= adică ăsta e meandrul concretului, câtuși de câtuși, | alina livia lazăr [14.Jul.08 13:26] |
deoarece e o imagine tipică a cuplurilor în amorțire, dar ce știi tu?:) sau poate știi, de aia ai scris așa. sau poate doar ai nimerit-o. e un text foarte frumos - și vezi că nu mă supăr că mi-ai zis că-s porno - no ranchiună no hate no nothing - și cel mai mult vreau io să văd un soi de gravitate dincolo de miștocărelile tale, ai noroc. să continui. | |
= da, dar vezi tu | Mihai Drăghicioiu [14.Jul.08 13:47] |
textul nu se referă neapărat la viața de cuplu mă ia mai vezi | |
= deci nu e un text politic totuși, hai să gândim alchimic și foarte filosofic: | alina livia lazăr [14.Jul.08 14:04] |
apa moartă e partea sinelui care a murit o aruncă în foc se descotorosește de ea se evaporă dispare caneț film rămâne prima materia raw material care se revarsă calcă totul în picioare la mai mare conținuturile inconștientului opusul inversul va veni peste noi peste liniștea noastră peste pacea noastră în sandale TÃVÃLUG cu putere mare cuibușor de nebunii înseamnă că te poți pierde poți să înebunești dacă nu le faci față și ce-o să facem hm? cum o să le facem față? cum o să ne descurcăm prin meandrele opusului? acum suntem doar în breton mai avem până la creștet până la creur zmeul mândru e eul îngâmfat mândru la subraț - sau axilă cum zic io porno - are apă goală fără conținut fără rost empty bottle în cap totuși i s-a născut ideea vie nevasta lui de cărămidă e viața lui banală față de care a nutrit sentimente curate cu multă stimă și respect dar ea doarme de secole ca proasta adică nu-l aude nu-l vede îl ignoră el crede că vorbește cu perechea lui dar ea nu-l aude trebuie un proces alchimic sau chimic măcar DRAGOSTEA ÎNSEAMNÃ ȘI CHIMIE MULTÃ CHIMIE unde apa moartă somnul nevestei te transformă și ea se revarsă la la la și tra la la cam așa:) | |
= un titlu care justifica textul | andrei dragomir [15.Jul.08 02:28] |
un text fortat si pretentios, as zice chiar "pretios", care tine neaparat sa se axeze pe niste simboluri suprauzate si inactuale, pe niste locuri comune ale basmului pe care incearca sa le modernizeze prin referinta la eprubeta, numai ca eprubeta si soba nu prea se pupa. La aceste elemente se adauga referinta la "casuta noastra cuibusor de nebunii" versuri extrase dintr-o "semimanea", plus interjectia "a" din final. Toate aceste elemente converg catre un aer kitchos de ironie si superioritate semi/sfertodocta, de tip care asculta cu ingaduinta superioara cantece de pahar si face misto de zmei si de apa vie. Intuitia imi spune ca ai vrut sa exprimi angoasa omului modern in fata eprubetei, in fata laboratorului din care ies monstrii stiintei care ii ameninta existenta si conditia umana, numai ca, daca am intuit corect, dupa parerea mea, ai pus aceasta angoasa intr-o ecuatie total nefericita. | |
= hehe | Traian Rotărescu [15.Oct.08 22:56] |
na, c-am uitat autorul (un englez) asa-mi trebuie daca am imprumutat cartea consecutiv dar aici intalnesc ceva din "spiritul" Gradinii de ciment Ti-o recomand. | |
= traian | carmen nicoara [16.Oct.08 12:12] |
ian mcewan! poate ideea de "cuibușor de nebunii" să te fi dus la "grădina de ciment" și aluziile de basm să-ți fi reamintit de tom, sue, jack, julie și joaca de-a familia, în rest departe de liniștea narativă și sugestia britanică (influența adulților asupra agresivității și sexualității copiiilor) aici e o joacă de-a poezia, cam trasă de meandre și care dacă e să-l cred pe andrei, se vrea o discuție despre angoasa omului modern și revenirea la spațiul bucolic, însă mijloacele tehnice și radactarea lasă de dorit amical, cn | |