Comentariile membrilor:

 =  romanian TV
Tudor Giugariu
[27.Mar.06 21:26]
De ce vorbesti la persoana I- plural ?
" Ne adulăm starurile, invidiem bogații, înjurăm politicienii." - cine face asta ?
Noi ?
Care noi ?
Eu stiu ca lucrurile despre care vorbesti apar oglindite in presa si televiziune.Cu alte cuvinte, aceste fapte punctate in articolul tau sunt creatia a catorva formatori de opinie de la ziare sau televiziuni.
"Suferim de becalism, manelism, vadism."
Cine sufera ?
Eu stiu ca cei despre care vorbesti apar in fiecare zi ori in presa ori la televiziune, iar in privinta manelelor, acestea sunt propagate intens prin televiziuni, noaptea dintre ani fiind un edificator exemplu in acest sens.
Astfel incat, mai bine ai face o critica la adresa mas-mediei si nu a poporului nostru, care nu prea se face vinovat de ceea ce spui !

 =  sper sa nu o dam in bara!
Maria Dago
[27.Mar.06 22:02]
"O să ne fie mai greu cînd vom presta pe marile scene, cu alt preț la bilete, fără posibilități de lojă sau etaj, cu interdicții clare la mîncat semințe și halviță, și cu un alt etalon valoric. Va trebui să transformăm circul în formula I și nu știu pe unde o să o scoatem la capăt." Sunt absolut convinsa ca noi ca natie inventiva ce suntem o sa ne descurcam admirabil chiar si cu semintele si halvita, ( au si altii ale lor snakuri traditionale)
Poate ca "marile scene" n-or fi ele chiar asa de mari si greu de urcat, daca nu raspandim mitul ca sunt. "Sindrom national" au toti, vai ce-i la americani, ca natie, nu ca adunatura de natii, insa nu de ei e vorba aici. Da, mi-a placut articolul, cred in multe lucruri pe care le-ai citat aici, dau link la prieteni, e scris cu mintea, dar sper sa nu o dam in bara...

 =  da:)
Lory Cristea
[27.Mar.06 21:51]
,,Astfel incat, mai bine ai face o critica la adresa mas-mediei si nu a poporului nostru, care nu prea se face vinovat de ceea ce spui !``

eh:P, cum nu? doar o spune domn` Plesu, care`a lins blidele PSD-istilor pana n-a mai stiut ce filosofie sa ne serveasca, dupa aia s-a retras sa mediteze...deh! poporul roman nu va duce lipsa niciodata de filosofi (vezi Brucan, ala care-a declarat ,,m-am saturat de Romania`` dar mananca banii nostrii la Consiliul Europei, injurandu-ne...s.a.m.d.
e clar, suntem pe duca, ce au tinut altii doua mii de ani, aruncam noi la deseuri... :) cred ca Galateanu jubileaza:)))

 =  raspunsuri
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 09:28]
a TUdor: televiziunea, in cautare de rating da pe post ceea ce i se cere. toata lumea se bate cu pumnul in piept cum ca nu asculta manele, nu se uita la dan negru sau vacanta mare insa punctele de rating si share sunt constante. noua nu ne place sa fim vazuti aplaudind vacanta mare insa, in intimitatea apartamentului nostru ne tremura telecomanda in mina de emotie cu cinci minute inainte. si ei sunt vinovati, nu disculp mass/media dar si noi. artioclul nu se doreste a fi o critica la adresa presei ci o scurta recenzie sociologica a alor nostri. folosesc persoana intii plural pentru ca statisticile, sondajele, experienta, convorbirile, interviurile mi/o atesta. daca vorbeam numai in numele meu atunci televiziunile erau falimentare de mult. nu de alta, dar chiar nu am televizor, de citeva luni.
MAria: din păcate nu am putut, din cauza inflatiei de cuvinte si cititori de texte buruienoase de pe net, si bineințeles din motivul lenii, să scriu mai mult. sunt multe de spus, însă de subliniat e faptul, încă neconstatat de cititori cum că ne va fi greu după aderare, mai greu decît acum.
Lory: Adrei Pleșu are dreptate. dacă prinzi articolul amintit citește-l. poate, scos din context nu face prea mult, dar în corpul originalului o să vezi că îi dai dreptate. vorbește despre impostura celui care spune că este mîndru că-i romîn. nu are voie. poate să fie mîndru că-i un romîn harnic, cinstit, nu doar că-i simplu romîn. de ce? nu l-a întrebat nimeni dacă vrea să fie, nu i sa acordat cetățenia romînă în urma unor competențe, ca premiu pentru merite...etc. Referitor la blidele PSD-ului nu sunt de acord. a lins alte blide, mai puțin cele social-democrate. dacă a făcut parte din primul guvernb de după chestia aia din 89 asta nu înseamnăc ă a mers cu FSN, PDSR, PSD. să nu uităm că și mandatul la externe a fost în perioada lui constantinescu, și reapariția în viața politică, în calitate de consilier mai anul trecut. de retras pentru a filosofa a făcut-o pe timpul lui ceușescu, atunci cînd se întîlneau la păltiniș, cu noica și liiceanu și nu numai. acum nu cred că "arterele"(cele care l-au făcut să își dea demisia sic!) îl mai lasă să hoinărească ca hereclit

 =  va doresc sanatate!
Chitoveanu Victoria
[28.Mar.06 10:49]
Este dureros ceea ce spune-ti d-voastra in articol dar faptul ca romanilor, unora le mai este rusine sa cumpere de la second-hand spune multe, simtul mandriei nu a disparut mandrie nu idee preconceputa cei mai multi au trecut peste aceasta stare apeland la singura posibilitate de a se imbraca .Acestia pot fi :rromi,romani din cele mai diferite profesiuni dar cei mai multi sunt pensionarii.As avea o rugaminte cand mergeti pe strada uitati-va la faciesul oamenilor in special la batrani. Vedeti vre-un zambet? Nu zambesc pentru ca sunt plin de nevoi , sunt imbracati de la second-hand, au danturi stricate .Am avut fericirea sa vad cum arata batranii intr-un alt colt de lume, departe de tara noastra si va rog sa ma credeti ca ma gandeam cu durere la cei din tara . Cum arata batranii, cum arata copii? Raspunsurile caracterizeaza societatea,celelalte vin de la sine.Pentru obscenitatea publica este vinovata opinia publica pentru ca admite asa ceva. Ce mai viseaza romanii? Ar trebui facut un sondaj de opinii si sunt convinsa ca veti face multe stergeri in textul d-voastra.

 =  branding romannia
Livia Rosca
[28.Mar.06 10:57]
E un site care discuta cumva teme de felul acesta. ii zice brandingromania.ro acolo se pot citi articole scrise prin diverse reviste si cotidiene de lideri de opinie, intelectuali. cred ca merita sa il vizitati dupa ce ati trecut pe aici

 =  raspuns
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 11:00]
Doamnă Victoria: sincer...de la ce visează pînă la ce fac este o distanță anormal de mare. și eu am avut ocazia să văd bătrîni prin alte țări, și curat adevărat vă spun că acolo pensionarii au cele mai tari mașini, s eplimbă cel mai mult, au cele mai frumoase case, nu de alta dar le merită: au muncit o viață întreagă și a dreptul unei bătrîneți liniștite, bogate..copii lor trebuie să o ia de la capăt. Însă, eu nu descriu decît o situație de fapt, poate mă înșel, însă dacă scriam de visuri atunci articolul era de ficțiune și nu asta mi-am dorit. vorbiți de opinia publică ăștia suntem noi, și nu facem nimic să schimbăm cîte ceva. anul trecut pe 1 aprilie, ca păcăleală, am trimis zeci de sms-uri la prieteni cum că apar la televizor pe cultural. i-am rugat să transmită mai departe. NU ASM APÃRUT, dar în ziua aceea Culturalul a obținut cîteva puncte de share în plus. nu am făcut cine știe ce, dar am făcut... să-i văd și pe ceilalți. acum mă bat pentru cîteva autorizații pentru o serie de manifestări pe trotuar pentru alfabetizare culturală. altceva nu pot face, însă nu sunt în măsură să dau soluții, momentan doar critic, văd, și ăncerc să fiu lucid, dar m-am întors după trei ani de străinătate ca să fac ceva în Romînia, și știu că se poate, că nu e în van. Poate că unul, doi, inși care vor citit textele mele, vor închide astăzi televizorul și vor ieși în parc, vor citi mai multe pagini, vor înlocui o melodie cu alta. și chiar dacă nu, atunci tot nu e în zadar...eu sper

 =  mersi livia
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 11:04]
îmi amintesc și de un număr din Dilema despre brandul de țară, și de un concurs care a avut această temă. Însă brandul tot noi trebuie să-l facem, noi să ridicăm o hîrtie de pe jos, noi să facem și tot noi să dregem. De ajutat să nu așteptăm de la alții. Să putem spune că mînăstirile din nordul Moldovei și Branul sau Sighișoara sau delta aduc turiști și nu femeile frumoase stînd la coadă pe cheu în așteptarea lui Tyson

 =  care mandrie nationala ?
Tudor Giugariu
[28.Mar.06 11:58]
Nu inteleg unde vedeti voi mandria nationala la romani. Tocmai asta e problema noastra, constiinta nationala e la pamant.Romanii isi ponegresc propria tara si pe conationalii lor in mod frecvent, iar de cele mai multe ori aceste vorbe negative n-au nici un fel de acoperire.
Intr-adevar, singurul lucru care se poate face e la mod individual, in genul acelei intamplari cu SMS-ul povestita de Cosmin.Fapta minora dar eficienta si cam singura posibila in conditiile unei societati rasturnate, ca cea de acum.

 =  unde ne e mindria
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 12:15]
pentru că am avut-o. secolul XIX o dovedește cu prisosință. să ne amintim și ce oameni au fost mîndri că au DEVENIT romîni, CarolI sau carol davila, sunt numai două exemple. și cîte fapte au făcut pentru noua lor țară. Mîndria noastră s-a pierdut pe drum. am fost depersonalizați de comuniști, dar nu e numai vina lor. Und esunt acei romîni mîndri: pe stradă, cînd sunt întrebați și fac apel la Ștefan cel..., la Titu Maiorescu, etc. cum că noiam fost o nație defensivă, și nici prin gînd nu ne-a trecut să cucerim cadrialaterul ci numai să ni-l luăm îndărăt. acolo sunt romînii noștri, înjură prezentul, se resemnează nostalgici și nimeni nu face nimic. aici vreu să bat. să facem ceva.

 =  Da cu mandria nationala, nu cu problema manelelor
Pandele Maricica
[28.Mar.06 14:02]
Daca vorbiti de manele si de becalism, de vadism, nu prea va dau dreptate. Cel putin cu manelele, eu cred ca mass-media poarta o vina foarte mare. A uitat ca trebuie sa mai si educe publicul, nu doar sa scoata profit. Nu cred ca vreo televiziune privata, sau chiar cea publica, va spune: "da, doamnelor si domnilor, scopul nostru nu este sa va educam si sa va informam, ci sa scoatem profit." Atunci ar fi sincere, dar e o ipocrizie ceea ce fac. Sa fim seriosi! Doar nu va imaginati ca a fost difuzata o singura data o manea si tot poporul roman a zis: "Vai, ce melodie frumoasa! Sa sunam la radio, la televiziune sa mai ascultam astfel de melodii!" E evident ca nu! Majoritatea au fost pasivi. Dar daca manelele s-au difuzat intens, au crezut ca ele plac majoritatii si de aceea se difuzeaza. Ar fi buna de citit de aici cartea Noellei Neumann, Spirala Tacerii, aparuta la Editura Humanitas. De acum, intr-adevar, mass-media se ascunde in spatele ideii ca ele plac publicului. Acum plac, dar inainte nu neaparat erau agreate. E un cerc vicios.
In privinta mandriei nationale, aveti dreptate. Dar eu i-as spune mai degraba iubire nationala. Adica sa nu ne fie rusine ca suntem romani si sa nu ne mai spalam rufele in public: e bine ca romanul sa-si pastreze acel haz de necaz, sa se autocritice, dar fara sa o stie si cei din afara. Adica, noi aflam de toate gafele altor popoare? Nu. Cat de mult se vorbeste la noi despre oraselele de carton americane si cat de mult se vorbeste acolo despre copiii bolnavi de Sida din Romania, de cei care au comis infractiuni si asa mai departe? E un mod de a vedea lucrurile, e doar o opinie, desigur.

Cu respect,
Mari

 =  atunci...
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 17:00]
cum explicam ca TVR cultural are un rating asa de slab? de ce lumea satula de manele si becali nu zapeaza inversunat si nu schimba placa. nu 9595 ci o piesa de teatru, nu teo ci profesionistii, nu ...ci...
la partea cu iubirea nationala ati pus puntul pe J (sic!), dar ma refeream la mindrie pentru ca trebuie sa ne si fudulim nitel. in plus din cite stiu eu posturile de radio nu difuzeaza manele, doar cele pirat, parca exista o legislatie a CNA-ului in aceasta privinta. si lumea asculta radio in continuare. ceea ce se tot spune este iarasi adevarat. nu ii da telespectatorului vacanta mare ci horatiu malaiele si nu va duce dorul primeia. nu ii da guta ci nicu alifantis si nu stiu daca ii va plinge. insa televiziunile devin profitabile tot datorita noua. si ar fi utopic ca toate posturile sa se intilneasca, sa discute si sa isi schimbe grila de programe simultan, cu interdictie explicita la facil si can-can. In plus ar trebui desfiintate si citeva programe separate gen acasa, taraf, etc. cu stima Cosmin dragomir

 =  chiar asa?
Alex Ion
[28.Mar.06 18:47]
poti tu sa spui o natie care "stie ce vrea" ca natie zic...

 =  corect
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 17:57]
imi recunosc greseala, oricit de unitara in idei ar fi o natie tot se vor gasi opozanti. o natie NU poate fi omogena, insa o trasatura principala parca putem citi printre rinduri.

 =  Tot nu m-ati convins
Pandele Maricica
[28.Mar.06 18:59]
TVR Cultural are o rata de audienta scazuta deoarece pentru majoritatea oamenilor e postul elitelor. Si in plus, de ce sa nu recunoastem, in loc sa se strofoace sa inteleaga ceea ce se difuzeaza pe TVR Cultural, lumea va alege calea mai usoara: dar asta e valabil peste tot in lume, nu numai la noi. Insa cu Nicu Alifantis, daca ar fi foarte promovat ati vedea ca lumea l-ar asculta. Nu credeti ca Angele Similea, Oana Sarbu, Laura Stoica ar fi fost ascultati daca nu erau promovati? Nu. Acelasi lucru cu piesele de teatru. Dar e nevoie de eforturi sustinute. Si, apoi, chiar daca acum nu se mai difuzeaza manele la radio, dupa cum spuneti, odata ce ele au fost promovate extrem de mult la inceput, lumea s-a obisnuit cu ele. Oamenii sunt siguri ca celor din jur le place si atunci se complac in aceasta situatie. E vorba de fidelizare. Iar ea e facuta, inconstient de primari care platesc nu stiu ce manelisti la un concert inainte de alegeri etc. Din nefericire, mai e o problema cu TVR Cultural, omul mediu nu se regaseste in grila de programe a acestui post. El simte ca TVR Cultural nu ii ofera solutii pentru viata de zi cu zi. Asta este! Trebuie acceptata realitatea. Dupa o zi intreaga de dat cu barosul, muncitorul nu mai e in stare sa se uite la TVR Cultural, vrea ceva usor care sa-l relaxeze repede. Aici intervine rolul mass-media. Aici trebuie schimbat ceva. Chiar daca se da umor si muzica, indiferent daca ea corespunde sau nu muzicii pentru elite, trebuie sa se difuzeze programe mai de calitate. Cititi, va rog, teoria lui Adorno si Horkheimer, teoreticienti ce au facut parte din scoala de la Frankfurt. Bine, ei erau radicali acolo, dar aveau dreptate in multe privinte. Eu cred ca mass-media trebuie sa stii sa le folosesti, altfel pot deveni un instrument periculos (vezi comunismul).
Nu sunt chiar lipsite de orice vina aceste mijloace de difuzare in masa dupa cum vor sa para.
Si un ultim exemplu: in publicitate o tehnica foarte des intalnita este sa se spuna "cel mai vandut produs". S-au facut studii si s-a observat ca oamenii vor sa fie la fel ca ceilalti, vor sa fie acceptati in grupuri, nu respinsi, de aceea cumpara produsele cu cele mai mari vanzari. Ce se intampla cand au alta opinie decat majoritatea, cititi nuvela Ion a lui I. L. Caragiale.
In fond, eu cred ca in momentul de fata incercam sa ne convingem unul pe altul. Si cum fiecare crede in ceea ce spune, e aproape imposibil ca unul din noi sa schimbe opinia celuilalt. Teoriile sociologice o afirma.
Cu respect,
Mari

 =  nu de convins
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 19:35]
reciproc e vorba. vizavi de teoria culturii de masa a scolii germane sunt de acord. doar am citit comentariul, si o sa revin mai detaliat insa nu acum. sunt obosit si atfel ncerc sa nu fa greseli, nu de exprimare, ci de opinie, sa ma aventurez stoic in declaratii declarative. revin. multumesc

 =  pe scurt:
Daniel D. Marin
[28.Mar.06 19:56]
mass-media ne furnizează manele & stuff like that/ formate copy-paste din Occident din comoditate. faza cu audiența e de doi bani. pot da exemple de emisiuni care n-aveau nici o șansă, dar, printr-o bună strategie, au reușit să atragă publicul.

1. publicul poate fi păcălit
2. publicul poate fi educat. TVR e pe bani publici. ar putea să-și asume treaba asta. dar, cum spuneam, comoditatea...

 =  e simplu:
Daniel D. Marin
[28.Mar.06 19:55]
mass-media ne furnizează manele & stuff like that/ formate copy-paste din Occident din comoditate. faza cu audiența e de doi bani. pot da exemple de emisiuni care n-aveau nici o șansă, dar, printr-o bună strategie, au reușit să atragă publicul.

1. publicul poate fi păcălit
2. publicul poate fi educat. TVR e pe bani publici. ar putea să-și asume treaba asta. dar, cum spuneam, comoditatea...

 =  in primul
Cosmin Dragomir
[28.Mar.06 19:57]
rind Prima TV este cel mai mare importator de patente e genul acesta. publicul poate fi educat...CORECT, dar POATE ca si prin astfel de articole

 =  adevărul umblă la pas
florian silișteanu
[29.Mar.06 09:54]
Ce vrea domnul Dragomir? Ce vrea muritorul fie că adoarme în veșnicie cu un premiu național în mână fie cu un cont de 100 de mii de dolari într-un card unicat? Dai cu barda adevărului chiar la _RÃSPUNSURI_ Visul meu are aprobarea subconștientului de a primi în tabără tot ce mișcă tot ce zboară tot ce se spune tot ce se mănîncă tot ce este trăitor. Numai că în tabăra visului meu pun după cum vreau în prima bancă de la lizieră pe cine simt pe cine vreau. Mă uit la Surprize!? Ei și!? Care este problema? Că o recunosc că spun? Marele păcat este unul singur Că ne arătăm, unii dintre noi ne arătăm cum nu suntem că pozăm doar. Acesta este păcatul secolului acestei lumi FOTOGRAFIA Pozăm și mai și trucăm poza Așa că distinse prieten îndrăznesc să spun că bune sunt toate și reparabile și îndreptătoare doar când ne arătăm puri și simpli Adevărul călătorește la pas Îl depășim!? Nu-i bai! Ne prinde din urmă și ne face de rușine! Am zis și eu despre vis

 =  raspunsuri
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 10:30]
MARicica: mass-media au fost și vor fi un istrument periculos. manipularea prin presă face parte din cotidianul nostru sărăcăcios. MAnipulare să fie dar să știm și noi. Cedeți doamnă, comunismul a manipulat însă știam că presa este instrumentul partidului și nu (păstrez persoana I plural chiar dacă aveam doar cîțiva anișori pe atunci) înghițeam toate balivernele. mai periculoasă este presa de acum, în care "șopîrlele" au alte conotații. Nu știu cîtă lume care se uită la TV se prinde că postul lui Voiculescu trage cu PC-ul?, cîți își dau seama, că TVR în ciuda tuturor deymințirilor încă rămîne un post de campaniei a puterii, indiferent care ar fi aia. etc
Vizavi de Adorno&Co și industriile culturale, sau cultura de mase aveți dreptate. TVR cultural est eun post elitist, însă Porfesioniștii, sau 100% garantat pot fi ingurgitate de același publici telespectator care se uită la nașu sau pe OTV. Lumea, repet s-ar uita la Puricele sau cafeneaua, sau lectia sau Take Inake... și nu la Leana și Costel sau trăzniți în nato sau la bloc. dintr-un singur motiv: ar putea să rîdă la o comedie. Lăsăm becket sau gide sau ionesco (fără Lecția) pentru Cultural. Lăsăm Mezzo pentru elite și redefinim Taraf cu muzică lăutărească, din aceia care merită, și putem face clipuri cu artiști actuali: CAtanga, Clejani etc. o Alungăm pe lapsus, cîntăreața de muzică populară care s etot strîmbă pe antena1 parcă, îi ridicăm imunitatea Irinei Login (dumneai parcă eparlamentar la PRM) și le readucem la activitatea de bază. DAR nu cred că vom face ce va din toate astea.cel mai simplu, ireductibil chiar este închisul Televizorului. Dacă telespectatorii ar face o grevă - haideți s+o facem - poate va merge. Dacă pierd audiențe atunci vor schimba, și tot încercînd s-ar putea să apară și emisuni valabile, atunci dechidem repede, facem rating și se vor înmulți.
SIle:cam poetic comentariul tău. nu știu ce să spun. veyi ca în versuri să nurimeze țară cu ocară că dai în mintea mea

 =  am uitat
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 10:34]
cum de în Timișoara poate rezista o emisune extrordinară "A cincea roată" realizată de amicul meu Robert Șerban? de ce pe acolo s-au perindat numai valori naționale, de ce acpolo lumea se uită, de ce? pentru că ei dau astfel de emisuni și televiziunile centrale nu...haideți la grevă, nu de 1 aprilie

 =  u greva!
Pandele Maricica
[29.Mar.06 11:30]
Cu greva telespectatorilor sunt de acord! Ar trebui sa o facem! Dar credeti ca ar fi difuzata? Si aveti dreptate ca lumea trebuie sa constientizeze si raul facut de mass-media. Dar v-as ruga sa folositi persoana a II-a singular, sunt cu 4 ani mai mica decat dumneavoastra, abia studenta in anul I la Facultatea de Jurnalism din Bucuresti.

 =  pai tu ai inceput
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 12:27]
cu pluralul...asa ca eram dator sa raspund in aceeasi nuanta. de obieci sunt domnit numai dupa un com acid. pai cind facem greva? facem inscrieri, dar probabil ca e nevoie de un articol nou la acre lumea sa se inscrie, apoi trimitem semnaturiel si cererea noastra la domnul Videauna la aprobare si bla bla.
Sti care e avantajul unei astfel de greve: or sa dea si ei pe post un eveniment pe post de stire.

 =  FACEM INSCRIERI PENTRU GREVA
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 12:34]
cine este de acord cu o greva a telespectatorilor este rugat sa semneze mai jos

 =  Un observator neutru de pe margine
Iulian Contemporan
[29.Mar.06 13:55]
Oameni buni băgați-vă mințile-n cap. Dacă în afacerea asta nu vă sprijiniți pe țărani, vorba lui Mao, degeaba. Să văz cum convingeți talpa țării (care ea e baza împreună cu clasa muncitoare) să facă grevă televizionară. Cred că o asemenea acțiune va reuși atunci când oi vedea țigan roacăr și pe regina Angliei invitându-l pe dințosul de Guță la Buckingam.
Cât despre mine, ce să mă fac dacă n-am nici teve nici radio / doar un pc? hî? dau cu subsămnatu`, da` vă dați seama că nu implică cine știe ce efort din partea mea.

 =  pÃi
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 14:58]
nici eu nu am TV dar nu-i bai. apropo radio ai, pentru că poți asculta live europafm și radio 21. dar nu+i probleme dorele că talpa țării a ales o dată și a reales după. să știi că majoritatea asta de care vorbești un devine minoritate cu depopularea satelor, vezi indicii demografici din ultimii ani. lor le propunem o redescoperire a poienii lui Iocan și s-ar putea să meargă.

 =  SA NE FIE DE GREVA
Bogdan Gagu
[29.Mar.06 19:22]
semnez si eu

 =  SA NE FIE DE GREVA
Bogdan Gagu
[29.Mar.06 19:22]
semnez si eu

 =  CINE MAI SEMNEAZÃ?
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 19:26]
pînă acum facem o grevă în trei inși. nu vă faceșți griji, dacă e mișto vă chemăm și pe voi

 =  Semnez in alb
Enache Ionut Laurentiu
[29.Mar.06 19:27]
ma bag si eu ...
.. o intrebare am .. ce greva ?

 =  greva telespectatorilor saturati
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 19:32]
de emisunile proaste de la TV

 =  off-topic :)
Enache Ionut Laurentiu
[29.Mar.06 19:41]
aaaa, ohoo, ma bag da da .. imi era lene sa citesc toate comentariile de mai sus :)

 =  semnez si eu
Sonea Roxana Crina
[29.Mar.06 19:46]
dar ma tem ca e ca apa pe-un picior de plastic, cum nu strica, asa n-ajuta

 =  să trăim bine
Cosmin Dragomir
[29.Mar.06 19:49]
poate ajută la asta, măcar atît




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0