agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-07 | |
hâda , sinistra pleiadă neo-istă mă întâmpina cu trase focuri de armă.
veșnicia mea le-o luă înainte pe aleele c.c.-ului vânând închipuiți teroriștii. t.a.b-uri înfrățite își traseră 12,5 calibre ucigașe și mult pârjol și lacrimi fața mi-o șterse.... îndemn la pace cu proprii trasoare din a civililor a.k.m-uri trase spre a universității piețe ce-mi îngropa tinerețea albastră sub a unor companioni de "cinică revoltă" ridicată ironic, cu demagogică artă de la mojicia de stat lovitură la REVOLUTIA DECEMBER '89. cică ai mei mă îndemnară la goana dupa celebre certificate:poate mi-o da fsn-ul dorința acută de a pleca nesubjugat din țară... plecam cândva cu aceeași armă împrăștiind în ignoranță a tunelului ultimei luminițe. revenit pe aceleași meleaguri unde singur mi-am câștigat libertate dând din preaplin la următoare generații nu mă chinui ca alții a rescrie istorii,cei care "au luptat" la tv in pijamale. copila-mi uitându-se la mine revede gloanțele ce încercau a mă da atunci morții, dar karmic spiritul ei îmi ocrotise sorții pentru ca dupa celebre profeții din carnea-mi mândră ea să iasă pe acest tărâm curățat de eroi și de blajinu-i tată. generații române DECEMBER'89 REMEBER cu mâna la inimă a reculegerii stimei față de cei ce meritau a fi lumină și nu ca acum,torță....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate