agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 152 .



Ozn, extratereştri, gastronomie
personale [ ]
Există ozn? Nu la Nasa, da pe Youtube!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-05-12  |     | 



Vă dau adresa unui videoclip de pe youtube cu animale drăgălaşe, comice şi isteţe.
Aww Animals Soo Cute! Cute baby animals Video Compilation cute
Videoclipul pare afişat pe canalul Cutest animals.
Cuvintele Aww şi Soo din titlul videoclipului se scriu cu litere mari, cu majuscule, nu cu litere mici şi mari cum le-am scris eu.
Deci animalele din acest videoclip au umor, am şi eu, că eu am regizat în secret acest videoclip. Mai găsiţi altele asemenea scriind „cute animals” sau „funny animals” în căsuţa de căutare pe youtube, veţi vedea videoclipuri cu multe animale şi păsări isteţe ca şi omul dar mult mai comice. Păi nu e comic un veveriţoi care se aruncă pe o elice de pe un stâlp, se prinde zdravăn de pala elicei şi e apoi învârtit repejor ca un belfer, de elice cât vrea el, fără taxă.
Acum ce să scriu eu aşa mai comic sau interesant?
Le ştiu pe toate, le-am citit pe toate, sunt omniscient, pot să vă învăţ orice, dar voi ce vreţi să ştiţi?... spuneţi-mi!
Acum, dacă nu-mi spuneţi voi, voi alege eu subiectele, extratereştrii şi încă zece subiecte dar bateria nu ţine un an deci descriu extratereştrii, doar vopseaua de pe Ozn-uri, că subiectul e top secret, adică e cenzurat de Pentagon, de Nasa, de armate şi de politicienii planetei. Şi îi întreb pe aceşti respectabili cenzori care nu mint nimic, sau aproape nimic despre extratereştri: vreţi să cenzurez şi eu subiectul cu Ozn-urile, să vă ajut?
Sunt Edison, şeful planetei, toate dosarele secrete cu Ozn-uri ale guvernelor şi armatelor trec pe la mine, îmi sunt cunoscute, deci încep să le cenzurez, nu plângeţi, nu durează mult. Nu voi da publicităţii decât cele mai importante informaţii despre extratereştri, deci nu mă lungesc, nu trădez fleacurile din dosarele voastre secrete. Nimeni nu citeşte acest articol, fiţi liniştiţi.

Universul e infinit, există o infinitate de civilizaţii extraterestre în univers. Dacă în ultimele zece milioane de ani planeta noastră a fost vizitată de sute, mii de civilizaţii extraterestre diferite, asta înseamnă că în fiecare galaxie există minim câteva mii sau milioane de civilizaţii extraterestre.
Deoarece în univers există o infinitate de galaxii cum ştiu eu sau măcar miliarde, trilioane de galaxii cum greşit cred savanţii, fiecare galaxie având mii de civilizaţii extraterestre atunci avem minim mii de trilioane de civilizaţii extraterestre sau mai corect o infinitate de civilizaţii extraterestre.
Luna e probabil o navă extraterestră metalică, goală în interior sau cu oraşe subterane şi la suprafaţă extraterestre. Pe Marte a existat până acum un milion de ani civilizaţia marţienilor, cu tehnologii poate mai avansate ca ale noastre. Probabil Luna a fost adusă în zbor sau prin teleportare din alt sistem solar.
În jurul soarelui zboară, orbitează acum Ozn-uri cu diametru de 900 de kilometri, mari cât România.
Pe Lună a fost descoperită o rocă veche de 20 miliarde de ani, ceea ce arată că universul nu a fost creat de Big Bang acum 14 miliarde de ani cum cred savanţii, ci există etern, dintotdeauna, nu are început, a existat veşnic şi va exista veşnic.
Extratereştrii seamănă cu oamenii, dar sunt de mai multe specii, feluri fiecare puţin diferiţi de oameni, unii fiind ceva mai diferiţi având doar un ochi, alţii trei degete,având înălţime între 1 m şi 10 m etc.
Terra a fost vizitată des de Ozn-uri uriaşe de zeci de kilometri diametru, mari cât capitala unei ţări, le vedeţi pe youtube şi facebook şi pe unele siteuri de Ozn-uri însă alegeţi siteuri sigure fără trucaje cu ozn-uri, fleacuri, tâmpenii.
Civilizaţia umană, omul a fost creat de extratereştrii reptilieni, Anunaki acum vreo 450 mii de ani.
Există baze extraterestre cu sau fără Ozn-uri pe mai toate continentele, pe Lună, pe mai toate planetele sistemului solar şi pe fundul oceanului, sub apă.
Extratereştrii au tehnologii cu până la un miliard de ani mai avansate ca ale noastre, cu care fac toate miracolele din basme, dar nu sunt miracole ci fenomene ştiinţifice nedescoperite de noi.
Cărţi bune şi credibile cu Ozn-uri şi mistere sunt cărţile lui Dan Apostol, cartea „Lumi galactice” a lui Doru Davidovici, cartea „Vizitatori din timp” scrisă parcă de Mark Davenport şi altele. În cartea lui Davenport nu toate informaţiile sunt sigure, dar majoritatea par corecte, adevărate.
Pe Marte în regiune Cydonia există piramide vechi de peste un milion de ani cu sfinx, de unde rezultă că construcţiile din cuburi de stâncă durează milioane de ani şi aşa trebuie să construim şi noi mai ales fundaţiile construcţiilor. Trebuie să aflăm din ce piatră sunt piramidele marţiene şi cum a fost fabricată, dacă e artificială şi nu naturală ca să facem şi noi construcţii din această piatră longevivă.

Internetul e plin de informaţii interesante şi importante despre Ozn-uri.
Ozn-urile au arme mult mai puternice şi mai avansate ca noi deci nu-i atacaţi că vă vor învinge şi omenirea va pieri ucisă de extratereştri care poate au făcut să piară şi marţienii cu bombe nucleare.
În galaxia noastră, în Pleiade şi centura lui Orion există cele două civilizaţii extraterestre care conduc galaxia.
Armatele şi guvernele deţin în secret în multe locuri inclusiv în Area 51 Ozn-uri avansate, multe capturate de la extratereştri, unele fiind prăbuşite accidental.
Piramidele de pe Marte, fiind mult mai vechi, cu peste 700 mii de ani mai vechi decât omenirea arată că piramidele Terrei au fost construite de marţieni sau de extratereştri sau poate uneori de oameni cu învăţătura construirii piramidelor preluată de la extratereştri. Există piramide uriaşe ca cele egiptene şi în Antarctica, cele mai mari fiind la Visoko în Bosnia, de vreo 300 de metri, care sunt depăşite de piramida de la Cholula cu latura de 400 metri.
Acum să vorbim despre gastronomie în felul emisiunilor lui Mircea Dinescu şi al emisiunilor Paprika Tv, la care sunt abonat şi în somn, le admir.
Deci inventăm o oală de gătit nouă, isteaţă.
Oala e de inox sau grafen, are mai multe compartimente identice în formă de cilindru, verticale. Deci în oală avem spaţiul împărţit în câţiva cilindri verticali, goi în interior, aşezaţi ca nişte găurele în fagurele de albine.
În fiecare cilindru punem altă mâncare, aprindem focul şi gătim în oală toate mâncărurile deodată. Cilindrii pot fi scoşi fiecare oricând din oală, astfel că fiecare fel de mâncare stă pe foc atât cât vrem în cilindru, până îl scoatem din oală. Cilindrii şi oala pot fi nişte oale sub presiune, având fiecare un capac de inox sau de grafen etanş, pe care dacă vreţi îl puteţi scoate oricând,gătind mâncarea fără capac.
Puteţi băga în oala mare câteva oale sub presiune mai mici care pot fi aşezate una peste alta, fiecare din ele având diametrul oalei mari.
Iar cilindrii pot fi aşezaţi paralel sau dacă sunt mai mici ca înălţime pot fi aşezaţi unul deasupra altuia sau pot fi aşezaţi şi paralel şi unul deasupra altuia.
Robotul de bucătărie ideal, bucătarul nostru şef este robotul Delimano, el are parcă şi maşină de tocat şi blender, maşină de feliat alimente, storcător de fructe, maşină de mestecat aluat şi altele. Dacă robotul nu are aceste lucruri, atunci trebuie să le băgăm în robot, ca să se bucure şi bucătarii şi mai ales băieţii capabili de la Delimano, ordon să rezolvaţi asta.
Sunt vegetarian, mare mâncăcios şi pofticios, prefer salata de vinete, zacuscă, ciorbă de fasole cu ceapă, salata boeuf fără ouă şi fără carne, salata de roşii cu ceapă şi ardei, morcov, castraveţi şi oţet de mere. Prefer tocăniţa de fasole, sărmăluţe cu nucă sau ciuperci, fructe, banane, ananas, mere, pere abate mari cât un pepene galben, struguri tămâioşi, am ceva pretenţii, sunt pofticios.
Întotdeauna primesc altă mâncare decât prefer, dar am noroc la zacuscă, prăjituri se fac cu miere şi prefer plăcinta de bostan sau de mere.
Acum mă uit la ele în vitrină, le voi mânca altădată, am o foame continuă şi chinuitoare, bulimie, adică mănânc dublu decât ceilalţi şi visez tăvi cu bunătăţi veşnic.
Sucul de morcovi, sucurile naturale de fructe extrase cu storcătorul de fructe, sunt ideale pentru sănătate şi sunt cea mai savuroasă băutură. Băuturile naturale eco pot fi preparate şi sub formă de nectar de fructe, nectar de morcovi.
Cărţi bune de bucate?
Cărţile faimoase ale Elenei Pridie au toate felurile de mâncare savuroase şi gătite isteţ şi exigent, inclusiv mâncărurile tradiţionale româneşti, doar că sunt fără carne, ca să evităm obezitatea şi bolile. Dar sunt în ele şi mâncăruri care se prepară de obicei cu carne, doar că Elena Pridie a scos carnea din reţete, precum la tocăniţa de fasole, deci sunt mâncăruri şi pentru carnivori şi pentru toţi.
Cărţile Elenei sunt cele mai bune cărţi de bucate în limba română sau traduse în română de pe Internet.
Vă mai recomand aparatul de gătit Power Air Fryer multifuncţional şi plita cu inducţie, blenderul şi storcătorul de fructe pentru gătit mâncare, sucuri de fructe şi de legume, nectar de fructe şi de morcovi.
Deci v-am dat secretele principale ale gastronomiei, tot ce ştiu mai bine.
Chinezii prind greu mâncarea în cele 2 beţişoare, e mai bun un băţ în forma literei Y sau V, care are două lopeţi mici în vârf ca la vâsle. Prindem mâncarea între lopeţi şi mâncăm uşor cu beţişorul meu, dacă preferaţi.
Ce aş face eu ar fi un restaurant la care azi comanzi orice mâncare, reţetă de pe glob şi peste o săptămână sau mai repede te duci şi primeşti mâncarea, care îţi poate fi livrată şi prin curier la domiciliu.
Restaurante bune sunt reţeaua de restaurante”La Nico”, precum cel din gara de tren din Băile Herculane, ele au numeroase reţete savuroase, pe alese şi suc natural de fructe.
Aş mai face un site de Internet cu toate reţetele de mâncare de pe glob şi din fiecare ţară, insulă.
Dar fără bani nu poţi face nimic. Ordon conducătorilor planetei să creeze toate lucrurile şi invenţiile de care am vorbit aici în gastronomie, inclusiv oala cu cilindri, robotul Delimano îmbunătăţit, siteul de internet cu toate reţetele de pe glob şi reţeaua de restaurante mondială cu toate reţetele, mâncărurile de pe glob oferite simultan în fiecare restaurant al său.
Poftă bună tuturor.
Am auzit că aţi demis şi guvernul de hoţi al Bulgariei cum am ordonat eu în textele mele de la poezie.ro. Dar să faceţi guvern apolitic în Bulgaria şi în toate ţările.
Aşa să facă şi România, guvern apolitic, parlament apolitic, preşedinte apolitic, conducători apolitici în Srr şi în Tvr şi în instituţii, oameni cinstiţi, ei pot fi şi din Partidul meu Aur, dormim liniştiţi.
Câte guverne să mai cadă în România ca să devenim apolitici?
Ce-i aşa grav să ai conducători cinstiţi, apolitici, isteţi?
Bravo, Bulgaria. Hai România.
Femeile rele nu-mi plac, le rabd de nevoie, dar femeile bune şi chibzuite le îndrăgesc şi nu le-am criticat, nu m-am referit la ele în textul meu Zorro de la poezie.ro, care e destul de critic faţă de femeile rele.
Domnule preşedinte rus Vladimir Putin, domnilor conducători ai planetei,ţărilor, instituţiilor planetei vă interzic strict să discutaţi sau să vă întâlniţi cu curvari şi cu curvarii Joe Biden şeful Sua şi Klaus Johanis, şeful României, dar şi cu şefii curvari ai Sua şi României, ţărilor, planetei, instituţiilor planetei.
Puteţi negocia momentan în conducerea Sua şi în relaţia dintre Sua şi alte ţări cu Barack Obama, Donald Trump, dacă ştiţi sigur că nu sunt curvari sau susţinători ai lui Joe Biden şi cu arheologul Josh Gates, aceştia fiind acum conducătorii Sua pe care ordon eu să-i alegeţi ca să conducă Sua până desfiinţăm partidele politice americane.
Ordon ca arheologul Josh Gates să fie numit imediat şi definitiv, pe viaţă preşedintele Sua oficial
şi neoficial, în secret în locul lui Joe Biden şi prin orice mijloace să faceţi să dispară de pe glob conducătorii curvari şi curvarii Joe Biden şi Klaus Johanis, nu contează ce mijloace folosiţi, e deajuns să reuşiţi.
După ce recent în textele mele de la poezie.ro v-am avertizat asupra pieirii omenirii în război nuclear
avertismentele mele s-au adeverit deoarece situaţia globală s-a agravat datorită lui Joe Biden, şi deoarece Palestina a avut recent război cu Israelul stârnind război între musulmani şi creştini pe glob, ruşii trimit noi unităţi militare la graniţa Ukrainei şi vor invada Ukraina şi Europa curând, iar asta va declanşa războiul nuclear care va aduce pieirea omenirii. V-am avertizat deja despre asta în textele mele recente la poezie.ro şi lucrurile se petrec aşa cum am spus anterior că se vor întâmpla.
Tot mai numeroşi conducători ai ţărilor, armatelor şi ai Nato, inclusiv Stoltenberg, şeful Nato spun tot mai des că va izbucni curând războiul nuclear, iar omenirea ar pieri în război nuclear. Deasemeni Stoltenberg a spus că armele nucleare nu pot fi verificate, adică unele ţări au arme nucleare în secret pe care nu le declară oficial şi nu le vor distruge niciodată, aşa cum şi eu v-am explicat anterior la poezie.ro. Deci faceţi ce am spus eu în textele mele de la poezie.ro urgent ca să scăpaţi de războiul nuclear, grăbiţi-vă tare că nu mai aveţi timp, Rusia va trece imediat la atacul, invazia Europei şi război nuclear.

După ce ruşii încep războiul cu Nato, poate chiar peste o săptămână, nimeni nu va mai putea opri războiul nuclear între Rusia, Nato şi alţii, nici măcar eu şi textele mele de la poezie.ro.




Iata un articol al meu despre cele 12 vortexuri, zonele cu fenomenele miraculoase principale de pe glob descrise de Ivan Sanderson si alti cercetatori, printre care sunt si Triunghiul Bermudelor din Atlantic sau Triunghiul Dragonului din Pacific, langa Tokyo.
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:Vile_Vortices_Map.png
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:Ayvaz_sredy_voln.jpg
In afara de aceste 12 vortexuri, savantii au mai descoperit alte vreo 7 sau 12 vortexuri miraculoase mari asezate simetric de-a lungul ecuatorului, de o parte si de alta a lui, in zig zag.
Aceste vortexuri, care par a fi create si de rotatia planetei, creeaza energii miraculoase uriase, care apar in general in jurul obiectelor in rotatie, precum planeta noastra.
In Triunghiul Bermudelor, cea mai activa zona miraculoasa a lui pare a fi Marea Sargaselor, unde apa se albeste des, miraculos inainte de disparitia miraculoasa, prin teleportare a vehiculelor, navelor, avioanelor.
Aceste vortexuri se activeaza simultan, in anumite momente si sunt in legatura energetica, deoarece Triunghiul Bermudelor si Triunghiul Dragonului sunt asezate pe aceeasi axa a planetei, iar in 5 decembrie 1945 cand au disparut cinci avioane americane Avenger in Triunghiul Bermudelor, au disparut si cinci avioane rusesti in Triunghiul Mortii, din Marea Neagra, de langa Crimeea, care e un vortex miraculos identic cu Triunghiul Bermudelor.
In apropiere de aceste vortexuri au aparut si alte fenomene, dereglari ale naturii ce par a fi cauzate de energiile miraculoase electromagnetice uriase din aceste vortexuri, printre ele fiind scufundarea continentelor Atlantida si Lemuria, Centura de foc a Pacificului, cea mai activa zona seismica de pe glob, care are majoritatea marilor vulcani si a marilor cutremure de pe glob.
Se spune ca Atlantida avea tehnologii energetice cu cristale de cuart, si ca in urma cu 12,5 milenii ar fi declansat cu ele un soc energetic urias, care a scufundat Atlantida si Lemuria, declansand mari cutremure pe glob, inclusiv in Centura de foc a Pacificului.
Deci eu presupun ca Marele Cristal distructiv al Atlantidei se afla scufundat in Marea Sargaselor, si ca el, prin energiile sale miraculoase distructive uriase intretine, creeaza cutremurele, activitatea seismica din Centura de foc a Pacificului, dar si multe din furtunile, cutremurele, valurile tsunami, dezastrele naturale, secetele, de pe tot globul dar creeaza partial sau total si incalzirea globala.
El, cristalul atlantidei, care pare a fi o uriasa centrala energetica era conectat la piramidele uriase ale Atlantidei scufundate sub Atlantic, descoperite de savanti in Triunghiul Bermudelor, Insulele Bahamas, la Bimini, zona Bimini Banks, studiate si de savantul Ives Cousteau.
Deci pentru a opri dezastrele naturale ale planetei, incalzirea globala cutremurele din Centura de foc a Pacificului si de pe glob, furtunile de pe glob si fenomenele miraculoase distructive din Triunghiul Bermudelor trebuie sa gasim si sa distrugem Marele Cristal al Atlantidei, din Atlantic.
Probabil multe din insulele, arhipelagurile din zona Triunghiului Bermudelor si din jurul lui, precum Cuba, Haiti, Republica Dominicana, Caraibe, Puerto Rico, Caraibe, Bermude, Jamaica, Bahamas si altele fac parte din Atlantida, sunt ramasite din teritoriul celor noua sau zece insule mari care formau Atlantida.
Piramidele uriase de piatra scufundate in Atlantic, langa New York si Portugalia erau tot ale Atlantidei, erau pe insule ale Atlantidei.
Probabil multe din cutremurele, uraganele de pe glob sunt create de Marele Cristal al Atlantidei din Atlantic, deci trebuie sa il distrugem.
Savantii au observat ca energiile miraculoase electromagnetice ale piramidelor uriase de la Visoko, identice cu energiile Cristalului distructiv al Atlantidei influenteaza, modifica vremea, clima, deci pot crea furtuni, cutremure, desertificare, dezastre naturale, asa cum presupuneam si eu.
Ma intreb daca nu cumva piramidele egiptene creeaza sau extind desetul Sahara, stiind ca energiile miraculoase rele, distructive ale Atlantidei, atlantilor, vrajitorilor creeaza mereu rele si dezastre, boli, accidente ca in Triunghiul Bermudelor, in vrajitorie, yoga, paranormal, taoism, magie neagra, satanism.
Poate ca acest cristal distructiv al Atlantidei se afla pe fundul oceanului Atlantic, ingropat in nisip sau chuar si mai adanc, sub ruinele, pamantul Atlantidei scufundate, sau in orasul Amentil subteran secret al atlantilor, care probabil mai traiesc inca in Amentil si azi.
Piramidele cu sfinx de la Gizeh au fost construite cu noua sau 12 milenii in urma de atlantii supravietuitori, refugiati in Egipt dupa scufundarea Atlantidei.
Langa toate marile piramide de piatra de pe glob, inclusiv la Visoko in Bosnia, Gizeh, Teotihuacan, piramidele amerindiene si piramidele scufundate in Atlantic, piramidele din Asia, China si continentele americane exista tunele secrete subterane lungi de zeci de mii de km care comunica intre ele, unind piramidele, continentele, orasele secrete subterane ale atlantilor, extraterestrilor si vechilor civilizatii.
Aceste tunele au iesiri, ramuri, galerii de mii de km lungime si in Romania la Rosia Montana, Sarmizegetusa, Dobrogea, Ceahlau, Bucegi dar si in Tibet, Mongolia, Australia, China, Asia, Antarctica, continentele americane, Teotihuacan, Ecuador, Peru la pestera Cueva de los Tayos descrisa si cercetata de scriitorul Erich von Daniken.
La piramidele de la Gizeh si Visoko, construite de atlanti exista tunele secrete, care duc in orasele secrete subterane ale Atlantidei, unde se afla poate Marele Cristal pe care trebuie sa il distrugem, pazit cu arme laser si Ozn-uri de atlanti si extraterestri.
Dar tunelele piramidelor de la Gizeh nu sunt micile tunele descoperite de cercetatori acum, cunoscute de noi, ci alte tunele, secrete, descoperite de putini oameni si probabil cunoscute de guvernul egiptean, care au intrarea aproape de piramide, si care sunt cea mai sigura cale spre Amentil.
Pe toate continentele dar si in Antarctica, dupa topirea ghetii sau ridicarea fundului apei, lacurilorsau dupa cercetari arheologice au aparut alte piramide uriase si tunele secrete intercontinentale de mii de km lungime, constructii secrete subterane si subacvatice, inclusiv in China si la lacul Titicaca, in India.
In Romania, in Carpati, langa localitatea Vârtoape satelitii americani au descoperit tunele de optzeci de metri diametru.
In galeria 13, numita Hiperboreeana, de langa satul Cornea, Rosia Montana exista alte asemenea tunele intercontinentale, in care au fost gasite, fotografiate schelete de uriasi de 10 m inaltime.
Navigatorul norvegian Olaf Jansen descrie in cartea sa cum a intrat prin astfel de tunele intercontinentale cu nava la unul din poli, a navigat pe sub pamant pe un rau subteran, iesind la celalalt pol, dupa ce a trecut si a ramas un timp in in oras secret subteran.
Amiralul american Byrd a explorat si descris si el astfel de orase subterane secrete si tunele in Antarctica, despre care se spune ca au verdeata, culturi agricole, extraterestri, oameni si sunt iluminate cu sfere de foc asemeni unor becuri, sori mai mici care, desi nu sunt alimentate cu energie nu se sting niciodata si care au fost uneori descoperite in trecut in Grecia si la unele triburi prin jungle.
Locuitorii, oameni sau extraterestri din aceste orase subterane au Ozn-uri, au intre doi si douazeci si cinci de metri inaltime, unii sunt mari cat o balena.
Internetul si youtube sunt pline de clipuri, imagini, texte ce dovedesc existenta acestor tunele, piramide, orase subterane secrete, pline cu oameni, extraterestri, martieni, uriasi, care au fost descoperite si in Groenlanda, Tibet, Mongolia, pe Marte, Luna si pe majoritatea planetelor, satelitilor sistemului solar.
Guvernele planetei au construit si ele sute de mari orase subterane secrete, legate intre ele prin tunele intercontinentale, pe care circula trenuri rapide cu doua mii km pe ora, inclusiv in Sua la Area 51, Dulce, si in sute de alte zone din Sua, China, Rusia.
Unele din aceste orase subterane secrete ale guvernelor, fiecare cu un diametru de pana la cinci km sunt legate prin tunele cu tunelele, orasele subterane secrete ale extraterestrilor, vechilor civilizatii, uriasilor, inclusiv la Area 51.
Eu ordon conducatorilor planetei sa construiti autostrazi si linii de tren de mare viteza pe toate aceste tunele intercontinentale lungi de mii de km, si sa le cartografiati.
Daca scrieti in diferite limbi pe Internet, facebook, youtube in orice limbi cuvinte precum „baze extraterestre”, „orase subterane”, „tunele secrete”, „orase extraterestre”, „tunele extraterestre”, „tunelele piramidelor”, „civilizatii subterane”, „atlanti”, „Atlantis”, „Atlantida”, „hiperboreeni”, „hiperboreea”, „uriasi”, „schelete de uriasi”, „galerii secrete”, „piramide pe Marte”, „orase extraterestre pe Luna”, „baze extraterestre pe Luna sau pe planeta sistemului solar sau pe Terra”, „Cueva de los Tayos”, Ozn, alien, Ufo, extraterestri si altele asemenea veti vedea toate acestea, in filme, clipuri, texte, fotografii.
Toate acestea au fost filmate, vazute si de cosmonauti, roverele noastre pe Marte, savanti si de milioane de oameni.
Cand un Ozn de zeci de km diametru, mare cat Londra a trecut pe deasupra Londrei, ziua iar altul a stationat trei zile deasupra Lisabonei, din capitale de tari, le-au vazut si filmat simultan milioane de oameni, nu mai pot fi uitate sau negate.
Adica nu te poti duce langa piramidele de la Gizeh, Egipt si de pe Marte si la orasele extraterestre de pe Luna, Marte si planetele sistemului solar si piramidele de sub Atlantic si sa spui ca ele nu exista, sau nu poti spune ca un schelet de 25 de metri inaltime nu era extraterestru.
In galeria 13, din Rosia Montana si in Cueva de los Tayos au fost descoperite, filmate Ozn-uri, gravuri cu piramide si schelete de uriasi, de extraterestri de 10 m inaltime.
Mai multe despre astea aflati din cartile, clipurile, marturiile lui Erich von Daniken, Dan Apostol, Doru Davidovici, Giorgio Tsoukalos, David Childress,
Robert Charroux, si din paleoastronautica, youtube, facebook, si din serialele de televiziune „Ancient aliens”, „Extraterestrii antici, ultimele dovezi” si altele , difuzate pe canale precum History, Discovery, si altele, dar si din grupurile despre Ozn-uri de pe facebook, siteurile despre Ozn-uri de pe internet, dar si din clipurile din pagina mea de facebook.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010973384985
Exista desigur pe langa adevaruri, cunostinte corecte si multe trucaje, minciuni, greseli in aceste domenii, informatii dar voi trebuie sa le alegeti pe cele dovedite, filmate, fotografiate, cercetate de savanti si oameni credibili.


https://youtu.be/66SP6IGBn9Y
https://youtu.be/LnDZTR77ehg
https://youtu.be/ArxDXtLrObI
https://youtu.be/Gs4CeAHyLos
https://youtu.be/HzkX-ImcCps
https://youtu.be/oJ4rCQRrl1g
https://youtu.be/utiCy5kq-gw
https://youtu.be/csuIVlFLXp8
https://youtu.be/ECc4fNt8ZVY
https://youtu.be/cIZ7625Ts6A
https://youtu.be/PpdMElZMscU
https://youtu.be/If8rOfipO-M
https://youtu.be/2nrYgpFPb54
https://youtu.be/Tdz1sgqxIgk
https://youtu.be/REbuAZRC9So
https://youtu.be/qQeJSbvbdxI
https://youtu.be/3M5Wfb1COLo
https://youtu.be/28vMFj737G8
https://youtu.be/Aga-fA6iUm4
https://youtu.be/yZJQTfT7vz4
https://youtu.be/ZnQx0hV6iMY
https://youtu.be/1z2EpySb1SU
https://youtu.be/qOfNQrYWTFw
https://youtu.be/mppf7AdlV10
https://youtu.be/lljEoFS7zRU
https://youtu.be/lljEoFS7zRU
https://youtu.be/ErPsyBUCijM
https://youtu.be/uWbHCVsQP78
https://youtu.be/kd3mawWMpBc
https://youtu.be/kd3mawWMpBc
https://youtu.be/w-QA2TkEP_g
https://youtu.be/w-QA2TkEP_g
https://youtu.be/BTd1fRCAvR4
https://youtu.be/RveQwOB1XfI
https://youtu.be/DtupDWfp1D0
https://youtu.be/YKmMHqgfyhQ
https://youtu.be/YKmMHqgfyhQ
https://youtu.be/3ODIT7zawNQ
https://youtu.be/7aXGrZtpJtQ
https://youtu.be/I8viG8g8sjY
https://youtu.be/E-SH9XVU4s8
https://youtu.be/goVs04xNp8c
https://youtu.be/n3wQYIY0rSs
Iata ca cristalul distructiv Atlantidei care este poate in zona capitalei Atlantidei, orasul Atlantis sunt cel mai probabil aceste piramude de cristal scufundate din Triunghiul Bermudelor, construite de atlanti in Atlantis sau aproape de el.
Trebuie sa distrugeti urgent aceste piramide de cristal, pina nu vor scufunda alte continente cum au scufundat Atlantida.
https://youtu.be/7Qoo18CBFSw
Iata alte piramide atlante in Cuba, care deasemeni pot fi locul lui Atlantis.
https://youtu.be/ipEAtXDIFYI
https://youtu.be/jlBuYEwAqns
https://youtu.be/yVc4nyj9TEU
https://youtu.be/N5BRxUVXob4
https://youtu.be/0YEoPnAVzmE
https://youtu.be/Il0_wjOvgdA
https://youtu.be/qlSLW8awsNg
https://youtu.be/gYajkHqqqak
https://youtu.be/VvAnPk0AUsI
https://youtu.be/GM_2sLTfd4w
Precizez ca toate aceste orase scufundate sub apa din aceste clipuri pot fi Atlantis sau alte orase din atlantida, iar daca au si piramide sunt aproape sigur construite de atlanti si toate aceste piramide scufundate dar si toate pirmidele scufundate sau de la suprafata, nescufundate de pe glob au si tunele langa fiecare piramida lungi de zeci de mii de km care ajung pe toate celelalte continente si in orasele secrete subterane.
https://youtu.be/lMytqAazDeo
https://youtu.be/PpdMElZMscU
https://youtu.be/dDgr4uvet-g
https://youtu.be/wV-WDq00CpU
https://youtu.be/WlRw8pvoWu8
Atlantida, Atlantis pot fi si in zona piramidelor scufundate din Azore, in Atlantic sau in zona oricaror piramide scufundate de pe glob, caci atlantii construiau piramide.
https://youtu.be/Xx4fSQL3qTw
https://youtu.be/GuOpiQSj8wI
https://youtu.be/XneIYvY4ZzM
https://youtu.be/LtdCq7tGC-s
https://youtu.be/UgyO2GxaQ28

https://youtu.be/uWbHCVsQP78
https://youtu.be/OjSUcTYGuC0


Iata:
https://youtu.be/6iM3kHSRNu8
https://youtu.be/n76FFQ9-d-I
https://youtu.be/nkL9kBK0noo
https://youtu.be/QkEd-lYQGao
https://youtu.be/3-l_zce-5UMhttps://youtu.be/6v10-KXSzxE
Iata extraterestrul de 26 metri inaltime, mare cat un bloc cu 10 etaje, conservat in gheata din Antarctica, il vedeti in fotografia de inceput, de coperta a clipului:
https://youtu.be/z0v2c8Y1MVI
https://youtu.be/SGoKpoetCvM
https://youtu.be/FLvQHy5s-aI
https://youtu.be/Xtmm_4ftyTQ

https://youtu.be/2mG1Tho5iHc

https://youtu.be/Mf3_PWprFS8
https://youtu.be/fBcWkR58lkE
https://youtu.be/EKOpzCaJXxc
https://youtu.be/rJnN_RCGXoo
https://youtu.be/rJnN_RCGXoo
https://youtu.be/5u2Nu19Rr84
https://youtu.be/xkVhnEgPga4
https://youtu.be/eZsQesBcxyg
https://youtu.be/UEE4xXmJuQo
https://youtu.be/0C4cv8lhtzA
https://youtu.be/18y4egdxZe0
https://youtu.be/M7vt5paORIc
https://youtu.be/wwWI1F2jL5g
https://youtu.be/H0sxtOsXMqA
https://youtu.be/zBp7fABw_go
https://youtu.be/2dDXwzqyB5Y
https://youtu.be/C0IZmVpsbNI
https://youtu.be/EP5qjbiThNg
https://youtu.be/BvPH7Jpqi-c
https://youtu.be/ghIORR-O9eg
https://youtu.be/ghIORR-O9eg

https://youtu.be/C8-v9odfCvY
https://youtu.be/TWQOLomhwiY
https://youtu.be/lc3y8E8ZSUk
https://youtu.be/JsUVYrZXCg4
https://youtu.be/Q9wQxYYWOMg
https://youtu.be/Wcu93vLLu3E
https://youtu.be/Mf3_PWprFS8
https://youtu.be/_I6Y_b8VabM


Iata ultima parte a textului meu despre extraterestri de la poezi.ro si de la edison50.blogspot.com

https://youtu.be/tLN0Icbb7dU
https://youtu.be/vAwChWsYhg4
https://youtu.be/_kaUyGdUw-s
https://youtu.be/fV9mJUUiHco
https://youtu.be/0L2tSt_3SHc
https://youtu.be/N5FQRGfPy8I
https://youtu.be/G70rAE8_IGc
https://youtube.com/shorts/dlSIu8NlL7U?feature=share
https://youtu.be/toZFyrSJTh4
https://youtu.be/aq3P5FCm9bE
https://youtu.be/AUMb4V4tRuw
https://youtu.be/AUMb4V4tRuw
https://youtu.be/n1eY68YUD_E
https://youtu.be/M_THHpB1Xws

https://youtu.be/uugzvNHIQ1c
https://youtu.be/uugzvNHIQ1c
https://youtu.be/UvZ1j6lRDZ8
https://youtu.be/5NZ2-EAU-3U
https://youtu.be/GVTxUtdhxXg
https://youtu.be/vO2_eNHsb2s
https://youtu.be/PW-2AxRtG2Ihttps://youtu.be/Y_4eH7yf-bI

https://youtu.be/Y_4eH7yf-bI
https://youtu.be/cs1T7F2bl1w
https://youtu.be/m6w1WUiUalshttps://youtu.be/ORI7BtwJSuE
https://youtu.be/ORI7BtwJSuE
https://youtu.be/NNz9kjqVe6Ahttps://youtu.be/0IRnnlwr4JE

https://youtu.be/NNz9kjqVe6A
https://youtu.be/h5Imkn0L5HY
https://youtu.be/B2OIKlccPxI
https://youtu.be/ZT43cwPFo7o
https://youtu.be/aMn3ncFt748
https://youtu.be/pdr8iMJnbls
https://youtu.be/YTXvoxUcryg
https://youtu.be/M_THHpB1Xws
https://youtu.be/HgEsxbl2klM
https://youtu.be/ybCaNF5Uf0o
https://youtu.be/u38aZCOBDxM
https://youtu.be/qeTnMlHWKxM
https://youtu.be/qeTnMlHWKxM
https://youtu.be/gqwZHd0CDW0
https://youtu.be/7skXiUuscQo
https://youtu.be/o2PqWsaFp_E
https://youtu.be/7iE61kRR4Eg
https://youtu.be/LFu6p41jDTE
https://youtu.be/BhfnQKcdVso
https://youtu.be/no_7bl_L3Bk

Iata ultima parte a textului meu despre extraterestri de la poezie.ro si de pe blogul meu:
https://youtu.be/-GiFdMPnnUk
https://youtu.be/PW-2AxRtG2I
https://youtu.be/-7IpZFEUCY8
https://youtu.be/9gCYUO-HXU8
https://youtu.be/fpRZMVqi_3k
https://youtu.be/buVYYgE8Txc

https://youtu.be/u1wJacFTx-g
https://youtu.be/QGxfHzvf2a4
https://youtu.be/pqj6bnxAGN8

https://youtu.be/6wRkrgPx5-M
https://youtu.be/iCEBJBrVuMA
https://youtu.be/iCEBJBrVuMA
https://youtu.be/NZzoN-MDDh8
https://youtu.be/O28AGG5KG3o
https://youtu.be/3WcFpok0SJ4
https://youtu.be/O28AGG5KG3o
https://youtu.be/567BnvZkn4c

https://youtu.be/yNxviZqgwaw
https://youtu.be/2e9BnPzscJY
https://youtu.be/6wRkrgPx5-M
https://youtu.be/3eniWNF_pes

https://youtu.be/jyjb9d6DHko
https://youtu.be/jyjb9d6DHko

https://youtu.be/ll301-4ZXKM
https://youtu.be/qZ6lD4A9eOA
https://youtu.be/bwahRC4fqK0
https://youtu.be/Lya4L9ouFQc

https://youtu.be/PEF2QdIejRk
https://youtu.be/UZhk3mL2QoI

https://youtu.be/BC4kVEHcE9w
https://youtu.be/MyHonn7DyA0

https://youtu.be/qwRySU9eR5Y

https://youtu.be/gggoNb7sCGg
https://youtu.be/FqVXpnuaunM
https://youtu.be/zkBxtTzSZxQ
https://youtu.be/AvIDK3K9VIE
https://youtu.be/gFQxdhMkAbA
https://youtu.be/FpLnQasREZY
https://youtu.be/3AuQNBsG6I4

https://youtu.be/IqIKDcl0oGE
https://youtu.be/mIDH-3rokHU
https://youtu.be/wM3RPLS0jmg
https://youtu.be/ifI4_HA4MlY
https://youtu.be/NsSxBZS6GOg
https://youtu.be/4mYJ7-TGsk0
https://youtu.be/316Sz8YCfcE
https://youtube.com/playlist?list=PL2gz6waI5ChXp5rHsni4UHKG4gzubWa9J
https://youtu.be/hkyYnl-Z9XY
https://youtu.be/PnVvkJ46N0Q
https://youtu.be/2crSrPtrpIg
https://youtu.be/jBViQiOFbM0
https://youtu.be/_m1MSaZU0Fs
https://youtu.be/yykMKBxHAs8
https://youtu.be/Uck-FbNmUuk

https://youtu.be/PoXaoALpeK0
https://youtu.be/aGl-Y4SRpEU
https://youtu.be/Ch8GRTJ7HB4
https://youtu.be/fVbLWJbo0tg
https://youtu.be/3z5a48FU12Q
https://youtu.be/PRU7QOJ3Gjk
https://youtu.be/3EZ9W2pKB30
https://youtu.be/5OCr0lQZ8DA
https://youtu.be/jcjRHZBQA64

https://youtu.be/PF0yep0llF4
https://youtu.be/JvQ8-Q7DViU
https://youtu.be/0x8IRgrS2Ks
https://youtu.be/0x8IRgrS2Ks
https://youtu.be/LmHz0tLtkDQ
https://youtu.be/3AygftLm6KM
https://youtu.be/ogd_OChSulk
https://youtu.be/y0ifbOijHMQhttps://youtu.be/3EZ9W2pKB30
https://youtu.be/NkBUxeA09EU
https://youtu.be/kRf7ufIPBWo
https://youtu.be/iEwvGbLZNaA
https://youtu.be/gFQxdhMkAbA
https://youtu.be/gFQxdhMkAbA

https://youtu.be/ihbe-dIlKWc
https://youtu.be/Qn86p21rn7I

https://youtu.be/YHvi4NEsVd8
https://youtu.be/Ky7v5aQTbYc
https://youtu.be/pr9fZsjupvE
https://youtu.be/u1pYaMrOJaM
https://youtu.be/ikPCOhhn4fw
https://youtu.be/Ymj_Lnnrpa4https://youtu.be/lCd8ldLagOk
https://youtu.be/nAHBekea2Fc
https://youtu.be/b1YDufouqbY
https://youtu.be/Ymj_Lnnrpa4
https://youtu.be/Fk5B2GZw4FI
https://youtu.be/-YR2TxHkb4c
Iata cel mai important, mai ideal text al meu, al omenirii:
https://cult0.blogspot.com/2021/08/idealul-si-sferon-ultima-versiune-din.html
Ordon conducatorilor planetei si romaniei urmatoarele lucruri:
Faceti in toate tunelele secrete si nesecrete de sub Bucuresti si de sub Casa Poporului si din clipurile din acest text si de pe glob autostrazi, linii de tren de mare viteza, canale de navigatie pentru vapoare si submarine.
Sub Bucuresti aveti o suta de km sau cateva sute d km de tuneluri secrete.
Lasati locuitorii oameni si extraterestri ai oraselor subterane de pe Terra si planetele sistemului solar si de pe suprafata acestor planete si din univers sa traiasca linistiti acolo, cum si unde vor, sa mearga sa locuiasca unde vor.
Ajutati-i cu tot ce au nevoie, apa de ploaie de baut fara chimicale, hrana vegetala fara chimicale, locuinte, obiecte strict necesare supravietuirii.
Fiti buni prieteni cu ei si lasati-i sa circule cum vor, cu automobile, vehicule, ozn-uri prin tunelele subterane ale planetei si ale planetelor universului si pe aceste planete, este strict interzis sa îi atacati sau deranjati.
Note finale la acest articol:
Piramida din Antarctica are latura de doi km si inaltime de peste un km, sau de aproape doi km.
Atlantis se afla cel mai probabil in Bahamas sau in Triunghiul Bermudelor, sau Cuba, sau in aceste zone, insule din jurul lor.


https://youtu.be/Ymj_Lnnrpa4
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://lubbil.com/article/deep-underground-military-bases-in-america&ved=2ahUKEwiM4fLuh5f6AhUMVPEDHebDCHMQtwJ6BAgnEAE&usg=AOvVaw00coK3BL-wjn67QZ244ALQ
https://silo.tips/download/secret-underground-bases-deep-underground-military-bases-in-america
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.amazon.com/Greyland-D-U-M-B-s-Underground-Military-Bases/dp/149286756X&ved=2ahUKEwiI0KXQipf6AhVRhqQKHbTLBrI4ChAWegQIFBAB&usg=AOvVaw0E1JhtQIHonnB-EiwhFH-z
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://lubbil.com/article/military-underground-bases-in-the-usa-complete-list-the-true-defender&ved=2ahUKEwiI0KXQipf6AhVRhqQKHbTLBrI4ChAWegQIBxAB&usg=AOvVaw1RfNu-n_kkSGX52OzX58gg
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kron4.com/mystery-wire/tunnels-secrets-include-military-uses-underground-networks/amp/&ved=2ahUKEwie062Ci5f6AhX7XfEDHTzhD0o4FBAWegQIChAB&usg=AOvVaw3FzNzDpdmxp1K0MKOExui4
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.hotrodneyhotrods.com/hotrodneyfunnies/deep-underground-military-bases/&ved=2ahUKEwie062Ci5f6AhX7XfEDHTzhD0o4FBAWegQIBBAB&usg=AOvVaw08bv2AbD1JgMAXTtV5M6h1
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.atlasobscura.com/lists/7-tunnels-under-government-buildings&ved=2ahUKEwjUr562i5f6AhW4VPEDHSiiAUoQFnoECGIQAQ&usg=AOvVaw2Czoh8t3crKUj1H6Jtc4ks
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.groundworks.com/resources/u-s-cities-with-incredible-underground-tunnel-systems/&ved=2ahUKEwj5wNiNjJf6AhVXSfEDHbqYB1s4ChC3AnoECDIQAQ&usg=AOvVaw31ln6s_AosCHlSD-XgGExD

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://adevarul.ro/amp/stiri-locale/buzau/tunelurile-secrete-ale-romaniei-cum-au-aparut-1611071.html&ved=2ahUKEwjkz_T_jJf6AhW7X_EDHXRmBukQFnoECAkQAQ&usg=AOvVaw3cDZzjEnglvGW7P2KJriMa

https://edison50.blogspot.com/2022/09/tunele-secrete.html
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://hotel-all.ru/ro/airlines/podzemnye-tonneli-po-vsemu-miru-podzemnye-tonneli-pod-vsemi/&ved=2ahUKEwj_4sq_kpf6AhUSjaQKHefJDzMQFnoECB4QAQ&usg=AOvVaw122wMkrqwCK11rPJZ_4gga
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.ziare.com/amp/magazin/germania-impanzita-de-tuneluri-secrete-exista-o-lume-subpamanteana-1110110&ved=2ahUKEwj_4sq_kpf6AhUSjaQKHefJDzMQFnoECBcQAQ&usg=AOvVaw0n5UFbbtnpuKlBlEn1wyn0
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.wattpad.com/amp/54107047&ved=2ahUKEwj_4sq_kpf6AhUSjaQKHefJDzMQFnoECB0QAQ&usg=AOvVaw0PpE-SAHA3V2TnOv47LkdR
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.sfatulbatranilor.ro/threads/17217-Tunelurile-secrete-din-%25C5%25A3ara-noastr%25C4%2583&ved=2ahUKEwj_4sq_kpf6AhUSjaQKHefJDzMQFnoECBgQAQ&usg=AOvVaw2XLfYnrvhDKFB1SZ1qf0ET
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.romaniatv.net/reteaua-secreta-de-tuneluri-de-sub-pamant-care-conecteaza-mai-multe-continente_149030.html&ved=2ahUKEwj_4sq_kpf6AhUSjaQKHefJDzMQFnoECBkQAQ&usg=AOvVaw3VQ0Ktug6IM2wJKEBmhjCY
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://stiriactuale.ro/enigme/18652-zece-mistere-ale-bucegilor-apa-vie-tuneluri-secrete-portaluri-poli-energetici-puternici.html&ved=2ahUKEwj_4sq_kpf6AhUSjaQKHefJDzMQFnoECBoQAQ&usg=AOvVaw08rABsgHUL6Y0DKL4wIPWj
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.descoperalumea.net/descoperiri-uluitoare-tinute-departe-de-ochii-lumii-subteranele-care-strabat-tot-globul-este-posibila-calatoria-catre-centrul-pamantului/&ved=2ahUKEwjwkvb4kpf6AhVSJMUKHZdyBaY4ChAWegQIDhAB&usg=AOvVaw2BArnRzei2b9ZvXpTtxoVg
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://revistacosmos.com/tunelurile-secrete-de-sub-romania/&ved=2ahUKEwjwkvb4kpf6AhVSJMUKHZdyBaY4ChAWegQIBRAB&usg=AOvVaw28edXx6Pe2EAzyO5reDuXE
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.redescoperaistoria.ro/2015/03/29/tunelurile-secrete-ale-romaniei/&ved=2ahUKEwjwkvb4kpf6AhVSJMUKHZdyBaY4ChAWegQICxAB&usg=AOvVaw3SUvs6efW5hfZ4PDrjNcYm
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.redescoperaistoria.ro/2015/03/29/tunelurile-secrete-ale-romaniei/&ved=2ahUKEwjwkvb4kpf6AhVSJMUKHZdyBaY4ChAWegQICxAB&usg=AOvVaw3SUvs6efW5hfZ4PDrjNcYm
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.secretulcunoasterii.ro/descoperiri-uluitoare-tinute-departe-de-ochii-lumii-subteranele-care-strabat-tot-globul-este-posibila-calatoria-catre-centrul-pamantului/&ved=2ahUKEwjwkvb4kpf6AhVSJMUKHZdyBaY4ChAWegQIDBAB&usg=AOvVaw1r-cJ91BhezDqi7alRC-J2
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.qdidactic.com/istorie-biografii/istorie/istoria-tunelelor-secrete-de-sub-bucuresti489.php&ved=2ahUKEwjwkvb4kpf6AhVSJMUKHZdyBaY4ChAWegQIAhAB&usg=AOvVaw3VzpDk17lXN0jvd4KCZsRm
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.libertatea.ro/stiri/secretele-casei-poporului-ceausescu-voia-sa-umble-cu-masina-pe-sub-bucuresti-553039/amp&ved=2ahUKEwjwkvb4kpf6AhVSJMUKHZdyBaY4ChAWegQIBxAB&usg=AOvVaw2IXHW0pZ7Mn31f1r76imqq
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Teoria_P%25C4%2583m%25C3%25A2ntului_gol_la_interior&ved=2ahUKEwim-rX5k5f6AhWEX_EDHZGMDYQ4FBAWegQIBxAB&usg=AOvVaw30Fa1300dXDebokFEBLyCV
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://bercenidepoveste.ro/tuneluri-secrete-berceni/&ved=2ahUKEwim-rX5k5f6AhWEX_EDHZGMDYQ4FBAWegQIEhAB&usg=AOvVaw23Erl5Ho49SVtPgOKEusLy
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.codrosu.ro/drumuri-secrete-in-romania-tuneluri-subterane-de-pe-vremea-dacilor&ved=2ahUKEwim-rX5k5f6AhWEX_EDHZGMDYQ4FBAWegQIAxAB&usg=AOvVaw3NcvG3SrEw2cLxYYYxSjgL
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.lovendal.ro/wp52/misterioasele-si-giganticele-tuneluri-de-sub-muntii-anzi-au-fost-construite-de-catre-civilizatii-necunoscute-cu-ajutorul-unor-tehnologii-mai-avansate-decat-cele-de-astazi/%3Famp&ved=2ahUKEwim-rX5k5f6AhWEX_EDHZGMDYQ4FBAWegQICBAB&usg=AOvVaw1DVnDG23e1WHRFoOqKsnQi
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://m.romania-nestiuta.webnode.ro/news/tunelurile-secrete-ale-romaniei/&ved=2ahUKEwim-rX5k5f6AhWEX_EDHZGMDYQ4FBAWegQIGxAB&usg=AOvVaw27xDZpr2xXGqD6bF_zrGU4
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://abhedayoga.ro/exista-o-retea-de-tunele-subterane-secrete-pe-intreg-teritoriul-romaniei/&ved=2ahUKEwim-rX5k5f6AhWEX_EDHZGMDYQ4FBAWegQIAhAB&usg=AOvVaw254RXAjHBS9hjRS7o5iYHy
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/reteaua-secreta-de-sub-pamant-orase-si-canale-vechi-de-mii-de-ani--4788.html&ved=2ahUKEwib6abHlJf6AhX9if0HHa-_A_A4HhAWegQIDxAB&usg=AOvVaw1oF2nin6qB2OAUuoZ95TR2
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.botosaneanul.ro/reportaj/incursiune-in-catacombele-infricosatoare-ale-orasului-secrete-ascunse-sub-case-si-strazi-galerie-foto/&ved=2ahUKEwib6abHlJf6AhX9if0HHa-_A_A4HhAWegQIEBAB&usg=AOvVaw2--Bp1NUSiTgQo2GXScuDT
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/reteaua-secreta-de-sub-pamant-orase-si-canale-vechi-de-mii-de-ani--4788.html&ved=2ahUKEwib6abHlJf6AhX9if0HHa-_A_A4HhAWegQIDxAB&usg=AOvVaw1oF2nin6qB2OAUuoZ95TR2
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ik-ptz.ru/ro/testy-ege---2017-po-matematike/d-u-m-b-podzemnye-goroda-so-zloveshchimi-sekretami-goroda-pod-zemlei-zachem.html&ved=2ahUKEwib6abHlJf6AhX9if0HHa-_A_A4HhAWegQIDBAB&usg=AOvVaw1ZixSyhxTpyEVRmfca7kuJ
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://arhiva.formula-as.ro/2014/1130/enigme-16/mistere-din-subteranele-romaniei-18134-print&ved=2ahUKEwib6abHlJf6AhX9if0HHa-_A_A4HhAWegQIERAB&usg=AOvVaw0pmuZo7uWYR5pynwI6u8yF







.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!