agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1006 .



lumea mea e simpla
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rhadookoo ]

2005-05-06  |     | 



s-ar putea sa ti se para ciudat dar pentru mine totul in lume este foarte simplu.toata lumea imi e clara, nu am nici o umbra de indoiala.sau cel putin asa cred.simplitatea imi aduce o fericire interesanta. si simplitatea vietii imi permite sa iubesc fara reguli sau prejudecati. totul se invarte in jurul iubirii la mine...daca o ai poti face orice.te trezesti dimineata si oricat de proasta ar fi ziua ta, zambetul de pe buze nu ti-l va putea rapi nimeni.risti tot ce ai agonisit intr-o viata intreaga intr-un moment doar ca sa o vezi zambind...si chiar si pierzand totul...zambetul ei ti se pare destul ca sa poti sa traiesti liber si fericit ca si pana acuma.dar intotdeauna va merita...vei vedea si te vei convinge singur..dar daca nu o ai langa tine...viata devine o eternitate in alb si negru, insuportabil de incolora,un ciclu infinit al zilelor si noptilor ce trecu dureros de ireversibil,lunad in fiecare secunda un graunte de nisip din clepsidra vietii tale.fiecare zi te imbatraneste cu un deceniu.it pare ca fara iubire ... moartea ar fi o solutie mult mai usoara.si atunci incerci sa vrei sa te dai batut.pentru mine totul se poate explica prin dragoste. ea justifica orice actiune.ea este cresterea neasteptata a bursei pe care o asteapta un broker, este cursa perfecta a unui ogar pe care o asteapta un impatimit al pariurilor,este ocazia pe care o asteapta cineva care vrea sa dea tot ce are mai bun...dragostea e totul...vei vedea..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!