agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-17 | |
Te cauti o viata si te regasesti in cosciugul amintirilor. Descoperi un om purtat de mirosul opusului, un om obsedat de doua, trei femei din viata, pentru ca gandirea ta spulberatoare, a distrus putinul sens de neinteles al vietii.
Esti mic, pierdut, in cavul din jurul tornadei, formata de anii tai dusi si mergand incontinuu. Esti un un leu greu pentru-o lume prea mare, ce nu mai face fata. Nu-i trist ca nu mai ai viitor, nici ca trecutul s-a dus, ci ca boala nu mai are vindecare. Cine moare vesel, a fost cinic; cel trist ce mai conteaza; e plin de ei. Nu-i cazul sa-ti innebunesti finalul cu amintiri gangrenate, cu piciorul in mana, cu perfuzia-n vene; tot ceea ce mai poti cuceri e in amintirile tale, de asta data dupa placul infinit putincios al nebuniei tale. Esti batran si spui ca esti tanar, chiar cand muguri imi cresc din starvul fiintei mele; ori sunt inca prea tanar, deci mai asteapta un veac pana când o sa-ti povestesc despre mirajul iubirii, pe care de tanar ai invatat sa-l uiti. Tot ce-ai cautat, ruine, acum esti un veritabil distrus!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate