agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-13 | |
Sunt prinsă în mrejele unei pânze de păianjen
Nu credeam că e atât de simplu să cazi și să aluneci Ca și cum nu mai e nimic real în lume Ca și cum tot ce trăiești e un vis Așa că acum alunec ca pe nori de hârtie Dorm pe vise uitate sub pernă, și aproape că Mă aud, mă văd, mă simt învârtindu-mă Sub cerul senin, sub cerul ostil Așa că privește-mă acum, pentru ultima oară, Nu râde iarăși ca un nebun, știu ce zic Nu sunt prostii, ca ultima dată, de data asta Îți jur că plec pentru totdeauna Închid ochii și știu că ăsta e sfârșitul Nu mai respir prea des și nici nu îi duc dorul Era doar un gest ca și mișcarea din mână Nimic prea important, nimic indispensabil Doar răsuflam pe gâtul tău, și totuși Acum răsuflu înăuntru, sunt prinsă în mrejele tale …..Somewhere over the rainbow….. …..we are high….. …..Somewhere over the rainbow….. …..blue birds fly….. …..dreams really do come true….. Azi simt că viața nu e chiar un lucru atât de mic, de ce te deranjează atât de mult? De ce oftezi…? Zâmbește, promit că voi zâmbi și eu…..
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate