Comentariile membrilor:

 =  Prezenta monstrilor naste umor
carmen mihaela visalon
[07.Dec.05 10:22]
Fara comentarii...

 =  agreed!
Florina Daniela Bordieanu
[07.Dec.05 10:44]
mama, Alina, ce mi-o placut mai ales partea asta:
"Cred că dacă ar avea o viață sexual-amoroasă mai intensă, ar trece și peste frustrări și ar ști să glumească, chiar pe seama unor furii de acum cinci minute sau a unor disonanțe în idei, absolut firești, de altfel(subiectul este mult prea larg pentru a fi dezbătut aici) :)."

zambetul, draga mea, asa e.
s-a pierdut zambetul de pe-aici. da' rau de tot.

placut punctul tau de vedere.
placut mult.
da' mult, nu asa.
trebuie doar sa VEZI dincolo de hazliul citatului cu pricina.
Si stii ceva, cand o sa vin la Bucuresti, hotarat o sa-ti dau de veste, poate ne vedem, daca nu la o bere ca nu-mi place de amara ce-i, macar la o cafea.

cu zambet,
Dana


P.S. cat despre maestrul Bufnila, paradoxul face ca fiind din acelasi oras, nu l-am intalnit niciodata:).

 =  P.P.S
Florina Daniela Bordieanu
[07.Dec.05 10:48]
P.P.S.
daca mataluta esti virtual-idealista, atunci sunt de acord sa ma declar asemenea si eu
traiasca virtual-idealismul!
(cam asa ar fi strigat maestrul sus mentionat, nu?:) )

 =  stai asa...
serban georgescu
[07.Dec.05 12:12]
Adicatelea, dupa cum zici matale, carevasazica, prin urmare, inseamna ca

... daca nu faci glumite pe site, inseamna ca o duci rau cu viata sexualo-amoroasa ???

si, prin urmare, daca iti remediezi viata sexualo-amoroasa, iti vine iar cheful de glumite ?

deci, stai sa ne intelegem

sinus de alfa egal cu raportul dintre cateta opusa si ipotenuza?

sau ...

 =  virtual-idealistă
Alina Livia Lazăr
[07.Dec.05 12:29]
Carmen, și pe mine mă amuză monștrii, zău. Mai ales că nu mi-e frică niciodată de ei. De orice soi ar fi :)

Dana, am receptat invitația și de abia aștept să îi dau curs. Mulțumesc :)

Șerban, ai scos din context și ai reformulat după cum ți-a fost pofta. Nu spuneam de glumițe, ci de un spirit mai liber și mai dezinhiba(n)t care, da, presupune și umor(știut fiind că acesta este deseori marca inteligenței).
Conform statisticilor, cele mai mari frustrări și cu cele mai dezastruoase efecte sunt de natură sexuală.

Sunt virtual-idealistă,da.

prietenesc,
li



 =  de acord.
Radu Herinean
[07.Dec.05 12:33]
poti sa crezi ca unora le-am recomandat chiar eu sa ia o pauza si sa iasa pe afara? daca nu poti, cred ca sunt cativa care ar trebui sa recunoasca, si nu sunt putini.
tin minte ca acum cateva luni ii spuneam uneia dintre autoarele de aici ca daca nu ia o pauza de poezie.ro o sa fiu obligat sa restrictionez accesul din tot orasul in care sta, ca sa ma asigur ca mai iese din cand in cand de pe site.

acum sunt inca la birou, o sa revin probabil mai tarziu.

 =  subscriu
Lidia Muraru
[07.Dec.05 13:11]
Multumim Livia. Subscriu parerii tale intr-o masura. Ii scriam lui Radu ca am avut si eu gandul retragerii de pe side. De ce? Pentru ca "poezie.ro", uneori, ajunge un teren de "improscare cu pietre" si targ de vorbe vulgare. Atunci ma intreb cu rusine ce caut printre "poezisti"?
Hai sa scrie poezie. Poezie(cu P). Sa aparam frumosul, adevarul si realul...

numai de bine

 =  Confesiv către Radu
Alina Livia Lazăr
[07.Dec.05 13:25]
Radu,

Eu pot multe, de ce crezi că n-aș putea crede că ai făcut sugestia cu ieșitul pe afară, la răcorel?! Îmi pare rău că nu sunt originală, însă atât pot să fac. Această sugestie.

Dar tu ai putea să faci mai multe, nu-i așa?! De fapt, trebuie să faci mai mult. Nu mă interesează politica editorială și managerială a acestui site, dar valoarea morală a lor dă semne de astenie. Morală și umană, să ne înțelegem. Așa cred eu și așa se aude.

Faptul că mi-ai amintit episodul de mai sus mă duce cu gândul la faptul că ai o atitudine paternă, pentru care, te felicit! :)

Eu nu sunt de partea nimănui, nici măcar a mea, nici măcar a ta.
Eu sunt de partea poeziei.
Oriunde s-ar scrie ea.

li




 =  târg
Alina Livia Lazăr
[07.Dec.05 13:35]
Lidia,

Nu de târgul de vorbe vulgare trebuie să ne fie teamă!
Ci de cum rămân tarabele după ce tot ce a fost la târg s-a epuizat.
Pentru că, nu-i așa, produsele astea se vând cel mai bine!
Am citit și ieri o poezie de-a ta și mi-a plăcut.
Continuă!

li




 =  Directia spre Nu-Nu
adrian grauenfels
[07.Dec.05 14:28]
cine e furios? cine e nefericit ? cine nu stie ce sa faca intr-o duminica ploioasa dar cere eternitatea? eu zic sa deveniti NUNU-isti , acolo e armonie, dezmat hedonist si numai zambet. La naiba cu viata, cine are nevoie de aer catei si amor cind exista atitea cuvinte de pus in ordine.
Sau in dezordine daca geografia si educatia o cer. Unde primeste Freud, Alina?

 =  no offence
serban georgescu
[07.Dec.05 15:11]
Sigur ca am scos din context, pentru ca exact ideea respectiva mi-a atras atentia.

Uite, ca sa fiu mai exact, mai scot o data din context fraza respectiva:

"Cred că dacă ar avea (adica ei - unii n.S.) o viață sexual-amoroasă mai intensă, ar trece și peste frustrări și ar ști să glumească"

mie unul mi se pare absurd sa crezi ca cineva, daca are o viata sexuala mai intensa, devine mai glumet...

si apoi, prin deductie se intelege ca intensificarea vietii sexuale a membrilor, ar duce la revigorarea site-ului (!)

ceea ce mi se pare hilar,

si nu amuzant

parerea mea



 =  Serbanului, cu zambet
Florina Daniela Bordieanu
[07.Dec.05 15:40]
Serban, ai scos-o din context si evident ca ti s-a parut jignitoare.
dar, dumnezeule, de ce ai citit-o ad litteram??? tocmai tu...:(.

era un exemplu si atat. de viata normala,la fel ca o plimbare pe malul Dambovitei, la fel ca iesirea la o terasa, intalnirea cu prietenii, comentarea live a unei carti, etc etc...adica trairi reale, reale.
eu asa am citit.
iar Alina a subliniat tocmai acest aspect pentru ca e ca o tusa groasa, un contur ce vrea sa atraga atentia.
daca se exprima fad, plat, sau mai rau, serios-poetic...unde mai era zambetul? detasarea de incrancenari?
nu, Serban, eu nu vad asa.
si...in nici un caz atunci cand am zambit si am stabilit o intalnire cu Alina la o cafea nu m-am gandit ca ma duc si ma intalnesc cu ea si purtam discutii erotice, te asigur:).
Pana la proba contrarie,sunt un om normal, fara deviatii manifestate public:)

desi, daca stau stramb si ma gandesc drept, e o tara libera.
ia sa mai vad cum mai pot fi interpretate cuvintele astea.

P.S. serios vorbind, nu ma citi nici pe mine ad litteram.
desi zambesc.

 =  părere
Dinis Adrian
[07.Dec.05 16:25]
Eu unul am hotărât de la ultima părere să nu mai comentez pe niciunul ( așa o să știu care îmi sunt cititorii, dacă am vreunul, ș.a.m.d) decât foarte rar- ete cum o fac acum- pentru că mi-ai stârnit zâmbetul. Chiar dacă e unul amar. Știi râzi tu dar nu e râsul tău. Oricum eu m-aș sustrage de la definiția ta de creaturi ciudate și îți spun că poeții în general suferă de altele, nu numai de o dependență virtuală, mai ales, marii poeți și eu tind să fiu unul dintre ei:) Mai mult ca sigur probabil după ce voi muri, că bine a zis cineva adevărații artiști plac doar morți. Există câteva excepții bineînțeles și tare aș vrea să mă număr printre ele. Semnat eu Narcis Poetul, care nu s-ar fi numit niciodată singur așa, însă date fiind circumstanțele... Cât despre domnul Bufnilă îmi stârnește zâmbetul+ alte polemici total răutăcioase care mie îmi amintesc de faptul că sunt mulți proști în jurul meu permanent indiferent de spațiu fie el virtual, fie real. De exemplu, cu Vogrinde ăla s-au făcut atâtea valuri, mai e cu urma scapă turma- dacă e să comenteze unul o fac și ceilalți altfel nu, etc. Etc. Închei cu nebunia-înțelepciune: Dacă un prost tace poate părea deștept, dar dacă un deștept tace poate părea prost deși de cele mai multe ori este pentru că este înconjurat de proști. Cât despre vorbit orice gând este suficient de prost încât să poată fie scris. Am vorbit pentru că ești cred eu o fată deșteaptă.
P.S. te-ai gândit că poate unii nu vor interpreta textul tău ca pe o glumă- pentru că asta e o glumă reușită, dar tot glumă rămâne. Ca să n-o mai lungesc v-ați gândit că unii vin aici ca să simtă că ceea ce fac ( adică scrisul) nu e în zadar. Mă uit la epigrame, la texte cu glumițe care se vor poezii de exemplu și observ că nu se mai face diferența între ludicul poetic și cel de stradă pentru că... în cazul ăsta amicii mei sunt cei mai mari poeți din lume, din toate timpurile, pentru că atunci când aud: ,, Eu scriu doar pentru mine mor de râs tată” pentru că ccriem pentru cititori chiar dacă noi suntem singurul, pentru că dacă nu ți-ar place cum scrii n-ai mai scrie.
P.S.S.- Din nou un text bun va fi trecut cu vederea doar pentru că o glumă a intrat la subiecte fierbinți. Poate am interpretat așa doar din cauză că m-a durut capul:)) deși între timp am scris și o poezie. Măcar de-ar naște monștri, monștri sacri în poezie. Mă gândesc dacă timp de 24 de ore n-ar mai muri nimeni în lume. Nu ești idealistă, eu sunt:))

prietenesc, sin

 =  Și, de altfel ...
carmen mihaela visalon
[07.Dec.05 18:42]
"Gandurile lui Nichita

Gand 1: Părerea mea este că poetul nu are o epocă a lui; epoca își are poeții ei și, în genere, epoca își vede singură poeți.
Gand 2: Vreau să vă spun un lucru, cu riscul de a mă repeta: eu nu prea cred că
există poeți, cred că există poezie.
Gand 3: Dacă n-aș crede în mesajul meu literar, nu aș scrie. Pur și simplu, n-aș crede și ... e o falsă modestie să spui "domnule, eu scriu pentru că iubesc poezia ... da' nu prea cred dacă am talent, dacă n-am talent". Eu cred foarte mult în talentul și în vocația mea, pentru asta mi-am
jertfit întreaga mea existență, ca să adaug, cu o picătura în plus, sensibilității contemporane o
formulare mai nouă, mai adecvată etcaetera.
Gand 4: Atunci va fi o poveste scurtă, o confesiune scurtă, Acum două-trei după-amieze, primesc un telefon de la un necunoscut, care era îngrijorat că aș fi bolnav,
care era fericit că m-aș fi însănătoșit, mă rog ... Și-mi spune un lucru care m-a lăsat așa ... nemaipomenit de bucuros. Mi-a spus, zice: bă, poete, zice, nu mor
caii când vor câinii. Și-mi spun mie: știi că are dreptate, am spus eu, să știi că omul ăsta are
dreptate. Păi nu mor caii când vor câinii!"


 =  de acord.
Radu Herinean
[07.Dec.05 18:57]
Alina Livia, ce zici tu e adevarat, si nici n-am sa te contrazic, insa gandeste-te la un lucru: e posibil ca eu si ceilalti editori ai acestui site sa nu simtim nevoia sa ne aparam de toate atacurile, barfele si in general lucrurile despre care spui ca "se aud pe aici".
pana acum am incercat doar sa explicam lucrurile care sunt prost intelese. cei care sunt dispusi sa inteleaga o vor face. ceilalti... ca si noi, sunt liberi.
raspunsul asta e pentru tine, sper sa nu genereze iar o gramada de contestatii fiindca nu mai sunt dispus sa particip la discutii "tematice".
radu

 =  make love, not war...
Ioana Veronica Epure
[07.Dec.05 22:12]
Cred ca era si momentul ca cineva sa schimbe putin tonul... Se petrec atatea pe site in ultima vreme, lucruri care nu au nici o legatura cu poezia, incat uneori ma intreb daca cineva de aici mai are chef sa scrie... desi sunt atatia oameni care posteaza, zi de zi, si care merita sa fie cititi. Sunt cei care nu cauta stelute, pe care nu ii intereseaza detaliile administrative, ci doar atat: sa scrie si sa comunice cu altii asemenea lor.

Poate e timpul sa luam o gura de aer, sa ne asezam frumos in fata foii (sau a calculatorului) si sa facem ce stim noi mai bine: sa scriem. Pentru ca in ultima vreme, ocupati sa aruncam cu rosii unii in altii, am cam uitat cum se face asta.

Alina Livia Lazar, iti salut initiativa. Oameni buni, ingropati odata secera!!!

 =  erata
Ioana Veronica Epure
[07.Dec.05 22:31]
Ups... securea, pardon. :)

 =  suntem selectivi. natural!
Daniel D. Marin
[07.Dec.05 23:37]
Alina Livia,
tu pe câte planuri ai vrea să avem o viață foarte intensă?!
(uman, spiritual, sexual, literar...)
...Pentru că la un moment dat, facem noi ce facem, și tot devenim selectivi. Nu că am vrea!...

 =  dependent moderat
Daniel D. Marin
[07.Dec.05 23:59]
să vedem ce am înțeles eu din ce a înțeles Alina Livia:
1. în realitate suntem nașpa, n-avem o viață ok, poate nici talent, căutăm supape.
Soluția aparentă?
Ieșirea din real, intrarea în virtual.
Numai că: nu venim aici singuri! Ci cu aura noastră de angoase, frustrări! La care se mai adaugă și cele "cultivate" aici.
2. cineva din afară/din interior (de exemplu, Alina Livia) asistă la fluctuația, ce spun eu!, la dispariția confortului personal (cauzele: cele de mai sus) și ne anunță acest lucru. Ne dă și o sugestie: să mai ieșim pe afară, să mai discutăm, dar nu ca și până acum, ci altfel: cu iubire, înțelegere. Cu grijă față de aproape, față de noi... Deducem și o a doua idee: înțelegători să fim și aici, să nu ne mai certăm, să nu atacăm (textele) dur...

Acum, observația mea: legat de intenție (când ne implicăm pe site): s-ar putea să fie foarte egoistă - propria satisfacție și cam atât! Sau s-ar putea să nu fie! Totuși, măcar uneori, suntem ființe rezonabile. Îi mai și menajăm pe ceilalți, nu doar le întreținem frustrările (sau le întreținem doar până la un anumit punct, înainte să devină de-a dreptul nocive). Într-un fel sau altul, interacționăm, îi stimulăm mai mult sau mai puțin pe ceilalți, ne stimulăm între noi.
În rest, pledoaria ta pentru a te avânta și altcumva în viață e legitimă și firească. Mai mult, eu cred că orice tip de literatură e minoră în comparație cu Viața! Chiar dacă e parte din ea.

Legat de “divorț” [pentru că sunt nou pe site și, iată, să schițez și eu o :) frustrare] : de ce au "divorțat" acei oameni de poezie.ro? Și: cu cine s-au logodit între timp? Pentru că, sincer, eu nu mă prea simt logodit cu poezie.ro. Am postat un text, l-au citit 12 persoane; nici o reacție! Nici una! Ceea ce înseamnă că "logodna" e formală! Sau suferă! Lipsește unul din parteneri!!

Și, ca să mă fac și mai clar: n-am intrat pe acest site pentru că aș căuta oameni drăguți, care să nu dea la glezne. n-am intrat pentru că aș fi frustrat social, literar, sexual sau mai știu eu cum, n-am intrat pentru că aș vrea să-mi rezolv aici mici sau mari angoase. am intrat pentru a da o șansă textelor mele să interacționeze direct cu oamenii, așteptându-mă ca din acest gen de relație să se și nască ceva, să existe, așadar, feed-back. deocamdată el nu există!

 =  parere
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
stiti ce revigoreaza siteul? exact opusul la ceea ce propune Alina. Schimburile de comentarii, diferentele de opinie, competitia, fervoarea, incapatinarea, chiar si bisericutele multora de aici, chiar si impartitul de stele. Stiti cum se formeaza un diamant? Supus la presiuni extraordinare. Nu putem fi toti de aceeasi teapa, am deveni toti lesbiene, homosexuali sau prea normali, sau prea anormali. Faptul ca suntem diferiti confera valoare, faptul ca indiferent de cat d emulti idioti exista pe acest site, exista si oameni de valoare, scriitori de valoare. Si nu este nevoie de nici un comentariu, ei se stiu. Acest site, asa cum este el cu bune si rele, deschide porti. Eu unul am realizat asta pe pielea mea. Cei care cred ca viata reala este afara, sa se duca afara, cum isi vor face cunoscuta poezia la inceput de drum? Cati se pot aduna la o cafea? 23 de milioane? Oameni de actiune gen Bufnila exista si apreciez, dar cred ca fiecare poate fi ceea ce este Bufnila, asta plecand de la o schimbare de atitudine interioara.
Textul Alinei mi se pare un pic copilaresc, nu poti schimba tu lumea asta, orgoliile, sabii, toate sunt bune asa cum sunt, dupa parerea mea. Fiecare crede ce vrea, simte, se exprima. Probabil ca ori esti sictirita de unele chestii, ori deprimata, nu uita, numai cine-i puternic invinge. Si cel mai frumos este atunci cand invingi de unul singur.
Asta iti confera adevarata placere si adevarata valoare. Aici este o lume speciala, si asa ramane.
Multumesc

 =  soluția! :) (alte alternative)
Daniel D. Marin
[08.Dec.05 07:21]
Da, Ionuț, sunt și alte metode de revigorare! Una dintre ele: aceea (care de fapt nici nu e o "metodă") de a fi noi înșine. Și de a fi cât mai sinceri posibil, mai ales cu noi înșine. Nu are sens să fii "călduț" doar pentru că mulți alții asta fac. Sau să fii acid, în orice situație, doar pentru că e cool. Cred că în definitiv (în cazul de față), textul e cel care decide, nu o atitudine auto-impusă rigidă. Iar dacă suntem deschiși către unele experimente de acest fel, propun și eu unul:
timp de 4 zile să nu ne menajăm, dar deloc, să folosim la maxim spiritul critic, să ne duelăm, cum s-ar zice, oricât, și asta, atenție!, fără a ne supăra în nici un fel!
Am reuși astfel: să fim și neorgolioși (pentru că oricare ar fi schimbul de idei, nu ne va deranja/supăra. un schimb de idei nu e tot una cu un atac la persoană!) și intenși (pentru că am trăi un act de critică totală, dacă vreți). În felul acesta, atât virtual-idealiștii, cât și Ionuț Caragea ar avea satisfacție. Și s-ar depăși limitări de comunicare!





Autorul acestui text nu mai acceptă comentarii la acest text
(sau şirul de comentarii a fost oprit de un editor)