agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1197 .



Staticul și activul 9,10, Absolutul și veșnicia 1, Fluxurile energetice 1
personale [ ]
Gânduri esoterice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-08-10  |     | 



Inerția are drept cauză lenea majoră și cronicizată și ca efect staticul care divide, disipează și epuizează ființarea, pe când activul multiplică, converge și dinamizează ipostazele existențiale și construiește din elementele vocației alte fațete ale vieții care întregesc și diversifică viața.
Un spirit static se dezactivează, trece pe Off și în lipsa lui se prefigurează haosul debusolant, bulversant și confuz care opacizează transparența unei vieți acordată la gânduri limpezi, clare și lucide.
Un spirit activ în mod imuabil spiritualizează viața și o epurează de impuritățile pe care le-au absorbit teluricul, concretul, cotidianul și mundanul.
Activul încorporează în el fertilul activând fecunditatea similară cu prolificitatea și conferă efervescență timpului viu racordat la realitate căreia îi omogenizează spațiile.
Staticul înglobează sterilul activând penuria desfășurată în sărăcia lucie și aduce în ființialul afectat de siderare timpul mort care vibrează pe frecvența nimicului și care își proiectează hiatusurile în inactivitate.
Fecunditatea având sursa în activ generează travaliu spiritual concretizat în opere multiple și provoacă o inflație care dacă nu este controlată de spirit produce haosul.
Absolutul se încarcă cu veșnicia care-i amplifică timpul ce atrage viul și energia universului, iar supremul îi dăruiește exponențialul cu esențe prodigioase și Dumnezeu îl modelează în concretul divinității pe care dacă l-am absorbi, am experimenta absolutul și substanța noastră ar dobândi consistențe de suprem.
Spiritul absolut al universului controlează, coordonează și supervizează mișcările orbitale ale planetelor, sistemelor solare, stelelor și galaxiilor integrate într-un sistem cu dimensiunea universului care are similitudini cu sistemul energetic al lui Dumnezeu.
Când fluxurile de energii sunt maxime omul își amplifică dimensiunile și își mărește numărul activităților și hobby-urilor, căci fluxurile energetice majore îl pot proiecta în spațiile satisfacțiilor consistente pe care le poate atinge activul susținut, menținut și impulsionat de distracții diverse și multiple.
Când fluxurile energetice sunt minime se acutizează staticul care stopează activitățile fizice și spirituale care sunt sursa aptitudinilor, talentelor și dibăciilor și își face reper din inactivitatea reflectând inerția.
Staticul este stagnant și când decade devine involutiv și retrograd, de aceea e bine să ne conectăm la pasiunea care dă fecunditate vocațiilor.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!