Comentariile membrilor:

+ da
Veronica Văleanu
[26.Sep.13 16:43]
un text interesant.
incepe in forta. in prima strofa totusi par a se folosi prea multe cuvinte pt a declansa flash-ul mental. se mai poate taia
[in prima bancă rămasă undeva în afara colii,] -fara undeva
[pe locul de lângă fereastră, în seara aceea de noiembrie] -fara aceea
[în care a venit gerul. când peste noapte ferestrele rămân deschise] -[cu gerul, cu ferestre deschise peste noapte.

[forma a plecarii]- mai bine gasesti altceva, ca sa nu stearga efectul pe care-l vei da apoi cu [regasirea]

stephen hawking, nu steven.
mi-a placut mult cum ai folosit acest icon (S.H. imobilizat in scaunul lui, miscandu-si doar mintea, si revenirea la statusul de copil intepenit intr-o banca, si scanteia care e in mintea amandurora, odata cu intrebarile)
mi-a placut si chestia cu pasarile, merge perfect

[timpul blocat în noi,
noi, în micarea noastră ondulatorie.]- aici e o tusa prea apasata. esenta insa e buna.

 =  eu, cititorul
dorin cozan
[26.Sep.13 18:40]
eu as renunta la ultima strofa. s-ar termina totul foarte frumos.

 =  au contraire
Veronica Văleanu
[26.Sep.13 19:26]
pai tocmai ultima strofa ii confera un statut special

 =  ...
Daniela Bîrzu
[27.Sep.13 08:33]
veronica, multumesc.
nu prea sunt capabila sa modific texte, dupa ce ele vin intr-o forma sau alta, de aceea apreciez mult sfaturile. in cazul primei strofe, schimbarile sugerate ajuta la cursivitate si voi modifica. si la rest, o sa ma gandesc.
dorin, e posibil, dar si eu cred ca fara ultima strofa, you know, something will be missing, chiar daca n-o fi nici cea mai inspirata, nici cea mai frumoasa.

 =  un text ce se împotrivește sieși
Vasile Munteanu
[27.Sep.13 09:45]
(+) un text de o stranietate aparte, paradoxal, deopotrivă al trecerii și al rămânerii; al lipsei de repere și de orizont; al transformării, dar nu al devenirii; singura certitudine fiind Sinele; care se încăpățâează să măsoare dimensiunile, mai ales în plan vertical.

(-) pe de o parte, este un text de "stare", însă discursul... nu curge, este evident unul construit, elaborat; frazarea nu este liberă; pe de altă parte, textul abundă de pleonasme de natură logică, ceea ce îi răpește din cursivitate și din estetic, mai cu seamă în ultima strofă, unde verbele de mișcare abundă [oprindu-se, mergând, mișcare, încetinită (acompaniat si mai nefericit de "ușor"), plecării, regăsirea, continuă + să stea + imobilizat (aici e maxim), parcursă + curge, blocat, mișcarea]

 =  re
Daniela Bîrzu
[27.Sep.13 10:42]
pentru + / îmi plac lucrurile ușor stranii. restul, da , exact asa cum ați spus. ( smile)
pentru - / nu este un text construit. ( oricum nu contează). în rest da, bătălia pentru estetic nu se termină niciodată. sunt de acord cu pleonasmele logice. nu neapărat că doresc sa fac din ele poezie. dar unele mi se par dragute, așa. ( double smile)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !