agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3115 .



1.30 - omul se uită la ce izbește ochiul- dar Dumnezeu se uită la inimă...
personale [ ]
mesaje pe net

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristianas ]

2007-06-05  |     | 




iubiții mei frați întru Hristos-
- cui i se adresează Domnul și Mântuitorul nostru- Iisus Hristos- Fiul Dumnezeului celui Viu când spune: - veniți neprihăniților de moșteniți...? (conf Matei 25. 34, 37, 46b)
Scriptura spune că nu este nici un om neprihănit-
- n-a fost, nu este și nu va fi nici unul măcar...
atât timp cât e om, atât timp cât e în lumea aceasta, și atât timp cât... va mai fi timpul!
Asta pentru că în om, neprihănirea este ca o perlă micuță (mărgaritar), îngropată într-o țarină- sub maldăre de pământ
- acelui mărgăritar din om i se adresează Iisus- mărgăritar pe care El l-a așezat în fiecare din cei care erau doar pământ- erau morți.
Noi suntem morți prin pământul din noi- și vii prin mărgaritarul acela, adus din cer de Iisus.

Cui i se adresează Iisus când spune: - cărați-vă blestemaților...?- Matei 25.41
- Apostolul Petru a fost oprit de Dumnezeu să numească vreun om- spurcat, blestemat-
Faptele apostolilor 10.28 ... dar Dumnezeu mi-a arătat să nu numesc pe nici un om spurcat sau necurat.
Faptele apostolilor 11.9 Și glasul mi-a zis a doua oară din cer:
- Ce a curățit Dumnezeu, să nu numești spurcat.
- Petru a fost oprit - și voi credeti că Iisus însuși va numi spurcați, blestemați- oamenii curățiti tot de El- prin perla acea unde se sfințește Numele divin, unde Hristos ia chip în noi prin lucrarea Duhului Sfânt.
El numeste neprihăniți- omul nou, firea cerească- din fiecare om- toți aceștia formeaza ecclesia- cei chemați să iasă afară- trupul Lui
- și numește blestemați- omul vechi, firea pământească, aparența păcătoasă- predestinata pentru pierzare.
“mă minunez ce concordanță ai și cum o mânuiești cu abilitate...”- fratele John a scris
- Matei 10.20 fiindcă nu voi veți vorbi, ci Duhul Tatălui vostru va vorbi în voi.- așa se explică...
“nu îți dai seama că Sf. ap Pavel vorbește unora care erau în Biserică (adunare)?”
- Biblia vorbește umanității, iar adunarea noastră împreună nu e același lucru cu ecclesia
vorbește ecclesiei- iar prin perla aceea ascunsă- toți oamenii sunt în ecclesia- dar stau pe locuri diferite, au roluri diferite, mădulare cu alte scopuri în Iconomia divină(Planul divin).
Ecclesia e ca o piramidă- unii stau la bază și pentru cei care stau mai sus, par nelegiuiți, lipsiți de spiritualitate, lipsiți de daruri, umili-

-când colo- toată pietrele vii zidite împreună pentru a forma trupul lui Hristos- sunt egale în ochii Domnului- nu e nici unul mai sfânt și nici unul mai ticălos, dar ei par astfel în ochii orbi...
“de ce bagi toată lumea în Biserică?”
- Domnul nostru Iisus Hristos i-a mântuit pe toți
toți erau morți în adam- toți sunt vii în Christos- și nu numai oamenii vor fi eliberați ci însăși lumea care așteaptă apocalipsa (în textul grecesc)-fiilor lui Dumnezeu- adică darea pe față a oamenilor noi )revelarea lui Dumnezeu în om.
Romani 8.19 De asemenea, și firea așteaptă cu o dorință înfocată descoperirea (apocalipsa) fiilor lui Dumnezeu.
20 Căci firea a fost supusă deșertăciunii - nu de voie, ci din pricina celui ce a supus-o - cu nădejdea însă,
21 ca și ea va fi izbăvită din robia stricăciunii, ca să aibă parte de slobozenia slavei copiilor lui Dumnezeu.
22 Dar știm că până în ziua de azi, toată firea suspină și suferă durerile nașterii...
Adam a supus-o deșertăciunii- Iisus o supune restaurării- ceruri noi și un pământ nou- locuite de oamenii noi, îngeri, elohimi, dumnezei
este o lucrare cosmică- nu e vorba să culeagă vreo câțiva viermișori- voi micșorați însemnătatea lucrării divine- pentru că ați înțeles-o după întunericul ochilor pământești.
“…și cei care poate niciodată nu au intrat într-o biserică? Întreabă, te rog, pe omul de pe stradă dacă știe ce este firea veche.”
- faptul că nu știe- arată rolul său în ecclesia- el preia neștiința altor pietre vii așezate mai sus- cei de sus cred că levitează, plutesc pe deasupra norilor- nu văd că sunt ținuți în spinare de frații disprețuiți, că povara lor de pământ o poartă alții- dar Dumnezeu VEDE.
- faptul că nu știe- este pentru că nimeni nu l-a învățat- dar Ioel spune că în Ziua aceea, toți vor primi Duhul turnat- și toți vor cunoaște pe Domnul- fără să-i mai învețe cineva.
"Ești bună așa cum ți-a spus Cătălin"
-adică Iisus întreabă: -de ce mă numești bun?- dar eu aș fi bună - bună comparativ cu ce?
Dacă varianta pe care v-am prezentat-o eu- ți se pare bună, comparativ cu varianta veche pe care credeți că o prezintă Biblia- înseamnă că varianta pe care au înțeles-o org. religioase- nu este ce spune Dumnezeu!
Că nu poate un om să aibă o variantă mai bună decât- planul lui Dumnezeu- nu poate nici măcar să se apropie de ceea ce este Bun-
- dar poate înțelege că Dumnezeu este mai mare decât omul și că a pregătit infinit mai mult decât cerem sau gândim noi- pentru cei care-L iubesc pe Dumnezeu- adică pentru "oamenii noi" din fiecare om
“amalgamul de versete pe care le pui din Scriptură... dacă nu le pui la inimă nu ai nici un folos. și nu numai tu ci oricine care declară că citește Scriptura.”
- frate John- când am citit prima data Biblia la 16 ani- cu f.mulți ani în urmă- am înapoiat-o colegei de clasă (o cheamă Lidia și este np) care mi-o împrumutase, rănind-o cu cuvintele- “nu vreau să am nimic de-a face cu aceasta colecție de crime”- vezi că atunci Biblia nu era scrisă pentru mine- eram oarbă spiritual, atee, materialistă, umanistă, credeam în evoluție.
Acum Scriptura este scrisă pentru mine- răspunde la toate întrebările mele, și nu pot să formulez ceva original într-o problemă oarecare- pentru că este deja formulat la nivel maxim în cuvântul lui Dumnezeu- îmi este greu să gândesc în alți termeni decât cei pe care îi folosește înțelepciunea-
- Dacă este sau nu la inima mea- știe Dumnezeu- că El se uită la inimă.
“Ia vezi tu cui scrie sf ap. Pavel și dacă prin lume găsești unul măcar care nu este credincios să știe de firea veche de care tu vorbești.”
- când am ascultat acum patru ani la liturghia ortodoxă:- Doamne, mântuiește-i pe cei binecredincioși- mi s-a strâns inima, înțelegând că s-ar fi rugat doar pentru ortodocși- de fapt, fără ca ei să știe, se roagă pentru fiecare om- cei binecredincioși- sunt oamenii noi din fiecare, firea cerească unde Dumnezeu toarnă Dragostea Sa și CREDINÞA duhovnicească.
- supraconștiința, esența divină din om- aceea este binecredincioasă- chiar dacă omul, la nivelul conștient al minții lui ar fi ateu sau satanist, sau debil mintal...
Nivelul conștient- adică ceea ce izbește ochii- nu este văzut de Dumnezeu-
Chiar dacă omul nu știe- în fiecare om sunt două firi
- așa cum în Iisus sunt două firi... El este arhetipul omenirii, al fiecărui om în parte...
“Ps; nu știu dacă ai luat seama la ce spune domnul Hristos cu privire la cei ce vin la El.
John 6:44 No man can come to me, except the Father which hath sent me draw him: and I will raise him up at the last day.
John 6:44 Nimeni nu poate veni la Mine, dacă nu-l atrage Tatăl, care M-a trimis; și Eu îl voi învia în ziua de apoi.”
-Dragă John, tu înțelegi versetul acesta de parcă ar spune "may"- nu e may- e "can".
Tu crezi că spune: omul nu are voie să vină la Iisus, de parcă Tatăl ar interzice unora și ar permite altora-
de fapt spune:- nici un om nu este capabil să se apropie de Iisus (adică de mântuire)
(omul era mort- deci nu era în stare să aibă vreo inițiativă spre Dumnezeu)
- except- dar, a intervenit Tatăl, L-a trimis pe Fiul- ca acesta să facă tot ce era de făcut pentru a constrânge omul să vină spre El
(în greacă elkuso- a atrage, este același folosit în Faptele apostolilor- când fruntașii au “atras” pe Pavel și pe Sila (adică i-au târât forțat) în piață, și apoi la temniță)
- explicația asta a versetului am găsit-o formulată pe net la un predicator np faimos-
si este conform și cu vechiul testament unde Dumnezeu spune în Ieremia (prin cap 29, 30 sau 31)
- căci cine s-ar putea apropia de Mine- din capul lui?
- cum ar putea niște morți- să aibă vreo inițiativă proprie spre Dumnezeu?
decât dacă, Dumnezeu însuși intervine, îl trimite pe Iisus și El îi atrage irezistibil.
“Cu respectul cuvenit” - te rog nu mai folosi acest cuvânt respect
sunt oameni al căror rol (aparență) îl detest din tot sufletul și-i mulțumesc lui Dumnezeu că nu mi-a dat mie rolul lor- dar știu că Iisus vrea să-i iubesc în ciuda faptului că nu-i respect sau chiar îi detest.
detest ceea ce izbește ochiul- dar pot să înțeleg că înlăuntrul lor crește chipul lui Hristos

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!