Comentariile membrilor:

 =  wanted-membri in juriu
Laurențiu Orășanu
[10.Nov.04 14:54]
Unul dintre membrii juriului propus neindeplinind conditiile enuntate, avem nevoie de un membru in juriu. Cel putin. Daca se ofera mai multi, cu atat mai bine.
Din motive de posibila sfiala, poate sa scrie pe YM la petrolulpl. Sau pe mail, la acelasi, plus, in coada @yahoo.com

 =  may I?
Cristiana Miu
[10.Nov.04 19:17]
Indraznesc eu, daca desigur nu am pretentii prea mari.

 =  pentru Cristiana Miu - sunt 6 pana acum
Laurențiu Orășanu
[10.Nov.04 21:55]
Da, Cristiana, bucurosi . Singura problema e ca trebuie sa avem un numar impar de membri (eu nu votez). Pana acum, cu tine ar fi 6. Poate se mai inscrie cineva. Sau poate deja s-a inscris, acum n-am acces la YM si mail.

Ma gandesc ca un juriu de 7 ar fi foarte potrivit.

 =  astept
Cristiana Miu
[10.Nov.04 21:57]
Astept deznodamantul :)

 =  las de la mine si ma autopropun
DoDu
[10.Nov.04 22:06]
Eu ma propun pe mine daca intra Cristiana, ca sa-i fiu nepereche. Ca m-am saturat de descalificari, mai bine descalific eu pe altii.
In plus, stiu ca Orianei i-ar place sa se sfatuiasca cu mine, asa ca de ce nu?

 =  application
Anca Anghel Novac
[10.Nov.04 22:20]
Mh, si eu ma propun. Nu stiu cat de serios a vorbit Dodu, nu de alta dar in ultimul timp a cam luat lucrurile in serios in privinta literaturii. Asta e doar parerea mea.

Oricum eu ma propun in mod serios, inteleg ca va trebuie un numar impar. Deci sunt nepereche, dar daca se mai inscrie cineva, atunci... puteti sa ma "imperecheati" cu Dodu. :))

Pe bune, si eu vreu sa fiu in acest juriu desi imi dau seama de circumstante.

 =  lui Dodu, despre nivelul necesar pentru a fi in juriu
Laurențiu Orășanu
[10.Nov.04 22:20]
Salut, DoDu, bucuros, nu pot sa zic ca nu ma asteptam. Asa l-as propune si eu pe Calimero, dar e chestia cu nivelul.
La alte probleme cum ar fi pe unde zboara sagetile tale, ar fi off-topic, asa ca ma scuzi ca nu pot sa raspund.


 =  foto
Virgil Titarenco
[10.Nov.04 22:20]
Domnule Ghiocel,
mie îmi place mult fotografia din capul textului și țin să ți-o spun.

 =  ar cam fi 7
Laurențiu Orășanu
[10.Nov.04 22:26]
Virgil, fotografia a pus-o Radu. I-am spus si eu ca-mi place.

Anca si Cristiana vor completa juriul. Ca sa nu iasa textul din prima pagina, nu voi face modificarea chiar acum.

Voi verifica acasa daca s-a mai inscris cineva.
Daca nu, ramanem in formula anuntata in text (Oriana, Licorna, Alma, Virgil, Victoria Nichita) plus Cristiana Miu si Anca Anghel.

Multumim.

 =  Nesansele
DoDu
[10.Nov.04 22:48]
Domnule Ghiocel, nu-i cinstit. Raportul baietilor pe site nu cred ca e 1 la sase fetele, cum arata componenta juriului pe care o declar nereprezentativa. Eu stiu ca lui Virgil o sa-i convina printre sase fetele si mor de ciuda.
Domnule Ghiocel,
cu nivelul ai dreptate, fara nivel nu poti sa jurizezi un concurs pentru ca e imposibil. N-ai cum sa-ti dai seama de calitatea poeziilor fiindca nivelele de toamna sunt capricioase si astenice. Pe mine ma apuca si tusea. Dar fara nivel nici sa tusesc nu pot.
Odata am avut un nivel si ma plimbam cu el prin oras.
- Cat ceri pe el, m-a intrebat un mos zeflemitor
- Matale cat dai?
- Dau patru bani, ca si asa n-am ce face cu nivelul tau
- Patru bani e apa de ploaie, cu nivelul asta poti ajunge intr-un juriu de poezie si poti descalifica toti poetii agonisti, asa ca mai pune doi bani.
Pana la urma l-am vandut cu trei bani, ca asa sunt afacerile, daca nu accepti cand ti se ofera, fluieri a paguba.
Pai atunci, domnule ghiocel, nu-mi raman prea multe sanse, ma vad nevoit sa intru iar in concurs. Ca niciodata nu se stie cand poti trece de precalificari. Desi ma indoiesc. Cu un juriu predominant feminin, mai ales acum ca s-a bagat si Dominique care e prietena cea mai buna a lui Oriana, nu mai am nici o sansa.
Dar vorba aia, important e sa-ti joci nesansele!

 =  .
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
facut eu modificarea.

 =  DoDu - la nesanse egale, fete mai multe
Laurențiu Orășanu
[10.Nov.04 22:57]
Asa e Dodu, la nesanse egale, fete mai multe.

Dar parca am zis eu prin arhiva ca ne vom vedea iar (toate lucrurile bune trei pe lumea asta, pe cealalta vom mai vedea).

Multumim pentru advertizmentul gratuit si abia asteptam sa ajungem si noi baietii la putere. Pana atunci, hai sa bagam sagetile in traista. Sau, daca nu s-o putea, hai macar sa le tragem la tinta.

Victoria, multumesc pentru actualizarea juriului.

 =  sânul juriului
DoDu
[10.Nov.04 23:06]
Ghiocel,
eu nu stiu daca mata esti baiat, ca parca ai nume de fata. sau mi se pare. Aveam o colega pe care toata lumea o striga Laurentiu. Poate din cauza ca avea mustata.
Despre sageti nu stiu, ca n-am traista. Mai bine iti dau o idee: pe langa Virgil, mai aduci vreo 5 baieti care sa fie in juriu alternativ, adica pe ore. O ora Virgil, una eu, una matale, una Anton si tot asa. sa ajungem sa ne bucuram mai multi de caldura juriului. Ce n-as da sa fiu si eu in sânul juriului acesta preponderent

 =  DoDu vrea sa-si altoiasca nodurile lui de papura acestui site!
dumitru cioaca-genuneanu
[10.Nov.04 23:17]
nici Dumnezeu nu-ntelege
de ce-un scriitor coltzos
cu-al lui nivel noduros
de juriu vrea sa selege

 =  despre codita si mustata
Laurențiu Orășanu
[10.Nov.04 23:19]
Si eu am avut un coleg care tragea fetele de codite. Mai tarziu a vrut sa intre in juriul lor, dar nu l-au primit. Cred ca de vina era mustata; ele aveau si el ba.

Eu cred ca ai inteles gresit. Nu e o aplicatie la MasterCard sa iti ceara sa precizezi sexul. Aici, toate sunt ascunse, nu le vede nici un membru al juriului. Asa ca, DoDu, eu zic sa te prezinti linistit la comisia de recrutare.

Daca tot ai disponibilitate critica, te rog treci pe la Canadiada lui Calimero si da-i un comentariu la sange. Ultimul episod (sau cel mai recent) nu s-a vandut bine.

Cu plecaciune si alte departari,
Ghiocel

 =  daca nu e prea tarziu....
Iulia Balcanas
[10.Nov.04 23:34]
Desi vad ca s-a format totusi o echipa puternica, imi depun totusi candidatura... daca nu e prea tarziu, bineinteles, si daca se indeplinesc toate conditiile necesare...

 =  adam si eva
DoDu
[11.Nov.04 00:16]
Domnule Mitica,
Daca as fi eu asa de bun ca matale la catrene si epigrame, precis as fi oltean. Dar sunt ardelean, deci moale (cred ca-i de rau auguriu), si la glume si la juriu.

Domnule Ghiocel,
Daca ma bagi in juriu pe locul celui mai slab jurist (stiu eu unul care imparte stele anapoda), iti fac textul tocanita, nu asa. Iar pe Calimero ala ti-l desfintez de nu se vede, daca tot ma azmuti la el (probabil te-a calcat pe bataturi). Promit o critica nu numai la sange, ci si la umori, sudori si alte scursori, pe vreo 10 pagini de-o sa crape maestrul Bogdan Geana de necaz iar Maria Prochipiuc se va lasa de meserie. Oferta cu garantie, nu asa, dupa model americanesc, banii inapoi in 3 zile daca faci indigestie.

Draga Iulia,
matale nu citesti ce scrie mai sus, ca juriul e deja preponderent si terminat, vrei sa scoti si ultima samanta de baiat din juriu? Ne inapoiem la matriarhat sau ce, n-ai citit ca primul a fost Adam si pe urma a aparut Eva dintr-o coasta? Eiiii!

 =  tristaaaa
Silvia Van
[11.Nov.04 00:48]
Eu tot nu stiu unde-i piersicuta mea...:(

 =  culori mai vesele
Virgil Titarenco
[11.Nov.04 01:09]
Dom'le nu stiu cum o sa fie concursul asta dar citind comentariile astea m-am distrat copios. Iar chestia cu piersicuta a pus cireasa pe tort. Ma bucur ca toamna asta isi revine spre culori mai vesele.

 =  Intentiile miselnice ale lui DoDu au iesit ca uleiul la suprafatza!
dumitru cioaca-genuneanu
[11.Nov.04 01:37]
si-a pus el parfum pe nuriu
dar noi plini de vrasmasie
l-alungam... (nu poezie
vrea, ci... fetele din juriu!)

 =  jucam in sapte
Laurențiu Orășanu
[11.Nov.04 01:50]
Ramanem pe cei sapte membri ai juriului afisati.
Iulia, te rog sa nu te superi, poate ne ajuti alta data. N-as vrea sa lungim alegerea juriului (erai a 8-a, alti amatori nu s-au oferit; si in 7 cred ca se va putea lucra mai bine-vorbesc de comunicare si disponibilitate).
Rog pe Cristina Miu si Anca Anghel sa-mi scrie adresa lor de email la YM: petrolulpl.

Silvia, tu piersicuta ai luat-o virtual. Aparitia ei in pagina s-a lasat asteptata. Speram sa se realizeze si aceasta.

Mitica si DoDu, multumim pentru focurile de artificii si alte tiribombe care popularizeaza concursul.


 =  Se aplica lui Mitica
DoDu
[11.Nov.04 02:44]
Asta-i tot ce-ai inteles,
Hotule, cochet, pervers?
Doar atat gandesti, baiete
Fete fete…fete…feteee?

Ai baieti, vrei sa-i insori?
Tu nu cred sa ai pretentii
Nu mai poti spune ori ori
Ca te-alegi cu …contraventii

 =  premii
DoDu
[11.Nov.04 02:55]
Domnule Ghiocel,
cu toata placerea. Mie imi plac tiribombele daca nu sunt pe pagina mea. Daca sunt pe pagina matale, oricate din partea mea.
Si daca tot suntem la concurs, ofer si eu ceva celui ce se va clasa pe locul unu. O poezie, ca eu sunt bun la poezii. Daca ma calific la preselectie. Si daca nu ma persecuta componenta majoritara a juriului, fetelele si draga de Laurentiu. Eu cred ca daca nu ma persecuta nimeni, o sa castig concursul asta si o sa-mi incasez singur premiu de nu ma vad. In cazul in care il castig eu, mai adaug si-o bere la fondul de premiere, azi ma simt darnic.

 =  lui DoDu, hors(e) concours
Laurențiu Orășanu
[11.Nov.04 03:15]
De cand astept eu clipa aceea, DoDu, sa castigi concursul. Numai fii atent ca:
- vestile cum ca te-as fi persecutat sunt oarecum exagerate; neadevarate, am mai discutat;
- daca mai spui mult ca particpi la concurs, dai indicii juriului si riscul e propriu; regulamentul se aplica unul pentru toti; dupa concurs, poti sa spui in stanga si dreapta si pe centru ca ai participat, si ca ai luat premiul I ,sau ca ai fost furat (dupa caz), dar acum hai sa ne vedem doar de tiribombe si de cate fete sunt in juriu.

Asa, hors concours, catrenele pentru Mitica sunt cam subtirele...

 =  ultimul cuvant
DoDu
[11.Nov.04 03:33]
Pai eu nu ma pricep la catrene, domnule Ghiocel, ca nu-s oltean, stie toata lumea.
Iar daca zici ca e asa periculos sa spun ca o sa castig concursul, declar ca nici nu mai particip, poate ca-l castig si prin neprezentare.
Si mai am o tiribomba: da o tin pentru data viitoare ca matale vrei sa ai ultimul cuvant

 =  DoDu-le, tu esti mai priceput in ale scrisului, care-o fi cauza?
dumitru cioaca-genuneanu
[11.Nov.04 03:41]
literatura-i bogata
dar chiar de la greci se stie
ca estetitic cum e-o fata
scrisa, nu-i nici o poezie!

 =  cu cartile pe fata
DoDu
[11.Nov.04 03:53]
Ai dreptate Genunene
Iar m-ai prins doar in izmene
Femeia e precum un naos
Iar poezia ... mic adaos

 =  Totusi subiectul asta ar merita o cercetare stiintifica mai aprofundata!
dumitru cioaca-genuneanu
[11.Nov.04 04:21]
ca poezia-n gratie
nu-i ca fata, trestie
e din inspiratie?
(sau de scule-o chestie!)

 =  partea Cezarului
Claudiu Banu
[11.Nov.04 08:34]
Asa cum am solicitat inca de la concursul anterior, (din postura de castigator de atunci), as dori sa fac parte din juriu.Adresa de mail la care pot fi contactat este:[email protected],

 =  erata, completare, asteptare
Claudiu Banu
[11.Nov.04 13:03]
Din graba am scris adresa gresit.Trebuia sa fie thefreesite.com. Laurentiu, pe ym este mai greu sa luam legatura, zilele acestea am apartamentul in lucrari, asa ca de acasa nu voi mai intra o vreme, iar la serviciu nu am acces. Am citit si commenturile, asa ca am observat ca lista este inchisa, insa faptul ca eu am ajuns la acest text mai tarziu, nu este o scuza pentru organizatori, care mi-au confirmat participarea in juriu inca de acum 3 luni. Ma astept (inca) sa gasiti o solutie,

 =  rezolvare simpla
Cristiana Miu
[11.Nov.04 13:41]
Rezolvarea e simpla: ma retrag eu in favoarea lui Claudiu Banu. Mi se pare un gest normal si mi se pare norma sa-l fac eu pentru ca sunt printre ultimii veniti pe lista juriului si probabil cea cu numarul de cont cel mai mare (adica cea mai proaspata pe site).
Asadar, pentru pastrarea unui numa de 7 in juriu, va rog sa-l treceti pe Claudiu Banu in locul meu. Si va prind eu din urma la viitorul concurs. Poate atunci intra si DoDu in juriu sa fie echipa completa.
cu drag,
Cristiana

 =  Cristiana
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
Cristiana, ramai acolo unde esti. sunt deja 2 editori in echipa. am sa-l las pe Claudiu Banu in locul meu pentru ca mi se pare mult mai corect asa. sper sa nu se supere Laurentiu. i-am lasat mesaj pe ym.

 =  persoana a II-a
DoDu
[11.Nov.04 15:15]
Claudiule,
ai un succes la fetele ce nu s-a pomenit. Pentru mine nu s-a dat nimeni la o parte, dimpotriva. Cum faci, domnule, ca eu iau lectii de la profesionisti ca matale.
Da tot e bine ca s-a intarit reprezentarea masculina in juriu. Claudiu, ai grija ca eu nu particip la concurs. Ca n-am timp, organizez si eu unul, dar nu de poezii ci de comentarii cu atac la persoana a II-a. Asa ca aviz amatorilor!

 =  Nia, DoDu
Cristiana Miu
[11.Nov.04 15:55]
Nia, vedem noi ce decide organizatorul. Oferta mea ramane si ma gandesc ca parerea unui editor are sanse sa fie mai valida decat parerea mea. Nu stiu ce sa zic, decizia e a lui Laurentiu. Pentru mine e perfect si asa si asa.
DoDule, stai mataluta prin preajma. Cu epidemia asta de retrageri, nu se stie niciodata ce iese...

 =  ...
Claudiu Banu
[11.Nov.04 15:59]
Cristiana, Nichita - va multumesc mult, dar sincer, ma asteptam ca impreuna cu Laurentiu sa luati decizia extinderii juriului cu inca doua persoane. Iar cererea lui Dodu, cred ca era initial una serioasa. Un juriu ar avea nevoie de o componenta cat mai diversa. Dar aici ajungem la nivel, la exceptii si la alte discutii inutile.

Dodule ai dreptate, cand ma grabesc sunt un simplu amator, iar in cazul de fata este cu atat mai evident...Un singur organizator da, acum am vazut... pluralul era inutil..Uite pentru tine fac un comentariu de mea pulpa.

 =  noua
Laurențiu Orășanu
[11.Nov.04 16:49]
Asa si facem. Un juriu de 9. Cu Iulia Balcanas si Claudiu Banu (scuze, Claudiu, uitasem de voluntariatul tau).

Am intarziat cu raspunsul avand ceva probleme cu masina.
Juriul va trebui sa fie disponibil in zilele de votare preselectie. Va rog consultati calendarul.

Rog un editor sa adauge numele Iulia Balcanas si Claudiu banu la lista juriului din text.
Multutmesc. Din nou scuze pentru intarzierea nedorita nici de mine.

 =  gata
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
rezolvat, Laurentiu.
acum e randul lui Dodu sa comenteze.
9 comentarii el, 9 Laurentiu, 9 membri in juriu:)

 =  propunere
dumitru cioaca-genuneanu
[11.Nov.04 19:12]
in juriu cu inc-un rand
dintre cei mai talentati
trag alarma: in curand
n-o s-aveti participanti!

p.s. avand in vedere ca toate polurie de opinie prezic ca numarul concurentilor va fi mai mic propun ca acestia sa-i judece pe cei din juriu

 =  pentru Radu, rugamintea de activare a jucariei
Laurențiu Orășanu
[11.Nov.04 23:57]
Pentru Radu,

Te rog sa faci posibila inscrierea textelor. Am trimis un email in acest sens pe adresa editorului. Ca si la Vara, textele vor fi invizibile pentru toata lumea pana la incheierea postarii lor ... si chiar si dupa.

Multumesc.

 =  jucaria lui Ghiocel
DoDu
[12.Nov.04 02:40]
Domnule Radule,
te rog si eu, la unison cu Ghiocel, sa-i activezi jucaria, ca sunt curios cum se face. Poate invat si eu ceva, nu se stie cand voi avea nevoie.

 =  ...
Virgil Titarenco
[12.Nov.04 06:47]
măi dacă mai continuați în stilul ăsta am să mă stric de rîs. și vorba lui nea mitică, să dea să avem concurenți dar mă tem să nu fim mai mulți jurați decît participanți.

 =  MAT-ul lui Dodu la piticul lui Kempelen
Calimero
[12.Nov.04 07:54]
Pai, DoDu, cum poti sa vezi ceva daca e invizibil(a) ? Hai, zi si tu, daca nu dai ocol lunii cand e plina, poti sa-i vezi partea invizibila ? Asa si cu jucaria. E invizibila de tot. Unii zic ca ar fi un pitic, ca acela al lui Kempelen care te-ar fi batut mar la sah, cat ai fi tu de Napoleon. Nici gand sa iei tu Marul de Aur. Poate crizantemele, dar si acelea virtuale fiind, sunt ca si invizibile. Asa ca mai scrie daca vrei sa moara inamicii de ras. Poate moare de ras si piticutul ala invizibil si atunci il dai MAT. Sau PUB. Stiu, cu Guiness, ca n-am uitat ca-ti sunt dator.


 =  curtea cu juri
DoDu
[12.Nov.04 15:11]
Domnule Ghiocel,
te absolv de datorie, da Guinness-ul la saraci, ca eu m-am lasat, nu mai beau alcool. Daca mai pomenesc de bere, e doar pentru "show", sa se simta lumea bine, sa zica: uite la betivanul asta de DoDu, e mai rau ca mine.
In loc de alcool, ma tin de concursuri, sper ca ti-ai dat seama, suma viciilor (imi spune iubita mea care imi e sotie) ramane constanta. Cu concursul e in felul urmator, domnul Radule nu ti-a activat jucaria!
Si uite-asa mai pocnim cate-o tiribomba, iar juriul sta ca pe ace ca nu-si poate incepe atributiile desi e numeros de se calca pe bombeuri. Mai aveai nevoie de trei membri, domnule Ghiocel, si faceai o curte de jurii in toata legea, astia puteau sa te si condamne daca era poezia proasta, vai de mine, noroc ca eu nu particip la concurs ca lumea poate crede ca particip iar eu nici vorba sa ma fi hotarat.
Domnule Tiatarenco,
nu-ti fa probleme, or sa fie destui participanti, cel putin noua, ca sa aibe fiecare jurist poetul sau pe care sa-l sustina.

 =  a inceput postarea textelor. Scrisoarea Concursului catre DoDu
Laurențiu Orășanu
[12.Nov.04 18:57]
Pentru toti: A inceput postarea textelor in concurs.

Precizare: ordinea in care sunt inscrise nu va fi pastrata la afisarea lor pentru vot. Asat exclude orice strategie de genul : pun textul la inceput sau mai pe la sfarsit.

Succes !
Pe linia promiotionala, ceva aici pentru DoDu si cine mai vrea sa citeasca:

Stimate Domnule DoDu,

Am eu senzatia (nu intru in amanunte naturaliste) ca parte din castanele de sezon pe care vrei sa le scoti din foc cu mana mea, si sa mi le aplici, parinteste, pe crestet, nu-mi sunt destinate mie, ci Concursului.

Drept si stang pentru care, re-produc aici :

Scrisoarea Concursului catre DoDu,

Stiu ca o sa va mire scrisoarea aceasta. M-am hotarat sa o scriu tocmai pentru ca, daca nu v-as scrie, nu ati putea sa va mirati, am putea spune deloc.

Ne cunoastem de mult, cam din Primavara. Eram un biet concurs sugaci de poezie. Si dvs. ati incercat sa ma adormiti leganandu-ma cu o proza sadea. Si doicile mele mi-au zis ca un concurs, ca si un scriitor, caci dara un concurs literar va scrie, nu ? asadar un concurs trece prin faza poezie, proza scurta, roman, Premiul Uniunii Scriitorilor. Asa ca am luat-o incet. N-am putut totusi sa nu observ ca vroiati sa ma caliti inca din pampersi ca sa fiu pregatit atunci cand voi ajunge un Concurs Mare sau un Concurs de Imprejurari.

Am crescut eu ca Florin Piersic, in trei luni cat altii intr-o luna, si iata ca venit-ati iar, incercand sa cumparati o piersica bine parguita oferindu-mi o "poezie de 2 bani". Era Vara, ma mai copsesem si la minte, basca pomicultorii din jur. Au refuzat. Plutea prin frunzele mele un zvon cum ca ati fi avut ceva cu unul din pomicultori, dar afara era prea frumos ca sa nu fie adevarat. Mi-am vazut de copt.

Si iata ca acum sunt gata sa culeg roadele (mere, pere, gutui, struguri, must). Si cand colo, pe crengi, dau numai de castane. Rear' al evolutiei Miciurin ala, eu ma pazeam de domnia voastra si cand colo, m-a altoit el. Si asta n-ar fi nimica, si tristetea aceasta autumnala as suporta-o cu o aspirina sau o tuica fiarta, dar tristetea care mi s-a implantat adanc in sezon la gandul cum ca nu veti concura, tristetea asta ma face sa scriu versuri mai triste decat cele bacoviene (vezi Canadiada). Mi se rupe sufletul, calendarul si ramane doar regulamentul. Si, cum bine ati observat, o echipa de fotbal incompleta, pe care pana si Petrolul Ploiesti o poate invinge.

Eu zic, stimate domn, prieten drag ne cunoastem prin Pompilia Soian de-o viata, care nu vreti sa stiti de cantecul asta, sa incercati sa treceti peste tafnele mele de copil rasfatat de doici si pomicultori in anotimpurile precedente, perfect regulamentare in calendar. Si sa veniti in anotimpul meu, in care mai aveti pana intra, dar unde e cald, nucile sunt cojite, vinul e fiert, si mai ales rosu.

Al dumneavostra,
Concursul din Primavara pana-n Toamna

 =  traducere
DoDu
[12.Nov.04 22:37]
Domnule Ghiocelule,
n-am inteles nimic din ce mi-a scris concursul, ori e gâgâit, ori e bâlbâit, iat matale ti-ai cam pierdut umorul asa ca mai bine tradu-mi ce-a spus concursul asta cu noua juristi.

 =  ?
dana popa
[14.Nov.04 01:47]
O singura intrebare, care e casuta speciala?

 =  rabdare si tutun
DoDu
[14.Nov.04 02:16]
Draga dana,
organizatorii sunt ocupati, te rog sa-i intelegi. iar in juriu nu sunt decat 9 oameni. Ti se va raspunde dupa ce expira termenul de trimitere a textelor. Te rog sa ai rabdare.

 =  Dodu
Paul Bogdan
[14.Nov.04 08:09]
Dodule, te rog să nu mai faci halimai că se defectează nenea Virgil...

 =  alegerea mea :)
Silvia CALOIANU
[14.Nov.04 08:55]
Sunt si eu aici, printre spectatori si chiar ma distrez "copios"! (vorba consacrata a cuiva de sus), si chiar as alege infernul cu oameni ca DoDu, decat edenul cu dreptatea aceea, din cauza careia se taie si se spanzura!

 =  text la concurs
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
Dana, in josul paginii, sub comentarii, exista si casuta cu pricina. trebuie sa fii logata, evident, ca sa poti avea acces:)

bafta!

 =  Paul Bogdan, mecanicul de serviciu
Virgil Titarenco
[14.Nov.04 10:59]
Domnu' Paul Bogdan v-am deranjat cumva eu cu ceva sau exprimarea mea nepermis de candidă de mai sus v-a stimulat secrețiile ironice? E tîrziu acum (la mine) și s-ar putea să nu percep eu bine lucrurile dar mă mai uit și mîine dimineață. Poate voi pricepe atunci ce anume ați vrut să ne comunicați sub această aparență de "bon-homme" mucalit.
Cu respect pentru (noile dvs.) preocupări,

 =  o singura obiectie
Ivășcan Horia
[14.Nov.04 11:11]
"Genurile haiku, catren-poezie scurtă (4 versuri), parodie-poezie umoristică (care au fost obiectul altor concursuri) nu vor fi admise în concurs."
Exceptand catrenul si parodia, poezia scurta si haiku-ul nu retin sa mai fi fost obiectul vreunui concurs de ... anul trecut din decembrie (!). Spun asta nu pentru a le include in acest concurs, ci doar (poate), pentru a sensibiliza organizatorii de a nu uita si aceste genuri literare atat de iubite (dupa numarul textelor inscrise de acest gen) pe site.

~Numai bine!~ si succes participantilor

 =  ..
dana popa
[14.Nov.04 12:27]
Multumesc! Am vazut si eu abia dupa ce am pus intrebarea!
DoDu, esti simpatic..

 =  11 la 9
Laurențiu Orășanu
[14.Nov.04 15:44]
Deocamdata, in pofida unor temeri absolut justificate chiar aici in scris, sunt 11 texte (doua sunt tripluri, eroare de buton indelung apasat probabil). Ceasul ticaie, problemele de care nu te ocupi se rezolva de la sine (casuta speciala de exemplu), asa ca va asteptam. De problemele care nu se rezolva de la sine, n-are rost sa ne ocupam (zbang!).

Termenul limita de postare este, va reamintim, 16 noiembrie, adica marti seara de tot, la ora 24, ora Bucuresti.

 =  pentru Iulia Balcanas
Laurențiu Orășanu
[14.Nov.04 16:28]
Pentru Iulia Balcanas:

rog mesaj la petrolulpl @yahoo.com sau la unul din membrii juriului a carui adresa o cunosti.

 =  răspuns
Paul Bogdan
[15.Nov.04 09:18]
Ați menționat de două ori că "vă stricați de râs", domnule Virgil. Nu este nevoie să vă forțați intelectul, pur și simplu îl atenționam pe DoDu asupra pericolului iminent.

PS mersi

 =  numai azi si maine
Laurențiu Orășanu
[15.Nov.04 12:26]
Am omis sa raspund lui Horia. Ai dreptate, s-a cam facut anul de la Concursul de haiku si poezie scurta. Un organizator, un anunt, un juriu... cam astea ar fi ingredientele. Cine se ofera ?

Numai azi si maine mai puteti posta textele pentru concurs.
Va asteptam.

 =  amintire - inscrierea se incheie marti 16 noiembrie , ora 24
Laurențiu Orășanu
[15.Nov.04 21:25]
Ceva mai mult de o zi pana la incheierea inscrierii textelor de concurs. Etapa se incheie marti, 16 noiembrie la ora 24, ora Romaniei

Va asteptam.

 =  Simionescu Adriana Marilena
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
Simionescu Adriana Marilena
sub aceste comentarii exista casuta unde poti inscrie textul pentru concurs.
ramane sa decidem ce facem cu acest text al tau.

 =  NU
Laurențiu Orășanu
[16.Nov.04 00:16]
Daca un text a fost expus aici din greseala, fie chiar un minut, el nu va putea fi considerat pentru concurs.

 =  1/24
DoDu
[16.Nov.04 00:45]
Domnule Ghiocelule,
dar daca textul a fost expus 1/24 secunde, si n-a avut timp sa se voaleze, se poate reconsidera? Dar daca o milionome de secunda? Ca nu scrie in regulament...

Draga Simionescu Adriana Marilena,
scrie alta poezie si gata, nu stii tu ca cei din urma vor fi cei dintai? Nu te da batuta, ca batausii abia asteapta, lasa ca o sa participi la concursul meu de comentarii.

 =  !!!!!!!!!!!!!!
simionescu adriana-marilena
[16.Nov.04 02:21]
eu nu inteleg nimic, :(:(:(:( sunt o idioata in materie de tehnica si p.c-uri unde mama-masii am postat poemul asta de suflet la care numai eu stiu cat am muncit cu credinta si daruire in niste conditii de situatii limita ce-mi traverseaza acum viata cu moarte :(:(:(:( multumesc nichita
multumesc DoDu, mai bine ma omorati pe mine decat sa moara el... poate o sa va explic intr-o zi ce inseamna aceasta nebunie a mea la "personale"....mais ainsi soit il!

fara suparare,
Amadriada

 =  sub patru ore, si ceva despre ce urmeaza dupa
Laurențiu Orășanu
[16.Nov.04 21:48]
Mai sunt mai putin de patru ore si se incheie inscrierea textelor pentru concurs.
Va asteptam !

Imediat dupa miezul noptii in Romania, voi trimite toate textele postate membrilor juriului. Chiar daca postarea textelor va fi posibila si dupa ora 24, din motive tehnice, textele postate dupa nu vor fi luate in consideratie.

Juriul va analiza textele inscrise in concurs si va hotari care texte vor fi retinute pentru etapa finala. Numai acele texte vor fi facute vizibile si vor fi supuse votului (public, juriu).

Pentru etapa de preselectie juriul are la dispozitie 3 zile. Speram sa incheiem la timp (chiar mai devreme) si sa trecem la etapa finala conform datelor propuse in regulament (chiar mai devreme, poate).

Rog membrii juriului sa consulte cat pot de des mailul si acest text, in scopul unei comunicari prompte.

Multumim celor care s-au inscris.

 =  pipaieli
Costel
[16.Nov.04 22:12]
Au mai ramas doua ore si-un picut pana la inchiderea editiei de azi. Va rugam nu va calcati pe picioare.
Acesta e un concurs profesionist. Daca nu sunt concurenti, macar sunt o gramada de juristi. Premiul va fi pe masura. Un buchet de crizanteme virtuale pe care nici macar nu le va putea arunca la cos. Noroc ca-l adaugesc eu cu ceva. O carte cu dedicatie (castigatorului), scris de mana mea si trimisa nevirtual, adica va putea fi pipaita.

 =  lui DoDu cu palpabilul
Laurențiu Orășanu
[16.Nov.04 22:38]
Iar premiza falsa, DoDu ? Parca trecusem de lectia aceea.
Unde vezi ca nu sunt concurenti ? 44 nu sunt de ajuns ? Perfectionistule! Aproximativ - exact cati au fost si la celelalte concursuri.

"Daca nu sunt concurenti, macar sunt o gramada de juristi. Premiul va fi pe masura."

Sofismul bata-l vina, cand o sa renunti la lucruri de doi bani ?

Dar oricum multumim de oferta generoasa cu premiul. Noi, de, cu virtualul si gloria. Ne bucuram ca tu vii cu ceva palpabil. Sau pipaibil, cum zici tu ca sa te dai popular.

Au, iar o sa zici ca n-a scris DoDu, ca a scris Costel.

 =  o ora jumate
DoDu
[16.Nov.04 22:55]
Domnule Ghio,
nu ma tine de vorba ca trec orele, au mai ramas una jumate, 44 e multi, dar eu de unde sa stiu, ca nu scrie niciunde, am aruncat undita sa vad daca agat un peste, uite ca am aflat ce am vrut.
Domnule Ghio, eu cred ca acum iti pare rau ca n-ai participat si matale la concurs, afland ca sunt si premii pipaibile, dar nu-ti fa sange rau, poate nu treceai de preselectie, au mai fost cazuri

 =  DoDu si premiile
Cristiana Miu
[16.Nov.04 23:00]
Mie imi pare rau-rau ca m-am bagat la asta cu juriul supra-numerar si am pierdut bunatate de carte. Nene DoDule, era cartea lui Dorian Duma, cumva? Daca da, nu-mi mai pare rau ca o am cu autograf. Daca vrei ti-o imprumut si matale sa-ti treaca ora aia jumate mai usor. Ca e carte faina, pe cuvant.
Pana una alta, uite ca n-ai avut matale dreptate si noi noroc. Ca sunt mai multi concurenti decat membri ai juriului. Ghinion, ce sa-i faci.
Te mai tin de taina pana la 12? Sau iti trimit cartea aia de care iti zisei? Ca eu am citit-o si la noapte tot nu-mi trebuie ca am de citit vreo 50 de poezii.

 =  gata
Laurențiu Orășanu
[17.Nov.04 00:20]
49 texte, creioanele jos, tragem linia aici.
Un text a fost inscris de doua ori.

Orice text inscris de acum incolo nu va fi considerat in concurs.

Il rog pe Radu, daca e pe aproape, sa inchida postarea.

Textele vor poposi in scurt timp la membrii juriului.

 =  Marina Samoila, Claudiu Banu
Laurențiu Orășanu
[17.Nov.04 16:28]
Marina Samoila, Claudiu Banu,

Va rog sa confirmati primirea textelor intru preselectie.

Prin email sau aici, la acest text, daca nu aveti acum acces la email.

Multumesc.

 =  Atentie
DoDu
[17.Nov.04 20:48]
Marina Samoila si Claudiu Banu, va rog sa iesiti la raport. Drepti! Pe lo'repaus! Confirmati! Executarea!
Pacat ca s-a terminat concursul asta si distractia odata cu el. Nu mai faci altul Ghio? Unul "Toamna aproape iarna"...Ofer ca premiu versiunea electronica DEX. Piratata bineinteles.
As trimite felicitari muzicale, dar nu ajung in Romania, le fura posta româna. Ca l-am intrebat pe varu-meu, care e postas, de ce fura postasii din Romania?
- Fura de hoti ce sunt! mi-a raspuns el. Ai vazut roman cinstit?
- Am vazut, sigur ca am vazut (aici l-am cam dus cu presul)
- Ai vazut pe dracu!
- Ba pe dracu nu l-am vazut si nici nu vreau!
- Si de saracie mai fura românul, ca sa stii si tu.
- Si se imbogateste cu felicitarile mele muzicale? Eu am auzit ca fura pentru ca e cleptoman, o boala incurabila cu care te nasti, iar românii o mostenesc genetic.
- De cand?
- De cand au descalecat ungurii in Transilvania care era nelocuita, si noaptea le-am furat caii, asa spune legenda...
- Saracii unguri.
- Tu ce-ai furat in ultima vreme?
- Eu mai cigulesc de pe la pensii, ca le aduc oamenilor in numerar si pentru zece, douazeci de mii, nu face nimeni taraboi. Dar tu?
- Pai tocmai de la pensionari ti-ai gasit sa furi, de la cei mai nenorociti?
- Daca nu-i fur eu, ii fura statul, ce, alea-s pensii?
- Eu de cand sunt in Canada nu mai fur, ca mi-am schimbat cetatenia.
- Ei, nu mai furi, doar te-ai nascut cu gena aia de care vorbeai...
- Adica mai fur, muzica de pe internet, filme, programe, de-astea. Si de la nevasta-mea, din cand in cand...
- De la nevasta-ta ce furi?
- Pai ma mai prefac bolnav si atunci toata ziua ma mangaie pe cap. Asa-i de bineee
- Mare hot esti!
- Dar de pe site-ul ala, in agonie, nu furi nimic?
- Ba fur si de-acolo?
- Ce dracu poti sa furi de-acolo?
- Putina atentie, ca nu strica...

 =  Dodu cu parabolele in forma de elipsa
Laurențiu Orășanu
[17.Nov.04 21:32]
Domnu Dodu, concursul nu s-a terminat de tot. Mai sunt o gramada de lucruri de facut, intre care sa votam si sa declaram castigatorii.

Mi-a placut chestia cu furtul atentiei. Esti mare maestru la asta, parol.

Oare sa fie o parabola in felicitarile acelea muzicale ? Ceva cu cantec ? Sau macar o elipsa, acolo...
Sa nu caut degeaba...


 =  Vot
DoDu
[17.Nov.04 23:41]
Deci asa, balciul asta mai continua. De fapt da, am vazut ca se alearga disperat dupa un jurist, care face figuri dupa ce s-a milogit sa fie in juriu. De ce nu-l descalificati din preselectie? Ca site-ul asta e mare, pana dati de el se face intuneric.
Eu propun sa supunem la vot, toti cei care au participat la concurs, daca-l descalificam sau nu pe Claudiu.
Dedesubt, dragi concurenti, puteti sa va dati cu parerea

 =  my dog is better than your dog
Claudiu Banu
[17.Nov.04 23:54]
Dodu, nu cred ca s-a milogit nimeni in afara de tine pe aici. Eu am castigat concursul anterior ergo dreptul de a juriza aici. Tu poti face asta?

 =  monstrul
DoDu
[18.Nov.04 00:10]
Cludiule,
eu nu pot sa fac asta, eu nu pot nici macar sa ma calific, dar sa mai si castig.
Cat priveste editia de toamna, eu nu stiu daca am participat sau nu, ca, daca stiu, iar ma descalific, asa scrie in regulament. Deci nu ma mai trage de limba, ca tot nu-ti spun, deci.
Tu n-ai auzit ca am si eu un concurs de comentarii cu atac la persoana? L-am inceput deja, dar pe furis, nu mai zii la nimeni. Pun cate un viermisor pe carlig si vad ce sare. Un caras, o platica, un biban, o rosioara. Insa eu astept monstrul.

 =  DoDu - punere de punct
Laurențiu Orășanu
[18.Nov.04 00:17]
Mie mi se pare ca DoDu, trecand halloween-ul, vrea sa faca aici haloimis. Adineauri s-a dat la textul lui Claudiu, acum chiar la Claudiu. Mai deunazi la un alt membru al juriului (nu pentru prima data). Cu alt membru al juriului are probleme vechi si se pare nerezolvabile. Cred ca vor urma toti, ca in Agatha Cristie (ca suntem zece cu sergentul de mai mult iubit si hulit, pentru ca organizeaza concursuri).

Sa fie o crima asa mare sa organizezi concursuri ? Sa fie o crima asa mare sa fii membru intr-un juriu ? Vorba lui Claudiu, vroiai sa fii in el (juriu). De ce ? Ca sa te autocritici ?

Poate Costel sa te inteleaga DoDu.

Mie nu-mi pasa ca vrei sa subminezi SI concursul asta (ca si pe cele precedente). N-ai asa ceva pe site-ul tau, organizeaza domnule. Faci glume, nici-o problema, ti-am multumit pentru advertising. Dar de unde atata vehementa in atacul celor din juriu ? Ieri ai scris fara legatura cu textul la care comentai (altul decat acesta) despre juriu. Nu ca e off topic, e Off.

Mie poti sa-mi zici. Vorbele unui om califica.

Imi pare rau ca m-ai scos din registrul glumet. Acolo ma simt mai bine.

 =  operatiunea monstrul
Claudiu Banu
[18.Nov.04 00:19]
....si bicicleta era galbena.
Auzisem ceva.Dar cum eu credeam ca tu esti obisnuit sa dai cu mustad de 18, fir de 0.10 si cu viermi rosii nu stiam la ce folosesti forfac de fir textil. Fir intins!

 =  bafta
DoDu
[18.Nov.04 00:22]
Na, ca a muscat si monstrul. Asa bafta, mai rar.

 =  Lui DoDu, sub centură
Paul Bogdan
[18.Nov.04 08:17]
Eu am spus câteva cuvinte nu de mult despre DoDu, despre DoDu prozatorul și nu despre cel comentatorul. Ce-o să spun acum el știe și tare mă tem pentru existența lui că tare mi-e drag așa, comentator halimălos, cum este el.
DoDu comentatorul este o căpușă, adecălea un parazit al caracterului uman, supraviețuiește mai ales pe orgolii fără de care ar fi murit în fașă și n-ar mai fi ajuns ceea ce este astăzi.
Ca să nu fiu oftopic (parcă așa se spune), trebuie să spun că aceste concursuri sunt inițiative minunate! Îi felicit sincer pe Radu, pentru idee, pe organizatori și jurizanți în general, pentru muncă și pe toți participanții.
Și acum să mă întorc la acel oftopic(?). Dacă urmăresc comentariile văd că doar jurizanții au căzut în plasa DoDului... chestie previzibilă.
Îmi pare rău că i-am făcut un deserviciu lui DoDu... dar poate nu este un deserviciu deoarece orgoliul va exista întotdeauna iar caracterul uman nu prea se mai poate schimba de la o vârstă.

 =  despre excepția care confirmă regula
Virgil Titarenco
[18.Nov.04 08:48]
Cu siguranță însă că există și o excepție de la regula universală a orgoliului, și aceea este Paul Bogdan. Ce ți-e și cu caracterul ăsta uman (oare de care o mai fi existînd? probabil îngeresc..)...
Mie, oricum, mi-a plăcut cum drege Paul busuiocul. E un maestru la chestia asta. Mai ceva ca în Caragiale. Și zici să nu te strici de rîs... mai ales cînd ești cu mecanicul aproape...

 =  cap-compas spre poezie
matei ghigiu
[18.Nov.04 09:58]
dupa cum stiti intru foarte rar pe aici. atunci cand o fac dau click (uneori la intamplare, alteori nu) si citesc cat pot de mult. ii aleg numai pe cei pe care nu ii alege nimeni, pe cei care trec neobservati, pe cei care scriu in afara vacarmului stelar. in ultimul timp am gasit cel putin 10 persoane care merita citite, care au ceva de spus. in aceasta dimineata am pierdut timpul citind 80 si ceva de mini-polemici despre un concurs de poezie. m-am simtit ca la gradinita la grupa mare, cand educatoarea facea concursuri tematice gen "cine a infipt zambila-n branza". in afara de orgolii, nimic altceva decat o mare goliciune. nu agreez concursurile atunci cand este vorba de poezie. poezia nu este cuantificabila si cu atat mai putin notabila, incadrabila in baremuri. poezia "sare din schema". trofeul toamna... nu va aduce aminte de U.T.C.? pe atunci erau tot felul de trofee.
ne putem oare intoarce la poezie? puteti oare uita de micile mari razboaie? puteti sa imi spuneti cat ati rasfoit in ultimul timp din poemele neinsemnatilor de pe aici? v-as fi recunoscator daca de maine ati incepe sa faceti lobby pentru ei. sau nu! macar cititi-i, in tacere, in deplinatate, in linistea calma si totodata apasatoare dintre doua razboaie.
cu scuzele de rigoare pentru eventualele brutalitati ale acestui monolog si cu speranta ca ati inteles ca poezia nu este un concurs ci o stare, va multumesc pentru atentia acordata citirii acestui text.
al vostru, mat.

 =  stricat
Paul Bogdan
[18.Nov.04 10:27]
I-am zis eu lui DoDu ca te strici...

PS Desigur ca exista mai multe caractere in functie de natura fiintei: uman, spiritual, animalic si.. mai nou, stricat:D
PiPieS Eu ma amuz teribil fara riscul de a ma altera(chestie invatata de la DoDu), tu?

 =  a inceput votarea
Laurențiu Orășanu
[19.Nov.04 19:15]
A inceput votarea.

Textele selectate de juriu (17 din 49) sunt acum vizibile.
Unul singur din cele respinse apare acolo ("Razbunarea vietii") dintr-o eroare tehnica. Eroarea va fi corectata in cca 3 ore. Voturile exprimate pana atunci pentru acest text vor fi anulate.

Felicitam pe cei calificati in etapa finala.

Ne exprimam speranta ca autorii textelor neselectate vor veni din nou si la alte concursuri.

Multumesc juriului pentru efortul depus si incadrarea in termenul propus.

Va invitam la vot !

 =  invitatii la vot cu explicatii
Laurențiu Orășanu
[20.Nov.04 19:04]
Pentru cei care n-au votat pana cum:

- trebuie sa fii logat;
- sa ai nivel minim 10; eventual puteti cere evaluarea nivelului, daca ati fost pe site inainte de inceperea concursului;
- selectati pt fiecare text un calificativ. Trebuie sa acordati calificative pentru TOATE textele (asa cum se specifica) altfel votul dvs. nu va fi valabil;
- calificativele se vor traduce in puncatjele 1, 3, 4, 5, 7 la calcularea punctajelor totale per text.

Va rugam votati pentru poezia cea mai buna din concurs.

Termen limita pentru vot: marti, 25 nov. 2004, ora 24 ora Romaniei.

 =  lui Paul Bogdan
Virgil Titarenco
[21.Nov.04 04:01]
Eu, încerc să nu fac confuzie între nuanțele semantice ale lui "a mă strica de rîs" și ale lui "a-mi altera caracterul".

 =  ?
Paul Bogdan
[21.Nov.04 07:03]
Și... reușești?

 =  !
Virgil Titarenco
[21.Nov.04 07:56]
Paul, multele greșeli ale viații m-au învățat că smerenia nu e o rușine. De aceea îți pot spune doar atît, că încerc. În ce măsură reușesc, cu siguranță poate altcineva să mă judece.

 =  încercare
Paul Bogdan
[21.Nov.04 08:23]
Până ca altcineva să ne judece, primii noștri judecători suntem noi înșine și cei apropiați nouă. De ce?! Simplu! Prin acțiunile noastre "smintim" (asta pentru că ne plac cuvintele arhaice)pe alții și, cum este scris: vai de acela prin care vine păcatul.
Ceea ce ai spus este adevărat în mare măsură... trebuie încercat, deci... să încercăm.

PS Cu DoDu m-am certat atât de mult la începuturi încât acesta mi-a trimis adresa de mail pentru a rezolva lucrurile ca "între bărbați":)) ... fără public și "halimai". După primul mail m-am împăcat atât de mult cu nepricopsitul încât nu mai pot scăpa de el...:)
PPS [email protected]

 =  confirmare
DoDu
[21.Nov.04 16:28]
He he, Pane,
ai invatat ceva de la mine. Sau eu de la tine? Sau e prea demult de-atunci si nu mai tin minte. Berea asta mi-a ros toti neuronii activi.
Draga Pane (cu accent pe a si nu pe e),
eu zic sa te impaci cu Virgil, eu am auzit ca si el e om de treaba, mai bine va pupati (dar sa nu-ti lasi saliva pe obrazul lui cum ai facut cu mine) si va dati mainile ca niste crestini ce sunteti si pe deasupra poeti. Va propun pe amandoi in juriul concursului pe care am sa-l lansez eu dupa ce trecem de postul Craciunului. Va rog sa confirnati

 =  confirnare
Paul Bogdan
[21.Nov.04 16:40]
Dragă DoaDe,
he he.

Eu nu știu ce va să iasă dar este perioada gripei aici la noi și nici antigripalul ăla de vaccin nu mi l-am înțepat pe niciunde. Cât despre concurs... nu știu zău... nu m-aș concura cu tine în dume. Dar cine știe?! Așa că eu confirn.

 =  altă invitație la vot
Laurențiu Orășanu
[21.Nov.04 20:14]
Va reamintim ca suntem in perioada de votare.

Votul vostru va stabili cea mai buna poezie inscrisa in concurs (Premiul publicului).

Casutele de votare va aseapta. Doar 17 partide.

 =  Pan, DoDu, gripa și țucăturile
Virgil Titarenco
[21.Nov.04 23:25]
Din cîte știu eu, zice "vai de cel prin care vine pricina (sau prilejul) de păcătuire". Dar nu e nici o problemă și pe de-asupra nici nu cred că sînt supărat pe DoDu. Și nici pe tine. Viața e așa de scurtă să o irosim pe așa ceva și nici nu cred că ne cunoaștem așa de bine ca să putem justifica măcar o supărare "ca lumea". Uneori am așa senzația că pe aici de fapt ne hîrîim de fapt cu alter ego -urile noastre. E ceva parcă masochist în toată virtualitatea asta. Eu vă invidiez în felul meu că vă mai puteți întîlni, unii destul de des, și puteți pune chip și trup pe aceste silfidice "hupostasis" digitale ale noastre.
În ce privește pupatul eu nu sînt prea pupăcios de felul meu și mai și port și barbă din cînd în cînd și uneori mă înțep și eu în ea. Dar nu refuz. Cît despre gripă și antigripale, la noi nebunul "din capul s(t)atului" ne-a cam lăsat fără ele așa cum poate ați auzit. Cred că le-o fi vîndut pe ceva spoturi electorale dar poate peste vreo 4 ani s-o învrednici vreo comisie să afle și asta. În orice caz eu nu ma dădeam în vînt după ele, vaccinurile, că i-am lăsat să mă vaccineze doar odată și m-am procopsit cu o gripă cum n-am mai avut și nici nu nădăjduiesc să mai apuc să îmbrățișez veodată. De atunci mi-e frică mai mult de vaccinuri decît de țucături, pupături, sărutări și alte manifestări din astea de afecțiune. Că decît afecțiuni pulmonare mai bine afecțiuni din astea spontane sau mai puțin spontane.
Despre concurs ce să spun... eu am cam pierdut la concursuri. Am pariat odată la un concurs de purceluși care alergau în jurul "barnu-ului" în timp ce în difuzoare se cînta "Cotton Eye Joe" și a cîștigat purcelușul lui fiică-mea. N-am înțeles nici pînă azi de ce că mie mi se păreau toți la fel de modificați genetic de FDA dar poate unii erau mai modificați ca alții și noi nu știam.
Iar dacă mă propui în juriu sper să nu mă scoți din cîmpul muncii cum au făcut nenorociții aștia de americani cu Oprah Winfrey și au plătit-o cu 10 la oră parcă și am mîncat la cantina tribunalului cînd putea cu banii pe care i-ar fi făcut cinstit într-o zi să le cumpere tribunalul cu parcare cu tot. Deci dacă nu mă pui să condamn pe nimeni la moarte cu mîna pe Biblie, cred că accept. Dar să nu îl aduci și pe Ashcroft că nu mai vin. OK?

 =  invitatie la vot... la concurs
Laurențiu Orășanu
[22.Nov.04 13:42]
Nu uitati sa votati pentru poezia cea mai buna inscrisa in concurs.

 =  ia te uita
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
mai mie imi place cum intre 4-5 dialoguri "aprinse" mai sare si cate un "nu uitati sa votati", sau "regulile sunt", sau "a inceput votarea".
imi aduc aminte de difuzorul ala din gara care-n toata galagia totusi spune mersul trenurilor.

p.s: ca sugestie pentru radu, ma gandeam la un script care sa dea voie membrilor cu nivel 0 sa voteze, dar, sa aiba vechime cel putin 60 de zile sa zicem. merge un if bagat pe acolo cred eu, care sa testeze conditia asta facand o comparatie intre data curenta si cea a inregistrarii contului respectiv. ca na, de obicei omul cand vrea sa se voteze isi face cont pe loc sau inainte cu o zi doua, nu chiar cu 60-90 de zile inainte. ( a nu se intelege ca zic asta din experienta ;) )
zic si eu.

 =  votati - megafonul de noapte
Calimero
[23.Nov.04 03:12]
Ca bine zici, Claudiu. Dar e bun si zgomotul de fond, ca megafonul mai oboseste si chiar oboseste.

Dar, ca veni vorba, retoric, ai votat ?

Megafonul de noapte.

 =  Postul Craciunului
DoDu
[23.Nov.04 05:01]
Eu am auzit ca Postul Craciunului se tine in fiecare zi.
Am auzit ca Post inseamna sa nu te asociezi cu caldararii si lingurarii si sa scuipi in biserica.
Am auzit ca poezia e o arta si nu merita pangarita de un fund latos si razbunator sezand pe trei coperti de carte cu sediul in capitala.
Am auzit ca Post e sa nu urasti sexul opus doar pentru ca e opus si ti se opune, iar daca ai orientari pentru acelasi sex mai bine sa tii Post tot anul.
Am auzit ca, cu cat imbatranesti si devii mai babeta, trebuie sa tii Posturi mai lungi, altfel ti se nazare ca esti poet (unii cred ca daca si-au cumparat dictionar au si invatat limba romana si daca-l mai si tin pe masa de scris, au senzatia ca sunt mari compozitori), eu nu stiu prea bine ce se intampla, dar e sigur ca nu dau cu banu la intamplare.
Tata avea o vorba, dar pe care nu stiu sa o traduc ca nu sunt traducator, decat aproximativ, sau vice-versa: a umbla cu capul pe norasi, nu stiu daca la poeti se referea sau la Postul Craciunului.
Da, am uitat pentru ce am intrat, de fapt. Asa, Post e si sa ne iubim aproapele: te rog, domnule Pane, sa-l iubesti pe Profetul ca sunteti perechea mea de jurati. Acum caut un alt jurat, nepereche. Trei sunt de ajuns. Am auzit ca daca sase jurati voteaza pentru, si trei se opun (ca de aia sunt noua), castiga cei trei. Asa ca eu vreau numai trei. Sper sa nu mi-o ia nimeni in nume de rau. Ca suntem in post si-ar fi pacat.

 =  nu nu
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
nene ghiocel, de ce esti rautatios, tu stii doar ca nivelul nu-mi permite sa fac asta. tocmai din cauza asta i-am propus lui radu chestia cu vechimea.

 =  rugaminte lui Costel Babos
Cristiana Miu
[23.Nov.04 15:11]
Imi cer scuze, dar am o rugaminte.
Domnule Babos, Costel, DoDu, iti spun cum vrei tu. In numele respectului pe care ti-l port, te rog mult fa-mi o favoare. Nu mai trambita lipsa de caracter si de rusine a unui jurat care a dezvaluit niste lucruri pe care toti le consideram secrete. Poate ca pentru unii concursul asta e o gluma. Pentru cei din juriu care l-au tratat serios si pentru concurenti, iti adresez aceasta rugaminte.
Tu stii ca eu te respect si te admir, dar gandeste-te daca e bine sa folosesti informatii primite de la o persoana fara scrupule si fara coloana vertebrala. Precizez ca nu stiu la cine ma refer, nu stiu de unde ai informatiile si nici nu ma intereseaza acea persoana care reprezinta 0 in ochii mei. Eu apelez aici la Costel Babos, pentru ca eu pe el il cunosc si respect,
Multumesc.

 =  Tosa Claudiu e invitat la vot, ca si toti cei care n-au votat inca
Laurențiu Orășanu
[23.Nov.04 15:52]
Claudiu, zau ca uitasem de nivelul tau marin. N-am vrut sa fiu rautacios; a fost gafa.
Vezi te rog daca s-a produs vreo schimbare.

Azi , ultima zi e votare.

Megafonul de zi.

Cristina zice de niste lucruri. Nu ca sunt secrete, dar nu am considerat ca bucataria interna ajuriului este ceva de inters. Pentru ca asta inseamna sa vorbim de concurenti, etc.
Vreau sa asigur pe toti ca hotararile au fost aprobate cu votul majoritar al juriului.
Alte aspecte, va rog , dupa concurs. ORICE.




 =  ghiocel uelp me
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
acum pot vota ( am optiunea aia ) dar nu gasesc butonul "trimite" sau cum s-o fi numind el ca sa dau submit la ce am ales.
banuiesc ca ar trebui sa fie jos sub ultimul text da` acolo nu-i nimic sau o fi in alta parte - cu toate ca nu-l vad deloc.

 =  Cine poate sa-l ajute pe Claudiu Tosa ?
Calimero
[23.Nov.04 16:48]
Claudiu, m-am logat Calimero (nivel 50) si eu vad un buton "Trimite" sub ultimele randuri, dupa ultimul text de votat, adica dupa:
"Pentru ca votul să fie acceptat trebuie să votați la TOATE textele înscrise în concurs folosind una din opțiunile disponibile. Voturile incomplete vor fi ignorate complet."

Deci nu stiu ce sa fie. Poate cineva sa ajute ?

 =  sunt DoDu, Cristiana!!!!
DoDu
[23.Nov.04 19:47]
Draga Cristiana,

in log de rugaminte eu am un sfat: nu mai folosi nume. Eu nu cunosc pe nimeni semnand Costel Babos pe acest site. Am auzit de Costel, dar atat. Fii mai atenta, pentru ca ti se poate intoarce impotriva ta si cineva sa-ti puna nume, nu cred ca ti-ar placea, sunt convins chiar ca nu.
Nu ma deranjeaza sa-mi spui pe numele cu care semnez, dar restul e un risc pe care ti-l asumi, iti sugerez sa fii extrem de atenta.
In legatura cu anumite informatii, am primit informatii de la mai multi din membrii juriului, care e problema ta? E secret? Dimpotriva, e chiar interesant, anecdoctic.
Iar acei membrii ai jurului imi sunt prieteni, ar fi culmea sa fie mai loiali fata de un concurs obscur deca fata de mine, si te asigur ca au mai multa coloana vertebrala fata de oricine ti-ar fi putut cere sa pastrezi ce? Secretul unei jurizari? Si nu gasesc nici un fel de respect (pentru ca tot mi-l declari) numind un prieten “fara scrupule”.
Asa ca vezi ce apelezi si mai ales cui apelezi. Apopos, eu sunt DoDu.

 =  atat
Cristiana Miu
[23.Nov.04 20:00]
DoDu, imi cer scuze. Atat.

 =  ghiocel
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
poate o fi de la calculatorul meu, am mai incercat si de la altul si la fel, no button. nu stiu ce sa zic.
apropo, de abia acum am observat de ce sunt vizibile optiunile de vot.
thanks to whoever :)

 =  no comment I
Virgil Titarenco
[23.Nov.04 20:20]
ce interesantă e roata vieții
e blînduță cînd ești naiv și crezi că o învîrtești tu
e mai nasol cînd se învîrte prea repede
te pleznește peste degete
începi să te smiorcăi și să dai vina pe pe apă și pe vînt
sau poate pe pămînt
că vinovat e oricine
numai tu nu
tu te crezi stăpîn jucîndu-te cu roata

no comment

 =  Unu
Cristiana Miu
[23.Nov.04 20:28]
Claudiu, la mine se vede butonul trimite si fara sa fi votat. Adica se vedea. E jos de tot inghesuit sub ultimul tand, aproape in frame. Dar e acolo. Nu stiu ce se intamapla la tine. Sa nu fie problema legata de nivel, adica poate iti raspunde cineva cu nivel 10.
Imi pare rau ca nu poti vota. Poate maine.

 =  scuze si explicatii pentru DoDu
Cristiana Miu
[23.Nov.04 21:23]
Revin pentru ca nu pot renunta la discutia asta asa.
DoDu, mi-am cerut scuze si mi le mentin. Poate intr-o zi o sa intelegi ce am vrut sa zic. Eu sper ca nu.

Te rog mult, totusi, sa nu ma ameninti. Pentru ca asta nu accept de la nimeni. Si apoi nu cred ca ai cu ce sa ma ameninti. Sunt foarte atenta la ceea ce spun si imi asum in totalitate. Totusi mi se pare prea mult sa ma atentionezi asupra riscurilor de trei ori intr-un comentariu.
Nu ma tem de nimic, DoDu. Pentru ca am sufletul curat si nu mi se poate imputa nimic. Nici in concursul asta, nici in legatura cu altceva din viata mea sau de pe site. Tot ce am facut imi asum si nu mi-e rusine de nimic. Nu exista nici un risc pentru mine. Ce mi s-ar putea intampla?
Sa fiu batuta? Asta nu ma sperie. Stiu prea bine gustul bataii, nu reprezinta vreo noutate sau vreo teama. Si oricum asta nu se va intampla.
Sa nu ma primesti la urmatoarea ta lansare? Eu am sa vin cu drag, pentru tine si pentru cei ce ii voi intalni acolo. Si n-o sa ma plang prea mult daca nu ma vei primi. Stau la usa si iti savurez succesul. Dar n-o sa faci asta. De asta sunt sigura. Oricum, iti ofer posibilitatea, pentru ca vin la lansarea lui DoDu, cand si unde va fi.
Sa fiu discreditata pe site sau in viata mea reala? E aproape imposibil pentru ca, asa cum am mai spus, ma uit linistita in oglinda.
Nu ma tem de nimic, DoDu, te rog nu ma ameninta.

Imi mai cer o data scuze ca am indraznit sa cer ceva de la tine. Imi asum aceasta greseala.

 =  Atentie votanti si concurenti - si eu cu scuze pentru ca am incurcat pe 23 cu 25
Laurențiu Orășanu
[23.Nov.04 21:40]
Si eu trebuie sa-mi cer scuze. Tot ziceam ca azi se incheie votarea. Dar ea de fapt se va incheia pe 25 noiembrie. Cum am scris cu degetele proprii, inca de la inceput, in regulament.

ULTIMA ZI DE VOTARE: 25 noiembrie.

 =  antrenament pentru votul de pe 28
Laurențiu Orășanu
[24.Nov.04 17:07]
Si azi si maine se voteaza poezia cea mai buna inscrisa in concurs.

Un antrenament pentru votul de pe 28.

 =  azi, ultima zi de votare
Laurențiu Orășanu
[25.Nov.04 16:33]
Astazi la ora 24 , ora Romaniei, se incheie votarea.

Mai e ceva timp ca sa va exprimati preferintele, votand pentru poezia cea mai buna inscrisa in concurs.

 =  mereu mai departe...
Andrei Pavel
[02.Oct.05 19:06]
V-ati gandit la un concurs de poezie ceva mai abstracta? Ghiocele sa ne traiesti!!!

 =  comunicat
Laurențiu Orășanu
[26.Nov.04 12:40]
În urma votului PUBLICULUI, castigator al Concursului poezie.ro "Anotimpuri" Trofeul Toamna este poemul:

album de noiembrie - de Alina T. Manole (a adunat la vot 175 puncte)

Felicitari laureatei care primeste Trofeul Toamna (o coronita de crizanteme).

Pe podium, pe locurile doi si trei:
2. dans - Liviu Dascalu - 166
3. Poemul din cana cu pasari - Florian Silisteanu - 165

Iata clasamentul in continuare în urma votului publicului:

4. echilibru precar - Colar Gabriela - 157
5-6. Poemul craiasei gospodina - Motoc Lavinia si
Exercitiu de simt - Robert Mandroiu - ambii cu153
7. Autoportret antonimic - Vasile Mihai - 152
8. Coordonate carteziene - Simionescu Adriana Marilena -150
9. Basm de toamna fara revolutie - Gabi Schuster Cararusa -149
10-12. Omul Negru - Feronia
iubirea ca obsesie imperfecta - Irina Iacovescu si
Discovery - Cosmin Soames - toti trei cu 143
13. beep - Anisoara Iordache - 141
14. necuvinte alese - Petrea Stefan - 139
15. Tomna la prima vedere - Rada Nimigean - 136
16. Oglinda - Ursescu Iuliu Lucian -134
17. Vis - Preoteasa Marinela - 130

În urma votului JURIULUI, castigatori ai Concursului poezie.ro "Anotimpuri" Trofeul Toamna sunt poemele:

dans - de Liviu Dascalu
Poemul craiasei gospodina - de Motoc Lavinia
album de noiembrie - de Alina T. Manole


- toate trei cu 40 puncte

Felicitari laureatilor care primesc Trofeul Marul de Aur (cate un mar parmen auriu).


Clasamentul în continuare in urma votului juriului:

4. Exercitiu de simt - Robert Mandroiu -39
5. Poemul din cana cu pasari - Florian Silisteanu - 38
6. echilibru precar - Colar Gabriela - 36
7-11 Basm de toamna fara revolutie - Gabi Schuster Cararusa
Omul Negru - Feronia
iubirea ca obsesie imperfecta - Irina Iacovescu
Coordonate carteziene - Simionescu Adriana Marilena
necuvinte alese - Petrea Stefan - toate cu 34
12. Tomna la prima vedere - Rada Nimigean - 33
13-14. beep - Anisoara Iordache
Autoportret antonimic - Vasile Mihai -32
15. Discovery - Cosmin Soames - 31
16-17. Oglinda - Ursescu Iuliu Lucian si
Vis - Preoteasa Marinela - ambele cu 25


Felicitari tuturor participantilor si va asteptam pe toti la urmatoarele editii !

Multimim juriului !

Asteptam propuneri de imbunatatire pentru viitoarele concursuri !


 =  Concursul Toamna, în prelungiri
Preoteasa Marinela
[26.Nov.04 14:28]
Multumesc juriului si membrilor votanti pentru efortul depus in citirea versurilor mele!
Poemul Vis care nu este un poem despre și de toamnă face parte din volumul Iarba iubirii.
Ca editor de carte, fac invitație la participarea la concursurile "Cuart",...din secțiunea Cluburi de pe neogen.ro. Până în momentul de față s-au derulat : Concursul Primăvara și Concursul Vara. Concursul Toamna a fost prelungit până în ziua de 15 decembrie orele 24. Lansarea primului volum al laureaților din cele trei concursuri:loc ,dată, aspect grafic vor fi anunțate în cadrul http://site.neogen.ro/cuart. Copeta va fi aleasă de membrii doritori să-ți exprime o părere.Concursul Primăvara a avut doi câștigători, începând cu Concursul Vara vor fi desemnați câte 7 câștigători, ca premiu obțin publicare în volum cu materialul ales din ceeace a prezentatîn concurs.
*Pentru Concursul Toamna este nevoie de încă doi membri în juriu.
***Menționez în mod special că la concursurile "Cuart" chiar nu se ține cont dacă tema corespunde anotimpului!în mod real , nu numai ca idee! puteți testa prin participare !
*Nu comentez premierea:gustul nu se discută!Vorba aceea"Cei din urmă vor fi cei d'întâi!" se împlinește destul de des!...

 =  Praline si flori
Gabi Schuster Cărărușă
[26.Nov.04 14:44]
Multumesc tuturor !!! Multumesc, multumesc, multumesc.
Juriului si publicului.
Nu as fi crezut ca voi intra in clasament, pentru mine o nesperata bucurie ! Iuhuuu...
Un buchet de flori pentru munca voastra. Si o cutie de praline belgiene la cafea.

 =  Felicitari si multumiri
Vasile Mihai
[26.Nov.04 16:00]
Felicitari din toata inima tuturor finalistilor si in special castigatorilor concursului!

Multumiri calde pentru efortul depus de catre organizator si de catre membrii juriului, pentru analiza atenta a textelor si pentru obiectivitate.

A fost cu adevarat o experienta deosebita si astept cu drag urmatoarele editii!

Cu stima,
Mihai

 =  parere generala
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
imi pare sincer rau ca nu am putut vota.
nu l-ar fi ajutat pe magister prea mult votul meu, dar, ideea e ca dupa ce am ales eu poezia dumnealui a ramas singura careia i-am dat foarte bine sau foarte bun sau cum naiba erau calificativele alea ca deja le-am uitat.
cel putin in viziunea mea clasamentul ar fi fost ceva de gen: magister, motoc lavinia si alina t. ( manole ).
in rest no comment, nu mi-au placut deloc.

 =  parerea mea, Claudiu
Ivășcan Horia
[26.Nov.04 16:51]
Parerea mea (cu siguranta nu generala) este ca rezultatul concursului este in conformitate ce "tendinta de poezie" de pe site, a majoritatea poeziilor recomandate si instelate. nu vreau sa judec sau sa supar pe nimeni, probabil aceasta este si tendinta literaturii romanesti. Totusi as recomanda pe viitor un juriul mai putin omogen, sa-mi fie cu iertare, cam 3/4 din membrii lui scriu in maniera poeziilor premiate. Nu sunt de-acord cu Claudiu, majoritatea textelor au fost bune si felicit cu aceasta ocazie concurentii. Te-as intreba Claudiu ce nu-ti place la poezia "Oglinda" de Ursulescu Iuliu Lucian de exemplu, aflata pe penultimul loc si care mie mi-a placut intr-un mod deosebit.cu toate astea, felicitari organizatorilor si juriului pentru efortul depus, astept urmatorul.

P.S.Sper n-am suparat pe nimeni.

 =  catre Preoteasa Marinela.....
Andrei Pavel
[26.Nov.04 18:13]
dau o raita pe-acolo ca m-ai facut curios.

 =  horia
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
horia, in poezia lui ursescu l. am intalnit multe stangacii chiar daca sunt si cateva parti bune. pai ori votezi ceva ce e bun in totalitate ori doar pe jumatate ? in contextul asta am spus "nu mi-a placut deloc".

nu cred ca luminita suse scrie in stilul lui dascalu, chiar nu, ca tot vorbeai despre omogenitatea juriului.si iti mai zic ceva, mie nu mi-au placut in viziunea mea, nu am vorbit in numele tau sau in numele altora.pentru mine sunt niste poezii care se iau de mana si-s bune de pus in rame de "extraordinar", "m-ai dat pe spate", etc. multe pretiozitati si "afinitati" pe care multi dintre autorii de pe aici le imprumuta unii de la altii. iti spun daca vrei 5 autori care scriu despre "cercuri" "albastru" "coaste" "tample" si daca-i intrebi de ce, habar n-au, dar pare interesant.
dupa parerea mea poezia se indreapta spre altceva, si acel altceva e cu totul diferit fata de ceea ce vorbesti tu.
cel putin cred ca poezie.ro gazduieste cei mai multi cititori si autori care afiseaza o reticenta exagerata fata de noile curente si o prea mare obsesie pentru clasici.

p.s: de abia acum am vazut votul juriului, ce chestie, cand te gandesti ca am apreciat la fel clasamentul ;)

 =  Album...continuare
Alina T. (Manole)
[26.Nov.04 22:30]
Într-un final de noiembrie mă simt atât de bucuroasă încât s-au umplut cu lumină paginile rămase albe ale albumului meu. Mă bucur până la cer și înapoi de faptul că m-ați citit, plăcut, votat și vă mulțumesc pentru tot. Mai multe cuvinte n-am acum . Iertare.

 =  felicitari
Robert Mîndroiu
[26.Nov.04 23:21]
Felicitari castigatorilor si multumiri juriului pentru munca depusa. Cred ca votul exprima fidel o ierarhie a valorilor, dar si o tendinta a gusturilor. Urez tuturor inspiratie in continuare.

 =  rada se mira la spartu' targului...:)
rada nimigean
[02.Oct.05 19:06]
multumesc celor 136 ce s-au indurat cu voturi...mi-ati adus multa bucurie ...nu speram sa fiu printre finalisti...zambete si flori pentru toata lumea si felicitari celor de pe podium...

 =  Robert Mîndroiu, felicitări pentru poemul în concurs! Premianta s-a pierdut ...î
Preoteasa Marinela
[27.Nov.04 04:15]
Robert Mîndroiu, te felicit pentru alegerea poemului în concurs, ți-ai ales bine poemul pentru concurs! Este într-adevăr poem,micile scăpări îl țin totuși departe de starea de tabletă sau confesiune sau text pentru "personale" Felicit premianții dar să nu se îmbete cu apă de izvor! au drum lung de parcurs până a scrie adevărate poeme.
Sunt de acord cu Andrei Pavel în legătură cu componența juriului! Dar un concurs este ca orice concurs, ca jocul de fotbal, depinde de șansă! Premianta, ca o valoare, putea să vină cu ceva impresii mai complete, mai detalite,... despre creația dânsei!

 =  Felicitări premiantei!
Preoteasa Marinela
[27.Nov.04 04:21]
Premianta s-a pierdut în spațiu,..s-a îmbătat cu apa plată!!!?Felicitări premiantei! s-o vedem în poză cu coronița recitând versurile personale, juriului!Oricum, așteptăm pe curând, un roman din partea dânsei! Un roman în versuri chiar ar fi plăcut!

 =  preoteasa marinela
Koala L`Impure
[27.Nov.04 13:09]
doar fiindca tu te-ai pierdut cu ravnda epigonica de care dai dovada undeva prin anii 60 asta nu inseamna ca ce s-a scris dupa perioada respectiva nu are valoare. in schimb iti pot spune ca nu are vlaoare o carte scrisa in stilul anilor 60 si publicata in contemporaneitate. stai linistita, textul tau merita cu prisosinta ultimul loc, daca eram in juriu probabil ca nu trecea de preselectie. dupa parerea mea singurul text mediu (in nici un caz bun sau foarte bune) este cel al magisterului. restul e "poezie.ro" nimic mai mult.

 =  Koala L'Impure, poezie. ro a câștigat foarte mult acum!
Preoteasa Marinela
[27.Nov.04 17:53]
Este verificat și în cazul tău, Koala, faptul că acel care nu scrie(ca să nu zic: nu se pricepe!)nici poezie, nici proză, nici epigramă, nici teatru,... se face critic! Am intrat să văd cum scrii pentru a ști cu cine am de a face! și surpriză!! mulțime vidă la creație! dar ceva vorbe de băgător în seamă, da! Dragă prietene, nu ești cunoscător deloc al poeziei! Dacă aș fi avut un nivel corespunzător aș fi participat în juriu și nu s-ar mai fi produs această dezinformare valorică literară! Se scrie foarte bine și acum, dacă vrei să știi părerea mea personală! Eu admir pe acei care scriu bine și-i ajut foarte foarte mult! când am posibilitatea! Părerea ta este părerea ta! Trebuie să știi un lucru:ÎN LITERATURÃ ESTE LOC PENTRU TOATÃ LUMEA! aici nimeni nu poate ocupa locul altcuiva, este totul pe față!N-am zis că mi s-a făcut o nedreptate! am zis că e problemă de gust și de factura poetică a juriului! Dacă faci o "excursi" la pagina mea și intri și citești comentariile făcute exact la acest poem Vis, care a fost în concurs, s-ar putea să te pui puțin pe lucru! Adică să mai citești câte ceva din poezia universală, din critica literară recunoscută!.... Acest poem care se numește Vis, nu are în nici un vers cuvântul toamnă dar exprimă de fapt toamna și lacrimile omenirii acestui timp, lacrimile și ploile și furtunile care există în noi înșine, chiar în clipele noastre intime cele mai fericite!
Referitor la creația anilor 60, cine știe prin ce sfere astrale eram pe atunci! dragă prietene! numai un necunoscător de poezie putea spune că poemul Vis este creație a anilor 60!
Încă ceva, dragă prietene, pe mine mă favorizează acest ultim loc! (punctaj 13x10), de fapt premiile se pot citi și de la ultimul către primul, nu?! e problemă de gust! Așa s-a atras atenția asupra creației mele! mă refer la faptul că adevărații poeți astfel mă vor observa ( gândește-te la politica japoneză în publicitate!)
Prietene, Koala, dacă citești cu atenție mai sus vei observa că am făcut o invitație pentru Concursul Toamna din cluburile "Cuart",... Editura Cuart fiind cea care va publica pe primii 7 căștigători, indiferent de genul de creație!.."Cuart",..organiza de ceva vreme concursuri după anotimp, aici aș putea să-l întreb pe organizator dacă nu s-a inspirat de acolo când a propus concursul de poezie "Trofeul Vara", dar n-o fac, așa cum am scris mai sus: În literstură e loc pentru toată lumea, valoarea reală ne impune, timpul vorbește pentru noi!creațiile noastre sunt ambasadorii noștri în timpși spațiu, prietene!
Eu sunt convinsă că poezia.ro nu a avut decât de câștigat prin acest concurs!
Să nmu mai uităm Încă ceva pozitiv rezultat din acest concurs: Lupta contrariilor! Contradicția duce la progres, prietene!

 =  e loc pentru toata lumea
Laurențiu Orășanu
[27.Nov.04 19:05]
Gand la gand cu bucurie, Marinela.

Si eu ma intrebam de unde concursul "Anotimpuri" pe Cuart. (De Cuart am luat cunostinta abia acum, la interventia ta). Vezi ca mi se pare ca voi i-ati zis acolo doar "Vara" se pare ca si "Primavara" (fara Anotimpuri). Ia sa vedem de cand il rulati (cu document cu tot, datat, te rog). Aici eu l-am initiat prin martie-aprilie 2004. Nu ca ar fi o idee care nu poate veni oricui.
Cum bine zici, e loc pentru toata lumea.
De asemenea, Eugen (Kuala L'Impure) si-a retras textele, dar e un poet cunoscut, nu numai pe acest site.
Citirea topului de la coada la cap e o idee interesanta, pare o buna metoda de consolare.

Multumesc celor care si-au exprimat parerile despre concursul recent incheiat. E un loc in care orice parere e binevenita.

Ghiocel

 =  Marinela Preoteasa
Cristiana Miu
[27.Nov.04 19:41]
Am si eu o intreare pentru Marinela. Daca noi, juriul, am avut probleme de obiectivitate datorita asemanarii dintre noi si poetii preminati (chiar, cine scrie ca Liviu Dascalu, castigatorul?), cum se face ca publicul larg, adica toti cei care au votat de pe site (de la nivel 10 in sus) si au fost destul de multi, a votat poezia ta tot pe ultimul loc? Astia cu cine mai seamana?
Nu neg existenta unui mod asemanator al scrierii pe acest site, dar nici sa nu cautam valoarea unde nu e. Simpla semnatura pe un volum nu da nimanui un atu.
Cat despre Koala L'Impure, crede-ma ca esti noua pe site si de aceea nu l-ai citit. E un poet foarte bun, dar care intr-adevar si-a retras textele. L-ai judecat pe baza unei aparente. Corect sa fie oare?

 =  erata
Cristiana Miu
[27.Nov.04 19:43]
Erata: Liviu Dascalu e castigatorul juriului, al concursului fiind Alina T. (Manole).
Imi cer scuze.

 =  Datele cerute de tine Orasanu Laurentiu!
Preoteasa Marinela
[28.Nov.04 00:51]
Laurentiu Orasanu, tu ai cerut sa vin cu acest text copiat din Concursurile"Cuart"/anotimpuri! pe atunci primeam zilnic discu'iile de pe agonia.net...asa ca ma indoiesc ca tu nu stiai de Concursurile din cluburile "Cuart", eu cerusem sprijin pentru jurizare. Tu ai avut initiat concursul @Anotimpuri@ pe data de 30 iulie 2004, pe 01 aprilie 2004 ai avut initiat concursul Primavara! oricine poate verifica!
Proprietarul agonia.net e interesat ca adevarul sa fie pazit cu sfintenie de saitul acesta, il felicit sincer pentru cum a reusit pana acum!

iata, prietene, cum sunau Concursurile/anotimpuri, de care am scris mai sus!

*********FOARTE ...


*********FOARTE IMPORTANT*********
INCEPAND DE AZI, JOI, 18 MARTIE 2004, TOATE LUCRARILE CARE SE PREZINTA AICI PARTICIPA LA CONCURS. iN FIECARE ANOTIMP ESTE UN CONCURS, ASTFEL: Concursul primaverii, Concursul verii, Concursul toamnei, Concursul iernii.
In fiecare anotimp vor fi alese cate trei lucrari din genurile: poezie, proza, teatru, epigrame, literatura paradoxista. Lucrarile alese vor fi publicate. Cine doreste sa fie in acest juriu pentru alegerea premiantilor si pentru a hotara si alte detalii in legatura cu premierea, este rugat sa trimeata un email cu un CV care il motiveaza sa faca parte din juriu, la adresa [email protected] sau [email protected]
Aceasta suita de concursuri de creatie literara debuteaza prin "Concursul primaverii" - data cand se incheie acest concurs al primaverii este 31 mai 2004. Lucrarile ce se primesc dupa aceasta data intra in concursul urmator: "Concursul verii".
Cei care nu doresc sa aibe lucrarile in concurs, specifica la INCEPUTUL fiecarei lucrari, "Fara participare in concurs" .
Cei care doresc doar participare la concurs sau doresc numai cunoastere a creatiei lor si nu accepta comentariu, pot scrie numai in "Cuart" Clubul literar de :poezie, proza, teatru, epigrama, cu aceleasi observatii in legatura cu lucrarile ce nu se vor sa participe in concurs.
MENTIONAM ca fiecare autor raspunde de autenticitatea lucrarilor sale, in caz de plagiat isi asuma responsabilitatea in fata legilor in vigoare.
Urez succes tuturor concurentilor! Doamne ajuta!
marinela_p



marinela_p (Joi, 18 Martie, 2004 14:07:00)




Comenteaza

Materialele ce le ...


Materialele ce le prezentati pentru comentarii, pot fi din:poezie, proza, teatru,epigrame, matematica pentru orice nivel scolar.
Multumesc colaboratorilor, membrilor acestui club,
Cu tot respectul, marinela_p (alias miriam_)



marinela_p (Marti, 16 Martie, 2004 13:15:43)



eu nu pot decat sa te incurajez. felicitari pt idee

noica, (Miercuri, 17 Martie, 2004 04:21:42)




In amintirea celor ce au pierit
la CUTREMURUL din 4 martie 1977

Noi

Furtuna suntem in epopeea vietii,
noi ne topim de dragoste, de dor,
suntem lumina ce-o daruim cetatii,
in noptile cu luna si amor.

Ne cautam iubirea, visand, in departari,
dar alergam in calea-i de mirari,
luceferi vii ne stralucesc sub pleoape,
cand eu si tu ne sarutam, in noapte.

Clipa noastra pare mai plina, mai rotunda,
cu sangele fierbinte plutind ca-n vis pe unda,
in brate tremurande eu sunt un prunc plapad,
suntem in alta viata, in cer... pe nori plutind.

Din suflet s-au deprins aeste versuri,
acum, 4 martie 2004, ora 22 si 47 min,
dedic acest poem de iubire celor ce au
pierit in groaznicul CUTREMUR din 4 martie 1977
Dumnezeu sa-i odihneasca, marinela_p
marinela_p, (Joi, 04 Martie, 2004 22:51:56)
Poemul de mai sus este scris din taste direct, cu ocayia comemorarii zilei dureroase de 4 martie 1977!

marinela_p, (Joi, 18 Martie, 2004 01:04:23)




 =  3 câștigători
Alina Manole
[28.Nov.04 01:11]
Laurențiu scrie:

În urma votului JURIULUI, castigatori ai Concursului poezie.ro "Anotimpuri" Trofeul Toamna sunt poemele:

dans - de Liviu Dascalu
Poemul craiasei gospodina - de Motoc Lavinia
album de noiembrie - de Alina T. Manole

- toate trei cu 40 puncte

Felicitari laureatilor care primesc Trofeul Marul de Aur (cate un mar parmen auriu).


Am remarcat în mod special poemul Alinei.
Felicitări și din partea mea!

 =  raspunsuri
Preoteasa Marinela
[02.Oct.05 19:06]
L.O, asa cum ai pus ca titlu din placere "In literatura e loc pentru toata lumea" asa ti'o fi placut si atunci ideea unui concurs pe anotimpuri!Nici nu ma deranjeaza! ma bucur ca a prins viata forma unui astfel de concurs! ce este frumos, este ca idea unui astfel de concurs, am avut/o inaintea ta1 dupa cum se constata foarte usor1 e drept, ai organizat o multime de concursuri, la mai multe! Ti le reamintesc(pe unele) dupa date, aici!
Concurs de parodii/din 19 iunie 2004, semnat organizator Radu Herinean, daca nu esti tot tu! nu esti!****Concurs de retete(carti 'la minut') organizator tot Radu Herinean****concursul Primavara/01 aprilie 2004 si****concursurile "Anotimpuri"/regulament concurs prima data in 30 iulie 2004 ,pe poezie.ro dar numai aici(adica dupa concursurile organizate de "Cuart"), desi nu-mi place sa ma repet Laurentiu Orasanu tu ai cerut aceasta lamurire, abureala aia cu "prin martie-aprile"chiar m-a enervat! tu stiai foarte bine despre ce e vorba!
***In legatura cu poeziile retrase de Koala L'Impure, eu n-am nici o vina, Cristiana Miu, esti de acord? Daca ii apartin si e sigur de valoarea lor de ce si le-a retras? am eu vreo vina? eu nu puteam ghici ceeace nu se vede!nu sunt clarvazatoare! sa le repuna ca sa le citim si comenta si noi!
*** De asemeni nu inteleg de ce te cramponezi atat C.M!
Eu nu scriu de o zi, doua, trei sau 2-3 ani! si am castigat destule concursuri! chiar imi convine cum s-a intamplat acum, chiar am explicat mai sus!de ce nu vrei sa crezi asta? numai daca sunt remuscari se explica violenta in care m-ai atacat chiar fara motiv!
Asa cum am mai zis, acest concurs va schimba mult responsabilitatea fata de creatii la toata lumea , incepand cu autorul!

 =  pentru Marinela, fara nici-o placere
Laurențiu Orășanu
[28.Nov.04 03:39]
Marinela,

Ma iei tu cu prietene, dar eludezi pe ici pe colo, prin punctele esentiale, si asta nu tine de prietenie:

1.Concursul de pe Cuart nu a purtat pana acum numele „Anotimpuri”. Ai lansat un concurs Primavara (revin mai jos), unul Vara si unul Toamna. Concursul de pe acest site se cheama „Anotimpuri „ (al tau nu, il vopsesti in comentariu, dar nu in documentul datat; de ce ? treaba ta)

Citat din tine : INCEPAND DE AZI, JOI, 18 MARTIE 2004, TOATE LUCRARILE CARE SE PREZINTA AICI PARTICIPA LA CONCURS. iN FIECARE ANOTIMP ESTE UN CONCURS, ASTFEL: Concursul primaverii, Concursul verii, Concursul toamnei, Concursul iernii.

Dar parca te rugasem sa-mi dai linkul ? Ei, sunt baiat bun , te creditez ca fabrici numai ce precede acest text:

„iata, prietene, cum sunau Concursurile/anotimpuri, de care am scris mai sus!”

Numai aici, in textul scris de tine IERI, apare Anotimpuri.

2. Concursul nostru, de pe poezie.ro a fost lansat, vezi la linkul ce urmeaza
INAINTE de 1 aprilie cand scrii cu citatul tau ca ai lansat ceva:
Urez succes tuturor concurentilor! Doamne ajuta!
marinela_p



marinela_p (Joi, 18 Martie, 2004 14:07:00)

Retinem deci 18 martie 2004 data Primaverii tale (nu Anotimpuri)

Iata ce scrie acolo, la regulamentul de la Primavara noastra (poezie.ro)
http://www.poezie.ro/index.php/contest/66503/index.html
citez:
Etape:

Precizări la regulamentul de desfășurare, corecturi: 15 martie 2004

Perioada de trimitere : 1 - 9 aprilie (la comentarii speciale la acest concurs)

Vot juriu, public: 10 - 17 aprilie 2004.

Pentru sfârșitul etapelor, se va considera ora 24 a zilelor respective, ora Bucureștiului.

Inchei citatul. Data de 1 aprilie este data la care Radu a repostat anuntul.

Daca nu e clar, mai precizez ca au fost multe zile (aproape o saptamana) in care concursul a fost supus discutiilor pe site. Titlul initial Anotimpuri – Trofeul Primavara nu a fost modificat.
Iata primul comentariu la text (ma indoiesc ca nu l-ai citit, dar vrei asa, sa ma necajesti):

+de luat în seamă!

Salut inițiativa și, mai ales, atrag atenția asupra ei. Cred cu sufletul că merită asta!
Monica Mihaela Pop [12.Mar.04 12:30

Ne ducem la 12 martie ? Atunci se pare ca a fost postat anuntul. La fiecare modificare pe acest site stampila de timp se modifica (valabil la orice text).

Asa ca acest un-doi (1, 2) ti-a daramat esafodajul pe care nici macar nu inteleg de ce l-ai construit.

Concluzie:
1. N-ai organizat niciodata un concurs intitulat Anotimpuri.
2. Primul concurs organizat de tine, datat de tine 18 martie, este anuntat la 6 zile dupa anuntul meu cu Anotimpuri Trofeul Primavara.

Daca nu insinuai ca m-as fi inspirat din tine, nici nu te bagam in seama.

Scuza-mi tonul, dar incercarea de ametire a cititorului nu o iert nimanui.
Inteleg sa spui aici parerea ta, dar respectand adevarul, nu eludandu-l.




 =  falsurile Marinelei 1. locul ultim = locul intai
Laurențiu Orășanu
[28.Nov.04 04:29]
Acuma vad ca Marinela mai avea un comentariu. In care bate campia cu aceleasi argumente. Ba mai da si in (pe la) altii. Zau ca trebuia sa tac dupa ce am vazut ca transform locul ultim (de altfel onorabil pentru ea) in locul intai.

Vezi Marinela, ca ai omis multe alte concursuri, si da, eu sunt un fel de organizator de profesie. Dar chiar daca as fi castigat, nu as fi spus eu asta.
Asa ca lasa-i pe altii sa te aprecieze si sa iti declare valoarea. Cand o faci singura referindu-te la ce stii mai bine, zau daca are vreo valoare.

Stai pe langa fapte, si vom fi pe aceeasi pagina. Eludare adevar = minciuna (fals) in logica, si in viata.

 =  corectie
Laurențiu Orășanu
[28.Nov.04 04:31]
transform se va citi transforma

 =  sunt onorat MULTUMESC
Florian Silisteanu
[28.Nov.04 11:33]
Pun aici un semn de fapt ce ma onoreaza Ca o secunda care pune in ceasul silistean multumiri celor care au votat si m-au urcat pe podium Sunt obligat de acum incolo sa pocnesc biciul metaforei si sa-l astern in frumoase poeme. De bine zic initiatorului acestui concurs juriului si celorlalti semeni de semne

 =  Preoteasa Marinela
Radu Herinean
[28.Nov.04 11:57]
am citit pe sarite polemica legata de concursurile cu anotimpuri organizate pe acest site si pe alte site-uri. e foarte bine ca au fost organizate si sunt convins ca toata lumea a avut de castigat, mai putin din discutia de aici, iscata (se pare) de un anunt cu privire la un concurs de pe alt site, care nu mi-e familiar si nici n-o sa-mi fie, eu fiind prea ocupat cu acest site.
totusi, ca sa pot da un raspuns oficial am vizitat site-ul in discutie si pot sa ma pronunt foarte clar: acel site nu contine nici o referinta si nici o mentiune a concursului sau a oricarei alte pagini din www.agonia.ro, care sa justifice tupeul de a afisa un anunt despre acel site pe agonia.ro. in schimb exista link catre un site sexshop, am descoperit erori flagrante de scriere (Chiar si in titluri) cum ar fi de exemplu "POEZI DE LA". nu ma intereseaza daca acel site "de literatura" este doar un pretext pentru a vinde vibratoare, insa agonia.ro nu incurajeaza si nu permite gesturi care sa incurajeze vizitatorii agonia.ro sa viziteze acel site.
exista o categorie speciala de linkuri pe acest site, unde pot aparea orice site-uri cu pretentii culturale. pentru orice anunt sau link extern care apare in texte sau pareri pe acest site este nevoie de aprobarea mea EXPLICITA.
orice mentionare a altor site-uri va fi considerata o OFENSA adusa celor care muncesc la organizarea concursurilor pe acest site si va fi sanctionata prin refuzarea comentariilor rspective, putand conduce chiar la pierderea nivelului de acces a celui care face acest lucru.

multumesc pentru intelegere.

felicitari pentru concurs, organizatorului, castigatorilor juriului, participantilor si votantilor, in aceasta ordine :)

 =  Un soi de scrisoare deschisă
Alina T. (Manole)
[28.Nov.04 14:45]
Dragii mei,
Nu sunt poet. Cu multe rețineri (în definitiv a suporta o critică pentru un act atât de personal precum sunt poemele nu e un lucru ușor) m-am înscris pe site-ul poezie.ro. Și pentru prima dată în viața mea mă străduiesc să devin poet. Am înscris o poezie în concurs și am întrunit o mare parte din aprecierea publicului și a juriului. Întâmplare, noroc, inspirație. Am urmărit cu atenție sporită comentariile membrilor înregistrate după anunțarea câștigătorilor. Unele dintre comentarii referitoare la poemele preferate ale unora sau altora au întrunit și acordul meu (mențiune specială: poema “dans” m-a cucerit de la primul vers). În schimb, o serie dintre comentarii au depășit așteptările mele referitoare la norme minime de conduită publică pe un site cultural. Da, da, sunt opinii personale, răbufniri, dileme, defulări. Dar pe baza acestora nu pot fi justificate răutățile gratuite, ofensatoare, la adresa celui care stă în spatele unei poezii. Poezia? Să fie întoarsă pe toate fețele, doar de asta o fac publică! Dar de aici și până la comentariul următor e cale lungă și de prost gust :“Premianta s-a pierdut în spațiu,..s-a îmbătat cu apa plată!!!?Felicitări premiantei! s-o vedem în poză cu coronița recitând versurile personale, juriului!”. Pe de altă parte, am mulțumit cu puține cuvinte pentru că activitatea pe care o desfășor în această perioadă presupune muncă susținută, de peste 12 ore pe zi. Și n-am avut timp decât să mulțumesc și atât. Mi s-a reproșat acest lucru: “Premianta, ca o valoare, putea să vină cu ceva impresii mai complete, mai detali(a)te,... despre creația dânsei!”
Între amuzament și iritare a predominat a doua variantă, drept care am decis să scriu rândurile acestea. Am speranța că unele comentarii ca cele citate mai sus nu vor constitui un precedent pentru reacții la concursuri viitoare.
Cu respect
Alina T.

 =  .
Andrei Dobos
[28.Nov.04 14:57]
In ce priveste calitatea majoritatii textelor sint de acord cu Impurul: plictisitoare si frumos colorate. Cit despre poezia lui Magister, numai de bine :D

 =  Să facem pace! trebuie cărți!
Preoteasa Marinela
[29.Nov.04 03:34]
Imi pare sincer rău că de la nimic s-a ajuns la astfel de replici! fiecare apărâdu-și partea sa de adevăr!
*Eu n-aș fi venit cu porțiuni transcrise dacă nu mi-ai fi cerut acest lucru, domnule Laurențiu Orășanu!
Cât depre date, oricine vede ușor accesând acele regulamente de concurs, care sunt foarte bine prezentate din punct de vedere tehnic!
Te apreciez foarte mult că te ocupi cu organizări de concursuri, sunt necesare cât mai multe concursuri! pentru progres!
*Cred că mai important ar fi dacă am face polemică pe texte, concret, pe scrierile noastre personale!
*Acum, nu cred că trebuie să fim priviți cu neîncredere în valoarea noastră poetică dacă suntem dintr-o localitate micuță și nu din afara țării!
Și cei care am rămas aici suntem destul de curajoși și de patrioți!
*Ar fi foarte frumos pentru noi, cei rămași în țară, dacă am fi priviți cu mai multă încredere în valoarea noastră ca scriitori și am fi sprijiniți concret de cei care sunteți plecați!
*Ar fi frumos dacă ar fi publicate cât mai multe cărți în afata granițelor cu autrori români de aici, dintre cei rămași acasă.
Ne confruntăm cu , și invers nu prea!
Ar trebui făcut ceva în acestfenomenul că sunt foarte multe nume publicate în țară, autorii locuind în afară! Cred că ar fi mai bine dacă am gândi la o soluționare a acestei probleme!
*În acest scop am deschis eu acele concursuri, ca să public români și din țară care scriu bine, dar din păcate această parte a problemei, care e in folosul scriitorului, este trecută cu vederea!
*** Eu zic să facem pace și să punem umărul pentru lucruri din care să câștige scriitori care încă n-au avut șansa publicării!
***Atât!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0