agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-01-30 | |
În oamenii sănătoși ideea de suferință a putrezit, s-a descompus, iar când spiritul a făcut curățenie în minte, a îndepărtat ideea de suferință trimițând-o în funerar.
În oamenii bolnavi ideea de suferință s-a multiplicat generând gânduri compulsiv-distructive, care au tasat gândurile pozitive și creatoare. În cazul meu, ideea de suferință o proiectez cu privirea în poeziile proprii. Suferința suferă de logoree, vorbește încontinuu în mintea pe care și-a creat-o singură, iar gândurile suferinței sunt distructive, axate pe non, critică și polemici. Suferința se crede cea mai frumoasă entitate, când de fapt eu o percep ca fiind dizgrațioasă, și vrea să facă din corp un palat, iar ea să fie regină, cu oamenii supușii ei. Suferința a devenit obeză, s-a hrănit cu toate emoțiile și afectele putrezite, cu reziduurile sinelui, cu secrețiile sufletului, și cu puroiul excrescențelor. Suferința și-a făcut rost de organ sexual și a făcut sex cu negativul, se comporta acum ca o târfă, și putea oricând să influențeze corpul, inducându-i lubricitate și frivolitate, așa că spiritul a alungat-o, a nimerit într-un om sfânt, și a fost sufocată de virtute.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate