Comentariile membrilor:

 =  dedicatie
liviu dascalu
[20.Oct.03 14:40]
Acest poem il dedic cenzorilor.

 =  multumesc
Cosmin Dodoc
[20.Oct.03 14:57]
pacat
un iris nu poate face poezie
infoliaza-te la loc

 =  gaborilor
liviu dascalu
[20.Oct.03 14:59]
Va trebui sa gasiti mijloace mai eficiente sa-mi inchideti gura. Ca altfel imi fac reclama din subsol, si tot ma citeste lumea.

 =  lui cheevas
liviu dascalu
[20.Oct.03 15:03]
mainile mele suparate
cu crapaturi
nu pot face poezie
parul carunt suvitele ude de transpiratie
nu pot face poezie
bocancii stalciti de obida
nu pot face poezie
pumnul din care oasele imi ies in afara
taioase
nu poate face poezie

si totusi sunt tatal tau
in mana cu legea te bat in cuie
si apoi ma rog de tine
pana iti trece chinul
bai isus de cartier

 =  isus de cartier
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
uau!:)

 =  lui liviu
Cosmin Dodoc
[20.Oct.03 15:26]
si ce? si ce Bai?
scuip cuiele pe care mi le bati in talpa
cu flegma de smoala
din par iti arunc sudalimile peste riduri
inexplicabil am uitat sa injur

 =  Exfoliere
Geta Adam
[20.Oct.03 15:47]
un ochi exfoliat facea poezie
in ciuda
in jur se foiau niste omuleti
exfoliati
tristetea s-a ascuns in alt
poem scurt

 =  Senzatie: cineva a uitat cum se injra "poetic"! :)
Silvia CALOIANU
[20.Oct.03 15:51]
Scuzati, ca ma insinuez, doar pentru o clipa, cat sa remarc senzatia: Cosmin Dodoc "a uitat" sa injure intr-un context poetic! :)

+ i am an alien
Radu Herinean
[20.Oct.03 16:14]
citez:
Va trebui sa gasiti mijloace mai eficiente sa-mi inchideti gura. Ca altfel imi fac reclama din subsol, si tot ma citeste lumea.


UAU ! Avem un martir printre noi. fa-ti reclama micutule, fa-ti reclama in subsol, ca probabil te ajuta.

da totusi domnu' ?! liviu dascalu ? cine iti inchide gura ? iar ai ajuns la asta? mie mi se pare ca nimeni, chiar daca din gura ta curge doar otrava. sau poate nu-i cunosc eu. dar vezi ca oamenii se feresc de gurile din care curge otrava. imi pare rau sa vad ca poti decadea in halul asta, dar am facut tot ce se putea face si e destul.
daca nu ma insel chiar te-am lasat sa ai ultimul cuvant la aberatia aia de articol, indiferent cat de inveninat si plin de ura era. asa ca nu vad cine vrea sa iti inchida gura... poate extraterestrii ?!?

oricum, ostracizarea, chiar daca e auto-indusa si nemotivata, poate ajuta actul creator. daca asta e scopul, atunci plange-ti de mila in continuare. vrei sa te mai ajutam si noi ?!? eu cred ca o faci destul de bine singur :))

ROTFLMAO.

+ sa iti fac si eu reclama in subsol.
Radu Herinean
[20.Oct.03 16:19]
cosmine, citeste te rog ce am scris inainte. si lasa-l pe om sa sufere. nu te mai ambala ca n-ai de ce.

si asa, ca cenzor, trebuia sa lasi textu in pace (ca nu e rau) si sa refuzi comentariul, ca vorba cuiva, e " reclama in subsol".
stii cum e: daca nu-ti mai da nimeni atentie faci ceva sa o capeti, iti dai foc, sari de pe un bloc, te urci pe macarale, iti dai pantalonii jos... da pana la urma toti rad de tine si nu pacalesti pe nimeni.

si dascalu, nu te sesiza si nu te oftica iar fiindca ti-am raspuns, am facut-o pe buna dreptate, mi-ai dedicat si mie acest text asa ca e normal sa iti raspund

:))

 =  Liviu
Laurențiu Orășanu
[20.Oct.03 16:53]
Liviu,
Poemul bun. Ca l-ai dedicat cenzorilor, si asta merge, e dreptul tau. Cum l-a luat si a raspuns Cosmin si ce a urmat (dedicatia lui catre Radu) - asta e alta poveste. Nu de ea vreau sa ma leg aici.

De aici incolo sa nu te superi. Ai spus ca esti OK cu nivelul 90 si cu tot ce decurge de aici (ba il chemai acolo si pe Costel). Asa ca nu ti-am inteles comentariul victorios. Eu de la 90 nu am profitat niciodata de ceea ce cred eu ca e mai degraba o bunavointa din partea edilului (Radu) si nicidecum o lipsa a sistemului. Nu am profitat de faptul ca un comentariu la un text propriu ti-l aduce acolo unde de fapt intra mai mult lumea ("Pareri").

Masura 90 reteaza din audienta, dar demonstrand ca esti citit si in aceste conditii zic eu ca atragi atentia mai mult asupra arbitrariului ei.

Si textele tale nu au nevoie de astfel de "publicitate" (proprie), sunt citite si de pe pagina a doua, sau un cititor le va aduce el atentiei celorlalti la "pareri".

Ne linistisem, iar o luam de la inceput ?

Ghiocel

 =  nivel
Radu Herinean
[20.Oct.03 17:06]
da, am uitat, scuzele mele. multumesc laurentiu pentru informatie.

avand in vedere ca problema pseudonimelor am rezolvat-o si concluzia e in favoarea ta, trebuia sa revin asupra nivelului.
ma duc acum sa iti redau nivelul 100, pentru ca, asa cum spuneam, si vorbeam serios, textele sunt bune, asa ca nu sunt motive sa stai la 90.
un amendament insa: textele de tipul "testament", nefiind literare, nu au ce cauta pe site, asa ca deocamdata procedeaza altfel, sau asteapta pana la versiunea urmatoare a site-ului, unde am facut un loc special pentru polemica (a se citi: atacuri).

 =  laurentiu orasanu
Cosmin Dodoc
[20.Oct.03 17:38]
Laurentiu, cum l-am luat?!?!?!

 =  chestia cu luatul
Laurențiu Orășanu
[20.Oct.03 19:20]
Cosmin, daca ai vazut aici vreo insinuare, sa stii ca nu a fost. Am precizat clar ca vreau sa ma limitez strict la aspectul "auto-comentat".

Din partea ta a urmat un raspuns, deci "l-ai luat" cumva. Nu e treaba mea sa-ti spun tie cum "ai luat" TU un text care iti era si TIE dedicat.

Ghiocel

 =  ghiocel
Cosmin Dodoc
[20.Oct.03 19:25]
Ghiocel, merci. Doar am intrebat..stiu ca tu nu insinuezi nimic niciodata.:))

Cosmin

 =  restitutio
Laurențiu Orășanu
[20.Oct.03 19:46]
Asa e Cosmine, bine zici. Cand ma urzic ma vad verde de la o posta. Nu ma dau eu dupa cires.

Numai bine pe acolo prin Olimp.

Liviu, felicitari pentru repunere in drepturi. Speram sa revina pe nivelu-i si Ynightmare.

Ghiocel

 =  ghio si ceilalti
liviu dascalu
[20.Oct.03 19:59]
Fiindca nu vad o lista cu reguli ale site-ului nicaieri, nu am stiut pana cand nu mi-ai spus tu acum ca daca esti la nivelul 90 nu intri pe pagina principala.

In conditiile acestea, am crezut ca sunt cenzurat. De aici dedicatiile si reclama. Nu ma simt vinovat de ceva. Repet: e nevoie de un set de reguli expuse clar, iar la elaborarea lor putem contribui cu totii.

Radu Herinean ma surprinde iar. Mai intai, da dovada ca nu-mi citeste cu atentie comentariile. Nici urma de suferinta, aici. Nici urma de ura, in ultimul comentariul final de la "testament", ci de un raspuns la acuzatii extrem de grave, si am facut-o cat se poate de argumentat. Apoi, fair-play, recunoaste ca textele mele "sunt bune"; si faptul ca revine asupra deciziei de a-mi scadea nivelul. Textul "testament" e la categoria "personal"; ce anume poate intra la aceasta categorie? Deocamdata, mi se pare foarte bine aleasa. In noua versiune a site-ului voi trece "testament" la rubrica "polemica" (comentariile ar motiva aceasta schimbare).

Cosmine, versificam amandoi cum putem, asa-i? Cateodata ne iese, de multe ori, nu. Nu e un motiv sa nu continuam. Cine crede ca vorbim limbajul cotidian, se inseala. Si cand vorbesc despre "isusul de cartier", si cand o fac despre "fratele gras", incerc, si probabil nu reusesc, sa exprim inexprimabilul. Nu sentimente. Cautari. Iar derizoriul e o masca a neputintei asumate poetic. Poezia poate fi o expresie pentru orice situare cotidiana.

Si inca o data lui Ghio: daca asa e la nivelul 90, e nasol tare. Nu ma mir ca a refuzat Costel. Dar ai dreptate, ar fi ciudat sa fii de acord cu scaderea nivelului, si apoi sa fii contra. Doar ca nu stiam ca sunt trimis direct in subsol. Intreb, din nou: e o regula? Sau depinde de dispozitia cenzorului? Pe cand eram la nivel zero, inca intram pe prima pagina.

 =  Liviu
Laurențiu Orășanu
[20.Oct.03 20:23]
Liviu, acum m-am lamurit. Nu cunosteai placerile cotei 90, e clar, ma miram si eu de o "auto-publicitate" care nu se pupa cu caracterul tau. Din fericire n-ai stat prea mult acolo.

Ghiocel

 =  greseala.
Radu Herinean
[20.Oct.03 20:42]
gresesti:
- la nivel 0, textele NU apar in lista din pagina principala.
- la nivel 90, nu te-ai uitat in lista textelor, ca sa verifici daca esti sau nu "cenzurat". ai fii observat ca in lista textelor apar toate textele aprobate.
atat.

 =  Radu Herinean
liviu dascalu
[20.Oct.03 21:17]
Eu spuneam din experienta: prin ianuarie, cand aveam nivelul zero, stiu ca am intrat direct pe pagina principala. E posibil sa ma insel, bineinteles. Poate ca s-a schimbat ceva, intre timp.
O sa-mi fac un obicei sa intru pe "lista cronologica texte noi", habar nu aveam ca e o lista cu toate textele, inclusiv cele ale autorilor de la nivelele sub 100. Cine stie, poate ca o sa gasesc texte mai bune decat cele din pagina principala.

Oricum, multumesc pentru precizari.

 =  promovari.
Radu Herinean
[20.Oct.03 21:29]
sper sa gasesti texte mai bune. incercam (eu, cel putin) sa promovam cat mai multi de la nivelul 0, 10 si 90 la nivelul 100 si chiar mai sus.

ynightmare a fost si el readus la nivel 100 si probabil va reajunge si la 120, apropo de remarca cuiva in privinta asta.

 =  Si eu sunt un tip de groaza/ Dar Domnul ma are-n paza
dumitru cioaca-genuneanu
[20.Oct.03 21:55]
pentru greseli anormale
domnul bun a zis doar ura
sa mi se scurga din gura!
(ferice-s ca n-a zis... bale.)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !