este o propunere și o întrebare. Nu știu dacă este posibil, dar cred că ar fi necesar.

Am onoarea să vă salut! Mișu Petrescu

 =  spirt
laurentiu ion
[16.Jan.10 22:10]
spre ex., daca incerc sa accesez a IIa pag. a lui felix nicolau, ajung sub un text al marinei nicolaev. chestia asta se intampla cam de o luna incoace, cred. de as ajunge pe pag. lui a. mccann, sau pe cea a lui neruda, nu as avea nimic impotriva.

dar, din punctul meu de vedere, asta nu e o problema. problema e avalansa de texte proaste de pe prima pagina, dar si cea de comentatori ametiti si usor agramati.


 =  pentru cei interesati, Update
Radu Herinean
[16.Jan.10 22:27]
S-au rezolvat urmatoarele probleme:
- editare profil propriu si profile clasici (editori)
- accesare texte cu continut vulgar
- instructiuni acordare stelute (functie de nivel)
- erori afisate sus pe site-urile in alte limbi
- adaugare/modificare poza autor clasic

Au ramas:
- adaugare text folosind IE6
- problema accesare pagini secundare in pag de autor la Felix Nicolau (probabil si altii)
- neactualizare cand se fac editari la texte proprii (de confirmat, probabil feature, nu BUG)
- altele?

Vom evalua daca e viabil:
- afisare niveluri de acces autori
- ingustare spatiu afisare proza (sau afisare pe 2 coloane)
- editare texte din biblioteca virtuala de catre autor (sau o echipa de voluntari cu nivel special)
-

Mi-ar fi util daca cineva care are instalat Internet Explorer 6.0 ar putea verifica daca poate accesa pagina de adaugare text nou, fiindca a fost raportata aceasta eroare si nu o putem verifica prea usor.

Daca mai depistati si alte erori va rog sa le raportati.

 =  eu am ie8
Alberto M. Popesco
[16.Jan.10 22:35]
afiseaza pagina dar cu erori. vrei sa postez ceva de proba?

 =  Alberto.
Radu Herinean
[16.Jan.10 23:08]
daca-mi poti trimite un print-screen e perfect. sau macar un copy-paste aici cu textul erorilor.

intre timp am mai rezolvat cateva chestii, te rog intai vezi daca mai apar erorile.

Multam.

 =  iti dau pe mail
Alberto M. Popesco
[16.Jan.10 23:22]
eroare nu e mare, dar ma rog. iti dau pe mail, okay?

 =  s-a rezolvat
Alberto M. Popesco
[16.Jan.10 23:27]
eu nu lucrez cu ie, folosesec mozilla. insa de ce iti spuneam ca aparea eroare: in stanga jos pe bara de stare era afisat urmatorul mesaj: "gata, dar cu erori in pagina" si ma refer la ie8. eroare persista la ora cand ti-am lasat comentariul 22:35 vad insa ca acum e totul okay. am si postat ceva de proba si totul e okay.

 =  Alberto.
Radu Herinean
[16.Jan.10 23:30]
Da, era un javascript la care am renuntat si pe care IE nu il intelegea.
Multumesc pentru confirmare.

 =  si ar mai fi ceva, sper sa nu fie browserul meu de vina
Alberto M. Popesco
[16.Jan.10 23:32]
la mozilla cand duci mouseul in dreptul textului de pe pagina nu iti mai apar clasicele informatii despre categoria textului si nr de afisari, in schimba la ie8 totul e okay,

 =  Alte sesizări:
Danut Gradinaru
[17.Jan.10 00:53]
La început îmi dădea și mie cîteva erori dar acum merge bine, site-ul în română.
În schimb la variantele italiană și engleză paginile se încarcă foarte greu.
Nu știu cum este la celelalte...

 =  Inca un update pentru cei interesati.
Radu Herinean
[17.Jan.10 01:01]
Au fost rezolvate toate problemele identificate ca atare si au fost facute si cateva imbunatatiri importante.
Variantele in limbi straine nu functioneaza inca pe platforma noua, dar vor fi migrate in cursul acestei duminici.

Voi mentiona acum doar cateva:
- nu mai poate fi postat "text dupa text". Facilitatea forteaza autorii sa astepte un interval predeterminat astfel incat sa nu mai ajunga nici din neatentie in situatia in care au prea multe texte postate intr-o zi.
- In zona "atelier" au fost refacute multe din aspectele grafice pentru o mai buna incadrare in pagina, sunt afisate acum cel putin 50 de texte recente si cel putin 50 de comentarii recente pe texte de atelier.
- La editarea textelor proprii, prima varianta aprobata pe site va fi intotdeauna retinuta permanent, impreuna cu data postarii. Vom putea astfel sa ajutam cu date precise autorii care vor avea incidente legate de plagiat, oferind o certitudine ca textele au fost publicate aici la o anumita data si intr-o anumita forma. Facilitatea este in continua dezvoltare.
- Din aceeasi categorie ca facilitatea anterioara, vor putea fi afisate in curand 2 variante ale fiecarui text: prima varianta acceptata pe site si (daca exista) cea mai recenta actualizare a textului. In plus, daca la actualizarile ulterioare un text este sters (partial sau integral) intr-o masura semnificativa, va fi afisat textul original, nu textul actual.

Mai multe informatii maine.

 =  ...
sophie polansky
[17.Jan.10 02:27]
nu stiu daca are vreo legatura cu update-urile astea, dar am incercat de pe mai multe laptopuri sa intru pe site si nu mi se afisau comentariile.
si nici nu puteam sa fac, evident. pana azi. sper sa nu mai revina.

 =  cum e pe IE6
Laurențiu Orășanu
[17.Jan.10 06:53]
Am testat introducerea, editarea, ștergerea unui text. Merg fain sub Windows XP, IE6 (SP1!).
Încărcarea paginilor, navigarea - performanță net superioară. Mulțumim!
Remarc și paciența de care au dat dovadă colegii în răstimpul cât performanța a fost slabă, pe timpul implementării modificărilor.

 =  Și dicționarul de rime?
Gârda Petru Ioan
[17.Jan.10 11:05]
?

 =  Ioan
Eugenia Reiter
[17.Jan.10 11:09]
merge pentru 3 litere
o să fie funcțional și pentru 2, respectiv 4

 =  Link-ul
Gârda Petru Ioan
[17.Jan.10 11:29]
Nu găsesc limk-ul

 =  Ioan
Eugenia Reiter
[17.Jan.10 11:32]
intri la "atelier" și imediat sub "ultimele logări" apare "Dicționar de rime"
prima coloană din stânga paginii

 =  OK
Gârda Petru Ioan
[17.Jan.10 11:39]
Mulțumesc!

 =  .
Mihai Constantin
[17.Jan.10 12:00]
am internet explorer (nu stiu ce versiune) si windows XP

cand deschid www.poezie.ro, sub lista de texte, unde ar trebui sa fie lista de comentarii, imi apar comentarii la textele din spaniola. mai devreme imi apareau la cele in franceza

as vrea sa mai adaug ca cele 2 facilitati solicitate mai inainte ar fi cu adevarat necesare:

- ingustare spatiu afisare proza (sau afisare pe 2 coloane)
- editare texte din biblioteca virtuala de catre autor (sau o echipa de voluntari cu nivel special)

succes cu implementarile tehnice


 =  Comentariile din atelier
Rodean Stefan-Cornel
[17.Jan.10 12:17]
Vă rog frumos, cine știe de ce nu-mi mai apare facilitatea "Cele mai noi comentarii din atelier"? Acum dacă accesez "Atelier", cum făceam înainte, îmi apar mai multe texte de aici, dar nu îmi mai apare o listă separată a comentariilor, care, mie mi se părea foarte utilă. Nu știu dacă are importanță, dar spun că folosesc Mozilla Firefox.
Cornel Rodean

 =  Cornel
Eugenia Reiter
[17.Jan.10 12:28]
sunt tot acolo, dar în dreapta textelor din atelier.
sunt 2 coloane acum: una cu texte, alta cu comentariile
au fost făcute unele modificări grafice pentru o mai bună încadrare în pagină.

 =  Mulțumesc
Rodean Stefan-Cornel
[17.Jan.10 12:40]
Eugenia,
Mulțumesc mult pentru promptitudine și scuze că nu am căutat mai bine înainte de a întreba; da, am găsit și este mult mai bine acum.
Cornel

 =  Postarea unui text tradus, direct din pag de lb romana, cu selectarea limbii dor
Preoteasa Marinela
[17.Jan.10 13:52]
Radu, parca, acum 2-3 ani se putea posta un text direct din lb romana și în alte limbi și invers. Ar fi mai plăcut pentru cititor, ar avea ocazia lecturării în lb romana și traduceri ale aceluiași text. In rest, e inteligent siteul, mi-ar plăcea sa pot și eu posta: poze, fotografii ... și texte tehnoredactate altfel decât standard.
Mulțumesc anticipat,

 =  completare la titlu
Preoteasa Marinela
[17.Jan.10 13:53]
(...) limbii dorite

 =  Marinela
Eugenia Reiter
[17.Jan.10 14:01]
pe coloana din dreapta a fiecărui text există rubrica "traduceri ale acestui text".
click pe "poți trimite", traduci textul și selectezi limba în care ai făcut traducerea.
în funcție de nivelul de acces pe secțiunea aleasă, aștepți (sau nu) aprobarea.

 =  Am reținut
Preoteasa Marinela
[17.Jan.10 14:23]
Eugenia, mersi. Am găsit. Am verificat. Înainte era chiar la text trimiterea asta.Voi aplica. Cu restul cerințelor pot spera ceva?
Mulțumesc anticipat,

 =  intrebare
Dolcu Emilia
[17.Jan.10 22:41]
Buna ziua,

Imi permit o intrebare care poate fi calificata de colaterala, raportata la problematica in discutie. Si totusi..
Traducerile in franceza nu sunt verificate. De la inceputul anului. Poate fi facut ceva in acest sens ?

Multumesc!

 =  franceza.
Radu Herinean
[17.Jan.10 23:30]
Salut Emilia,

multumesc pentru atentionare, voi verifica imediat care este situatia.
In legatura cu activitatea pe limba franceza, as aprecia daca ai lua legatura cu noi prin email la adresa [email protected]

Radu
editor

 =  radu
Alberto M. Popesco
[17.Jan.10 23:50]
am 2 prb
1. vreau sa postez ceva la multimedia
2. mi s-a luat nivelul si nu am primit nicio explicatie pt ce, ba mai mult decat atat: am fost jignit si tot mie mi s-a luat nivelul, merci

 =  ...
Ecaterina Bargan
[18.Jan.10 06:57]
eu asa si nu pot sa-mi modific textul dupa actualizarea informatiilor. nu apare schimbat.

 =  parere / propunere
silvia caloianu
[18.Jan.10 15:12]
- fara prepozitiile "pe" si "de", la afisarea comentariilor, (adica, in loc de "pe în sfârșit, Multimedia de Alberto M. Popesco", ar fi "în sfârșit, multimedia, Alberto M. Popesco")
- titlurile comentate sa fie mai evidentiate, decat concluzia comentatorului.

 =  .
silvia caloianu
[18.Jan.10 15:21]
mai sus, cand am spus ca titlurile comentate (si numele autorului, clar) ar trebui sa fie mai evidentiate, decat concluzia comentatorului, m-am referit la pagina principala, unde apar si cele mai noi texte, si cele mai noi comentarii.

 =  propunere
Dely Cristian Marian
[18.Jan.10 23:34]
posibilitatea de formatare a textelor consacrate (la introducere dacă nu se pot edita) sau activarea tag-urilor html; instrucțiuni de utilizare.

 =  re/semn...
Petruț Pârvescu
[18.Jan.10 23:35]
***
in atentia editorilor!!!!

N.B. nu inteleg de se retrag oamenii de pe agonia? Poate aveti un raspuns!

 =  inca ceva:
silvia caloianu
[19.Jan.10 19:20]
pentru ca numarul de texte nu inseamna si calitate, nu imi pare buna ideea afisarii lor alaturi de numele autorului, in alte pagini, decat in cea personala a fiecaruia.

 =  dau și eu niște sugestii
Adrian
[21.Jan.10 18:47]
și eu sunt împotriva numărului de texte, e chiar de ff. prost gust. mai ales pentru cei care au 5 texte în pagină și arată 27 pentru că pe restul le au șterse și una peste alta cred că au un text care se repetă de vreo 5 ori pentru că agonia înseamnă feedback și nu etalar a mușchilor mai mult sau mai puțin literari.

apoi cred că ar trebui să fie afișat și cine pune în atelier, ca să nu mă întrebe lumea cine mi-a pus și mi se pare onest ca un editor să primează pe lângă onorurile pentru recomandate și bobârnacele pt. ateliere, deși primesc și pentru recomandate. dar asta e lumea virtuală în care trăim, n-ai ce face și depinde de caracterul fiecăruia.

și, nu în ultimul rând, cel mai important mi se pare abolirea nivelului 105 și orice membru de la 50 în sus să poată posta și cod html pentru că videopoemele sau, mă rog, pseudovideopoemele sunt tot mai în creștere lately și fiecare ar trebui să aibă dreptul la exprimare. dau ex. numai pe joana care tot roagă o editoare să-i facă muzicuța să cânte.

au revoir

p.s. și îmi place faza cu 2 coloane la proză îi dă un asepct așa mai de magasine.

 =  Daca nu cer prea mult
Gârda Petru Ioan
[21.Jan.10 19:59]
Totusi, ar fi util un link din prima pagina spre dictionarul de rime.

 =  da da :)
ionela chiru
[21.Jan.10 20:23]
și eu sunt de aceeași părere cu adrian, să primim și noi ăștia "de rând" undă verde pt postat html-uri dacă nu e cu bănat la domniile voastre.

când mă gândesc cât am obosit-o pe eugenia cu offurile mele :D

sărumânaaaaaaaaaaaaaaaa eugenia pt ajutorul oferit.

soldat jonel.

 =  receptionat.
Radu Herinean
[22.Jan.10 11:20]
Am receptionat mesajele si voi incerca sa aplic in weekend toate sugestiile primite in ultimele mesaje: eliminare nr texte sau schimbare a metodei, afisare editor pentru atelier, link spre dictionar rime plus restilizarea si repararea acestuia, permisiuni pentru HTML.

 =  radu
mircea lacatus
[23.Jan.10 02:57]
ai receptionat pe dracu! uita te mai bine

 =  de noapte buna.
Radu Herinean
[23.Jan.10 02:59]
Dragilor, nu va bazati pe editori ca sa va fereasca de voi insiva, fiindca s-ar putea sa aveti surprize si sa va treziti cu comentariile idioate aprobate. E mai mult o constatare decat un avertisment :)

 =  radu
mircea lacatus
[23.Jan.10 03:09]
mai incearca odata

filozofia ta e cam subtire

ai coaie si spune mi in fata ca nu ma mai vrei pe aici
nu te mai fastaci ca o codana!

 =  daca mai era nevoie de vreo confirmare...
Radu Herinean
[23.Jan.10 03:15]
Iti spun orice si fata in fata daca mai e ceva de adaugat.

Deocamdata sunt curios daca e cineva pe-aici care sa vrea sa mai stai pe-aici...

Si ma bucur deoarece cu ocazia asta mai vede si lumea cu ce au editorii de-a face, fiindca se tot vorbeste de cenzura cand de fapt e doar o reactie normala la prostie fara limite. Si fiindca imi dau seama ca n-ai limite, iti spun de-acum ca urmatoarele tale mesaje nu cred ca vor mai putea aparea pe site, iar eu nu cred ca voi mai avea ce sa mai raspund.

noapte buna :)

 =  rugăminte
Cezar Cătălin Viziniuck
[23.Jan.10 11:01]
Nu știu exact unde să mă adresez de aceea o fac aici cu scuzele de rigoare dacă nu-i o idee prea bună. Am o întrebare: Care sunt încălcările de reguli pe care le-am făcut de nu merit nici măcar nivelul 10? Nu de alta, dar m-am cam săturat să tot aștept să mi se aprobe un comentariu. Mie îmi este suficent acest nivel, căci în ceea ce privește textele, îmi comvine când sunt controlate de editori, astfel le pot vedea "valoarea". Vă mulțumesc pentru îțelegere, Cezar.

 =  Cezar.
Radu Herinean
[24.Jan.10 16:53]
Cezar, esti aproape acolo, dar nu esti deja acolo. O sa te rog sa mai ai rabdare o perioada, mai ales ca in ultima perioada, cel putin pe limba romana, atat textele cat si comentariile sunt aprobate de obicei la intervale de minute sau cel mult zeci de minute.

 =  Mulțumesc!
Cezar Cătălin Viziniuck
[24.Jan.10 17:21]
Mulțumesc pentru informație. Cu respect, Cezar

 =  era bine inainte de modificare
silvia caloianu
[25.Jan.10 02:59]
nu imi place acum rubrica "cele mai noi comentarii", din pagina principala: e foarte aglomerata, neatractiva, defel nu scoate in evidenta textul comentat si autorul acestuia, iar partea din textul deschis al comentariilor... daca nu ne satisface curiozitatea - asa incat sa nu mai fie necesar sa mai accesam pagina respectiva -, poate fi si respingatoare.

 =  Silvia.
Radu Herinean
[25.Jan.10 10:54]
in rubrica de comentarii accentul e pe comentarii, iar detaliile despre text, care se vad, sunt accesate oricum implicit prin comentariu.
Vom reevalua si cu siguranta va mai suferi modificari dar nu neaparat in sensul in care iti doresti.

 =  mi-am spus, doar, parerea, tu stii...
silvia caloianu
[25.Jan.10 16:07]
e siteul tau, faci cum stii, desigur, nu e vorba de un moft la care ma asteptam sa rezonezi. din cate stiu, tot ce e ascuns, necunoscut, incita... adica, nu cred ca metoda respectiva mareste numarul accesarilor. pe de alta parte, eu, de ex., daca vreau sa comentez un text, pentru a-l evidentia, a-l aduce-readuce cititorilor, nu fac decat sa ma expun pe mine insami. si, cand intru ca sa vad ce texte noi, ce texte comentate... ei, dar... daca asta e miza... tu stii.

 =  sugestie
Dana Stefan
[26.Jan.10 12:34]
e acceptabil sa se reformateze caseta lamâi de pe pagina de postare, pe orizontala de exemplu? ar lasa spatiul complet sub ea, pentru postari, fie doar de texte, fie imagini vizuale in format divers. in formula actuala, domnule herineanu, se formeaza un "L" si in cazul unor imagini orizontale, se pierde spatiul din stanga casetei.
aprecieri pentru efortul de imbunatatire a site-ului

Linea

 =  Probleme
Gârda Petru Ioan
[15.Feb.10 13:37]
De ieri, casuta de comentarii nu-mi apare la unele texte decât după un Refresh. La fel, nu apare comentariul decât după un Refresh. Cred că li se întâmplă și altora, pentru că apar postări repetate. Poate că știți, dar văzând că problema persistă, mi-am zis că poate nu...
Mulțumesc!

 =  Și eu am probleme
Maria Tirenescu
[15.Feb.10 14:31]
Am postat un text numai pentru a atrage atenția că se întâmplă ceva ciudat. Apar comentariile in lista mea de comentarii, la textul meu, dar nu pot citi acele comentarii decât la offtopic și nu pot corecta textul. Am completat de două ori textul inițial, dar aceste modificări nu se afișează. Le văd doar eu când întru pe text să în editez.

Căsuța pentru comentarii se deschide numai la anumite texte. Se poate remedia situația? Am văzut că și alți membri au probleme asemănătoare.

Mulțumesc!

Maria

 =  precizări
Maria Tirenescu
[15.Feb.10 15:20]
Aici, ultimul comentariu pe care îl văd este al lui Gârda Petru Ioan, postat la ora 13 și 37 de minute. Al meu nu se vede. Dacă nici acest a nu apare direct, înseamnă că problema nu e rezolvată. Oricum, eu nu mă pricep la programe și programări.

Cred că, odată identificate problemele, vă veți ocupa de ele. Eu nu pot decât să le sesizez. Am rămas lângă calculator numai în ideea de a vă spune pe parcurs dacă s-a schimbat ceva sau nu. Voi șterge textul de la personale, că oricum nu e scris decât ca un semnal.

Sper să pot activa în scurt timp.

Mulțumesc!
Maria

 =  Bug
Dan Norea
[15.Feb.10 15:28]
- intru pe pagina de autor;
- selecționez o subcategorie de texte, de ex. "Personale", care are 2 coloane;
- dau click pe 1, pentru coloana mai veche;
- în loc să apară coloana 1 de la "Personale", îmi apare coloana 1 din toate cele 10 coloane cu texte, la grămadă.


 =  Am de câteva zile o problemă
Vali Slavu
[15.Feb.10 16:30]
Am pe site 100 de postări, pe două pagini. Dacă vreau să accesez pagina cu cele 50 de texte mai vechi, nu reușesc. Pot intra la fiecare text în parte, din comentarii. Dar pagina cu toate cele 50 de texte nu se deschide.
Precizez că nu e o defecțiune a calculatorului meu. Am mai rugat câțiva utilizatori să încerce și nu au reușit.
Vă rog, poate reușiți să mă ajutați!
Vali Slavu

 =  s-a rezolvat problema mea
Maria Tirenescu
[15.Feb.10 16:55]
Problema pe care am semnalat-o s-a rezolvat. Am șters din Tools history...

Mulțumesc!
Maria

 =  Un necaz care se menține și unul nou
Dan Norea
[15.Feb.10 18:32]
Pe versiunea veche mi se întâmpla ca, la anumite texte, lucrând în IE6, să îmi apară în fereastra de comentarii "The page cannot be displayed". Din cauza asta, de la o vreme am trecut pe Mozilla.
Acum, știind că veniți cu noutăți, am intrat în IE6 pe textele mele, de sus în jos. Destul de repede a apărut iarăși eroarea din fereastra de comentarii, anume pe textul
"http://agonia.ro/index.php/poetry/13919650/Nostalgiile_lui_Băsescu"


În plus, la textele cu expresii vulgare, deasupra titlului apare o bandă cu "Anunță-mă pe email despre comentarii noi! da / nu". Iată linkul:
"http://agonia.ro/index.php/prose/13922421/Violatorul"

 =  Referitor la problema semnalată de mine...
Vali Slavu
[24.Feb.10 19:08]
Odată cu postarea unui nou text, pe o a treia pagină, s-a rezolvat problema. Poate fi acum vizualizată și prima pagină.
Nu știu care ar fi explicația, important este că s-a rezolvat.

 =  candidez la mioritzsa șefă.
Mirela Zafiri
[11.Mar.10 21:31]
nu cred nimic despre acest text, dar aici s-a nimerit sa intru.
domnule radu, impresionata de fotografia ce va reprezinta, si pe care nu stiu cum de nu am observat-o pana acum ...?!??, am citit stirea cu mioritzele, care m-a distrat grozav, si mi-am dat seama ca nu as putea lipsi din castingul anuntat... dimpotriva, cred ca ar trebui sa am un loc de frunte..., ca artista de inalta performanta ce ma aflu !
deci, candidez la mioritzsa șefă.
doream sa va comunic personal imboldul meu de cum v-am vazut.
cu cele mai sincere si nationaliste ganduri
Doctorina mz

 =  Diacritice...critice
matrana ioana irina
[20.Apr.10 19:30]
am inteles ca este IMPERATIV, pe acest site simpatic , sa folosim corect literele alfabetului intr-o fraza, ceea ce mi se pare corect.
am fost indrumata spre dumneavoastra pentru a ptea folosi diacritice pe un pc care nu are asa ceva(cel putin nu sunt un super utilizator de calculator)...daca dati peste acest mesaj ,intr-un tarziu---dar nu prea tarziu pentru ca nu as vrea sa fiu exclusa din acest mediu elevat---sper sa primesc si un raspuns favorabil.
o seara placuta ....
cu respect :IRINA.

 =  diacritice
Eugenia Reiter
[20.Apr.10 19:31]
aici găsești și te poți ghida:

http://www.agonia.ro/index.php/article/1839790/Instalare_și_utilizare_diacritice_românești_în_Windows_XP

 =  Dicționarul de rime
Gârda Petru Ioan
[20.Apr.10 19:42]
Încă nu merge pe patru litere. Unora ne-ar prinde bine...

 =  Mici probleme tehnice
Goea Maria Daniela
[26.May.10 21:50]
Am o rugăminte: nu mi se mai permite să-mi modific motto-ul - câmpul respectiv este dezactivat. Cu aproximativ o lună în urmă am adăugat la motto-ul meu un apostrof, și cam de atunci am problema aceasta (poate există o legătură).

De asemenea, sugerez introducerea interogației "da sau nu?" înainte de a se șterge un text. Mie mi se întâmplă să fiu la un pas de a șterge un text, atunci cînd îl modific - apăs căsuța dreapta jos (ștergeți), în loc de stânga (modifică).

Cu mulțumiri.

 =  Reiterare solicitare asistență tehnică - D-l Herinean
Goea Maria Daniela
[30.May.10 23:20]
Reiterez solicitarea de a-mi fi deblocat câmpul "Motto" din cadrul opțiunii "Editează-ți profilul" - citiți, vă rog, și commul meu de mai sus.

Mulțumiri.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0