Comentariile membrilor:

 =  diverse aspecte, mai ales pentru Nae
Laurențiu Orășanu
[12.Nov.10 21:16]
Destul de rupt din contextul Agoniei acest text. Probabil că fiecare va înțelege ce vrea. Unii, mai pe lângă lumea epigramei, nu vor înțelege nimic.

Înțeleg că Nae duce meciul lui cu UER-ul (pentru neavizați - președintele e președintele UER). Deoarece nu cunosc amnănuntele acestui război (câte obuze a tras Nae Bunduri, câte au nimerit, câte i s-au întors în barbă, ca bumerangul), mă rezum la a a afirma că a fost promovat (Nae - nu sunt străin de propunere) ca să aducă medieri, sfaturi, ca să aplaneze conflicte. Ori el spune aici exact ce face: în astea nu se bagă, se păstrează pentru meciul lui mare. Va beneficia (în caz de câștig) umanitatea epigramatică. Până atunci, comunitatea noastră de aici nu beneficiază mai nimic. A, un ricoșeu către o colegă, căreia putea foarte bine să-i comenteze textele pentru care Titi Tudorache (clasat sub colega noastră) duce "războiul lui". Să le comenteze și să zică, da ori ba, erau de premiu sau nu. Eu am zis că erau. Nu înseamnă că n-am criticat, pentru că așa am considerat, textele altui coleg, clasat parcă tot peste Titi Tudorache.
Pandurru, pe cât se manifestă pe aici (încă mai așteptăm să scrie și aici ceva de Doamne-ajută), nu duce niciun război, dar dă premii la nu-ș ce festival.

Cum tăiați răul din răsăcină, domnilor? Când sunteți premiați e totul bne și frumos, iar când se întâmplă să nu fiți (premiați), și-a băgat nasul nu știu cine? Păi asta facem toți.

Îmi puteți spune ce a fost la Slatina? Că eu tare sunt nelămurit cum s-a jurizat la o secțiune, cam după ce se făcuseră toate strigările întru adunare?

Site-ul a găzduit anunțul lui Jorz, cu Caransebeșul. Jorz n-a catadicsit nici măcar să pună aici rezultatele. Refuză asta sistematic. Văd că nu apare pe lista locurilor unde mama îți spune să nu te duci. Poate că acolo nu se bagă UER-ul central cine știe. Dar cine "se bagă"? Ãia nu prezintă interes pentru tine, Nae? Cum rezolvi problema global, dacă nu rezolvi "porțiunile"?

Când Nae vorbește de mângâierile pe creștet ar trebui să pună ghilimele. Am îndemnat îndelung la evitarea procedurii, și n-aș zice că Nae e excepția care nu o aplică.

Războiul meu (că doar toți duc războaiele lor) este pentru calitate aici. Câți m-ați sprijinit, Nae? A, da, nu era războiul tău. Uite, Miloș cere nivel. Zice că e oprimat. De ce nu-ți spui părerea ?(albă sau neagră). Că doar ești "gradat". Nu mai spun câtă experiență ai. Și câte premii. Și cât talent.

Poate că ar fi de gândit înainte de a alege reduta Agoniei pentru războiul tău. Nu știu dacă ăsta e scopul nostru. Unii tind încă spre afirmare, îi doare exact în cot de cine e la UER președinte și cât linge vicele.

Calimero,



 =  diverse aspecte, nu numai pentru Calimero
nicolae bunduri
[13.Nov.10 10:40]
Calimero,

În anumite direcții ai și tu dreptate, vorba lui Pannduru: “toți avem dreptate”. Un lucru mi se pare, totuși, cât se poate de clar. Similitudinile, chiar și involuntare, trebuie să le tratăm ca atare. Repet, nu trebuie să-i dăm în cap “făptașului” dar nici să le trecem cu vederea. Intenționat am zis similitudini și nu plagiat, deoarece plagiatul se face premeditat și trebuie “taxat” mult mai dur. Ori, e cazul aici. Ai dreptate, ceea ce am postat pare rupt din context dar cred că numai cine nu vrea, nu înțelege despre ce este vorba. Nu puteam să postez ceea ce a fost scris în “amonte” și în “aval” deoarece nu știu în ce măsură cei implicați și-ar dori acest lucru. Și nici nu aș fi intrat în această horă dacă nu mi s-ar fi pomenit numele, deci am fost implicat chiar de protagoniști. Caut să-mi structurez răspunsul pe ideile expuse de tine, chiar cu riscul de a trece de la una, la alta. Calimero, faci următoarea afirmație: ” Cum tăiați răul din răsăcină, domnilor? Când sunteți premiați e totul bine și frumos, iar când se întâmplă să nu fiți (premiați), și-a băgat nasul nu știu cine? Păi asta facem toți.” ---Păi uite că din două motive nu ai dreptate 1) Ce am avut de spus, am spus și când am fost premiat. 2) La ultimele patru concursuri nu am participat din motive personale (familiale, cu stări de spirit nepotrivite umorului) deci nu se pune problema premierii deși nu ar fi un caz singular să fii premiat fără să participi. În ce privește problemele de la Vâlcea, nu este atât de vinovată simpatica noastră colegă, cât juriul. Nu am fost la Vâlcea și nici nu am participat la festival dar am înțeles că părerile au fost împărțite. Ei bine, aici se cerea intervenția președintelui care să clarifice lucrurile. Ori, ca de obicei, în astfel de situații el devine brusc, timid și “pune capul în pământ”. Eu am prins o bună perioadă de timp “epoca Mircea Trifu”, și nu am nici un merit pentru asta. Așa a fost să fie. Dar să știi dragul meu Calimero, că se proceda cu totul altfel, adică așa cum trebuia.
-Președintele trebuie să coordoneze mișcarea epigramatică în toate centrele afiliate la UER luate în ansamblu, firește.
-Președintele nu trebuie să participe la concursuri decât ca observator sau în juriu ori în situația de azi el primeste premii și pe unde nu participă. Mircea Trifu nu a participat la nici un concurs cât a fost președinte iar despre premii de “excelență” sau “activitate îndelungată” nici nu putea fi vorba la el. Apropo de jurizare. În anul 2009 am luat la Slatina marele premiu și conform tradiției, în 2010 trebuia să fiu membru al juriului. OK, toate bune și frumoase. Domnul de la Slatina m-a anunțat unde voi fi așteptat, la ce hotel vom fi cazați etc. În penultima zi l-am sunat eu pentru unele detalii și spre surprinderea mea, omul a cam dat în bâlbâială și nu știa cum să scape de mine și să-mi spună că nu mai fac parte din juriu îndrugând verzi și uscate. Președintele UER a făcut parte din acel juriu iar concluzia o las cititorilor. Apropo și de premii. Știi cumva cum au mers lucrurile la Cluj anul acesta? Cred că nu , dar dacă vrei o să-ți spun într-o discuție strict personală și firește…amicală. Și ar mai fi multe de zis aici. Pe anul 2009 a fost numit “epigramistul anului” un confrate de pe Agonia cu 5 premii. Eu am avut 14 (scuzați lipsa de modestie!) dintre care două, marele premiu și trei, premil I dar la Buzău (sic) unde s-a decernat premiul, nici nu mi s-a pomenit numele. O să zici că sunt veșnicul frustrat. Da, în astfel de situații chiar sunt.
-Președintele trebuie să țină periodic “lecții” de epigramă și mai ales cu începătorii că, slavă Domnului, cam toți avem un calculator deci nu trebuie neapărat să ne întâlnim fizic.
-Să discute și să lămurescă situații cum ar fi "cazul Vâlcea".
-Să descurajeze premierile prin reciprocitate, prietenie sau obligații.
- Să descurajeze versificarea bancurilor și anecdotelor ori domnia sa încurajează acest fenomen.
-Să nu încurajeze nonvalorile cum se întâmplă frecvent la noi, prin prefețe doldora de laude total nejustificate.
-Să intervină și să ajute la editarea cât mai corectă a revistei EPIGRAMA, revistă care continuă să abunde în erate, greșeli și modificări care nu fac decât să strice.
-Să caute să dea vigoare conținutului și nu să scrie interviuri insipide pe care, nu știu, zău, câți cititori le parcurg de la cap la coadă.
Nu fac eu fișa postului de președinte, dar ceea ce am spus sunt lucruri elementare care ar trebui să decurgă de la sine. Sper să mă înțeleagă șefii de la Agonia că aceste probleme țin și de epigramă și de membrii acestui site, prin faptul că bună parte din domniile lor sunt și membri UER- Mulțumesc. (n.bun)


 =  Uite, vin și eu cu o erată!
nicolae bunduri
[13.Nov.10 10:43]
"Ori, e cazul aici." a se citi: "Ori, nu e cazulaici"

 =  Nae Bunduri - singur pe balansoar?
Laurențiu Orășanu
[21.Nov.10 07:04]
Nae,
Revin aici doar ca să semnalez faptul că am citit răspunsul tău. Și că înțeleg ce te preocupă. Dar lipsa altor comentarii din partea colegilor de pe site, prea ocupați să-și numere premiile,

prea ocupați să găsească punctele negre în textele colegilor cu care s-au concurat,

gata să accepte decizii bizare ale unor jurii care judecă între două autobuze, sau între două trenuri, schimbând "reciprocități", dând diplome de excelență sau de complezență și

ceea ce e cel mai rău (în micro-cosmosul Agoniei)

schimbând amabilități pe acest site, abandonând spiritul critic

mă face să re-afirm ceea ce am scris în primul comentariu:

"Poate că ar fi de gândit înainte de a alege reduta Agoniei pentru războiul tău."

Poate ne-om mai vedea pe ici pe colo (știu, depinde doar de mine!!!) și vom discuta mai pe îndelete.

Calimero

 =  Doi într-un balansoar
nicolae bunduri
[10.Dec.18 14:27]
Calimero,
Deși nu prea înțeleg ce vrei să spui, din cauza lipsei de coereță din textul tău și a unei ambiguități sau poate a unei subtilități, care mă depășesc, promit că nu voi mai posta pe Agonia probleme și păreri în legătură cu epigrama și epigramiștii, deși "vârfurile" epigramei de aici fac parte și din UER. Într-adevăr, în ultima vreme sunt tot mai mulți premianți de pe agonia în concursurile UER (un lucru excelent) dar nu cred că număratul premiilor le fură tot timpul cum zici tu. Pe de altă parte, zici că jurizările se fac între două trenuri (fapt adevărat) și că se încurajează reciprocitățile (și mai adevărat) dar pe mine mă preocupă greșelile altora. Vezi, asta mă face să cred că nu sunt singur în balansoar, tu fiind un critic mult mai fervent, ceea ce eu nu consider că e ceva rău. Mie nu mi se "pune pata" pe un epigramist ci ,pe ici, pe colo, îmi dau păreri sau caut să-l ajut. Cu ceva timp în urmă am încercat să dau câteva sfaturi deși, poate, nu eram cel mai autorizat să fac treaba asta deci, pornirile mele nu au fost să mă instalez singur în balansoar și să mă lupt cu toată lumea și mai ales să dau în cei căzuți, ci să încurajez și să ajut atâta cât pot. Desigur, nu trebuie să încurajăm nonvalorile. În textul de mai sus am expus câteva păreri referitor la atribuțiunile unui președinte de uniune a epigramiștilor. Tu îi dai mereu cu preocupările mele de a găsi "puncte negre" sau de a mă plânge când nu iau premii. Ți-am mai spus de multe ori că m-am arătat nemulțumit când s-a greșit, chiar și atunci când am luat premii. Dacă vrei dezvolt tema asta dar, după cum am promis, nu aici. Păi, stimate Calimero, trebuie să se găsească și câte unul ca mine să facă opoziție. Ce vrei? comunism în epigramă? Mergem pe ideea "taci și sapă?". Îmi spui de "...lipsa altor comentarii din partea colegilor de pe site, prea ocupați să-și numere premiile..." Normal. Cei mai noi nu prea știu ce se întâmplă "sus" iar cei vreo doi,trei mai vechi sunt cuminți, să nu-i supere pe șefii din capitală sau alte zone de influență. Te-aș ruga să lecturezi cu atenție ultima parte a textului meu de mai sus și să îți axezi mai mult comentariu pe problemele de fond. Cele de formă sunt ușor de comentat. Și încă ceva. Pe "reduta" agoniei s-au dus lupte și mai crâncene (chiar tu ai fost un dârz luptător)din care au ieșit șifonați unii confrați care chiar meritau să fie încurajați și nu eliminați. La acea întâlnire dintre noi doi care după cum zici "...(știu, depinde doar de mine!!!)..." îți voi spune despre cine e vorba. Ca să nu mai amintesc de lupta de pe această "redută", dintre doi consacrați care s-au bătut ca la Verdun și și-au făcut chiar reproșuri privind igiena corporală, oferte de săpun, detergent și ceva hăinuțe curate. Cred că știi despre ce e vorba. Dar astea nu au fost de discutat sau criticat.Cum și matrapaslâcurile de fond(la nivel de UER) pot fi apărate de avocați de ocazie. Eu nu pot, chiar cu riscul de a mă retrage de peste tot.

 =  părere
milos petru
[21.Nov.10 16:11]
Stimate Domnule Laurențiu Orășanu,
Nu am nivel să analizez eu ce se petrece în culisele lumii epigramișilor. Ca om, și doar atât, constat că nu-i nimic diferit de ce se petrece în general în țara noastră. Discuția voastă e interesantă, dar nu sunt de acord cu Nae, care zice că sunteți "doi într-un balansoar". Primul, adică Nae, vrea să ajute amatorii să devină epigramiști, are și câteva lecții aici în acest sens, iar tu Laurone, iertă-mă, îi urmărești peste tot, și așa cum zicea Ion Ruse, dacă te supără ai vrea să-i distrugi. Aș putea da câteva exemple dar nu aici și nici acum.
Nu aveam ce să caut aici, dar mi-ai pronunțat numele și zici că aș fi "oprimat" că cer nivel și nu îl primesc. Nu, nu sunt oprimat, agonia pentru mine e un cenaclu, nu o revistă de lux, scriu socotind că am avut o viață interesantă și chiar am de spus câte ceva, dar parcă aș fi mai mulțumit dacă și comentariile mele ar apare când le trimit, nu după o zi sau două, adică atunci când sunt actuale. Indiferent de nivel cititorii ne apreciază cum socot ei, nivelul nefiind la vederea tuturor. Totuși consider că nivelul 10 ar fi normal să îl am, las asta la aprecierea tuturor celor ce mă citesc.
mitru



 =  Apropo
Gârda Petru Ioan
[21.Nov.10 13:21]
Are cineva statutul UER?

 =  Nae
Laurențiu Orășanu
[21.Nov.10 13:21]
Evident pentru oricine că nu pe tine te vizam cu număratul premiilor. Și cu punctele negre. Eu constatam cu regret că ești singur pe balansoar, dar nu te descurajam, ba te încurajam. Mai ales că te-ai ales cu intervenții ioc.
Fondul mă interesează întotdeauna.
Dacă îmi arăți un agonist pe care eu l-am criticat și el a confirmat, atunci da, îți dau dreptate. Altfel rețin acuzația ca nefondată. Prietenul tău Ritli a fost criticat la text. N-a înțeles la timpul respectiv, e pe deplin edificat acum. Sper. De acord că poate scrie și bine. Care-i problema?

Te înșeli, sunt mulți care intuiesc, ca și mine, ce se întâmplă sus. Dar nu comentează decât pe la colțuri, din motivele corect expuse de tine.

Să știi că ăla cu murele era cunoscut. Altceva?

 =  Răspuns la o intervenție și la o întrebare
nicolae bunduri
[21.Nov.10 13:57]
Calimero-
Înseamnă că nu am prea înțeles ce ai vrut să zici, caz în care îți mulțumesc pentru curajul de a interveni, implicit de a mă încuraja să-mi susțin părerile până la capăt, orice s-ar întâmpla. Și deja s-a întîmplat. La Slatina am fost eliminat. Când i-am zis lui Pannduru că am fost dat la o parte din acel juriu(din care trebuia să fac parte, de drept), Marinică a zis: "păi dacă scuipi în sus!" Și cam are dreptate. Dar rămân la principiu că o luptă începută, trebuie dusă până la capăt.
Unul din criticații tăi dă roade mai exact-Ruse. Vezi Chișinău!-E bine.
Despre comentatul pe la colțuri am mai zis. Dar lașii nu fac pasul în față.
Zici: "...Să știi că ăla cu murele era cunoscut..." -nu știu (sau nu-mi amintesc) despre ce-i vorba
Cu bine și Sărbători fericite!

IP Gârda, zice: -"Apropo"

Apropo de ce???--Că nu pot să cred că un băiat așa cuminte ca tine ar fi în stare să-i citească statutul unui Președinte sau Doamne ferește unui...Vice.
Statutul UER a existat la Mircea Trifu dar după decesul Domniei Sale nu știu la cine a rămas. Iar dacă a rămas la cine cred, atunci...e ca și când n-ar fi existat. Aceleași urări de bine și sănătate că trebuie. -n.bun














 =  Aaaa da...Calimero
nicolae bunduri
[21.Nov.10 14:22]
...cu murele și cu fata mare era o epigramă de-a lui Miloș dar el nu făcea subiectul, nici măcar aluziv, la cele spuse de mine. Ruse a confirmat și doar la el făceam aluzii. Pozitive, firește.

 =  Statutul
Gârda Petru Ioan
[21.Nov.10 15:24]
Ca să pot judeca anumite lucruri în cunoștință de cauză. Trebuie știute obligațiile și drepturile conducerii și ale membrilor, obiectivele uniunii pe termen mediu și lung etc.

 =  IPG
nicolae bunduri
[21.Nov.10 15:56]
E foarte greu să dăm de statut. La data întocmirii (1990)e greu de presupus că a fost multiplicat iar în entuziasmul din vremea aia, nici n-a interesat pe nimeni deținerea acestui act. Nici nu cred că a fost autentificat la vreun notar, fiecare membru se bucura că e membru și mai ales fondator. Mai mult decât atât, m-a întrebat și Tudorache dacă știu de existența statutului, care Tdorache e prieten cu V Martin și Zarafu. Ori cei doi ar fi cei mai în măsură să știe.Deci...e greu. Ia legătura cu Doamna Elis poate îți dă un indiciu.

 =  răbojul e alb
Laurențiu Orășanu
[21.Nov.10 16:30]
Nae,
Citește și adună câte comentarii pozitive are aici, pe site, Ruse (exclude-le pe ale mele, că n-am prea fost pozitiv. Dacă e prea mare efortul, le pot pune eu aici). Vezi dacă atunci când l-am criticat l-a lăudat cineva. S-ar putea să fii surprins. După părerea mea, mai are mult până să confirme. (Vezi și turneele din 2009 și rezultatele de acolo). Și nu uita că l-am promovat. Așa că vezi cum e răbojul... Și cu datul apei la moară.
Despre minciunile lui (cum că distrug, că așa i-a zis nu-ș cine) te-ai pronunțat? Nope. Război prea mic.
Mi-a plăcut răspunsul tău către GPI.
Sper să mă treci mai spre subtili. Timpul nu-mi permite să detaliez în fața unor oameni pe care îi respect. Contez pe înțelegerea lor. Cazul tău.
Nici nu l-aș fi întrebat pe Marinică pentru a afla de ce și cum. E evident modul de judecată al celor care, mușcați de fund, își apără scaunul.

Calimero

 =  Dacă e ceva de înțeles, aici...
Ioan Jorz
[21.Nov.10 21:24]
Am urmărit subiectul! E cert lucrul acesta, din cele ce urmează:

La un moment dat, nu contează când, în ce an, am subscris la inițiativa creării unui "consiliu de onoare" - consiliu care să semnaleze, înfiereze, și (în timp) să elimine plagiatul în epigramă, descurajând pe plagiatori. Am pornit la drum cu Nic Petrescu - cel care a fost desemnat, într-un fel, la funcția de președinte U.E.R - și I.I.Bencei, președintele cenaclului "Ridendo", om de cărui probietate morală nu mă îndoiesc. S-a ales praful de această întreprindere, în sensul în care Nic Petrescu a fost marginalizat, până la evanescență, ("Nic Petrescu nu și-a rupt gâtul în atac, ci în retragere." - cum spune Nae Bunduri), iar I.I.Bencei, care are un caracter de luptător, a fost "etichetat", în fel și chip, în culisele mișcării epigramatice, fără a putea fi eliminat, sau marginalizat. Eu am fost taxat drept un individ "negru-n ceru' gurii, pe care mai bine-l lași în pace" - condiție, sine qua non, descriere ce corespundea profilului meu, de tip plictisit de orice fel de "polemici". Mi-a convenit statutul acesta, deși aș avea multe de spus, privitor la plagiat, similitudine, preluare de bancuri, idei ale altora etc.

De mai mulți ani, (poate trei, poate patru, poate cinci), nu particip, cu texte pentru concurs, la niciun fel de festivaluri. Fac precizarea acesta pentru toți retardații care mă întreabă de premiile obținute! Prea îmi par "temele" idioate și "jurizarea" subiectivă, cum bine zice Bunduri! Așa că nu-mi pot fi puse-n cârcă anumite frustrări! Frustrări ar trebui să le aibă acei participanți, premianți, care, eliminănd tema (eticheta) concursului, s-ar trezi în fața faptului că au scris niște catrene "epigramatice" - și nimic mai mult!
Desigur, e mult de discutat, pe această temă, și nu cred că sunt mulți care au "snagă" pentru o asemenea abordare!

Când vor avea o asemenea cutezanță, sunt invitați să comenteze fenomenul, ca atare!

Ioan J

 =  Calimero!
Ioan Jorz
[10.Dec.18 14:27]
Laurențiu Orășanu, dincolo de cele ce încerci a sugera în legătură cu festivalul-concurs, de la Caransebeș, te întreb:
Unde ar fi câștigat un "quasianonim" - precum Gheorghe Bălăceanu?! Cel puțin eu, iertată-mi fie necunoașterea, până la deschiderea plicurilor cu datele participanților, nu auzisem de el! Unde ar fi câștigat Florina Dinescu, pe nedrept marginalizată, care, în treacăt fie spus, este certată cu o altă doamnă, influentă în opțiunea unor jurii într-ale epigramei?! Unde ar fi câștigat un june, anonim, din Medgidia?! Poate poți să ne dai exemple, înainte de a posta comentarii/întrebări tendențioase! Poate poți să ne dai relații despre festivalurile de epigrame pe care intenționezi să le organizezi, sau pe care intenționează să le organizeze, în București, conducerea U.E.R! Ți-aș fi recunoscător și, poate, aș participa la acestea...

Ioan J

 =  când tragi de argumente - nu mai țin
Laurențiu Orășanu
[22.Nov.10 04:05]
Dmnule Jorz,
Eu n-am sugerat nimic. Eu AM SCRIS că nu ai afișat aici, pe Agonia, eventual sub anunțul concursului pe care L-AI ORGANIZAT, sau într-un alt text, rezultatele concursului matale (Caransebeș). Era un minim de considerație față de acest site. E foarte bine că, la Caransebeș, absolut întâmplător, cei mai buni au fost cei care nu au fost premiați la alte concursuri. Doamna la care te referi nu jurizează de obicei. Când tragi de argumente, riști să devii incredibil.
Ca și atunci când vorbești de mine ca posibil organizator de concursuri. Departe de mine gândul. E evident pentru toată lumea, poate va fi evident și pentru tine mâine dimineață, Jorz, că miza mea nu e epigrama.

Mi-ai plăcut cu similitudinile și ideile altora. Gura păcătosului. Ai fost acuzat de împrumuturi de la Belladona. Personal ți-am atras atenția că Eruditul tău se inspiră din Autorul meu. Concurași cu ele? Luași premiu(i)?

Miloș,
Cine propagă o minciună e un mincinos. Sunteți acum doi pe un balansoar. A, cu datul pe după cireșul ăluia (ăleia) care a zis.
Ce dovezi Miloș? Manipulările tale nu sunt dovezi. Dovezi sunt textele, eu la ele mă duc. Atât. Spune-mi unul la care v-am criticat pe nedrept.

Păi văd că totuși ceri nivel ("Totuși consider că nivelul 10 ar fi normal să îl am, las asta la aprecierea tuturor celor ce mă citesc."). Miloș(g)ism.
Vezi că nu mă cheamă Laurone.

Calimero


 =  Maestre Calimero
milos petru
[22.Nov.10 19:49]
Ai dreptate, cer nivel 10 asta mai mult ca să nu-mi răspunzi după trei zile, sau să-mi piardă "poșta" scrisoarea. Cât privește faptul că te-am botezat, am intrat în datorii la tine(un miel), da ai dreptate, nu ești Calimero, ai fi mai realist și ai mai da dreptate și la alții. Problema mea aici era că nu-mi vedeam locul la comentarii într-o scrisoare care-i viza pe Dobreanu și Tudorache. Mă întrebi dacă ai criticat pe cineva pe nedrept. E bine că vrei calitate la ce apare pe agonia, dar lasă-i și pe cei care scriu mai slab să se bucure că fac parte și ei din acest cenaclu. Problema e că uneori ești prea agresiv și prea pătimaș și crezi prea tare în adevărul tău și adesea chiar jignești, poate fără să-ți dai seama. Uite și acum zici că "cine propagă minciună e mincinos" ori eu nu prea văd cine minte aici, iar chestia cu manipularea e de grădiniță, nu prinde, ști povestea cu hoțul care strigă"prindeți hoțul". Totuși să ști că te citesc și în marea majoritate îți apreciez comentariile, nu te-am socotit niciodată un dușman, mai ales acum când suntem în post.
mitru




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0