agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 854 .



despre iubirea noastra
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rhadookoo ]

2005-05-09  |     | 



uitandu-ma pe paginile ingalbenite ale vietii mele vad cele mai mici detalii ale ei. tot ce am facut bine. tot ce am gresit. dar am invatat, cu timpul ce-i drept ca nu fiecare cuvant e important, ci totul. si am inceput sa citesc printre randuri. si ce am vazut m-a uimit. toate amintirile mele sunt... noi doi. amintiri sterse, care arata ca niste fluturi batrani dar frumosi. daca te uiti la un fluture, o sa ti se para frumos indiferent de cat de batran e. nici nu iti poti da seama de varsta unui fluture, la fel ca si de timpul ce a trecut peste amintirile noastre. stii bine ca am gresit, stii bine ca mi-am asumat riscuri si, adesea chiar, am pierdut. dar ai fost intotdeauna acolo sa ma ridici. si poate ca am sa mai pun totul la bataie inca o data. si inca o data. de multe ori... acum stam si ne privim. si ma intrebi: "oare cum am ajuns asa departe? cum am rezistat in tot acest timp?" dar, daca vei privi atent, ai sa vezi ca raspunsul e scris cu lacrimi in ochii mei. de fiecare data cand te prinesc, vad ceva nou, esti din ce in ce mai frumoasa, te descoper iar si iar, ma faci sa te iubesc fara sa vrei si sa vreau. in fiecare zi am mai multa nevoie de tine si de zambetul tau, azi mai mult ca ieri si tot asa, si imi dau seama ca daca nu ai fi tu...probabil ca nu as fi nici eu. am trait,am iubit, am pierdut si am platit pentru greselile mele. si tinandu-te de mana am fost pana in purgatoriu si inapoi ... si in tot timpul asta ai fost totul pentru mine, cel mai bun prieten, iubita mea... pentru toate cuvintele pe care nu ti le-am spus, si stim amandoi bine ca ar fi trebuit, pentru toate gesturile mele pe care nu le-am facut si pe care le-ai asteptat...am sa ma revansez dandu-ti pe tava inima mea. poti sa imi iei orice, poti sa imi gresesti oricat pentru ca tu esti de fapt totul pentru mine. si imi dau seama ca iubindu-te devin mai bun, mai puternic. devin dragoste...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!