Comentariile membrilor:

 =  :)))
ciustea andreea mihaela
[03.Apr.07 01:34]
in partea expozitiva-singurul segment destul de evident pentru a fi adevarat ca-ti apartine,restul subtopicelor putand fi compilate cu usurinta di cartile citate,fara a fi deci originale)-faci din sarmanul occidental un monstru de ignoranta si superficialitate;daca tu presupui ca occidentalul"imbratiseaza superficialitatea la fel de usor cum cumpara o masina"(ceea ce la drept vorbind nu mi se pare un act atat de ..facil),atunci tu,in calitate de occidental,faci distinctia dintre categoria careia ii apartii si cea careia ii faci retoric apologia imbratisand superficialitatea:acesta este un tip de paradox logic intalnit in eseul tau,prin urmare,afirmatia ta cade;pe urma,nu reusesc sa inteleg de ce faptul firesc ca lumea occidentala difera de cea orientala din n motive(genetice,istorice,geografice,etnice,etc)este o perspectiva deloc imbucuratoare;doar nu esti-permite-mi-francmason ce militeaza pentru omogeneizarea universala si centralizare,sau prospat iesit din sec.XVIcand evenimetul gutenberghian al stampei a determinat o cultura accentuat viziva,diluarea tactilitatii din limbaj si implicit vestita omogeneizare a societatii (deoarece caracterele mobile erau caracterizate de uniformitate)..cum aceste motive nu exista,si aceasta afirmatie cade;pe urma,faptul ca adaugi ghilimele numind "profane"caracteristicile erotism al culturii orientale si structura arhetipala a societatii nu atenueaza gravitatea afirmatiei;am observat ca-l citezi pe Eliade si ma intreb ce ai inteles tu din el daca sustii ca erotismul la orientali e catadicsit ca profan ,cand de fapt este un principiu de sacralitate(yng,yang,),asupra ritualurilor de unire tantrica si implicit a sacralitatii acesteia existand numeroase tratate antice..poate doreai sa vorbesti despre viziunea profana a occidentalului in ceea ce priveste ritualurile ce sacralizeaza erosul in lumea orientala..poi,as dori sa vad o analiza documentata a cea ce numesti"filosofia surogat"a occidentalilor,cand mari filosofi occidentali pe care e inutil sa.i reamintesc au facut istorie..poate filosofia ta personala este un surogat,dar daca este adevarat nu e logic sa generalizezi situatia atat de dramatic."filosofia occidentala a ramas inchistata in supersitii daunatoare oamenilor"??anume?din pacate analistii (care analisti?)nu observa ca bagajul intelectual al[..]s-a imbogatit datorita interpretarilor repetate..da-mi voie sa-ti spun,ca un text in chineza e atat de dificil de interpretat din cauza suprapunerii de motive si a imensitatii trimiterilor,a dificultatilor ce constau in ceea ce priveste analiza manuscriselor in lizibilitatea caracterelor cu ortografii sincretice,ce apratin mai multor stiluri,astfel incat,multi interpreti se lasa pagubasi si se apuca mai degraba sa reinterpreteze filosofia occidentala.ca sa ajung la un final,atac si ultima ta precizare"foarte importanta"printr-o interogatie:ce anume este crestinismul,catolicismul in calitate de religii nu doar occidentale ci si universale,daca nu Filosofii religioase?

 =  ...
Fluerașu Petre
[04.Apr.07 01:15]
Andreea, intrebarile tale dovedesc faptul ca nu ai citit cu atentie... Greselile foarte mari pe care le faci, gramaticale si nu numai, ma fac sa cred ca ai comentat doar ca sa o faci si nu esti dispusa sa analizezi logic anumite idei...

Cat despre originalitate: este absolut normal sa ofer info. corecte... Asa ca normal ca am cercetat cartile citate. Mi se pare chiar stupid sa fac altfel: adica trebuie sa mint ca sa fiu original?


multumesc oricum pentru citire

petre

 =  :)))
ciustea andreea mihaela
[06.Apr.07 00:12]
"gentilmente",te invit sa-mi expui cu citate ,asa cum am Monstrat eu erorile tale,greselile mele "foarte mari,gramaticale si nu numai";consider ca tu nu ai fost dispus sa inlantui coerent ideile textului tau,dapoi sa mai si urmaresti logica criticii mele in ceea ce-l priveste;secondo,nu mi se pare stupid sa incerci sa elaborezi un cumul de idei Personale asupra filosofiei orientale;presupune doar mai mult ..efort intelectual decat simplul fapt de a compila inutil teoriile altora-asta in cazul in care vrei sa spui ceva nou;ca sa-ti vand si un pont,unii prefera sa mearga la sursele originale asupra materiei,decat sa citeasca un fluerasu petre care le copie la mana a doua ideile si in incipit da si cu tusa peste cadru..condescent,




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !