agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3675 .



Comentarii vesele. ( 2 )
personale [ ]
la articole din ziarele romanesti

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-06-29  |     | 



Ziarul:
CE II CER ROMANII LUI DUMNEZEU
Autor: MARIAN GHITEANU

Mihaela se roaga "sa fie bine vazuta la serviciu de sefi si colege, sa ia si ea bacalaureatul." Nicoleta "se roaga la Sfanta Treime la Fecioara Maria si la toti Sfintii pentru ajutor Andreei la invatatura si la activitatile sportive pe care le desfasoara zilnic"! Ana Maria vrea "reusita la examenul de capacitate", iar Alexandrina "un an agricol prosper"! De altfel, avand in vedere perioada de examene scolare, multi parinti sau elevi ii cer lui Dumnezeu sa "ingrase porcu' in ajun" si sa-i ajute la Capacitate si Bac! Sa vedeti "sesiunea de acatiste de toamna", cand incep majoritatea examenelor de admitere in invatamantul superior! Dupa ce ii cere lui Dumnezeu "noroc, liniste, spor, intelegere in casa, sa ne ajunga banii sa traim si noi mai bine, fara cearta", Ioana are si o solicitare mai personala in numele barbatului ei: "Dan sa circule cu masina bine, fara necazuri, sa nu-l de-a afara din servici sa-si scoata salariul"!

Joe King: Domnilor, ce serviciu e ala in care esti bine vazut daca iei si tu bacalaureatul ? Vine Mihaela intr-o zi cu diploma de bacalaureat la serviciu. Si sa vedeti minune, rugaciunile au ajutat. Seful ii zice : Ce bine te vad azi , esti clara , chiar, de mult nu ti-am mai marit salariul. Colegii ii spun: Mihaela ? ??? Ce sexy esti, cum de nu am vazut asta pana acum. Ce bine te vedem. Ce buna esti, auzi, ce faci diseara ? Toate astea de la " a luat si ea bacalaureatul ". Daca nu l-as fi luat in trecut l-as lua si eu azi, sa ma vada bine chioru' ala de seful meu , animalu' dracu' , sa-mi mareasca salariul cu 50% .
Chestia asta cu porcu e prea de tot. Pe vremea mea nimeni nu s-a rugat pentru asta. Eu insumi m-am ingrasat singur , fara rugaciuni. Lasati-i bre in pace Sfanta Treime si pe Fecioara Maria, ei nu circula cu masina, nu stiu ce e aia si nu au cum sa ajute dupa o solicitare personala in numele barbatului. Ajunge sa-l solicite Ioana pe barbatelul ei sa nu mai bea asa mult, sa lucreze eficient si sa nu fie asa scandalagiu. Si o sa traiasca mai bine, evident.
------------------------------------------------------------

Ziarul:
VICTIMA LUI CIOMU ARE UN PENIS NOU
Autor: MARIAN GHITEANU

...Operatia a fost realizata in cadrul clinicii chirurgie plastica si reparatorie a Spitalului de Urgenta Floreasca,
condusa de prof. Lascar. "Din punct de vedere tehnic, operatia este o reusita.S-ar putea, dupa cateva luni, in functie de evolutie, sa mai facem cateva "mici retusuri". ......In privinta "functionarii perfecte" a noului organ sexual, profesorul Lascar ne-a spus ca "numai bunul Dumnezeu este perfect si le poate face pe toate!

Joe King: Interesant cum or fi ajuns ei la concluzia asta :"din punct de vedere tehnic, operatia este o reusita". L-au pus sa urineze prin el, a reusit. L-au trecut de pe piciorul stang pe piciorul drept. A stat bine. L-au intrebat daca nu-l deranjaza ca e de trei ori mai mare. Nu l-a deranjat. Daca o s-o deranjeze pe nevasta-sa , fac ei niste mici retusuri si mai adauga ceva lungime. ( doar nu v-ati inchipuit ca invers). I-au adus un fotomodel in pielea goala si ....."numai bunul Dumnezeu este perfect si le poate face pe toate! ( s-a ranit la ochi doar nu v-ati inchipuit altceva ). In concluzie, vorba vestitului banc, Dr. Ciomu va deschide o clinica de operatii de hernie si pus la loc niste trompe de elefant. Atentie, nu trimiteti astfel de barbati sa cumpere banane . ( iese trompa, le suteste de pe taraba si le introduce ...in fund).


--------------------------------
Ziarul:
MASINILE ALBE ATRAG GAINATUL
Autor: (S.S.)

Pasarile prefera sa se gainateze pe masinile albe, arata un studiu facut de cercetatorii de la universitatea din Bristol, citat de The Sun. Ei au monitorizat 2.000 de vehicule de diferite culori si au constatat ca masinile albe sunt cele mai cautate ca loc de defecatie de catre pasari, iar cele albastru-inchis si negre, cele mai evitate. Specialistul Derek Toomer spune ca "pasarile raspund la culori" si "bombardeaza" masinile albe, pentru ca asociaza aceasta culoare cu animalele de prada.

Joe King : Asta e tare de tot. Acum inteleg eu de ce Ceausescu nu umbla niciodata in masini albe. Dar parca avea un elicopter alb. Ma rog, desi pentru pasari semana bine cu un animal de prada le era mult mai greu sa se gainateze pe el. Si daca ar fi facut-o ar fi primit gainatul inapoi, in ochi. Si asta mai explica de ce manelistii prefera Mercedesurile inchise la culoare. Vestitul manelist poate sa fie chiar fericit in BMW-ul lui albastru si decapotabil. Aproape fericit, ca daca nu conduce bine si se face alb ca varul daca tocmai evita sa se faca praf intr-un zid , pasarile n-o sa-l ierte chiar daca nu stiu ele
ce sunt alea manele.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!