agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1510 .



Tata
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [luciabacau ]

2009-10-20  |     | 



Mama,tata m-a mintit .A spus ca ma va suna si nu m-a sunat.Mama,tata a mintit. A spus ca va veni si nu a venit.Mama,tata m-a mintit.Iar mama ce sa-i mai raspunda?Copilul a crescut.Si poate sa puna intrebari.Poate sa se exprime. Pana mai deunazi era una si aceeasi fiinta cu mama lui.De fapt gresesc.Doua fiinte imparteau acelasi corp.Nu. Gresesc iarasi.O fiinta daruise o parte din trupul ei alteia pentru a se dezvolta.Si intre ei s-a creat o legatura magica si indestructibila.Dupa o perioada, o pereche de ochi mici si negri isi gaseau linistea doar cand cei verzi erau aproape.Sau cand o voce bine cunoscuta ii soptea la ureche cuvinte de dragoste,iar doua brate puternice ii alungau temerile primilor pasi.Din cand in cand apare o figura.Noua si totusi veche.De ce toata lumea spune tata?Ce este tata?Tata parca ar fi un tren.Mereu pe drum,opreste in cate o gara si apoi dispare.Spre alta gara.Numai ca eu ,copilul tau,nu sunt un vagon.Si atunci tu tata de ce esti tren?Iar daca tot m-a harazit Dumnezeu sa fiu copilul unui tren ,de ce al unuia mereu in intarziere?
Tata, nici bagaj nu sunt.Sunt copilul tau.Si sufletul ma doare.De dor.Si ii spun mamei ca mi-e dor .De tine tata.De ce se intuneca privirea mamei ,tata?Taticule,nu sunt catelul de plus de pe noptiera ta.Cel prafuit.Sunt eu ,copilul tau.Si am nevoie de tine. Am nevoie sa-ti aud glasul si sa ma imbratisezi.Si sa joci fotbal cu mine.Si...sa facem gratar.A,sa nu uitam sa ne jucam si cu masinutele.De maine tata... voi fi prea mare.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!