Comentariile membrilor:

 =  Huzurind cu drag la umbra acestui text
Constantin Codreanu
[15.Jan.07 13:18]
- M-am simtit dus un pic spre o atmosferă bacoviană (deși, e clară intenția autorului de adiere de zulufi de Marrakech peste cuvinte), dar m-au trezit cu repeziciune țâncii și gâdilatul în talpă.
- Începutul și sfârșitul pun bazele unei simetrii interogatorii, travestită spre un dialog semi-retoricizat.
- Plouatul pe spate și mâinile trmurânde aprind eroticul din text continuat neelegant cu țâncii de mai târziu.
- Interesantă prin opoziție, parțială doar, „fă focul dă drumul căldurii”, pentru că avem în față două modele de încălzire a individului, fie maniera clasică (să nu zic arhaică), fie cea mai recentă, cu repartitoarele la îndemână.
- Cititul din baie mă readuce la Bacovia, măi să fie...
- Rămân bouche-bé la rusoaica apărută ca din senin, dar îmi revin, mă gândesc la calif, la Marrakech și la un prototip al Roxolanei, chiar dacă cea din urmă era ucraineancă.

Huzurind cu drag la umbra acestui text,
Constantin

+ Felix
lavinia micula
[15.Jan.07 13:23]
da, aproape ludic sirul de cuvinte.
însa, gravitatea acestui ludic te face să mai întorci încă o dată capul.
prima strofă este albă, din apă, caldă, se mișcă.
placută tare!

+ "niște țânci au crescut în odaie / se joaca"
silvia caloianu
[15.Jan.07 13:27]
candva imi era si teama sa intru in pagina ta: organe umane si gastronomie, mult cinism...
cu poezia aceasta m-ai lasat fara grai: parca a scris-o esenin! atmosfera, imagini, sigestivitate, emotie...ce forta de seductie a cuvintelor!

 =  o privire din alergare
Uln Aron Alex
[15.Jan.07 13:29]
Scurt... este un poem pe cat se poate de reusit... aerul dintre cuvinte vibreaza... este construit inteligent si
mai ales sub semnul echilibrului emotional... sfios tandru
... poemul misca..este purtator de viata... nu caut adancul
ci starea poetica... Uln

 =  ...
Andrei Ruse
[15.Jan.07 14:25]
eh, acum oricat l-as aprecia pe felix, sa recunosc ca acest text este de doua stele ? nu, cum si eu am unele instelate mult prea, si altii.

ce ma deranjeaza este ca acest cerc este foarte vicios in jurul editorilor, spun asta mai ales dupa ce am lasat un comentariu pe un text domnului solea, comentariu care a fost sters din motive inca necunoscute, la fel cum am vazut recomandari pe textele domnului herinean, care postate de altcineva, ar fi fost lasate la atelier.

in afara de primele doua versuri, care chiar au de toate, in special introducere in atmosfera, eu nu gasesc nimic aici. "ațâță jarul / cu inima mea"... ce pot sa spun unei astfel de forme literare ? cliseistic e putin spus, cu parere de rau. de aici m-ai pierdut, cred ca puteai scrie si noi descoperiri fizice, ca tot nu citeam.

RA. simpatic


 =  other family portrait
Adela Setti
[15.Jan.07 13:43]
reușit prin imagistica foarte vie și registrul mixt [de la retoric "de ce plângi cu lumina aprinsă?", descriptiv "niște țânci... se gâdilă-n talpă", la oniric "se făcea că citeam într-o baie" și din nou la retoric "rusoaico..."].
Plăcut.
Adela

 =  Profunzime si eleganta
Mahmoud Djamal
[15.Jan.07 13:48]
Frumos,ma simt la mine acasa citind acest poem.
La multi ani

 =  erata
Uln Aron Alex
[15.Jan.07 14:01]
De ce ... sa fi(i) muscat.....???

+ Ferit de primejdii
Adrian Suciu
[15.Jan.07 14:02]
Da, de cite ori te apropii de lirica lui Felix, trebuie sa te feresti de primejdii, cum te feresti de o femeie superba: facindu-ti curaj. De data asta trimite inspre exotic cu aerul ca lucrurile exotice sint lucrurile firesti, altele nu sint. Departarea e aproape, negrul si albul frati, moartea si dezradacinarea surori, de vindecat cu vieti noi si cu alte chipuri. Din subtitlu inteleg ca e o bucata dintr-un ciclu - am devenit curios sa vad mai mult. :) Chiar: de ce o fi mai greu sa plingi cu lumina aprinsa decit sa faci sex cu lumina aprinsa, eventual cu tatal copiilor tai?

 =  slab
Livia Ștefan
[15.Jan.07 14:34]
Felix, textul este slab.
clișee suprasolicitate.
stări diluate.
un iz desuet.
exprimare mediocră.
în special mă refer la partea asta:
"te plouă pe spate și mâinile-ți
tremură
fă focul dă drumul căldurii
ațâță jarul
cu inima mea".
pe urmă tabloul care se vrea un fel de suprarealism, cu țâncii, nu are forță, ar putea avea, dar nu.
finalul e însă unul original. păcat că nu poate susține întreagă construcția.
sorry, trebuia să-mi manifest opinia, în special pentru că un alt text slab se recomandă. tot pe șabloane mergeți.

p.s.: Andrei, la șolea eu sunt de părere că nu trebuie să te mai catadicsești să postezi vreun comm. am pățit și eu același lucru. și nu o singură dată. omul ăsta habar n-are ce înseamnă democrație. ca modele: ceaușescu, stalin etc.etc.

 =  Ba
Florin Hălălău
[15.Jan.07 14:52]
Imaginea cu țîncii e puternică și susține tot poemul de dragoste.

 =  Felix...
Gelu Bogdan Marin
[15.Jan.07 14:52]
Voi citi cu mai multă atenție. Poate găsesc acele comentarii care se potrivesc. Este un text cu un sediment mai puternic decît el însuși. Și totuși...

 =  imi mai iau o data inima-n dinti
Heghedus Camelia
[15.Jan.07 15:33]
lacrimile femeii astrale cad, reci, pe spinarea corpului ei fizic. perceptia aceasta a dedublarii este gradul suprem al apropierii de ea. din nefericire, adesea, personalitatea femeii se scindeaza ducand treptat la o estompare a constiintei de sine, ca un soi de sacrificare in numele iubirii. de aceea, acest “fă focul dă drumul căldurii/ ațâță jarul/ cu inima mea” imi pare mai mult decat o invitatie la “lay your troubles on my shoulders”, un fel de marturisire a descoperirii identitatii afective, de o fermecatoare consistenta emotiva. apoi, in asteptarea deznodamantului, felix ne lasa in suspansul caracteristic lui (oare rade sau se mahneste cand ne citeste?), sa fie momeala chipului sau potrivirea de suflet a celor care pot gandi cu acelasi gand?

+ să fi mușcat?
florin caragiu
[15.Jan.07 17:34]
Poezia începe surprinzător de direct, ne pălește atmosfera intensă creată prin plânsul, iată, cu lumina stinsă, ceea ce indică un plus de tensiune, un contrast ce nu ține de lumină-întuneric în sens fizic. Suntem conduși pe acest culoar în sfera spirituală, unde apare nevoia de căldură, de jarul inimii: "de ce plângi cu lumina/ aprinsă?/ te plouă pe spate și mâinile-ți/ tremură/ fă focul dă drumul căldurii/ ațâță jarul/ cu inima mea". Curgerea e foarte frumoasă, neîngreuiată de nimic, de parcă ar fi cel mai firesc lucru, repet, deși în alt registru decât cel fizic.
Strofa doua e elementul de ușoară distragere-relaxare a atenției, imagina țâncilor induce un zâmbet, durata subiectivă e punctată: "ei cresc în odaie". Se joacă de-a orbul călare, o imagine a ludicului atmosferei familiare, în care stările și lucrurile se oglindesc reciproc, se mimează, se încalecă, fără o vedere focalizată.
Versul din strofa a treia trece între-un registru al polarităților: cititul și baia, o alăturare cu o nuanță de umor, prefigurând iată umbrit contrastul logos-eros care se opun dar și se atrag.
Pe fondul acestei stări apare ispita: chipul văzut aici ca aparență atrăgătoare, momeală, măr al cunoașterii, asupra căruia se mută aici în concret întrebarea asupra perechii logos - eros. E interesantă circularitatea poemului, aproape inaparentă. Poate să surprindă, dar poemul își conține răspunsul! Ce anume ce unește logosul și erosul, răspunsul la această întrebare se află în prima strofă: "fă focul dă drumul căldurii/ ațâță jarul/ cu inima mea". Este nimic altceva decât agape, simțirea inimii, dragostea de suflet care le cuprinde deodată și nu rupe fructul din pom, nu rupe erosul de logos, pomul cunoașterii ci le aprinde pe amândouă cu jarul din inimă, cu iubirea purificată de har.

+ si
Ioana Petcu
[15.Jan.07 17:34]
si floricica lui florin

 =  Felix_ (erata)
Uln Aron Alex
[15.Jan.07 17:55]
fii
sa fii!!! -aceasta este forma corecta! uln

 =  parere
Alina Livia Lazăr
[15.Jan.07 18:04]
fă focul dă drumul căldurii
ațâță jarul
cu inima mea - mi se pare ca scade intensitatea datorita unui soi de redundanta in exprimare si, evident, datorita previzibilului


 =  lamurire
Uln Aron Alex
[15.Jan.07 18:12]
Probabil vei fi "fost" mancat.... da asa da!

 =  ca si cum
Anni- Lorei Mainka
[15.Jan.07 18:24]
ca si cum ai fi fost acolo - asa mi s-a parut mie....ca si cum acest nord-africa s-a intins la focul pe care abea l-ai aprins in sec 19...rusoaica si-a dat ce avea ea mai bun si s-a indeplinit ce vedem azi...si ce tu ...eh, oare cum de ai putut repera atit de poetic de unde vin nuantele de "a fi"...metaforic m-ai incintat cum m-am asteptat din poezii anterioare...ceea ce ma face sa-mi fie nu teama, groaza sa mai postez ceva pe site. imi voi cumpara pixuri pe care sa le pot roade in liniste pina sa mai scriu ceva pentru lume...da, nivelul mie, subliniez mie, imi place, si tinind cont ca multe luni nu am mai fost pentru ca nu ma regaseam nici ca cititor nici ca oarecare scriitor, atunci imi pare ca e bine...si BINELE are multe forme si post-modernistii nu sunt atit de negri cum sunt uneori criticati.....in fine, ma bucur sa va fi inteles, sper

 =  cum adica
Anni- Lorei Mainka
[15.Jan.07 18:26]
am uitat sa intreb: cum sa dea drumul caldurii cind de fapt e vorba de jar? incep si eu , sorry, ca ceilalti comentatori de texte cu intrebari de detaliu sau le zice in alt fel?

 =  zerkalo
medeea iancu
[15.Jan.07 18:57]
:)))
felicitari! da, un poem bun/ pana sa ajung la finalul poemul m-am gandit la zerkalo!
da, placutu-mi-a acest aer in care sta sa se intample ceva sub ochii cuiva,

 =  bailla, bailla, corazon
noemi kronstadt
[15.Jan.07 19:16]
un text atat de indecent de cuminte, incat exista trei posibilitati; ori este cu totul altceva decat pare, iar domnul nicolau ne pandeste dezvelirea caninilor ca sa ne vindece de rele tratamente aplicate minorilor din pictorial, ori este fix ceea ce infatiseaza , cu care ocazie ii uram integrare profitabila in toate genurile si speciile ramase neexperimentate, ori...si aici gandul meu se incovoaie si se zgribuleste...domnul nicolau a muscat momeala cu carlig cu tot, motiv pentru care imi exprim sincera speranta ca e biodegradabil (carligul) si apetisanta (momeala)

 =  parere
mircea lacatus
[15.Jan.07 19:36]
am sentimentul ca aceste stele s-au dat pentru titlul si subtitlu ca si cand nici nu s-a mai cititi poezia pana la capat
domnilor
felix are poezii mult mai bune
nu va inghesuiti sä imitati il puneti si pe autor intr-o situatie penibila pentru ca nici nu stie ce sa raspunda entuziasmului vostru nemotivat comon !
e cumva si recomandata poezia ?
e ingrozitor sa ai putere uneori
felix pax :)

 =  Ludmila și samovarul
silviu viorel păcală
[15.Jan.07 19:37]
Spre stepă și boierism deodată. "ațâță jarul
cu inima mea" m-a răpus. Nimic mai mult.

 =  cata miere
Uln Aron Alex
[15.Jan.07 20:11]
Nu stiu cu ce "miere" de viespi s-a uns Felix dar zau ca
stelele sunt cam lipiciose si ninge marunt chiar in ochiul
nostru... dar fie ca darnicia sa capete aripi de fluturi...
din floare in floare !

 =  of--critica criticii
felix nicolau
[15.Jan.07 20:20]
acesta e unul din experimentele de luni la pranz. nu vreau sa am un stil,ci doar cicluri stilistice. textul pe unii i-a incantat , pe altii enervat. e un simplu poem de dragoste, fara sentimentalisme. ce remarc==unii nu mai suporta nici sentimentul, nu numai sentimentalismul. nu va faceti griji, in curand voi fi mai cinic decat fusei. oricum, e o chestie veche scriitura asta.
ma bucur ca v-ati dat cu parerea. e exact cum ma asteptam. ce m-a enervat la maxim a fost ideea de putere si de linguseala. ok, va dedic voua stelele acestui text, daca voi credeti ca asta ma incanta pe mine. vad o ranchiuna stelutar-ierarhica in unele comentarii. ma indoiesc ca oamenii de aici tin seama de pozitia mea pe site, care e una mai mult morganatica. ma indoiesc ca cineva se teme de mine sau crede ca ma poate cumpara.ma indoiesc.deci criticile voastre ma lumineaza cand sunt detasate si inteligente.

acuma: tocmai sfarsitul mi se pare slab,cliseistic.pe unii i-a enervat tocmai simplitatea. va zic eu ca e grea. cat despre lamurirea surselor de caldura, a facut-o cineva intr-un comm destept. Uln, acolo e "sa fi", ai inteles chiar tu de ce,nu?
allora, inca o data ma bucura ca ati marsaluit pe textul asta, care nu e nici vraiste,nici genial (cum mai poti vorbi de genialitate azi?), iar data viitoare promit sa vin cu altceva, ca sa vedeti ca n-am muscat definitiv din momeala si ca nici nu ma puteti cataloga!danke sehr!

 =  Maestre
Uln Aron Alex
[15.Jan.07 21:18]
Maestre Felix a catalogat este o banalitate... eu am comentat poemul la adevarata lui valoare... nu ma supara
stele sunt destule pe cer si reale... ti-am spus am gustat
poemul dar nu mi-a placut invazia de stele... sincer, sunt texte de calitate care trec neobservate... tu de pilda ce spui... cum argumentezi aceasta stare de simpatie anormala la nivel de editori?

 =  un gand
Uln Aron Alex
[15.Jan.07 21:33]
In statutul elaborat scrie clar si raspicat daca autorul nu mai are nevoie de stelute... inseamna ca si-a dobandit cititorii... oare voi inca nu ? hai sa fim seriosi... altfel devenim un partid de stanga unilateral si mort... fir-ar doar nu suntem copii... si nici insignifianti maestre!

 =  huzurind in cada
Hanna Segal
[15.Jan.07 22:30]
Rima se insinueaza pe aici mai parshiva ca gadiliciul in talpa. Inima incinsa poate fi convenabil folosita pentru incalzirea apei din baie, mai ales daca e de piatra:)

 =  poate ca de aceea nu dorm poetii
Anni- Lorei Mainka
[16.Jan.07 02:16]
nu cred ca in poezie cititorul si scriitorul trebuie sa se inteleaga ori sa fie prieteni...sentimentul pe care mi l-a dat acest poem m-a purtat departe si sigur au loc asociatii, dar cele citite mai sus , m-au convins ca nu inteleg prea mult, poate e mai bine. ....si poate ca scriitorul nu trebuie sa dea explicatii despre notiuni, ptr asta exista spiritul cititorului, scuze am scris cam mult....poate ca poetii romani de aceea nu dorm.

 =  Tanger?
luana zosmer
[16.Jan.07 12:48]
Da, asta-i o poezie buna.Niste tinci au crescut in odaie...
maracheshul te gidila-n talpa a fuga si daca gasesti adapost in chipul unei rusoaice e mai bine decit, sa zicem, ai cauta scaparea-n ..Tangir?

 =  pentru ca am deschis drumul stelelor
lavinia micula
[16.Jan.07 15:24]
pana la urma ce-i cu hărmălaia asta pe-aci?
avem un text, avem un autor, avem niste stele. nimic nou sub soare.
si, cine este acest Felix Nicolau? (presupun, un om ca noi toti) :)

voi l-ati facut celebru, acum.

 =  corectare!
Anni- Lorei Mainka
[16.Jan.07 15:37]
cind m-am referit in commul anterior: nu am inteles prea mult la cele citite mai sus ma refeream tot la commuri si nu la poezie....care repet: este de departe una din cele mai bune si nu numai pentru mine! orice commuri ar fi despre punctul geografic ales ori rusoaica nu stiu cum....

 =  Un duș rece
silviu viorel păcală
[16.Jan.07 16:12]
Pentru cei care au avut neșansa să posteze un comentariu. Printre care mă număr. S-ar putea să-ți pierzi încrederea de sine dacă mai faci asemenea experimente. Cu sinceritate.

 =  mi-am pierdut deja
felix nicolau
[16.Jan.07 22:12]
increderea de sine. succesul te distruge de fapt. deja oamenii de la cablu imi cer autograf...
oricum, ma bucur mult ca v-a placut si ca nu v-a placut

 =  Simțiri (și nesimțiri, desigur:)) cât mai variate
Constantin Codreanu
[16.Jan.07 22:21]
Întotdeauna am crezut și mai cred în continuare că un text este BUN atunci cânt este apreciat de mai toți cei care îl comentează și FOARTE BUN atunci când naște apropieri controversate, pentru că, cel puțin pentru mine, acesta este farmecul unei poezii, incitarea la simțiri (și nesimțiri, desigur:)) cât mai variate.

Cu drag,
Constantin

 =  felix
smedescu ioan
[17.Jan.07 16:50]
poezie e in prima strofa,reusind feet-back-ul sentimental...restul ...experiment.

 =  a*a
Liviu Nanu
[17.Jan.07 17:12]
Mi-a plăcut prima strofă, versul 3 "se făcea că citeam într-o baie" (oniric) și oarecum ultima strofă, că eu am slăbiciune pentru "ursoaice" *

 =  amintiri...
smedescu ioan
[17.Jan.07 17:46]
rusoaica-ursoaica
fecioare despletite-picioare dezvelite...
cam asa s-au inteles pe vremea mea cand am suflat unor colegi celebrele titluri...cred ca si acum putini stiu de titlurile acelor lucrari...

 =  te asteapta fanii....
woland
[19.Jan.07 17:49]
un caz nu neaparat ciudat. Parler este confundat cu manger. Mediocritatea textului este explicata si prin stelele ezigztente! Feliz, ma dezamagesti, ... te asteapta fanii...

 =  Felix
Andu Moldovean
[19.Jan.07 18:06]
italice
Incerc sa-i inchid eu tag-ul lui Bazil. Felix, vezi ce facusi? Pai iti scrie pana si Bazil la textul asta... ma dezamagesti :-)
Andu

 =  .
Ela V. Luca
[19.Jan.07 18:14]
iar tag

 =  Staccato
Dabija Ana-Maia
[20.Jan.07 09:43]
De ce sunt oamenii mai curajosi in a critica poezia decat pictura? E cumva vizualul mai putin stapanit de perceptia erudita ca scrisul? Oricum conceptia mea la adresa poeziei (si ma recunosc o barbara in acest domeniu, desi studiile ma obliga la o cunoastere aprofundata a ei, dar na! ma pierd in fractionarea imaginilor si ma trezesc cu un deficit de atentie)e ca este una dintre putinele manifestari ale artei a carei valoare o recunosti in functie de cum este simtita, este de altfel si cel mai greu de creat ca si forma si fond. Sunt adepta unui Eminescu care in momentul in care si-a vazut tomul de poezii publicat in vitrina, furibund, a spart mijlocul de expunere si a distrus motivul expunerii. Da, poezia este cea mai intima forma de exprimare, meiner Meinung nach. Si vulgarizarea ei prin comentarii de natura lingvistica si nu numai mi se pare prozaica. Poezia de mai sus mi-a placut ca gust ce mi-a lasat in cerul gurii, un acord macedonskian, cu un arpegiu arghezian si un triolet blagian, asta am simtit eu ca lirism. Dar si la acest nivel se vrea oprita "vasta" mea asociere caci sunt o beletristicofila...

 =  Adagio
Dabija Ana-Maia
[20.Jan.07 09:52]
As mai avea ceva de adaugat, la adresa virulentei ce o vad la adresa polemicii ce a iscat-o acest poem. Eu l-am luat ca atare, nu m-am simtit provocata in ego-ul meu critic sau in cel poetic, am citit, am zambit in coltul buzei, luminos, caci mi-a placut simplitatea imaginilor, succesiunea lor, asocierea titlului...etc...dar de ce se simt unii lezati ca si mai simplii si mai "barbarii" devoratori de poezie pot avea si ei o parere si pun asta in carca autorului? Oare nu stiu ei ca nea Gheorghe din Popricani ar putea poate sa le dea o lectie la adrsea perceptiei realitatii ca si arta decat ilustrul domn Cutareascu care a trecut prin zece facultati pentru a-si "castiga" dreptul al o opinie pertinenta? Nea Gheorghe o simte, exact ceea ce un artist face...pune pe foaie, partitura sau sevalet ceea ce a simtit candva. Nu exista numai bucatari excelenti, mai sunt si dintr-aceia ce ard cartofii prajiti. E clar ca la fel si in arta, dar selectia se face involuntar.

 =  Nea Gheorghe din Popricani
Constantin Codreanu
[20.Jan.07 10:02]
Da, Ana-Maria, este exact ceea ce vroiam să spun mai sus când vorbeam de "apropieri controversate" subînțelegând pe undeva și "apropieri diferite", aici se vede, nu știu dacă e o exagerare asta, universalitatea unui text, pentru că nea Gheorghe din Popricani și eu, Constantin Codreanu de pe agonia, vedem diferit acest text, e clar, doar că nu înțeleg de ce unii se aruncă în deformări derizorii din cauza fustărilor de a nu fi primit steluțe. Nici eu nu am mai multe decât una, dar știu să nu sar la gâtul nici celor care le dau și, mai ales, la gâtul celor care le primesc.

Cu drag,
Constantin

P.S. Nu cred că am ma prins aceasta până acum, poate doar la Deko mortua est, dar ce o fi însemnând "tag" dincolo de faptul că se sugerează o încercare de a preveni noi comentarii și că se comentează, totuși, în italice. E bine sau e rău dacă postăm comentarii după "tag"? Merci!

 =  Erată: frustărilor
Constantin Codreanu
[20.Jan.07 10:04]
Erată: frustărilor

 =  Si totusi...
Dabija Ana-Maia
[20.Jan.07 12:33]
Da, Constantin. Eu cred ca se face transfer de "potenta" creatore exact ca si in psihologie la transferul de personalitate (in acest caz de la autor la cititor). Insa imi place jocul autorului...arunca osul de cauciuc ca sa vada cum ies micile hiene potentate de urletul unui dulau pe o caseta. Dl Nicolau, e prima oara cand ma intalnesc cu dvs pe plan literar si trebuie sa recunosc ca v-am savurat ca si critic literar. Cum am specificat, nu sunt nici poeta, nici mare adulatoare a cultului, nici o groopie si cu atat mai putin nu am veleitati de critic, insa imi place cuvantul bine ales si sinceritatea scribeasca si cred ca cel mai bine am simtit-o in critica dvs.

 =  ma uit
felix nicolau
[24.Jan.07 12:07]
la comentariile vostre-unele imi plac senzorial vorbind, din altele invat mult. cine s-ar fi gandit ca un text atat de cuminte va starni o asemenea furtuna?

woland- habar n-am de ce ai -10. poate din cauza lipsei de tact,in niciun caz din lipsa nivelului de interpretare. dar eu nu stiu nimic de trecutul tau

 =  ...
bogdan Sevra
[24.Jan.07 12:16]
nope, felix, nu textul a stirnit furtuna (pt ca textul este unul retoriceste banal, desi are un corp puternic care putea fi altfel exploatat: atita jarul din inima mea si strofa ultima lasa de dorit), ci, dupa parerea mea statutul pe care il ai pe poezie ro.

 =  bogdan
felix nicolau
[24.Jan.07 12:35]
care e statul meu pe poezie ro? iti zic eu,unul extrem de pasiv

 =  da, asa mi se pare si mie
bogdan Sevra
[24.Jan.07 12:38]
ca esti discret si ok, dar turma tot turma

 =  :)))))))))))))))))) am intirziat
luana zosmer
[30.Jan.07 23:39]
Digidim-digidim, cred c-am avut pana la camila si-am perdut balu, de ce s-au suparat Domnii? Poate-mi zici si mie ce nivel ai de te-acuza? Pot sa-l pocnesc pe careva ca-s oricum nervoasa azi? noa si ce daca am venit la spartu nuntii, nu trebe lautari.

 =  un an
Daniela Iacoblev-Barău
[19.Mar.07 13:23]
Primește în dar o lacrimă, un grăunte de nisip. Vei înțelege mai bine ce se întâmplă cu mine, cu magia, cu prea multe și prea puține, cu ce rămânem sau cu ce rămân… o scoică ori o perlă…, cu ce este în ouăle deșertului, de ce ar fi icrele perle, de ce zboară baloanele de săpun cu foc, de ce îți trebuie torent într-o moară, de ce sunt aripile mele de fluture și nu de înger, de ce nu amestec realul cu fantastical, de ce îl amestec și când, de ce am uitat să vorbesc, de ce… de ce…
Când o să vină vremea imaginilor pe care doar le simt, voi avea amnezie.

 =  asta e cea mai frumoasa
Anni- Lorei Mainka
[06.Sep.07 20:01]
dupa atita frig si ceata - uite ca n-a iesit soarele si elevii mei s-au pierdut prin localuri si atunci m-am gindit sa recitesc poezii - aceasta imagine mi-a ramas de atunci ca cea mai reusita, inchegata, cind inca speram ca va trece iarna fara sa afecteze "recolta"...si caldura sa nu sparga pietre ca ne mai trebuie, sa-ti fie bine




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0