agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-02-14 | |
“toate-ți sunt îngăduite…
dar nu toate-ți sunt de folos!” (Scripturi) bogăția beția drogul curvia ura minciuna oare, avură-n viața ta un rost ? stolul viselor voastre aflară adăpost? Poporul meu... ești tot de neajunsuri plin iar viața ta pare a fi un chin. iar fi plăcut lui Iisus să creadă despre tine că ești o țară cu viziune ! dacă ți-ai fi propus, ai fi putut realiza, dar,n-ai primit "Cuvântul" în inima ta! salturile calitative nu sunt posibile până nu vei lua îndată decizia. fără mai întâi tu vrând a te schimba. nu poți face pasul următor dacă nu-L ei pe Dumnezeu, al tău îndrumător. numai astfel vei putea transmite și altora din experiența ta. așa... ai tu ceva de spus ?! la ce concluzie ai ajuns?! pe cine inviți să urce pe muntele Everest ? când defapt, tu te împiedici în al tău amarnic mers. mai întâi capătă tu încrederea de sine să le poți inspira curajul celorlalți, văzându-te pe tine ! pentru ca ceilalți să te înțeleagă și să te urmeze trebuie mai întâi să te vadă adunându-ți epavele din drumurile tale, numai așa vor adopta viziunea ta. nu e deloc ușor să faci aceasta, dar să nu-ți închipuică primești vreodată, ceea ce-ți dorești. numai cu o atitudine pozitivă vei avea curajul să vorbești tuturor popoarelor despre “urcușul tău duhovnicesc”. caută mai întâi “iubirea” caută “binecuvântarea” și numai astfel vei putea lumina și altora, cărarea, împlinind voia destinului ! prin forța Cuvântului. abia atunci vei putea uimi, popoarele pământului !...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate