agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-23 | | 1) Teza fundamentala a Paradoxismului: orice are in acelasi timp un inteles si un noninteles, in armonie unul cu altul; 2) Esenta Paradoxismului: sensul are un nonsens si, in mod reciproc, nonsensul are un sens; 3) Motto-ul Paradoxismului: “Orice este posibil, chiar si imposibilul!”; 4) Simbolul Paradoxismului: o spirala – iluzie optica sau un cerc vicios; 5) Delimitarile fata de alte miscari de avangarda: a) Paradoxismul are o semnificatie, in timp ce dadaismul, letrismul nu au; b) Paradoxismul face cunoscute in mod special contradictiile, antinomiile, antifrazele, antagonismul, nonconformismul, paradoxurile in orice domeniu (literatura, arta, stiinta), in timp ce futurismul, cubismul, suprarealismul, abstractionismul si toate celelalte miscari de avangarda nu se bazeaza pe ele; 6) Directiile de dezvoltare a Paradoxismului sunt: a) utilizarea de metode stiintifice (in mod special algoritmi) pentru generarea si studierea contradictiilor lucrarilor literare si artistice; b) crearea de lucrari contradictorii, literare si artistice, in spatii stiinfifice utilizând simboluri, metalimbaje, matrici, teoreme, leme etc. Scrieti in acest stil si expediati creatiile editorului.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate