Comentariile membrilor:

 =  semne
hose armando pablo
[31.Oct.05 22:42]
"sunt la vâsta când trebuie/să mă uit mai des"

hi hi hi, probabil s-a vrut sunt "la vaRsta",

anyway interesant text, in deosebi partea in care poemul in sine nu prezinta mare treaba, insa anume acest fragment curge mai lent si mai firesc.

mai jos insa este partea in care dupa mine ai cam exagerat
cred ca devine plicticos acest surplus de amanunte despre locul de unde vii.

"pe care crește iarba amară /
a indolenței/mâncată uneori de foame și neliniști
iar pe cetățeni îi cheamă lebervușt/cum era și normal"

o super denumire pentru cilcu, serios
daca nu gresesc am intalnit cam asa ceva la t.s. eliot editie '77 ingrijita de stanescu :D

super

numai bine


 =  .
Costin Tănăsescu
[31.Oct.05 22:40]
superb! ironie, umor, naftalina si simmer/down.
"ma numesc felix...", stim cu totii ca aceasta este prima propozitie spusa intr-un cerc de scaune, de un subiect care face parte dintr-un club de oameni cu probleme. "ma numesc cutare si am probleme cu fumatul..." confesiune parodica, impletita cu furia nascuta din faptul ca romania este congruenta cu botswana, ca iarba ce creste pe campii este a indolentei...
defapt tu spui destule aici Liviu, numai sa te ascultam, numai sa te ascultam...
cu prietenie,

 =  .
ioana barac grigore
[01.Nov.05 01:43]
fara versurile 8, 10 si 11 e foarte bine. si fara ultimul. si fara 4 si 5. trust me.

e bine in rest.

 =  cam lamentabil
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
pe la sfarsit o cam lamentezi cu varsta, iar cu subiectul care il cauti, o sa-l cauti mult si bine si nu o sa-l gasesti decat atunci cand vei renunta sa-l mai cauti. Umorul tau, daca se vrea a fi umor, are o tenta depresiva, parca l-ai scris la o tuica de prune, se vede ca tu, de obicei un tip linistit, mai ai scapari de astea, dar pana la urma orice om are slabiciunile lui, scaparile lui. Poezie despre poezie, cu tenta personala si fara nimic foarte interesant. Hai ca poate te intarat oleaca sa treci peste hopul asta batranesc si sa privesti prezentul la fel ca un tanar de 20 de ani. Situatia asa si asa se poate schimba in asa si mai bine de-asa.

 =  "pofta mea neostoită"
silvia caloianu
[01.Nov.05 06:56]
da, se putea de "spus" "nimic" si mai succint. dar poate ca asa portretizezi mai bine corifeii fara voce, grafomanii. stii ce se intampla uneori? cand razi de cineva - ajungi!, ai grija :D

 =  corecturi și modificări
Liviu Nanu
[01.Nov.05 07:24]
Mitică, am reținut, mulțam de sfat.
În urma criticilor, obiecțiunilor și sfaturilor dumneavoastră am reevaluat textul și am purces la mici corecturi, tăieri cu foarfeca și adăugiri. Cu sincere mulțumiri pentru timpul pierdut.

 =  mă numesc Lory și v-am spus vreo două:)
Lory Cristea
[01.Nov.05 07:33]
,,dar acum sunt aici
și nu spun mare lucru
oricum situația e așa și-așa''

bine că sunteți, pt. că citesc ceea ce scrieți cu mare plăcere, oricum am rămas cu număratul de oi și apăsatul de taste (any) datorită dvs. Felicitări pt carte!
Lory

 =  Lory
Liviu Nanu
[01.Nov.05 13:28]
Lory, mă onorezi cu prezența ta aici. Sper că placheta mea a ajuns la tine. Și mai sper să nu adormi citind-o. Mi-aduc aminte că la vârsta ta aveam și eu unele poezii asemănătoare scrierii tale, dar n-am avut norocul să fiu îndrumat de cineva sau să pot publica ce scriam. Am rămas cu ele într-un caiet, pe care îl mai deschid din când în când cu nostalgie. Tu ai început bine și sunt convins că ne vei rezerva surprize frumoase.

 =  mă numesc cum mă numesc
Monica Mihaela Pop
[01.Nov.05 13:48]

Cum mă numesc știi. Și mai știi că uneori aberez în versuri neștiute, nevăzute, necunoscute, nebune ori nesătule. În rest e bine, trăiesc și mă minunez de matale, că tare productiv ești.

Și apropo, felicitări și la mai multe asemenea "taste" lirice!

Te pup!




 =  Nimicul
Munteanu Cristian Robert
[01.Nov.05 14:55]
Ce bine "spui" tu nimicul. Mai sa cred ca e specialitatea ta :)

 =  Monica, Robert
Liviu Nanu
[01.Nov.05 21:10]
Monica, îmi pare bine că te revăd după atâta timp. Credeam c-ai emigrat într-o țară străină al cărei nume nu-l mai știu. Și unde nu se bea palincă. Ai lipsit de la butoi, am să te țin minte :)
Cristian, ai mare dreptate, nimicul e specialitatea mea. Ai citit cumva "cântecel despre nimic"? acolo spun mai multe nimicuri.

 =  culinara
DoDu
[02.Nov.05 06:07]
Daca stiam ca tii cont de sfaturi, iti dadeam si eu vreo zece, ca ma pricep rau de tot si-ti sunt si dator ca-mi aprobi comentariile.
Acum ca le-ai primit deja (sfaturile), de la alti comentasi, nu-mi ramane decat unul: nu te lua dupa toata lumea, cata lume atatea pareri, pana la urma parerea matale conteaza
Mie mi-a placut poezia asta ca se rasuceste din cand in cand in directii opuse fluxului din versurile anterioare, fara sa ajunga, totusi, posterioare
Si mai cred ca nu fiecare vers trebuie sa fie egal cu altul, la fel de puternic adica, eu vad poezia ca o ciorba, multa zeama si din cand in cand dai de-o bucata de carne iar bucata aia te face sa mananci si restul. Condimentele sunt dupa gustul mancaului

 =  plasa la recomandate
Florian Stoian Silisteanu
[02.Nov.05 00:53]
pe liviu nanu poetul il caut. Adresa gresita uitarea de aceea il caut in alte poeme stiu ca acolo el se afla inacesta doar umbra lui am aflat cum ca este...din nou am luat o sacosa de la recomandate adica o plasa adica ...cu frateasca prietenie a poporului silistean am salutat..nu e in forma fratele nostru poet? nu/i bai ni se intampla uneori...stau si ma intreb daca nu cumva textele la recomandate au inceput sa se posteze doar din simpatie din prietenie...dar de asa este cred ca nu este vorba de adevarata prietenie

 =  DoDu, Sile
Liviu Nanu
[02.Nov.05 08:26]
DoDule, ai și tu dreptate cu sfaturile. Însă eu consider că aici, în spațiul ăsta e un atelier, fiecare își expune producțiile literare mai mult sau mai puțin inspirate, mai mult sau mai puțin șlefuite tocmai în ideea de a primi feed back. Sunt și excepții, autori care nu acceptă alte păreri, treaba lor... Eu modific doar atunci cînd realizez că aduc o îmbunătățire textului, dar cred că știai asta și ai vrut doar să mă necăjești, tigrule poetic :) (ca să citez dintr-un coleg de site).
Sile, e dreptul tău, dar mai ales a poporului siliștean să-și exprime părerile, așa cum au făcut-o și alții înaintea ta (lui) și au fost diferite. Că trăim într-o țară liberă, nu? Dar tu știi destule din culisele acestui site, poporul tău siliștean cred că și-a infiltrat un spion, deci a aflat unde se duc banii din buzunarele poporului mai sus menționat. Direct la recomandate (unde din cînd în cînd mai luăm plasă/sacoșă/geantă). E o societate nedreaptă, ai dreptate, nici nu știi cîte eforturi trebuiesc făcute să te menții pe val. Am înțeles mesajul tău (pardon, a poporului siliștean) că nu-i place poemul meu experimental, el digeră chestii mai metaforice de regulă. Acum ce vină am eu că nu pot să scriu pe gustul tuturor? dar cred că dacă luăm la rând toate poeziile recomandate de doi ani încoace și le expunem spre recitire (chiar ar fi o idee, putem face un referendum la poporul tău?), doar o mică parte ar mai rezista unei noi analize critice. Poate reușim să întocmim (dar chiar nu știu cui ar servi asta și cine s-ar încumeta la așa efort) un clasament cu cele mai bune/proaste/vizionate texte pe parcursul unui an. Transmite urările mele de bine poporului siliștean prieten/frate/văr de-al doilea.

 =  sculat din morti
Florian Stoian Silisteanu
[02.Nov.05 21:09]
Batrane de ce mi/a fost teama n/am scapat....eram aproape sigur ca o sa agati comentariul meu de o anumita streasina a interpretarilor...mai lasa la o parte poporul silistean ca nu asta este poemul vietii ci drumul spre adevar...sa fiu inteles BINE Comentariul meu a avut si are ca targhet directia care arata calatorului de pe acest site directia spre o anumita limpezime, curatire, spre un indemn daca vrei spre vertical. Ma vad silit sa repet ca observatia mea avrut sa atraga atentia spre EDITORUL CENZOR cel care a postat la recomandate un text slab,...ATAT. Nu am gasit de exemplu in poemul tau mesajul care arunca tremuriciul pe pielea sufletului, vibratia,...ce naiba ca nu trebuie sa/ti argumentez tocmai tie. Toti scriem uneori cum nu ne aflam adica slabislabslabe subtire. Nu e domnule nici/o crima. DAR cum se explica faptul ca acest text e pus la recomandate? SA se arate barbatul ori femeia CENZOR si sa explice sa motiveze unde dracu sta ascunsa metafora din finele acestui inceput de viata numit POEM. N/a murit nimeni dar nici nu a sculat din morti...Deci coane Liviualnostru nu pe tine indraznesc sa cert ci pe acela care?!...Nu cred ca ai primit comentariul meu ca pe o dovada a nefirescului a neprieteniei...refuz sa cred aceasta. Asa ca maestre cu poporultaurosiorean cu TOT cauta sa observi in spusele mele o ciopitura la ucenicia cuvantului dar mai cu seama a unei opinii..sa se arata CENZORUL...a nu se zbarli nimeni ca nu dau cu piatra...Intreb si eu doar...macar atat sa mai apuc sa fac dragul meu frate LiviualluirosioreanulNANU

 =  pentru Silisteanu
silvia caloianu
[03.Nov.05 08:35]
Sile, ma uimesti revoltandu-te in cautare de metafore intr-un text de factura ludica. insa in cazul in care incerci sa te uiti mai bine, s-ar putea sa o vezi: "se termină cu vocală" :D.

 =  sa avem salopeta curata
Florian Stoian Silisteanu
[03.Nov.05 13:34]
draga silvia daca pe tine nu te intereseaza aspectul mai sus mentionat nu este nici/o problema...nici macar atunci cand vocala nu se sfarseste. Asa consider cum ca o disciplina a sinelui este necesara...repede sa ne suparam...e mai usor asa nu? eu unul nu ma supar atunci cand cineva soseste cu muncitorii la temelia poeziei..caut sa am salopeta curata si mai cu seama forta necesara de a urca acele caramizi Cred ca este in folosul poeziei, al sitului al nostru al comunitatii

 =  sile, asta e
Liviu Nanu
[03.Nov.05 14:54]
Treaba stă cam așa: i-am dat editorului și celorlalți comentatori cîte o bere, cu excepția Silviei căreia i-am promis un ceai de rostopască și lui DoDu care mi-a cerut de la obraz o navetă de Ursus și uite-așa am pus-o cu poezia asta. Acum că aflași adevărul, te-ai liniștit, Sile? Mie mi-ar fi teamă să spun cuiva: bă ce poezie proastă ai scris. Nu de alta dar e posibil să mă înșel, să fie și alte păreri, iar tot ce am citit eu din estetică să se prăbușească precum un castel de nisip sub un val mai mare.

 =  noi suntem chit
Cosmin Dragomir
[05.Nov.05 09:56]
mai întâi să vă spun ce jucăm noi, adică autorul și cu mine însumi pe mess. dacă celălalt ghicește (intuiție sau ajutat uneori de câteva indicii )ce carte citește celălalt primește o bere. până acum suntem chit. un tuborg la altul însă nu le anulăm ci sperăm să le bem înpreună cât mai curând (scuze Liviu dacă era o chestie personală, INTIMÃ :D).
despre Felix și autonumirea sa ca o autodenunțare nu am foarte multe lucruri bune de spus. nu îi recomand autorului o pauză pentru că nu se bate cu pumnul în piept. este o încercare, poate scrisă chiar lângă butoiul de la care au lipsit câțiva sau și implicit alții nu s-au desprins:D
Oricum volumul apăsați... este redutabil așa că o poezie de nivel mediu îi este iertată oricând.

 =  Cosmin
Liviu Nanu
[05.Nov.05 10:18]
Cosmin, mai spuneam cu alt prilej, dacă văd un autor doar cu poezii perfecte îl mănânc. Toți avem scăpări și nimeni nu face excepție. Dar depinde și de gusturi, știi asta foarte bine. Nu voiam să-mi explic poezia de față, văd însă că trebuie să dau repere. Și chiar din subtitlu în care mă autoironizez socotind-o "una dintre cele mai frumoase poezii". Cine are răbdare să citească subtitlul, va citi textul în cheia corectă. Hai că mai vorbim și pe ym, acum trebuie să plec după varză:)

 =  poezie tanara
virgil demian
[09.Nov.05 13:57]
pai am citit poezia si mi-a placut si am zis ca trebe' sa fie scrisa de vreun tip de vreo 20 de ani,asa ca m-am dus sa vad cine esti.si hopa!esti un nene nascut prin '58 (multi inainte!)
de asta spun ca poezie nu prea are varsta si chiar daca ai (aveti?) o varsta demna de respect scrii ca un tanar revoltat
sa nu intelegi ca te consider batran dar poezia asta mi s-a parut scrisa de cineva mult mai tanar

 =  virgil
Liviu Nanu
[10.Dec.18 14:27]
virgil se poate să ai dreptate, revoltat sînt de cînd mă știu, și ai dreptate, poezia nu are vîrstă. Am intrat și în pagina ta, să văd cu cine dialoghez, am văzut poza aia marțială (pare un stil wushu de sud, după atitudine) așa că m-am simțit în largul meu. Ți-am citit și cîteva poezii, mă mir că nu ai vizionări la ele, scrii destul de bine și în spiritul vremii.

 =  what's your name?what's your number?
mischie ioana
[09.Nov.05 19:49]
iatacuri de romanie cruda decupand cu potentialitate zilele , clipele , the greatest moments of our "simmering" life

poezia ta e precum frunzele anton , clipele trec insa ea devine verde-verzulie-verzui-caprui si fosneste din ce in ce mai mult. imi place vocea pe care tu o incerci , e umana ...

cu mult-mare-mult-mare drag ,
piticutzu'

 =  Ioana
Liviu Nanu
[10.Nov.05 01:04]
Ioana, sînt onorat de trecere și comentariu. Acum sînt dator și cu o mică explicație (deși nu obișnuiesc) am fost întrebat ce e cu strofele acelea tip refren, "simmer down". Veneam în mașină (conduceam adică), primisem o veste proastă și ascultam în căști (am un mp3 player) cîntecul cu același nume al lui Bob Marley (bobiță). Era să fac trei accidente, dar și după ce mi-am dat jos căștile tot mi-a rămas melodia în cap o bună parte din zi. Am oprit de cîteva ori să-mi notez cîte-o idee, unele le-am mai pierdut pînă acasă. Poate nu e o poezie genială, dar pentru mine este importantă.

 =  părerea mea
petru c.cretu
[10.Nov.05 17:19]
Liviu,textul tău e departe se ideea mea despre ce înseamnă poezie...
regret, dar nu mi declanșează nici-o trăire emoțională!
nimc!
e un fel de a povesti care nu mă aâncește în nimic frumos... ma-ntreb atunci, de ce la 'recomandate'?
și mie de multe ori îmi vin în minte idei de tot felul, melodii obseseve dar când bag foarfeca nu mai rămân aproape cu nimic,mai mult, adesea îmi mai tai și din unghii...
propun ca cel care îl apreciză ca fiind bun de 'recomandate' să lase câteva rânduri în care sa justifice aprecierea.
cu respect, petru c.cretu

 =  erata
petru c.cretu
[10.Nov.05 18:20]
'adâncește' în loc de 'aânceste' și 'obsesive' în loc de 'obseseve' cu scuze, p.c.c.

 =  răspuns evaziv de conjuntură aleatorie
Liviu Nanu
[10.Nov.05 19:51]
Mulțumesc pentru comentariu, domnule petru c. cretu. Uneori mă întreb și eu dacă ideea mea despre ce înseamnă poezie trebuie să fie asemănătoare cu ideea altora despre ce înseamnă poezie. Cărțile de estetică nu m-au lămurit, părerile altor colegi nici atât, nici criticii nu ies din ceață. Dar poate că nici nu este poezie, așa am numit-o eu, să păcălesc cititorul. Se pare că totuși am "emoționat" o persoană, din moment ce a aterizat la recomandate. Sau poate că ăsta-i chichirezul, e pusă la recomandate din alte considerente, nu neapărat estetice, cît tematice (vai ce prostie am spus!), sau ceva care ține de experimentarea unei anumite forme lirice. Am să propun sancționarea editorului care a făcut gestul ăsta. Radule, ia-i 10% din salariu (coniacul de la gura copilului). Lăsînd gluma la o parte, vizita dumneavoastră mă onorează.

 =  chichirezul
Diana Iepure
[10.Nov.05 20:17]
așa e, liviu, din alte considerente a aterizat acolo. pe fiul meu îl cheamă și felix. eu vin la el dintr-o țară străină. asta m-a emoționat cel mai tare.:)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0