agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-09-15 | |
Oare câți dintre cei care țin Biblia la vedere, țineau ieri cărțile marxiste la aceiași vedere - fără a le citi sau a înțelege conținutul acestora?
Of Doamne, scriam în 1982: Spune-mi dumneata omule, tovarșe, când și cum ai învățat să ți mâna întinsă asemeni cerșetorului la margine de drum? Și mă refeream la sindicatul și UTC-ul unei mari intreprinderi la "sușii" de atunci ce-și rotunjeau veniturile în funcție de facilitățile oferite (mai o casă, mai un concediu prin nu știu ce stațiune, mai un post avantajat)... Fusese o mare adunare sindicală prin care eram rugați să aprobam creșterea cu un leu a prețului unui kg de zahăr... Acolo mi-am citit singura poezie patriotică(pe atunci eram convinsă că poezia patriotică era suficientă și scrisă foarte bine de o mulțime de poeți) după care am anunțat că eu x nu mai plătesc nici un leu la nici o cotizație nici la UTC și nici la sindicat... nu m-a arestat nimeni, câțiva chiar m-au felicitat... și era anul 1982... "sușii" aceia mi-au plătit ei sumele acelea infime... am aflat asta când am fost să-mi fac lichidarea... născusem, întrerupsesem activitatea pentru creșterea copiilor... și deși m-au rugat să mă întorc la muncă nu m-am mai întors... era un loc de muncă periculos (incendii, gaze, explozii și morți) și am preferat să caut altceva pentru a nu-mi lipsi copii de mama ce le eram.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate