agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-18 | |
INVITATIE
Invit pe toti autorii de volume propii la colaborare in vederea editarii unei antologii, ce urmeaza sa apara in prima jumatate a acestui an, sa-mi expedieze pina la 15.03. 2005. pe adres: AUREL POP, Satu Mare, B-dul Sanatatii, nr.2, bloc K2, ap.6, cod 440171, jud. Satu Mare, ROMANIA, sau pe adresa de e-mail [email protected] un grupaj de 5-15 poezii sau alte genuri literare dactilografiate,sau pe disketa. Grupajul sa fie insotit de o fisa bio-bibliografica care sa contina: Nume; Prenume; Pseudonim literar; Data nasterii;Locul nasterii; Studii;(in ordinea absalvirii) Functii; Pentru cei cu domiciliul in strainatate data plecarii;Tara in care au domiciliul; Debut in revista; Colaborari la reviste; in tara si strainatate;Colaborari la volume colective; Debut editorial; Opera;(titlu,editura,locul, aparitiei,tara,anul) Volume propii traduse in limbi straine;Premii literare, Apartanenta la Uniuni de creatie ,alte organizatii profesionale; Alte date ce considara autorul a fi cunoscute; Adresa; Telefon; e-mail; O fotgrafie; Multumesc pentru colaborare.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate