agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-14 | |
Andrei Ionuț Sava - Poezie pe verticala
Între ziduri Îți ridicăm temple, Doamne, Te zidim în ele și Te uităm ne prefacem în creatori și ne alergăm printre coloane doar-doar ne-om lega sufletele în horă cu capul în jos și cu ghearele împreunate niciodată pentru rugăciune niciodată pentru niciodată le lăsăm apoi în grija nimănui a soarelui, stelelor, vântului, ploii, zâmbim când mai cade câte o piatră din când în când ne spunem trufași în bărbie că, iată, nu ești așa de mare cum credeam casa Þi se dărâmă spre nori și norii cad, cad încet, cad plângând azi nu ne mai jucăm de-a creația nu ne mai căutăm nici o ană nu o mai îngropăm nu mai avem ziduri nu mai avem aripi nu mai avem trupuri de unde să Te alungăm să ne astăzi ai să începi iar să ni Te zidești templu Numai tu Plânge ochiul meu stâng după tine ochiul drept te soarbe cu nesaț lacrimă dintr-un boi cu tămâie încolăcită pe șira spinării îmi plângi pe rând vertebrele globulele albe se luptă să te sărute pentru mine numai tu ești. Lumânare stinsă Întuneric de nepătruns omul alungă lumina în cercuri din ce în ce mai mari dinspre sine spre cer înspre sine și cer. Deschis în oglindă se-arată ceară din trup picurând inimă de flăcări secată șir de bătăi rând pe rând. În noroi își înalță iar fumul din topire se-oprește treptat mai are un deget doar unul de mistuire uitat. Deodată nu mai aud cercuri prea multă lumină pentru un orb râdeai cu glas de tenebre nebunule om se stinge o ultimă scânteie în orizontul topit rămas din tine în zori. Te-ai stins cumpăr altul mai bun. Primavara Am prins fulgul in palma si nu am mai simtit gerul. Te-ai topit prea repede nici macar nu am avut timp sa iti mangai frigul sau sa incerc sa-l alung cu o imbratisare si un sarut. Ti-am luat zambetul de mana alergand printre nori ne-am impiedicat de Arca lui Noe si nici urma de ramura de maslin. Mi-ai imbratisat retina cu stralucirea visului tau si toti nervii fetei mi s-au ingramadit in jurul buzelor radeam. Zapada topita in valuri si cuburi de gheata destule pentru a le izbi de marginea paharului din care bem cu nesat. Am invins iarna din noi! Mi-am pierdut regasirea Am incercat sa fac din numele noastre pasari care sa zboare fara aripi, "Trenul accelerat 2004 va sosi in statie la linia 5", proiect temerar de luna plina din care a izbucnit vulcanul acela tarziu ce ii placea sa fie numit 'iubire', cu toate ca niciodata nu mi-a fost mai frica de cutremurul din inima ta decat atunci cand ti-ai scos un ochi pentru a-mi arata ca vederea vine mai mult din tine decat din ei, ca trebuie sa ne grabim 'mai repede', cum ar zice latinul adormit, pentru a ajunge pe peronul pe care trebuie, pentru ca altfel nu am apuca niciodata sa ne aruncam in fata aceluiasi tren, care nu ar mai veni de fiecare data sa sparga tacerea ce s-a asezat intre noi, cu toate ca ciocarlia pe care ti-am imprumutat-o atunci cand ne-am cufundat pentru prima oara in adancurile marii tale mi-a soptit ca tu si cu mine avem acelasi nume, desi mai multe pasari au raspuns cand le-am strigat cum te strigam pe tine odinioara si atunci am incercat sa impusc fluturii care imi adormisera pe tample si sforaiau pe mai multe voci ce imi sugerau numele tau, de fapt mi-am dat seama ca el face asta din sufletul meu, striga pentru a se remarca in singuratate, crezandu-se vocea demiurgului ce imi re-creaza din nou si din nou retina pentru a te vedea numai pe tine, oricum vad prin mine in tine si iarasi mi-aduc aminte ca pierdem trenul fara de care viata noastra ar insemna doar o serie de aruncari in gol de la terasa balconului ce de multe ori ne-a servit drept mama si tata, pentru asta nu am putea fi invinovatiti ca am alergat dupa luna prea dezbracati sa ne deosebim intre noi. Te iubesc. Suflet nenascut Te unduiai printre pietre desenand orizonturi pe cerul tamplei mele asteptande viata de pasare Phoenix nascuta din flacari idee neterminata pe buzele unui pustnic din schitul ars de primele raze ale soarelui zambet de narcisa asupra unui copil nemaistiind sa rada decat doua clipe pe an si atunci numai catre zana zapezii vesnice asezate pe inima lui odata din carne acum creata de umbre profunde si negre. Unde ti-ai pierdut copilaria vis de amazoana ranita cu aur in par si petale de buze amintirea zambetului domneste inca pe cutele fetei tale de-acum cea mai frumoasa dintre nimfe devenita cea mai inteleapta sirena in asteptarea marii inchisoarea lui Neptun iti aduce veacul de osandire dintre prizonierii pierduti ai aceleiasi cauze murita de tine si inviata de ei mugur de floare inca neconceputa de pamantul-matca iris de vant. Ridica-te si fii iar femeie lumina in cupa cu otrava a nemuririi. Pentru mine poezia reprezinta o continua cautare. Un drum lung printre idei, sentimente, iluzii, sperante, un drum lung de regasire a eului ratacit in propriile lacrimi si dureri. Citesti pentru ca ai nevoie de viata, citesti pentru ca vrei sa cauti ceva ce neaparat iti doresti sa regasesti. Cauti sa reintalnesti trairi, cuvinte, vorbe, situatii, toate lucrurile care fac parte din acelasi univers infinit al poeziei. Poezia nu are limite pentru ca poezia este plina de cuvinte, asa cum si universul este plin de viata. Si atata timp cat o sa exista viata pe pamant, o sa existe si poezie in inima fiecaruia dintre noi! Poezie.ro a inceput tot printr-o cautare. Printr-o cautare a sinelui, mai apoi printr-o continua cautare de inspiratie, de talent, de frumos. Am inceput sa citesc, un vers, doua, o mie si continui sa caut, pentru ca indiferent de cat de multe gasesc, intotdeauna si de cele mai multe ori ma regasesc si atunci, dependent de ceea ce imi place si de ceea ce simt nu obosesc niciodata sa ma delectez cu trairile altora prin propriile mele retrairi. Intr-o continua cautare nimic nu e mai placut decat acel popas in care te simti din nou ca acasa, in care iti revezi sinele, il citesti si ai in sfarsit ocazia unica sa te privesti. Sa te privesti pe tine in propria nuditate a sentimentelor si a trairilor. Draga Daniel, poezia ta mi-a daruit aceasta ocazia. Ocazia sa ma privesc din nou, inauntru, asa cum sunt, si nu pe dinafara cum reusesc de obicei sa fac intr-o oglinda, in fiecare zi sau dimineata ploioasa sau morocanoasa. Versurile tale mi-au dat ocazia sa revad cat de frumos traiesc. De fapt, cat de frumos simtim noi, oamenii atunci cand iubim si mai ales traim. Si cand nu traim doar cu exteriorul acele lucruri care ni se intampla doar noua, reusim in cele din urma sa le retraim cu totii prin poeziile celorlalti! Mădălina Maroga ne mor clipele în șoaptă fuge pământul cu noi timpul nu ne mai încape am tot săpat la îndemnul universului undeva pe drumul robilor au început să-mi creasă gândurile cârduri albe de egrete născocind clepsidrele speranțele zac în vermuri de ceață te îndemn să vii să bei din inimă vinul miloanelor de regrete scântei de iubire și dor prea devreme uitate prea târziu mult prea târziu pentru noi ia zarurile și-aruncă încă o dată rotește rotește-ți ochii în jur nu mai e nimeni să strige nimeni să treacă nu ma mai tem, chiar si-acum vorbesc in soapta despre maine. cu mainile impreunate, cu toata suflarea conturez un prag, un semn al iubirii caut cuvinte, priviri, un ropot de ploaie, ca o adiere necuprinsa in timp. m-ai uitat undeva între infinit și oceane ai plecat fără să te uiți înapoi cu toate nisipurile pustiindu-mi și ultima insulă le făceai cu mâna pescărușilor în hohote în unduiri albe mă împart marginile mele risipite adună nedefiniri de sunete măsurate din când în când îmi vei râde în față și-mi vei spune cât de copil îți sunt câteodată chiar fără să-ți strig numele doar așa, în șoaptă Florin Rotaru - Povestea unui z(m)eu deghizat (SF – avertisment) A fost cândva un zmeu feroce Care-n cruzimea sa atroce Înspăimântase tot poporul Cioplind la teste cu toporul. Până-ntr-o zi când dezgustat, Sătul de sângele vărsat, Privindu-și în oglinda față S-a hotărât să-și schimbe viața Ca să-și îndeplineasca planul Vându în piață buzduganul Și dacă tot pornise balul Lăsa de sec mâncându-și calul. A renunțat și la mustață, Își spală cei doi dinți din față Și să urmeze-al vremii trend Își lua o harpa second hand. Uită de sânge, de orgii, Se apucă de poezii Și-n scurta vreme, dragii mei, Ajunse-n Parnas, printre zei. Cânta din harpă cu mult har, Mânca ambrozie, bea nectar, Uitase viața rea de câine, Servea metafore pe pâine. Insă de-o vreme, zmeulică, Simțea așa la lingurică Cum îl apucî cu leșin De parcă-avea-n stomac venin. Nu mai punea geană pe geană, Îi era dor de-o Cosânzeană Și parcă îl mânca în dos Dupa-un scandal cu Făt-Frumos. Nu-i displăcea nici viața lină Dar ar fi vrut adrenalina, s-auda-o coasta cum se frange, Să simtă iar miros de sânge. Și Într-o zi, la supărare, Când se-ntâlni cu Zeul Mare, Cu caracteru-i nărăvaș, Îi făcu harpa guleraș. Au venit trupele-antitero, I-au dat pe loc nivelul zero Cum în regulament sta scris Și îl goniră pe proscris. De-aici povestea e neclară, Cică-ar fi fost văzut prin gară Fără-acel aer fioros Bând cot la cot cu Făt-Frumos. Deși și-a cam ieșit din mână Mai sparge câte-o căpățână Și apoi, plângând de durere, Recită versuri pentru-o bere. Acum, nimeni nu poate spune, Or fi metaforele bune, Dar consummate mult, se pare Că dau efecte secundare. De-aceea propun cu căldură Să introducem, cu măsură, În hrana zeilor din cer Puțină sare si piper. Daniele, sper sa iei randurile de mai sus asa cum sunt, adica o gluma. Dumitru Cioacă-Genuneanu Recomandarea mea catre admiratoarele poetului Daniel Dinescu: numai in operele lui scrise sa aveti incredere. pe fete acest poet le imbie nediscret sa-l accepte de profet fiindca-l chiama Daniel Maria Prochipiuc Daniel Dinescu folosește versul în așa fel încât duce la abolirea tuturor regulilor prozodice, iar poezia devine viu colorată, uneori cu fantezii mai mult fictive pentru a se înălța spre azur. În poezie se poate scrie despre orice, uneori suntem preocupați doar de partajarea în versuri a textului respectiv mai ales că punctuația devine în acest caz, balastul care împiedică balansul viu. Obținerea tonalității adecvate se produce prin compatibilitatea fondului cu forma, care presupune exprimarea unui subiect specific unei anumitestări a unei anumite trăiri: De luna, de mana, de tine, de noi, de astazi, de maine, de ieri sau de ploi, de fapte, de vise, de cer si noroi se-agata cocorii dansand cate doi, atarna pe brate mai mult decat moi, ajung sa se-ascunda crezand ca sunt goi, si iarasi se-aduna ciudat musuroi Spre luna, spre mana, spre tine, spre noi. Prin pietre, prin praf, prin soare, prin nori, prin mult, prin putin, prin griji sau erori, prin apa, prin foc, prin piele si pori un drum catre mine grabita masori, aduci bucurie, albastru, caldura, ninsori, din tine iubire si vise-mi strecori Din pietre, din praf, din soare, din nori.( Contopire) Daniel, poate fi considerat un poet reflexiv cu poeme care cuprind în ele tot universul său cu un patetism bine temperat, la care își adaugă lirismul bine dozat. Unitatea tonală a poemelor este distinctă, conservând aproape obsesiv cuvântul în diverse forme de exprimare. Dacă parcurgem poem cu poem ne dăm seama că sentimentele poetului au o viață a căror tensiune este cu foarte mare greutate mascată: Ti-am găsit urmele aripilor pe cerul meu Călcând cu sfială ierburi de rouă în aerul plin de nedumerirea gărgărițelor Din cerul tău cădeau nepăsători norii (Ceruri) Daniel este poet prin destin, cu un vers frumos, lin, cu modulații prelungit metaforice. Desigur că evoluția poetului s-a petrecut în imediata noastră prezență, dintr-un nobil impuls în care poetul stăruie cu firească neliniște. S-a creionat astfel, un profil asupra căruia timpul, cred, că va decide favorabil, cu condiția abordării și mai departe a stilului. Vocea poetului este distinctă, ea face parte din familia vocilor care dețin secretul magic al poeziei. Versurile sale sunt mai importante decât poemul, metaforele mai importante, și ele decât versul: Printre lacrimi si literele se mananca mai usor; noi, cei de pe taramul umbrelor, topim litere in lacrimi ca sa nu mai simtim gustul sarii pamantului ce ne transforma in fantome ale unor litere macinate. ( Durere) Daniel Dinescu ne apare ca un poet a cărui formulă îl menține programatic în sfera liricii conturând o imaginistică a scrisului, el își trăiește creația în afara oricărei convenții. Nu se lasă înșelat de aparența eufonică a discursului poetic și merge până într-acolo încât jupoaie cuvântul pentru a rosti adevărul liric: Praf de aripi de inger presarat prin cimitire uitate de vreme, pietre prea colturoase ca sa incapa in luna, ciment batatorit acoperind pietrele, stafii rugandu-se sa se faca lumina din praf si stele sporovaind la un ceai despre atata noapte prefacuta in soare. (Zi-i de noapte) Adesea nici măcar un cuvânt întreg nu încheia versul, ci numai o parte a sa. Ai impresia că există un fel de dispreț față de regulile gramaticale și de prozodie. Originalitatea obținută astfel îndepărtează textul rezultat de ceea ce în general, se gândește despre poezie, pe linia ferm prefigurată de poeți. Daniel ne cucerește uneori prin simplitatea și profunzimea, dar mai ales prin sinceritatea rostirii: Mare si cer nasc in genuni linia orizontului mormantul zilei si pantecele noptii din care soarele pastreaza stele pentru fiecare om ce urca sa fie cer si mare ca sa zamisleasca orizontul casa a lunii sclava soarelui si inima noptii raze de tort tesute in viitor de un paianjen satul de atata mare si cer orizont noapte si zi soare si luna stele de noi.(Hora creatiei) E sigur că uneori poetul după numeroase variante ajunge la țelul propus-adică le conferă acestora valoare estetică. Contopește imaginile, iar originalitatea îi este proprie. Daniel pare uun poet timid și orgolios totodată, cei care l-au comentat îi recunosc introvertirea de martor al momentului poetic. În momentul de față el se prezintă ca un profesionist în ale versului. Metaforele se construiesc prin acumularea diverselor imagini desfășurate mai întâi în planul mental și apoi exersează cu ele pe hârtie: nu stiu daca e moarta cum sa ma apropii nu ma incanta ideea sa mor inaintea ei cu toate ca uite corbii cum asteapta sa plec ii e frica de ea nu se apropie si pantera va fi numai a noastra trebuie doar sa avem un pic mai multa rabdare sa-l facem sa creada ca plecam si corbii imi dau tarcoale ah o sa ma ridic daca indrazneste sa se uite la mine sunt ranita hai si omoara-ma de ce stai teama sa nu se prefaca e mai mare decat dorinta hai sa ne napustim ca el se retrage acum o sa-i sar in fata poate ma musca atacati! (Ars expectandi) De aceea, suveranitatea potențială a gândurilor ce ne încearcă uneori apare mult diminuată. Pe de altă parte, ii va cenzura opiniile și că tocmai din această cauză rezervele sale atâtea câte sunt trebuie serios argumentate. O vom face întocmai în numele adevărului, mai presus de toate, umblând nestânjeniți prin universul lui formând cercuri albe pline de maturitate, dar extrem de proaspătă ca sensibilitate lirică demnă de toată admirația: Aruncasei navodul ca sa aduni sufletele moarte ale rechinilor si veninul serpilor ce iti intepasera piciorul, tie, jumatatii de om, din care disparea si jumatatea de sange ce mai ramasese sa adune de pe urma celulele scapate de prima parte a curgerii, seva ce hranea demonii pamantului, care, nesaturandu-se, te re-creau pentru a te re-culege si tu te bucurai infrigurat ca esti si te faci hrana zeilor, seva pamantului, taina mortii, prin care se re-cladeste lumea neagra din negura in care deja ai inceput sa te intorci. (Descompunere) Uneori are momente de meditați și izbutește prin expresivitatea sintagmelor folosite să scoată în evidență frumuseți nepieritoare. Pe Daniel îl poți caracteriza ca un poet, sensibil și sfios, un liric de vocație, acest lucru îl definește prin acel simț critic format ( de văzut comentariile făcute la alți autori). Înfiorat de sentimentul iubirii, poetul își face din el armă, dar și cutie de rezonanță. Poetul Daniel Dinescu se definește prin opțiune, e un homo religiosus. Doar credința, starea de religiozitate îi acordă șansa regăsirii propriei identități spirituale. Este un poet reflexiv, convins că lumea nu poate exista, în toată plenitudinea ei, fără sacralitate: Sarpe si copac bun de dorit glas mieros de ispita 'nu vrea sa fiti ca El' 'gusta sa devii dumnezeu' porunca ce-atarna de fir de par de femeie, de barbat, de fir de dorinta unde mi-e coasta nu mai vad mainele prin tine hai sa ne-ascundem de azi. Radacini infipte in cer se-apleaca spre noi si ne intorc spre pamant 'Aveati toti pomii spre mancare' 'Mi-e rusine sa ies, suntem prea goi' Unde ti-e frunza, Adame, unde e sarpele femeie, unde ati lasat lumina unde ai fost, incotro te indrepti? (Unde ti-e raiul, Adame?) Poezia lui Daniel e uneori un strigăt duios, fiindcă poetul nu vrea să convingă pe nimeni de nimic. Reușește foarte bine prin textele sale să creeze o lume suavă, el scrie firesc, ca și când poezia ar fi o secreție a profunzimulor eul-ui, în felul aceasta atinge pragul poeziei adevărate: în bătrânețea lor frunzele uită unde se-ascunde ramul *** amintirea verii îmbătrânește chihlimbarul mustind a toamnă *** zbor senzual de frunze prin inimi târzii și-așterne pașii *** inventând culori vesel copilul ia în râs norii [Anotimpuri - în joacă (cu ajutorul Darei)] Rândurile de față au adesea un caracter polemic explicit. Numai că interlocutorul vizat a trecut (urcat) ușor pe treptele recunoașterii sale lirice. Atunci ne întrebăm ce sens mai are dialogul cu poetul sau cu versurile lui? Are! Fiindcă, poeziile sale transmit un fior care îl va face pe poet să spargă distanța geografică dintre el și persoana iubită, dintre el și cei care îl citesc, dând prestanță poeziei: Si pietre si iarba si nasturei lumanari rugaciuni si oameni liniste in nori si prin noi Fluturi traverseaza cerul in cor idee de mai bine prinsa in cosite de tanara fata frumusete in fuga printre dune. soarele topeste miezul de ciocolata coloana suspendata intr-un sarut nu-i ultimul dar cate mai sunt e mult mai frumos rasaritul tau doar tu plangi diamante zambeste-mi iar aur. (Te-am visat) În poezia de astăzi a lui Daniel se simte o nouă vârstă interioară, o nouă etapă lirică, care îl încoronează cu o aură a suavității și a prospețimii. Uneori stările devin tensionate, severe sub semnul căreia poetul descoperă alte preocupări. Autorul imprimă o adâncă marcă personală asupra textelor sale. Citirea de la un capat la altul al textelor e ca un concert polifonic la capătul căruia fiecare cititor exigent va rămâne măcar cu o amintire. Iar unul mai indulgent cu un caleidoscop de senzații și imagini agreabile care-i solicită simțuri și simțiri diferite, care-l lovesc în cele mai sensibile coarde poetice. Cei pe care îi cunoști ( personal ) au avantajul unui portret mai caracterizant, dar și dezavantajul tendinței de a-l caracteriza mai mult fizic decît filozofic- poetic. Sunt versuri care constituie o confesiune indirectă de o elevată și emoționată semnificație pentru modul poetic în care se conturează. Creația sa înmănunchează poeme variate ca ton și dispoziție lăuntrică, cu o ilustrare plină de farmec, de melancolie și răzvrătire a unei vîrste de trecere, când sentimentul necunoscutului și al ireversibilului face ravagii, când liniștea nu se arată decât provizorie, când poetul nu mai poate vorbi decât în numele zborului pentru a ieși din starea de zbatere: Am murdarit cerul incercand sa imi scriu numele, dar ce minune - te-am gasit pe tine mangaindu-mi numele cu cerul tau. ( Cantec) Topindu-se gheața dintre noi a rămas timpul în care noi am încercat să inghețăm clipa. (Gheata) ...atat de mult a plouat azi incat a trebuit sa imi ridic usor picioarele pentru a permite pamantului sa plece. A plecat fara prea mult zgomot si m-a lasat suspendat, a fost poate prea mult si prea neasteptat pentru el, auzi, sa il lasi pe el, care te sustine, sa iti retragi increderea in el si pur si simplu sa il faci sa se creada inutil! Daca ar stii el cat de mult incearca omul sa aiba o clipa de suspendare si niciodata nu reuseste intru totul...intr-adevar e greu, toata viata am incercat sa ma ridic, sa ridic un picior...si apoi pe celalalt, dar totdeauna am fost deficitar la capitolul 'celalalt', poate se desprindea un pic, pleca mai intai degetul mic, urmat cu infrigurare de celelalte, dar niciodata degetul mare nu vroia sa le urmeze...bineinteles ca urmau intrebari din partea celorlalte degete: 'de ce nu? de ce el? Dar el avea o multime de raspunsuri, ca ar vrea sa fie primul, ca ar vrea sa nu aiba atata responsabilitate, ca doar pe el apasa greutatea unui intreg corp...de fapt ascundea ceva - atat de mult se obisnuise cu acel pamant ca ii era frica de aer. 'La varsta mea imi mai trebuie aventura?' isi soptea el filosofic in momentele de panica ale celorlalte degete...sa nu mai vorbim de celalalt picior, care odata aflat in aer, simtea libertatea, dar de fiecare data trebuia sa se intoarca... Dar in acea zi reusisem...ma ajutase ploaia...de aceea tot timpul degetul meu mare, probabil de la piciorul drept, va uri ploaia...dar la fel de mult celelalte ii vor multumi si nu vor considera pamantul nefolositor, numai ca nu era pentru ele...sau pentru mine... (Ploaie) o sută două sute trei sute nu te uita pune mâna la ochi patru sute cinci sute întuneric în mine nicăieri lumina se stinge pâlpâind pereți coridoare spre cer închise prăpăstii înguste prin noi izvoare de plâns încă puțin încă puțin gata m-am ascuns liniște parcă mai numără e bine aici nici eu nu mă văd nimeni și frică și sânge încet și răni de pământ deschise și umbre de mâini și sunete moarte și negru și alb (De-a v-ați ascunselea) Așadar colajul realizat reface o unitate ignorată de unii. Admitem că în privința modului în care se înlănțuiesc ideile și a cumului informațional astfel dobîndit, se poate vorbi despre unitatea conținutului. Cineva trebuia să-l sesizeze în vârtejul acestei nebuloase lirice, iar concluzia care se degajă din aceste prime constatări este că tipul de vers adoptat de autor nu se deosebește cu nimic de mai vechile sale creații având caracteristicile prozodice menționate. Așa cum suntem vom da seama întotdeauna ce gândim și scriem într-un articol- eseu, într-un studiu sau într-o carte. Atât poezia cât și proza sunt creații ce merită tot respectul nostru. Acest dialog îl consider ca o dovadă de prietenie și mai ales de colegialitate, este arătarea necosmetizată a personalității autorului si a poemelor sale... Deasemeni această culegere de texte este făcută la întâmplare, eu doar propun dar tu cititorule ai libertatea alegerii. Nota- Imaginile 1, 2, 3 și 4 sunt realizate de Andrei după poeziile lui Daniel Dinescu |
index
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate