agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-19 | |
De ce,
Din ochii tai frumosi ca de felina Scantei de dor incins doresc sa iasa? Si cum suspini zvacnind sub luna plina.. In pieptu-ti frematand suflarea deasa? De ce, Sprancenele-ti duioase dau sa planga Apropiindu-se, putin curbate Lasand s-apar-o cuta tremuranda Pe fruntea ta de zana, usor intunecate? De ce, Sclipirile din ochii tai palesc Parfumul fragilor imprastiindu-mi Si-n Rai ma simt atunci cand intalnesc Privirile-ti, simtirile umplandu-mi? De ce, Mai freamata gurita ta frumoasa Ascunse pofte nascute-n chip senin Din hipnotismul ei lasand sa iasa Acel ceva ce-mbata ca un vin? De ce, Observ in ochii tai privirile-ti ce fura Priviri din ochii mei simtindu-se uitati Si formele-ti perfecte iradiind caldura, De-a caror desfatare ai mei au fost furati? De ce, Plutind pe-un nor grabesc de tine, Zbatandu-ma sa pierd chiar legea firii Dorind sa-mi dai din grija ta pe tine... Ma zbat in chinul greu al definirii? De ce, Ma-ncorsetezi precum un cleste, Dorinta mea e-n mreje si nu pot S-alung iubirea venetica ce tot creste Si sa o smulg si-afara sa o scot? De ce, Simt golul ca ma umple si am uitat de toate De draga ce imi esti de mine chiar uitat, Metamorfoza clipei prezente ce se zbate... Preaplinului de tine... sa fiu chiar sufocat ?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate