agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 672 .



Norocul și ghinionul 1, Compulsivitatea 1,Veselia și tristețea 1
personale [ ]
Gânduri transfiguratoare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-01-20  |     | 



Norocul șlefuit și cizelat de benefic își pierde surpriza, neașteptatul, fortuitul, hazardul și întâmplarea și devine un avantaj cert ce conferă oferte benefice.
Ghinionul în contact cu beneficul se debarasează de superstițiile funeste, de dezavantajele nefaste și de negativul nociv și rămâne din el o percepție aprehensivă și timorată, căreia curajul îi infuzează temeritatea și îndrăzneala.
Beneficul inoculat în viziune o influențează să proiecteze în viitor variabilele optimiste.
Fără noroc și fără ghinion conduc corpul logica, luciditatea, raționalul și certitudinea.
Veselia are o densitate ușoară și omul străbătut de ea își glisează afectele înspre stări din care s-au prelins indispoziția, neplăcutul, idiosincrazia și spleenul.
Tristețea are o densitate grea și uneori este însoțită de posomoreală și supărare și își așază pesimismul în stări, emoții și euri, însă spiritul este impenetrabil la acțiunile ei și continuă să ghideze omul, inducându-i energii pozitive care atrag entuziasmul, optimismul, bucuria și încântarea.
Compulsivitatea exilează raționalul și activează iraționalul care provoacă opacizarea obiectivului, iar forța centrifugă a compulsivității dispersează calmul, echilibrul și armonia într-un haos întreținut de idei fixe, obsesive, care măresc angoasele, anxietățile și impulsivitățile.
Când compulsivitatea răbufnește înafară, omul se lasă pradă manifestărilor violente ascuțind adversitățile, aversiunile, resentimentele și ura provocatoare de dezechilibre, discordii și furii înnegurând conștiența și conștiința.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!