agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-12 | |
Magii s-au întors în pace
Că în iesle văzură Cum Îngerul Domnului Pe „Cel Prunc Atât de umil și sărac” Cu slava Domnului Îl acoperiră Zicând: „Nu vă temeți Vă binevestesc la tot poporul Bucurie mare S-a născut, azi, vouă Mesia, Salvatorul Iisus Hristos, Mântuitorul… Iar pe Iosif și Maria Binecuvântându-I Lăudând și preamărindu-I! Maria ținea toate ascunse Știa, auzise. Îngerul Domnului Acestea toate, Ei, Demult îi vestise. El era, spre descoperirea Neamurilor Lumina, mântuirea dar și mai multora Căderea. Copilul creștea Cu Duhul se întărea În sinagogă, pe mai marii ei Cu mare Har Cu înțelepciune îi învăța! La 12 ani, la Ierusalim Cand s-a suit De Părinți s-a rătăcit. Și cugetând: - Te-am căutat peste tot, Fiul Meu!... - Nu se cuvenea să Mă cauți În Casa Tatălui Meu?... În Iordan, Ioan Calea Domnului pregătind Pe Iisus, botezând Deasupra Lui, văzură Cerurile cum se deschid Duhul Domnului Peste El, coborând. Meditație Doamne, Iisuse Hristoase ajută-mi, ca Duhul Cel Ceresc să lumineze și peste mine aura luminii Tale. Oprește năvala ispitelor să doresc a rămâne și eu sărac și umil lângă ieslea Ta. Căzând, să mă închin Tie. Iar, în loc de aur, smirnă și tămâie să-Þi aduc ca prinos inima mea, plină de dor și iubire. Amin.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate