Comentariile membrilor:

 =  oare?
Monica Mihaela Pop
[24.Aug.05 11:41]

Ce să fie, ce să fie?!

cioara?

 =  hint please
Aulus Victor
[24.Aug.05 11:47]
un indiciu daca se poate... ca asa ar putea fi mai multe
Salutari,

 =  .
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 12:39]
Monica, nu e cioara.
Indiciu? E prea devreme, mie mi se parea ca solutia e evidenta. Sunt 6 indicii in cele 4 versuri :)


 =  sau... oare?
Florina Daniela Bordieanu
[24.Aug.05 14:17]
daca-i vorba de cultura, acuma-i sezonul cu lanurile de floarea soarelui, mai ales in drum spre Mamaia, ca doar nu te vei fi referit la popusoiul de pe marginea drumului.
stai sa reiau fraza intr-un mod adecvat concursurilor:) :
raspunsul meu (doar de data asta), dat fiind ca-i batoasa, non-conformista in a fi oferita, la moda in cultura pentru luna august si evident, fara voce:
floarea-soarelui:)

 =  nu
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 14:20]
nu e floarea sorelui

 =  raspunsul nr 2
Florina Daniela Bordieanu
[24.Aug.05 14:22]
si pentru ca oricum nu ma pot hotara intre care sa aleg, ma gandesc la vreo Mona Musca in concediu pe litoral:)
(raspunsul de data astalalta:)) )

 =  hinturi?
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 14:22]
ca să și argumentez de ce "nu" e, poate prindeți niște hinturi:
cioara - nu e privighetoare, bățoasă sau non-conformistă în modă (aș zice că dimpotrivă)
floarea soarelui - tot așa, nu e privighetoare și parcă-parcă nici în modă nu e non-conformistă.

 =  nici musca
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 14:25]
nu e nici Mona...
mai greu de argumentat de ce nu e, nu știu exact cum stă cu vocea dar n-am văzut-o îmbrăcîndu-se extravagant.

 =  încercare
Monica Mihaela Pop
[24.Aug.05 14:46]

doar n-o fi Daniela Gyorfi, ha?

 =  Monica.
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 15:04]
Daca ar fi fost Daniela, ar fi trebuit sa scriu si ceva despre silicon, nu? :)
Nu, nu e Daniela.

 =  inainte de a se bloca pc-ul, a mai iesit un raspuns
Florina Daniela Bordieanu
[24.Aug.05 16:28]
no, e musai s-o luam inginereste si sa catam in ghicitoare cele 6 indicii:
1.e privighetoare, deci canta.desi nu e musai sa intelegem asta.
2.e batoasa, deci e o slabanoaga cu ifose.
3. e cam fara voce, asta poate insemna ori ca autorul nu gusta genul ei de "muzica" (al vedetei) ori ca e intre-adevar usor lipsita de talent in ceea ce fac/spune/drege
4.non-conformism in moda. hmm. aici e asa relativa treaba, de numa numa, deci indiciul acesta(in caz ca e) o sa-l iau doar ca pe o proba de verificare. adica pe invers.
5.in cultura faimoasa. inculta oare? sau are oaresce conexiuni cu manelele sau e pomenita prin salile Academiei Romane.prea multe piste aici.
6. care o fi indiciul nr.6? cred ca e prin titlu. Vedeta? Mamaia?Prea a scris autorul cu litere mari MAMAIA.O fi vreo anagrama?
Dumnezeule, Jupp, iar am ametit (dupa catrenul lui nenea Genu de ieri)
Fac suma, bilantul, procentajul, statisticile, integralele, derivatele, eventual un grafic si puncte de inflexiune, niscaiva limite basca vreo trei logaritmi. Ce-a iesit?

Maia? (presupun ca Morgenstein)

 =  -> Florina.
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 16:51]
Nu e nici Maia... se pare ca pista mea falsa (MAMAIA) a functionat si v-ati dus catre nume de artiste.
Solutia nu e o persoana.

Cit priveste al 6-lea indiciu, el este "solista".

 =  slaba consolare:) si o ultima incercare
Florina Daniela Bordieanu
[24.Aug.05 17:00]
macar am nimerit primele cinci indicii:)))))))))))
(sa stii ca m-am gandit io si la solista, ca fiind ceva/cineva iesit din "turma". dar asta a fost la Mona Musca:) )
cred ca ai cheia pe undeva pe la "in cultura".

mai risc o singura data si gata (promit ca-i ultimul, las pe altii mai isteti sa "munceasca" la raspunsul corect)
un instrument muzical, eventual o frunza:)
(desi asta nu-i batoasa, ufffff)

 =  ...
Lucia Firefly Popescu
[24.Aug.05 17:20]
"MAMAIA"? Prea e scris mare, eu m-am gandit la bunica de la țară... Mă gândeam la vreo pasăre dar nu le cunosc, vezi... sau o insectă, care merge prin culturile de pe câmp... Și m-am mai gândit la o bărfitoare de la țară... O țață..
Dar n-am timp să rămân, îi las și eu pe alții,.. :(
Baftă !

 =  Florina, Firefly
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 17:22]
Florina, nu e nici instrument muzical.
Licurici, pacat ca fugi de-aici... pista pe care o apucasesi era cea buna :)

 =  Păi ȘTIU!
Lucia Firefly Popescu
[10.Dec.18 14:27]
Dar dacă doar atât mă duce mintea.. N-am învățat la zoologie..
Țață zici că nu e...O fi vreo unealtă agricolă...

 =  -> Firefly
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 17:38]
Unealta agricola care sa fie privighetoare si non-conformista in moda... hmmm... greu de crezut dar cine stie... :)
Si nu, nu e "țață", nu cred ca sunt atit de recunoscute in cultura si parca nici nu seamana cu niste privighetori, nu?...

 =  Ei?
Lucia Firefly Popescu
[24.Aug.05 17:38]
Fuior.. E al MAMAIEI, canta, e gol, e bățos, și pregătește acolo, pentru straie, și celelalte...

 =  -> Firefly
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 18:08]
Nu, nu e fuiorul, desi recunosc ca argumentele tale sunt destul de rezonabile. Sper ca solutia mea e mai putin fortata (ma rog, eu sper ca nu e fortata de loc :) )
Fuiorul pare sa nu impace ambele variante: sa fie privighetoare dar sa fie fara voce.

 =  Jupp, nu poti sa zici ca nu indeplineste conditiile ghicitorii...
dumitru cioaca-genuneanu
[24.Aug.05 19:19]
fiind batoasa cand nu vrei
si cu cantec fara voce
uite-mi vine-un gand atroce:
nu cumva-i chiar... dumneaei?!

 =  -> Genuneanu
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 19:38]
Nu, nu este "dumneaei"
Și îți dau motivu-ndată:
Nu respectă versul 3
Că a noastră-i... demodată :)

 =  confirmarea o am chiar de la o privighetoare care o cunoste in adancime...
dumitru cioaca-genuneanu
[24.Aug.05 20:11]
desi a primit negare
Genuneanu tot insista
ca nu e privighetoare
ca ea de non-coformista

 =  Poezia sau epigrama
Dumitriu Florin Constantin
[24.Aug.05 20:33]
Poezia dumitale sau epigramele mele maestre??:))
Drag FLORR!

 =  -> Genu
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 20:34]

Înțeleg din ce îmi spui
Că din cele ce există,
Toate sunt bățoase, cui,
Doar a ta-i... non-conformistă?

 =  -> Florr
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 20:40]
Nu știu de ce vorbești cu alții pe pagina mea dar răspunsul nu e nici poezia (lui Genu?), nici epigramele dumitale ;)

 =  indeplineste toate criteriile cerute de Jupp
dumitru cioaca-genuneanu
[24.Aug.05 22:59]
Singurul lucru care canta in capul lui Jupp ca o prvighetoare e imaginatia lui batoasa ( atunci cand nu e obosita sau bolnava) Non-conformista e , batoasa e, in cultura e pe cale sa devina faimoasa iar de auzit o auzim numai cand ii da Jupp bilet de voie. Alte vine nu am sa-i bag. Deci asta e , imaginatia!

 =  -> Genu si nu numai
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 23:34]
Ceva l-a suparat pe Genu de a trecut la proza. Scuze daca am depasit masura.
Nu, nu e nici imaginatia. :)

Cum se pare ca nu prea sunt clienti cu adevarat interesati de ghicitoarea asta, nu stiu cum ar trebui procedat: sa dau eu solutia sau sa fac ghicitoaera "uitata"?

 =  ghicitoarea asta e ca o catea olteneasca inraita...
dumitru cioaca-genuneanu
[24.Aug.05 23:45]
de s-o hranesti nu mai poti
dezleag-o si fa-ti bilantul
ca altfel ea rupe lantul
si ne mananca pe toti

 =  nu, nu!
Lucia Firefly Popescu
[24.Aug.05 23:46]
n-o face uitata, ca eu urmaresc desfasurarea, gata, m-am intors, dar nu stiu ce poate fi.. oricum tot la bunica ma gandesc ca fiind MAMAIA, si la cultura... la cea de pe camp...
Da si tu un hint, da un ghiont, da ceva!

 =  -> Firefly
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 23:49]
Dau un hint, ambele presupuneri sunt corecte :)

 =  Glumești, desigur
Lucia Firefly Popescu
[24.Aug.05 23:53]
Păi ȘTIU că sunt corecte, ăsta a fost hintul MEU! Măi..

 =  H
Jupp B. Itter
[24.Aug.05 23:55]
:))) ok, un Hint cu H mare: Primul indiciu e cheia, dacă îl înțelegi, soluția pică mură-n-gură.

 =  Raspuns
Dumitriu Florin Constantin
[25.Aug.05 00:16]
Vioara lui Jupp! :)


 =  of
Lucia Firefly Popescu
[25.Aug.05 00:17]
mă doare capul cu tine.. Mi-l bat acum să înțeleg singură care e primul indiciu... Ai dat TU un prim indiciu?
Dă-l!Dacă vrei să ghicesc

 =  -> Firefly
Jupp B. Itter
[25.Aug.05 00:20]
Am spus ca în acel catren sunt 6 indicii. Cineva le-a și enumerat ceva mai sus. Primul din acea enumerare este mai important decît celelalte. Dacă îl citești cu atenție, obții cheia ghicitorii.
Uite încă un indiciu: cuvintele nu sunt ce par a fi. :)

 =  Gata! ... Cred...
Lucia Firefly Popescu
[25.Aug.05 00:20]
Privighetoarea... Priveste și veghează...
E bățoasă, e îmbrăcată ca naiba, și sperie ciorile, măi...
E sperietoarea de ciori!

 =  am zis inainte!!
Lucia Firefly Popescu
[25.Aug.05 00:21]
nu zice că nu! nu zice!

 =  -> Florr
Jupp B. Itter
[25.Aug.05 00:21]
Nu, nu este nici vioara.

 =  sperietoarea
Jupp B. Itter
[25.Aug.05 00:23]
Bravo Firefly! Asta e!

 =  :))
Lucia Firefly Popescu
[25.Aug.05 00:24]
Dar ai vazut ? ai vazut ca m-am prins pana sa-mi zici?
Mersi de "bravo"!

 =  Solutia
Jupp B. Itter
[25.Aug.05 00:24]
Eu zic că nu a fost așa de grea.
O mențiune specială pentru Monica, deoarece a oferit o jumătate de răspuns :)

 =  3 încercări maestre!
Dumitriu Florin Constantin
[25.Aug.05 00:29]
1- muzica etno
2- muzica populară
3- "Conceptul" lui Benone Sinulescu! :)))

 =  Păi dacă e sperietoarea....
Dumitriu Florin Constantin
[25.Aug.05 00:33]
Versul "CAM fără voce" e puțin forțat... Cam - presupune că uneori poate avea voce...nu?

 =  felicitari
dumitru cioaca-genuneanu
[25.Aug.05 00:35]
Domnule, si Jupp clocitorul de ghicitoare si dezlegatoarea ( ma nu cumva voi v-ati intalnit singuri in canepa si v-ati dezlegat unul altuia... raspunsul?!) merita toate felicitarile
pentru ca o asa imbarligatura cu raspuns unic e greu de dezlegat

 =  -> Florr
Jupp B. Itter
[25.Aug.05 00:36]
Cînd trece vîntul prin ea, capătă și voce :)

Dar "cam" este doar un mod de a vorbi. De ex., eu ți-aș spune că ești "cam" cîrcotaș... deși noi amîndoi știm că... :)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !