agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-11-11 | |
Conform unuia din mailurile ce incearcă să mă informeze (având la dispoziție pentru asta doar cele câteva secunde, necesare procedurii de golire a poștei electronice de spamuri) citesc fără să vreau neaparat că Guvernul, în marea lui înțelepciune, responsabilitate și viziune, a anunțat autoritățile locale asupra posibilității ca în perioada următoare să crească mult consumul de energie termică la nivel de contribuabil, urmare a ceea ce poate fi definit ca o traversare a Europei de către aerul arctic.
Sincer să fiu, din postura mea de neimplicat politic, mă gândesc că această traversare a Europei de către aer arctic, numită de unii nespecialiști "iarnă" se întâmplă cu oarecare regularitate, cam în această perioadă a anului. Dar, până să văd ca și guvernul crede la fel nu eram sigur. Aștept cu nerăbdare notificările, posibil să apară peste 6 luni, despre un eventual curent de aer african care să înceapă să bată prin Europa.....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate