Comentariile membrilor:

 =  Chestiunea centrala
George Brasoveanu
[15.Nov.03 03:34]
Imi place ca ai amintit chestiunea centrala in ceea ce priveste dezbaterea privind homosexualitatea "le este foarte greu sa procreeze". O adaugire auzita: singura modalitate de pastrare a acestei "rase" este prozelitismul. Si o parere culeasa de curand "daca le este imposibil sa dea viata, inseamna ca lucreaza in numele mortii".

 =  "De ce n-am incerca si noi?" - sau - "daca el poate, inseamna ca nu e rau"
dacian grapini
[17.Nov.03 20:47]
Sa incercam o poveste.
Erau doi pinguini odata-niciodata pe o banchiza indepartat-apropiata. Erau Naic si Leba, dupa nume. Si Leba prindea mai mult peste ca Naic, ceea ce era extrem de suparator pentru cel din urma.
Ca sa se razbune Naic ii punea piedica lui Leba cand acesta nu era atent sau il impingea in apa. Leba se supara, dar fiind o inima buna il ierta pe Naic.
Intr-o zi cautand peste, Leba vazu 2 foci pe o banchiza. Una ii puse piedica celeilalte. Foca impiedecata se ridica si o lovi cu o bucata de gheata pe cealalta. Foca lovita incepu sa planga. Foca impiedicata pleca. Leba pleca si el dar ceva incepu sa incolteasca in el.
Intr-o Zi Naic il impiedica iarasi pe Leba.
"De data asta vezi tu", spuse Leba cel calm.
Apuca un colt de gheata si-l lovi pe Naic. Acesta se intinse usor suspinand si incepu sa planga rosu.
......
Intrebare: daca Leba n-ar fi vazut ca cel care te sacaie poate fi lovit inapoi, cum ar fi reactionat?

dacian

PS Daca un tanar are un prieten homosexual, oare nu-l va macina curiozitatea?
acest PrEasfintit e prea ocupat, cred, de propria-i sexualitate mai mult decat de nevoile credinciosilor.

 =  un viciu
Paul Bogdan
[18.Nov.03 06:35]
Nu cred că homosexualitatea este un viciu pe care îl poți dobândi ca pe fumat.:) Instinctele homosexuale apar la vârsta adolescenței și, într-un mediu propice, pot schimba orientarea sexuală a individului. Se consideră că 80% din oameni au tendințe homosexuale.

 =  despre preoti
MIU CRISTIANA
[18.Nov.03 09:42]
Cam multe articole privind persoanele gay. Si eu intru in toate. Pot fi de acord cu ceea ce scrie Pan despre prelati, dar sa nu uitam ca de multisor preotul si-a pierdut inocenta prin multe alte pacate omenesti. Asa ca asta e, cu asta defilam. Stii prea bine cata homosexualitate sta ascunsa sub poalele din ce in ce mai largi ale bisericii. Oficializarea ei e doar un pas.

 =  Nu e viciu
dacian grapini
[19.Nov.03 16:52]
Intr-adevar nu e un viciu. Dar poate fi inculcata ideea de catre o persoana persuasiva, mai ales daca luam in calcul procentul de 80%. Mediul isi spune cuvantul.

 =  si totusi...
Mihai Popeti
[21.Nov.03 17:17]
1. In momentul in care oficiza, preotul nu mai este acea persoana, pacatoasa sau nu. Adica el are rol de simbol si face parte dintr-o taina. Nu homosexualul oficiza: daca si-ar trai homosexulitatea in acel moment nu ar oficia si cata vreme oficiaza (ma refer aici la moment, nu inainte sau dupa) nu poate (din toate riturile pe care le cunosc, dar poate cunoasteti voi unul...) sa isi traiasca homosexualitatea.
2. Homosexualitatea si homoafectivitatea (asa de des - si banuiesc intentionat - uitata) exista de cand lumea. Nu trebuie nimeni sa "corupa" tanarul. Asta e si raspunsul meu la impotrivirea fata de adoptiile in familii de homosexuali: pentru ca copilul si-ar vedea parintii si ar fi conditionat sa traiasca asemenea lor. Pai asta ar insemna in aceeasi masura (daca socializarea e asa dominanta) ca din familii de heterosexuali nu se pot forma decat alti heterosexuali. De unde apar atunci "ceilalti"?
3.Cred ca intreaga lume masculina sta sub complexul de a nu putea da nastere (decat indirect), de a avea pantecul nerodnic. De aceea (dupa parerea mea neavizata) barbatii au construit culturi, de aceea au cladit atata de-a lungul secolelor. Nu ca nu ar fi ajuns sa traiesti intr-o grota la ultimul nivel tehnologic al confortului, dar a trebuit sa "nastem" arta pentru ca altceva nu ne statea in fire.
4. In fine, ca sa fiu sincer, nici eu nu cred ca homosexualitatea este compatibila cu crestinismul orto-dox. Dar cred ca este de competenta fiecaruia sa se judece dupa creedinta pe care o are. Pentru ca, pentru a reveni la punctul 1 si a inchide cercul, acolo nu oficiaza omul. Omul este suportul pentru simbol. La fel cum spunem ca nici actorul nu e personajul interpretat, dar nici personajul interpretat nu este actorul, mai ales cand inspiratia nu e personala ci divina.
(inca o paranteza, acestea sunt parerile unui heterosexual "indoctrinat" de propria-i simtire)

 =  nedumerire...
Mihai Popeti
[21.Nov.03 19:53]
Nu-mi raspunde nimeni? Ca doar nu am zis lucruri inatacabile!

 =  NuTragetiTovarasi
MIU CRISTIANA
[25.Nov.03 18:30]
Ai scris lucruri corecte si de aceea nu comenteaza nimeni. Eu cred ca ai dreptate, chiar daca mi se pare ca vorbesti doar din imaginatie si fara sa stii prea bine ce inseamna lumea gay.

 =  păreri
Paul Bogdan
[25.Nov.03 23:19]
Pentru ca preotul să facă parte din acea taină el trebuie să treacă printr-o perioadă de pregătire, penitență, abstinență. De ce? Deoarece, într-o anumită parte a Liturgiei el îl întrupează pe Hristos. Cum poate fi un preot homosexual penitent când Legea interzice ceea ce este?!
2. Homosexualitatea apare din varii motive. Unii se nasc cu dereglări hormonale alții o dobândesc în medii închise: internate, seminarii, mănăstiri
3. După părerea mea, cineva trebuia să aibă rolul de a conduce, s-a întâmplat să fie bărbatul dar, după cum știm, au existat epoci și ginte matriarhale.
4. Liturgia nu este o piesă de teatru. Omul este Hristos iar pâinea și vinul sunt Trupul și Sângele. Homosexualitatea nu ar trebui să fie compatibilă cu creștinismul în general.

 =  Sodoma
costel
[26.Nov.03 01:39]
Homosexualitatea nu numai ca nu ar trebui sa fie compatibila cu crestinismul, dar nici nu este.
Asa ca, in curand, vom asista la dizolvarea, disparitia lui. In cel mai bun caz, vom asista la insule izolate ale crestinilor.
De ce?
Pentru ca acesta este vectorul de deplasare al societatii. Vom asista curand la familii compuse din trei persoane, patru sau mai multe. Pentru ca bisexualitatea isi va spune cuvantul.
Specia umana nu mai e in pericol de extintie din cauze de reproducere. Aceasta problema e ca si rezolvata. Bancile de sperma au impanzit planeta. Copiii eprubeta exista.
De mii de ani sexualitatea la om n-a insemnat numai functie reproductiva. Nu asa se spune, curvia cea mai veche meserie?
Iar homosexualitatea a aparut ca noutate abia dupa iesirea omului din evul mediu negru. Cand homosexualii erau arsi pe rug. Insa in antichitate era ceva obisnuit. Si nu numai. Unde am citit ca pe frescele bailor termale romane din Pompei au fost gasite scene sexuale intre om si o capra?
Revenind, homosexualitatea nu are nici in clin nici in maneca virgula cu Crestinismul. Ca dovada ca sodomitii au fost rasi de pe suprafata pamantului

 =  român inteligent, Catea
Paul Bogdan
[10.Dec.18 14:27]
Ți-e mintea în ceața nervilor. Eu zic să te calmezi și să citești cel mai inteligent cuvânt pa care l-ai citit vreodată (sîc!)
Este cuvântul "Amin" cu semnul exclamării, scris invers, deoarece este vorba despre cei ce sunt... pe invers.
Hai, calmează-te și fii un român.. inteligent!

 =  invers?
MIU CRISTIANA
[05.Dec.03 15:45]
Domnule Paul Bogdan, imi cer scuze ca intervin, dar persoanele Gay nu sunt "invers". Sunt altfel si atat.

 =  Incurcate-s caile domnului.
Gabriela Marieta Secu
[02.Apr.04 10:42]
Cu mila despre deviatii comportamentale... Fiecare pasare pre limba ei piere...Homosexualitatea pare sau poate chiar este o autodistrugere a exemplarelor atinse de acest comportament - care de la creier miroase! Cu mila spun, pacat de frica celor ce n-au curajul sa se apropie de persoane de sex opus...cine stie ce tare sufletesti au suferit in copilarie de la parintele de sex opus... Fiecare e liber sa moara cum ii place... Homosexualii traiesc cum le place numai la prezent...Dupa ei potopul! Sincer mi-e mila de lipsa iubirii la ei fata de ce sa fie cand ei nu vor mai fi..ia acolo niste copi, buni sau rai...urmasi...genii sau criminali... E greu sa fii si parintele unui geniu sau al unui criminal!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !