= este necesar a accepta sfaturile lui Buddha? | cornel marginean [05.Mar.08 19:19] |
Draga prietene, revii pe buna dreptate la acest subiect, cum revin si eu cu un comentariu fugitiv, am citit textul tau cu mare atentie, ( as dori , daca poti, sa corectezi acea litera (î)care se transforma in semne echivalente, patratele) acea sclipire care asigura cunoasterea nemijlocita pare a fi in cultura noastra europeana, mult prea superficiala, o forma necultivata, rudimentara, a fenomenului ,,deja vue,, sau in contextul de aici in ceva ,,deja cunoscut,, in religia orientala plec de la ideea fundamentala, si definitorie , cea a perpetuarii existentei sufletului daca vietile se perpetueaza prin diverse corpuri doar vii, experienta perceptiei realitatii are obligativitatea de a se stoca, intr-o structura necunoscuta dar sigur de natura informationala stocul respectiv poate fi reconectat subiectului- suflet in diverse stadii de reincarnare ? daca da, atunci este firesc sa alaturi o teorie a perceptiei in cunoastere care sa se alimenteze din experiente anterioare, necontrolabile dar existente in mod logic in istoria vietilor fiecarei persoane aici cred ca este marea demonstratie a valabilitatii religiei orientale, pentru ca orice om care doreste isi poate demonstra siesi forta cunoasterii nemijlocite definitiile colaterale ale fanteziei si erorii sunt efecte matematice ale plecarii din ceea ce este firesc, cunoasterea normala, sa nu spunem corecta, pentru a vorbi despre orice om nu stiu daca mai este necesar a accepta sfaturile lui Buddha asupra verificarii unei evaluari a cunoasterii, si aici revin la nevoia ,,situarii,, idee pe care am citit-o tot in textele tale, pentru ca in vremea invatatorului lumea intreaga era cladita pe principiul situarii, si nici un ganditor antic nu a putut sa prevada aceasta spirala a situarii omului in matricea paradoxala, formata din lume si om, cea care il cuprinde organic dar il care il si desprinde perceptiv mi-a facut placere sa discut cu tine cu stima si prietenie | |