agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-15 | |
In lunga tristei mele priviri, sunt flori diformizate de lacrimi, morminte viitoare si virtuale; sunt chiar si eu, strivit de-a mea forma ne-nteleasa.
Inecat in plansul unui dornic de trecut, de mii de ori renascut, a venit si randul mortii mele subite. Reala, inchisa la culoare, fara intrebari si raspunsuri,cu pasi marunti ma poarta spre uratul destin. Nu-i frumusete si nici viitor in moarte. Mi- e si mai sete cand beau, ma simt mai aproape de moarte cand ma gandesc la voi, cei ce traiti in afara intelegerii mele. Va astept si tremur, gandind ca m-asteptati intr-o seara anosta, intr-un an neimplinit; dar tot astept de ani de parca mii de ierni mi-au inzapezit vointa. Nu de a trai, ci de a alege cum! Cu ochii groaznic deschisi, prin vise nascocind si rezolvand viitorul, sunt ceea ce am creeat si stiu din trecut; acum cizelez demultul stiut. Zile fara de ore si ani fara de luni, imi copleteaza destinul; eu-l cresc dormind mai putin. Tristete lipsita de marunta bucurie de-a fi trist, dezamagire ca mai pot vedea ceva bun. Eu sper mereu in raul ce-l cresc in mine. Ura… e iubirea ce te-a atins fara de voie; iubrea, sansa de-a-ti vedea viitorul incolacit de vechiul trecut. Ziua de maine invata de la tine si-o existi; mori si trecutul te desfiinteaza, tarziu cand nu te mai doare; nu-i pentru mine ceea ce vine, ci pentru disperatul meu nerealizat trecut.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate