agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-24 | |
azi iubito, sa ne ascundem dupa masti
sa te prefaci ca ma iubesti, ca suntem mari imaginari asa cum e normal sa fie cu noi cu tot cu masti. ne vor incanta fluturii poleiti nestiind ca-n ei sentimentele sunt interzise si ce si cum ne vor durea la urma, cand dupa cortina mastile cad. e atat de simplu sa ne ascundem dupa noi, sa fim posibili prin alte personaje, incat sa ne spunem povestea ce a-ndurat minutul delirului. sa fim eroi de basm in palate de smarald, eu te voi iubi atat de socat... dar pune-ti masca la loc iubito, jocul nu s-a terminat. spune-mi ca ma vrei pentru vesnicie nu doar prin strigatul corbilor pustii, ci prin adierea pasarilor de primavara... da iubito, prin adierea lor. ah, ce bal frumos si e tarziu si parca e timpul sa ne descoperim, dar stai macar o clipa nemiscata, asa... acum iti poti da masca jos. vezi, sunt eu... credeai ca-i altul s-acum regreti c-ai ales sa nu fi tu? acum tu poti sa pleci si nu te-ntoarce, dar lasa-mi maca ta, nu mi-o lua de tot. mai vreau din cand in cand sa o privesc chiar daca tu nu mai esti sub ea. ai ales sa fugi s-acum te rog: nu lua cu tine masca, nu lua iubirea mea.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate