agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-10 | |
Dragule, drag...
Mă simt la inceputul sfarsitului... sunt vinovată de tot pustiul acesta ce m-a intampinat. Lumea mea despre care spuneai ca e mică, lumea ta despre care spuneam că e mare, s-a dizolvat in plecări repetate pană la un definitiv drum fără de intoarcere... Aveai dreptate, in povestea noastra de iubire - nu era loc pentru nimeni altcineva... Noi am fi fost suficienti pentru fericire... Aveam bagaje sentimentale, ce bagaje!!! Ce chipuri cu ochi de cicoare, ce maini intinse a ajutor, a povață... a poftă de drum... Si n-am stiut că impreună ne-am fi strecurat mai usor prin poarta fericirii, lăsand naibii bagajele de izbeliste... Si azi, singuri in două pustiuri complementare, străini de iubirea ce ne adunase a cantec, privim cum se duc pe apele timpului bagajele noastre, bagaje cu ochi de cicoare, bagaje ce, in inocenta lor, nu stiau că pentru ele ne-am ucis amandoi - Iubirea. Si, a venit inceputul sfarsitului, nu, nu de moarte mă tem, fizic nu mă mai atinge nici o durere... sufletul mi se stinge si lucrul acesta mi se pare mai dureros decat orice altă durere... Imi simt sufletul rece, simt pietrificarea dorului ce-mi erai... simt că nu mai am aer, văzduh pentru linistea privirii tale pustie de mine, clipa aceea numită văzduh si lumină...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate