agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5367 .



PP – DD: Gata pentru o economie democratică, productivă și competitivă!
eseu [ ]
– numai unde vezi!– Colecţia: Culture Pub

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2011-09-21  |     | 



E grav! Gata pentru prosperitate, demnitate și credință!

După cum ne-o „pune” Antena a 3-a suntem deja-n război cu Federația Rusă, asta fiind consecința faptului că Președintele României (nu contează care-i!) s-a-ncurcat într-o cablogramă, fără să ne dea și nouă o „descripție clară” asupra felului în care s-a dus (ca ghiolbanu`!) la Casa Albă, plasându-ne-ntre ciocan și nicovală astfel. Dar, slavă Domnului că-n mod natural și firesc Justiția română a distrus acest mare prag ce, la o primă vedere, părea a fi insurmontabil, dând undă verde funcționării PP – DD (nu confundați asta cu faptul că: „PPDD is an encryption system for Linux by Allan Latham, released under the GNU General Public Licence. It is used for the transparent encryption of disk partitions though it can also encrypt individual files or filesystem images and uses the blowfish encryption algorithm…”)*.
Noi, ar fi bine să uităm că „unda verde” e ceva extrem de controversat. Inițial existau trei soiuri de semnale ce reglementau circulația: roșu, galben, verde. Acum a dispărut roșul… din motive economice evidente! Gata pentru prosperitate, demnitate și credință!

Dar, să revenim la ale noastre! Gata pentru prosperitate, demnitate și credință!
PP – DD este acum un partid „înregulat”. E bine să nu uităm că noi, de regulă, noi când avem deaface cu pronunțarea unor consoane introducem niște vocale, de exemplu: PuPi – DaDă. Pentru a ne iniția, a percepe și a pricepe despre ce-i vorba singura salvare este să apelăm la o regulă matematică ce ne ajută să combinăm PP – DD cu vocalele a, ă, e, i, î, o, u.: „It appears that the original author is no longer developing PPDD, but Sakari Ailus has published a long-awaited version of PPDD for Linux 2.6. So now you can use PPDD on your Fedora Core Linux system.”**.
Ei bine, Programul PP – DD vrea, substanțializant, să ne scape de blestemul ce apasă poporul român conform studiilor unor contributori absolvenți de Harward, Yalle, Cambridge și altele de soiul ăsta.*** Gata pentru prosperitate, demnitate și credință!
Programul PP – DD fiind dedicat poporului român vine, de la bun început, cu o simplificare a lucrurilor: poporul român este unul îmbătrânit. Așadar, este limpede că trebuie să se ajungă la o rată medie de vârstă de 25 de ani a populației, mai apoi la una de 21 de ani pentru a deveni, și noi, o nație virilă, stabilă, sigură și proeminentă. Programul nu intră-n detalii explicative, numai că dacă aplicăm un calcul elementar e limpede că populația ce depășește 50 de ani este liberă să se ducă-n trăznet, adică unde vrea ea, restul populației urmând a respecta niște reguli aritmetice simple: dacă am un număr X de oameni de 49 de ani, atunci numărul noilor născuți trebuie să fie egal cu al acestora, fiindcă (49 + 1) : 2 = 25; luând în considerație și faptul că (48 + 2) : 2 = 25; că (47 + 3) : 2 = 25…
Există și o parte enigmatică a Programului PP – DD, care-i dispusă numai în capitolul al doilea denumit „Gata, A venit timpul să ne unim”, din care citez:
„Gata cu utilizarea banilor și a statului…!;
Gata cu îmbogățirea…!;
Gata cu economia…!;
Gata cu mafia politică…!;
Gata cu nomenclaturiștii și securiștii transformați…!;
Gata cu guvernanții afaceriști, care s-au îmbogățit furându-și…!;
Gata cu sărăcirea…!;
Gata pentru o economie democratică productivă și competitivă!;
Gata pentru crearea unui sistem financiar care să apere capitalurile și veniturile cetățenilor! (și asta-i demnă a fi de subliniat!: n.a.!);
Gata pentru construirea unui stat popular care să ne garanteze drepturile și libertățile!
Gata pentru îmbogățirea prin muncă, inovație și economisire!;
Gata pentru o clasă mijlocie înstărită, capabilă să dețină puterea economică și politică și să-și impună propriile valori morale: munca, hărnicia, inventivitatea, spiritul de întreprindere, cinstea, demnitatea, solidaritatea socială și națională!;
Gata pentru întoarcerea acasă a tuturor românilor care și-au părăsit țara și familiile în căutarea unui loc de muncă!;
Gata pentru prosperitate, demnitate și credință!”

Dacă sunteți GATA PENTRU ROMÂNIA NOASTRÃ!, stimați concetățeni, vă furnizez următoarele note:
* For more information on what it is used for and how it works, please see the author's web site.
** La fel ca mai sus!
*** 1. În timpul regimului comunist, în perioada 1948-1989, cetățenilor României le-a fost interzis dreptul de a avea capital în proprietate privată. Cetățeanul a avut dreptul să aibă în proprietate privată numai unele bunuri de consum – casă, autoturism, mobilier, etc. – nu și bunuri de producție (capital). Statul comunist a preluat o parte – circa o treime – din veniturile create de cetățeni și a transformat-o în capital real – fabrici, uzine, hoteluri, spații comerciale, etc. – care a intrat, formal, conform Constituției, în proprietatea comună, a întregului popor, de fapt, atribuțiile dreptului de proprietate fiind exercitate de statul comunist. Aceasta a fost, în fond, esența regimului comunist – lipsa dreptului cetățeanului la proprietate privată asupra capitalului – de aici decurgând și încălcarea celorlalte drepturi și libertăți fundamentale ale omului.
2. Abolirea regimului comunist ar fi trebuit să se concretizeze în trecerea imediată și integrală a capitalului din proprietatea comună (comunistă) a întregului popor în proprietatea privată a celor din ale căror venituri a fost acumulat acest capital, adică în proprietatea privată a tuturor cetățenilor României. Aceasta formă de privatizare a capitalului acumulat în timpul regimului comunist a fost propusă prin proiectul de reformă cunoscut sub denumirea de „VARIANTA COJOCARU”. A se vedea, în acest sens, lucrările: „PRIVATIZAREA: DE CE? CUM? PENTRU CINE?” (1990); „IEȘIREA DIN PRÃPASTIE”, (1998); „CRIMA NUMITÃ PRIVATIZARE”, (2008).****
**** Autorul e ușor de identificat.

Așa că: Gata pentru prosperitate, demnitate și credință!

NOTÃ (în fine!):
*****
Autorul acestui articol nu-și asumă greșelile altora, de orice fel ar fie ele, dar de ale sale se simte a fi responsabil, așa că se așteaptă să fie păgubit.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!