Comentariile membrilor:

+ O frumusețe de text!
Nicolae Popa
[10.Dec.18 14:27]
Adrian,

Ți-a reușit un caleidoscop de stări bine motivat, perfect pliat pe împrejurările descrise. Se citește dintr-o răsuflare, poate și datorită dozei discrete de umor fin condimentat cu multă imaginație și bun simț. Pentru cititorul de mine ușa s-a deschis din prima răsucire a cheii în broască!
Poate că i-ar sta mai bine la rubrica "proză"! Deși...

Oricum, stea!


 =  Multumesc
Adrian Dorie
[03.Jun.07 16:13]
pentru aprecieri. Doresc sa scriu texte cat mai putin dificile, care sa poata fi citite, cum ai zis, dintr-o suflare. De aici si dimensiunea redusa a textului (sub 3000 de caractere), care nu se prea potriveste cu rubrica 'proza'.
Voi ramane vesnic recunoscator pentru aceasta steluta :)

 =  cheia
florin caragiu
[03.Jun.07 19:16]
e într-adevăr aici un fir narativ bine condus... pe de o parte prin focalizarea pe chinul lui ce se amplifică treptat pe de alta pe detaliile deviante ce se tot acumulează atenția cititorului e captivată, mai ales că e un leit-motiv pentru ce se întâmplă uneori în viață... :) mai trec

 =  Condus
Adrian Dorie
[03.Jun.07 19:31]
Sa fiu sincer, nu prea am condus treaz firul narativ al acestei mini-proze... pe la jumatatea textului, nu aveam habar incotro s-o iau. Am dat cu banul... si a iesit, ca-n prea multe texte proprii, varianta 'totul se intampla in imaginatia bolnava a personajului principal'.
Multumesc pentru aprecieri. Te mai astept.

 =  oricum felicitari
Tara Mircea Marcel
[04.Jun.07 01:24]
uhm... eu nu prea stiu ce sa zic... in primu rand: "nu ti-ar fi rusine"... adica bravo pentru stea, in al doilea rand, trebuia sa las si eu un semn ca ti-am citit textul, si ca nu pot sa raman nepasator la micile tale psihoze datorate lipsei medicamentatiei.

ai dreptate chestia asta cu imaginatia bolnava incet incet de in cliseu... ai grija

da imi place ca fiecare fraza incepe cu o stare care defineste fraza... asta ii chiar ceva nou si interesant

 =  hm
Elena Marcu
[04.Jun.07 10:03]
Stupefiată: interesantă noua punere în scenă, de mare efect.
Enervată: pentru cei care ți-au citit și celelalte texte, ideea deja se repetă.
Fericită: un discurs, ca de obicei, savuros, ironic, simpatic, ce câștigă cititorul de la primele rânduri până la sfârșit. Un traseu interesant, în care, probabil, cititorul își poate găsi propriile corespondențe cu realitatea sau viața, dar pun pariu că nu asta ai urmărit.
Bulversată: ținând cont de dimensiunile reduse ale textului, un raport efect-efort surprinzător și, desigur, supraunitar.
Nedumerită: cum adică "texte cât mai puțin dificile"? Ușoare, mici și dese, cheia marilor succese? Homeless Earth de exemplu se încadrează în această categorie? Pentru că acela e un text care mi-a plăcut mai mult.
Amețită: de la câte caractere în sus spui că s-ar manifesta proza?
Stupefiată: în curând vei avea o grămadă de steluțe, să vezi că...

 =  Mircea
Adrian Dorie
[04.Jun.07 10:12]
Mircea, mi-ai infipt cutitul si mai adanc in rana... dupa ce eu mi-am creat rana, acuzandu-ma de cliseu. Dar, cum sunt masochist de felul meu, nu pot decat sa-ti multumesc.
Medicamentatia e scumpa... si ineficienta.
Mersi de semnul lasat. Astept si alte cutite-n rana... 'Ihhhhh!' urlu si acum de placerea durerii :)

 =  Helen
Adrian Dorie
[04.Jun.07 10:29]
Helen, da-mi voie sa-ti deconspir micile mele prejudecati literare...
Un text de proza ar trebui sa aiba cel putin 5000 de caractere (un principiu pe care-l incalc din cand in cand, ca exceptii ce ar trebui sa-mi confirme regula);
Un text ce merita sa ramana (si dupa 48 de ore de la redactare) pe pagina scriitorului trebuie sa satisfaca mai multe criterii:
- sa aiba cel putin 2 comentarii straine (dintre care unul trebuie sa fie 100% favorabil, fara urma de critica negativa);
- sa aiba cel putin 100 de citiri (dintre care, citirile propriului text de catre autor sa nu depaseasca 50%);
- sa apara un articol in New York Times, care sa intoarca pe toate fetele textul nou aparut si sa-l elogieze la sfarsit.
Voi lua in considerare observatia cu repetarea ideilor... dar nu acum, caci vreau sa mai repet cateva idei pana la o promisiune solemna de a nu mai cliseiza in veci!...

 =  PROTEST (cel mai probabil offtopic, dar ramane proetst)
Tara Mircea Marcel
[18.Jun.07 01:49]
ma vad nevoit sa fac un protest.
ce e cu voi oameni buni? ce stergeti asa textele cum va vine voua? ii sfarsitul lumii sau care e poanta? asta e noul trend pe agonia? ce se intampla?

erau printre cele ce le-ai sters texte care chia imi placeau, poate chiar mai mult ca instelatele astea.
ce ati patit mah?
:( acuma chiar ca nu mai pot invata... si demoralizat total... unde ii scriitorul care isi arunca vecinii de la etaj? unde ii sotul batut in lift? unde? unde? unde?
of mah adrian... ai luat prea multe consultatii de la luana?

 =  T.M.M.
Adrian Dorie
[18.Jun.07 08:19]
Am realizat brusc faptul ca am pierdut prea mult timp citind idiotenii sau scriindu-le... In timpul liber voi prefera de acum sa citesc literatura adevarata.

 =  mda, probabil ai dreptate, dar totusi...
Tara Mircea Marcel
[18.Jun.07 13:32]
uuu... lovitura sub centura.nu zic ca nu ai dreptate. multe lucruri pe aici sunt asa cum ai spus tu, oricum esti de mai mult timp pe aici ca si mine. Dar totusi cred ca agonia este un loc unde ar trebui sa progresezi de la o literatura idioata la o literatura adevarata, in modul acesta inteleg agonia (sa agonizezi). Si totusi cred ca mai exista ceva de calitate ce merita citit si pe aici, si cred ca si tu ai scris, si poti sa scrii de calitate. Calitate ce nu e data de o stea galbena sau rosie, ci de cuvintele ce le folosesti. Sincer stilul tau de a scrie, un fel de sf ironic si sarcastic, mi se pare unic. Cel putin pana nu am citit cele cateva texte care le-ai avut nu am mai intalnit pe cineva sa scrie asa.
trist de amical

 =  Si tu ai dreptate
Adrian Dorie
[18.Jun.07 14:58]
Adevarul e ca am simtit nevoia sa ma detasez putin de acest site. Procedand brutal, prin stergerea textelor, mi-am sters motivatia de a mai scrie/citi aici. Acea ora sau acele doua ore de timp liber petrecute in fiecare seara pentru a scrie/citi texte si comentarii le pot utiliza pentru a lectura cartile cumparate intre timp si necitite din cauza preocuparilor 'agonice'.
Voi proceda ca Elena Marcu, trimitand un text la doua luni.

 =  Si eu
Irina Lazar
[18.Jun.07 15:43]
Adrian, sunt stupefiata!!! Tocmai tu, imi pusesem atatea sperante in tine si ti-am trimis atatea comentarii inteligente. Cred ca gresesti. Dar...fiecare om e liber sa aleaga calea. Odata ce intri intr-un joc iti asumi si niste riscuri sau derapaje. Mie imi place agonia si recunosc ca activitatea mea de aici m-a motivat intr-o oarecare masura sa merg pe un anumit drum. La buna vedere!

 =  Me, myself and stupefied Irene
Adrian Dorie
[18.Jun.07 17:10]
Nu ma asteptam sa scrii ca ai fost stupefiata de decizia mea... ma asteptam sa-mi scrii ca ai plans ore-n sir la mormantul textelor mele defuncte.
E vorba de-o cale virtuala, dear Irene. Cu texte, comentarii virtuale. Aprecieri si critici virtuale. Totul e de-o importanta virtuala.
Sunt curios in privinta drumului pe care agonia te-a motivat sa mergi... intr-o zi, sper ca-mi vei destainui.

See you around!

 =  recviem
Anghel Pop
[18.Jun.07 17:42]
Ai dreptate, te-ai încurcat în texte mititele pentru cititori comozi și te-ai trezit cu inspirația în fundătură.
Inspirației nu i se poate pune limită de cuvinte că intră în derapaj... Soluția: scrie un roman, ca să nu-ți mai impui niciun obstacol psihanalitic! Hai, că ai deja un cititor!

 =  My guardian Anghel
Adrian Dorie
[18.Jun.07 19:29]
Ai dreptate. Ajunsesem intr-o fundatura cu inspiratia. Nu am ales deloc bine drumul. Am mers pe un drum prea ingust si fara intersectii. In virtutea inertiei... Din acest motiv mi-am instalat in fata un semn rutier de 'Stop!'.
M-am invatat minte: voi posta mai rar texte, dar intr-un format mai mare si cu idei in mod cert noi...


 =  na si tu
Anni- Lorei Mainka
[19.Jun.07 00:22]
dar sensibili sunteti toti, ba ca una , ba ca alta, si in desert ce v-ati face, cind veti fi dependenti concret unul de altul.....
nr de telefon l-am notat
textele nu inteleg de ce le stergi
ti-am scris azi cred ca trei commuri ca si la altii le-au sters tac-pac....

la munca dragule ca nu-i de dormit si de asteptat stele, mai da-le incolo, vorba lui alberto....fiecare cu balaria lui....
scrii evident daca implodezi de idei, daca nu poti sa nu vezi acolo in craniu ceea ce vei scrie - autocritic evident, bafta

 =  ........
Tara Mircea Marcel
[19.Jun.07 07:27]
da si treaba asta cu "balariile" ii sensibila. sa nu devina norma balariile :D
in orice caz, cum ar fi cel al luanei sau al tau... eu unul o sa mai trec din cand in cand sa vad ce mai e nou :)

 =  aștept ...
Zaharia Ramona
[19.Jun.07 07:57]
Chiar dacă preferi literatura adevărată și nu vei mai pierde timp citind "idioțenii", orice vei face vei suferi de această calitate de a reda în mod amuzant situații dramatice/problematice. Bine măcar că vei posta, chiar dacă mai rar, "texte intr-un format mai mare si cu idei in mod cert noi...".


 =  Anni
Adrian Dorie
[19.Jun.07 10:35]
Imi pare rau ca nu exista un site pe care proza sa fie preponderenta. Tu te simti ca pestele in apa aici, pe agonia, pentru ca nu ai scris un singur text de proza, doar poezii. Iar pentru a scrie poezie ai nevoie doar de talent... Pentru a scrie proza ai nevoie in primul rand de rabdare. Scriu aceste randuri pentru ca ai pomenit 'munca'... se compara rabdarea si concentrarea celor care scriu proza cu efortul depus de poeti?

 =  Mircea
Adrian Dorie
[19.Jun.07 10:35]
Diferenta dintre o 'balarie' si un text de calitate cred ca o stabileste autorul textului in discutie. Daca autorul este in mod sincer multumit de ceea ce a creat, chiar uimit de ce a putut sa creeze, atunci acel text nu are cum sa fie prost. Pe principiul acesta voi merge si eu...

 =  Ramon
Adrian Dorie
[19.Jun.07 10:37]
Cand am scris 'idiotenii', m-am referit in mod deosebit la textele de poezie. Textele de proza apar foarte rar pe acest site si, oricat de banal le-ar fi continutul, macar nu-mi pun intrebarea 'Ce a vrut sa zica autorul?'.
Textele mele nu au fost de colectie. Le-ai citit, ti-au placut sau nu. Gata. Nimic de valoare deosebita nu a fost pierdut prin stergere.
Am scris doar 'pastile' de proza. Acestea se iau in gura, dupa care se-nghit sau sunt scuipate afara, functie de gust.

See you.

 =  Halucinant
Razvan Dragoi
[03.Jul.07 11:58]
Umorul si autoironia aducerile din condei si starile intercalate inteligent dau un text absolut savuros.Narativ are un element de previzibilitate, prin intermediul sugestiei cu cheia care refuza si cea mai mica miscare de rotatie, asta implica fie ca nu e buna cheia, fie ca nu e potrivita broasca. E insa doar un detaliu minor, sub nicio forma nu lezeaza calitatea textului si mai ales a umorului acestui text. A se savura ca pe o cafea cu caimac!
Multumesc,
Razvan

 =  Razvan
Adrian Dorie
[03.Jul.07 14:51]
Razvan, probabil ti-a placut acest text pentru ca nu mi-ai citit restul operei (sterse) :)
Textul e interesant ca forma, dar continutul lui are idei prezente si in alte texte personale.
Multumesc pt aprecieri.

 =  """"2
Anghel Pop
[03.Jul.07 14:56]
Cum stai cu inspirația, Adriane?
Vreun roman la orizont?

 =  *
Adrian Dorie
[03.Jul.07 15:48]
Roman, in nici un caz. Nu am rabdare.
Voi veni cu texte de 5.000-10.000 caractere.

 =  Zău așa
Elena Marcu
[23.Jul.07 09:36]
Nimeni nu șterge texte decât dacă renunță de tot sau știe că va scrie altele mai bune, doar ca le si scrie. Personal nu sunt de acord cu ștergerea multora din textele tale, cu sau fără steluță atașată, dar... eu însămi am avut un gest similar cu al tău acum un an, așa că nu fac pe lupul moralist. Încă dau refresh la pagina ta, în gestiunea logicii, interesului și preferințelor mele, sper să reapari. Îh?
(Hai, zău așa, vin oamenii pe-aici ca la pelerinaj la sfintele moaște, o, Adrian Dorie, ce ne faci? călăuzește pașii noștri șovăielnici pe poteca strâmtă a prozelor tragicomice, dă-ne rațiunea și incandescența trăirilor paroxistice pe acest site, nu ne părăsi pe noi, nevrednici cititori...hai, ridică-te și umblă! Măi, pe unde umbli?)

 =  Elena
Adrian Dorie
[23.Jul.07 17:19]
Consider ca textele literare reprezinta doar niste secretii intelectuale, de care autorul se poate atasa imediat (ca cei care beau cu placere propria urina in scop terapeutic) sau de care autorul se delimiteaza ca de niste excremente urat mirositoare. Cu alte cuvinte, unii scriitori ajung sa-si idolatrizeze operele imediat dupa concepere, in timp ce altii simt o scarba profunda dupa ce-si recitesc textele literare (nu e vorba de auto-critica dusa la extrem, ci de alergia la falsitate).

 =  fără falsitate
Anghel Pop
[23.Jul.07 19:05]
Ce mai faci, maestre? Nu ne mai postezi nimic? Cum stai cu romanul, avansează?
:)

 =  Guardian Anghel
Adrian Dorie
[24.Jul.07 06:02]
Maine voi posta un text.
Roman? Pay me 1 million dollars for letting you publish my novel and then we talk...




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0