Comentariile membrilor:

 =  gelozia, bat-o vina!
Norică, ai fost scurt și la obiect. Bravo! Îmi plac argumentele tale.
Sora ta avea dreptate, da. "gelozia feminină e mai legată de suflet, iar cea masculină de trup…" Și eu înclin să cred că pe o femeie o deranjează mai tare atunci când bărbatul își oferă sufletul, sau, după caz, când nu și-l oferă (ei). Prietenul meu din adolescență (viitorul meu fost soț:) avusese o prietenă înaintea mea. O cam lăsase pentru mine. Pe aceea nu eram geloasă deloc. Însă celei care-l refuzase, spunându-i că nu e genul ei (și pe cea care bănuiam că o iubește, deși nu fusese nimic între ei), îmi venea să-i scot ochii. Poftim de vezi! În ce privește gelozia masculină, nu mă pronunț hotărât (cred că și aici depinde de la caz la caz), totuși cred că teoria ta se aplică în 80% din cazuri. Fie ce-o fi, numai coarnele să lipsească (sau măcar să nu știm de ele:)

"Bărbatul știa carte, el scria textele sfinte (asta e o idee preluată de la o femeie, îi mulțumesc pe această cale). " Mulțumește-i și din partea mea:))


 =  Florinel :)
Dan Norea
[23.Aug.07 21:50]
Se pare că psihologia feminină am nimerit-o. De fapt nu eu, ci soră-mea.
Rămâne de văzut dacă și cea masculină stă în picioare.


"Bărbatul știa carte, el scria textele sfinte (asta e o idee preluată de la o femeie, îi mulțumesc pe această cale). " Mulțumește-i și din partea mea:))

Păi eu recunosc cinstit, de la tine am luat ideea asta :)
Dar cred că dintr-un comm, nu dintr-un text, nu mai țin minte. Trebuia să citez autorul ?


 =  nu
Nu, măi, nu trebuia să-l citezi. Și nu ai preluat-o nici dintr-un com, nici dintr-un text. Ci dintr-un mesaj care a urmat unui com, care a urmat unui text:)
Și acum că tot am revenit, o să spun că mi-a mai atras în mod deosebit atenția pasajul cu solidaritatea bărbaților și lipsa de solidaritate a femeilor. La faza asta, majoritatea femeilor sunt chiar proaste (și să mă ierte cele care eventual s-ar simți ofensate). Măcar bărbatul e cinstit - își acuză partenera. Dar femeile ce fac, atunci cânt sunt înșelate? o acuză pe cea care "l-a furat". Că el săracul era neputincios și nevinovat ca un crin, a fost luat cu forța, nu că i-ar fi plăcut să se ducă:) Și uite așa, bărbații scapă iar basma curată, indiferent în ce postură sunt. Nașpa!

 =  Ai dreptate
Dan Norea
[23.Aug.07 23:10]
Florinel, cele spuse de tine aduc o contribuție importantă la temă. Cred că împreună am putea dezvolta un studiu comparativ - gelozia masculină vs gelozia feminină.
:)

 =  Gelozia, bat-o vina!
Mihai Cucereavii
[24.Aug.07 12:03]
După ce am savurat cele scrise de Genuneanu,
care nu-i indiferent față de funduleț, văd că și Norică tratează destul de convingător și în cunoștință de cauză efectele pozitive și negative ale fundulețului respectiv asupra bărbatului, la care nu am nimic de adăugat.
N-ar strica ca acest texst să fie plasat la "recomandate".
Merită toată atenția.
Succese!

 =  Temă pentru teză
Mihai Cucereavii
[24.Aug.07 08:09]
După ce am savurat cele scrise de Genuneanu despre funduleț, văd că nu îi este indiferentă tema nici lui Norică, care tratează în cunoștință de cauză efectele fundulețului asupra bărbatului, și întru toptul sunt de acord cu Domnia sa. :)
N-ar strica dacă redactorii ar plasa acest text la “recomandate”.
Succese!



 =  Mihai
Dan Norea
[24.Aug.07 11:45]
"Temă pentru teză" se referă la o teză de doctorat ? Wow, ce temă importantă :)

Mulțam pentru vizită, apreciere și urare. Te mai aștept, totdeauna mi-au făcut plăcere vizitele tale.



 =  Destăinuire
Mihai Cucereavii
[24.Aug.07 15:16]
Dane!
Am vrut să-ți mai spun că ai nimerit în cartea mea "Bună ziua, noapte!", apărută la editura "ANAMAROL", București, 2007, în care mai figurează agoniștii Adrian Munteanu (pe copertă), Florin Rotaru, Atropa Beladona, Horia Ivășcan, Dumitru-Cioacă Genuneanu ș.a.
Cartea o găsiți în librării.

 =  Ia te uită !
Dan Norea
[24.Aug.07 16:21]
Nu știam că a apărut un asemenea volum. Păi mă dau peste cap să fac rost de el.
Probabil nu știi în ce rețea de librării poate fi găsită. Dar o voi întreba pe Rodica Lupu.

Ce nu sunt sigur că am înțeles este cu ce am nimerit în cartea ta. Probabil cu titlul "Gelozia, bat-o vina!". Așa e ?


 =  părere
Dana Banu
[24.Aug.07 16:29]
nu comentez ideea, nu mă dau în vânt după generalizări, ce astăzi pare definitiv și irevocabil mâine e ca și cum nu ar fi existat vreodată(mai știu și alte maxime și cugetări dar știindu-te vajnic umorist mă abțin să le las aici:)))

textul e scris cu mână sigură, apropie prin stilul lejer, prin notația precisă, spui direct și clar ce ai de spus, nu metaforizezi inutil, nu încarci, nu faci apel disperat la imaginația cititorului iar asta e o calitate, părerea mea

numai bine

salut
:)

 =  O, Dana,
Dan Norea
[24.Aug.07 17:18]
evident că nu se poate generaliza. Cuvântul "tipic" nu acoperă niciodată procentul de 100 %, poate nici 90 %. Dar comportamente ca cele din exemple se întânesc pe toate drumurile. Sunt luate din viață, cu excepția celui de-al treilea pe care am menționat că l-am luat din Maupassant și a celui de-al patrulea, care m-a distrat și pe care l-am luat dintr-un film american.

Onorat de vizită și aprecieri, te mai aștept,

salut
:)

 =  Caravana merge...
Mihai Cucereavii
[28.Aug.07 16:42]
Dane,
am avut trei zile de odihnă şi n-am avut posibilitate să-ţi răspund la moment.
Dacă nu greşesc, cartea a fost pusă în vînzare în librăriile "Diverta". Am inclus catrenul care mi l-ai dedicat, peentu ce îţi mulţumesc din suflet.
Am citit epigramele tale referitor la cele 10 porunci, şi păcat de cei, ce nu înţeleg umorul.
Scrie şi nu te uita prin părţi.
Ţine postul, adică mai strînge cureaua, şi editează-ţi opera. :)
Succese!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !