agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 92 .



Invenţii (partea 5)
personale [ ]
Ştinţele viitorului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-11-03  |     | 



Iată ultima parte a textului meu "Invenţii" de la poezie.ro şi de pe blogul meu.
Iată schema unui motor antigravitaţional de tip ozn, o invenţie brevetată în Sua,pe care o găsiţi pe antigravity.de cu tot cu desenele explicative ce nu le-am putut eu copia şi prezenta aici.






Process and instalation for generating a gravitational field

U.S. Patent Application by Peter Bettels, German Foreign Reference No. 19832.001.9, Priority date: July 16, 1998








The drawings show:

Fig. 1 a side elevation of an apparatus according the invention with a disc carrying the conductors.
Fig. 2 an elevation of a disc carrying straight radial conductors.
Fig. 3 an elevation of another disc with radial conductors of a spiral shape.
Fig. 4 an elevation of another disc with only one conductor of a spiral shape.
Fig. 5 an elevation of an alternative disc.
Fig. 6 a side elevation of another apparatus according the invention.






The drawings show apparatus and parts of theese according the invention. These drawings are schematic pictures very simplified, because all the equipment to produce the very low temperatures (near the absolute zero point) are not shown.


The apparatus shown in Fig. 1 consists of a rotating disc brought in motion by the electro-motor 2 with the shaft 3 on which the disc 1 is fastened. The electro-motor 2 is carried by supports 4. Over the disc is situated a room 5 with lowered gravity carried by supports 6. Electric voltage is brought from the electrodes 7 (sources
of electricity) by cables 8 to brushes 9 as sliding contacts made by fine conducting wires.
Each of the shown discs 1 has an inner conductor ring 10 and an outer conductor ring 11 to which electric voltage is brought by the brushes 9. Between these two conductor rings are the radial conductors 12, 13, 14, 15 in which the electrons flow from the outer conductor ring 11 to the inner conductor ring 10 (claim 3). Each disc 1 has a central hole 24 through which the shaft 3 of the electric motors 2 extends.





In the case of Fig. 2 the conductors 12 are straight and radial disposed. The way of the electrons on the conductors 12 on the rotating disc 1 has the form of a spiral
(observed from the ground 16 and indicated by dotted lines in Fig. 2).






In the case of Fig. 3 the conductors 13 have the form of spirals. Here a multiplicity of conductors 13 leads from the outer conductor ring 11 to the inner conductor ring 10.





In the case of Fig. 4 only one conductor 14 in form of a multiple twisted long item leads from the outer conductor ring 11 to the inner conductor ring 10.




Fig. 5 shows an example of conductors 15 of a large dimension at the outer conductor ring 11 and of smaller dimension at the inner conductor ring 10.









The apparatus of Fig. 6 consists of a support 17 carrying a non-visible motor and a cone 18 carrying a spiral wounded conductor 18 between an lower conductor ring 20 and an upper conductor ring 21 fed with electricity by sliding contacts 9. Rooms 22 with diminished gravity are over this arrangement. These are carried by supports 23.



Sunt Gudruman Edison. Iată o adresă a paginii mele de facebook, unde puteţi găsi postările videoclipurilor mele de youtube cu invenţii menţionate în textul acesta al meu „Invenţii” de la poezie.ro şi de pe blogul meu pe care cer să le fabricaţi în serie pentru întreaga omenire.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010973384985

La această adresă găsiţi şi desenele tehnice explicative pentru motorul antigravitaţional prezentat adineauri.
Precizez că în această listă de videoclipuri aveţi invenţii din multe domenii, precum internet, computere, free energy, maşini de construcţii, ecrane video, antene wi fi pentru internet cu rază de acţiune de zeci şi sute de kilometri, biciclete, automobile zburătoare, Automobile cu levitaţie, oraşele viitorului, computere cu holograme, levitaţie şi antigravitaţie, încărcătoare de baterii, baterii power bank,roboţi, internet şi altele, foarte interesante, cele mai avansatede pe glob, din tehnologia secolelor următoare.
La biciclete vreau să fabricăm pentru omenire mai ales bicicletele fără spiţe la roţi şi fără lanţ de tracţiune, inclusiv cele care apar doar în poza de început a videoclipului.
Excavatorul acela din videoclipul „Menzi Muck Demo Show Bauma” postat în pagina mea de facebook, care arată ca un păianjen cu patru picioare flexibile, prevăzute cu roţi în vîrf şi roboţii cu picioare lungi sau scurte prevăzute cu roţi în vîrf, automobilele şi vehiculele cu picioare prevăzute cu roţi în vîrf din aceste videoclipuri din pagina mea de facebook sunt viitoarele vehicule off road ale omenirii, care au acele calităţi de manevrabilitate, mobilitate a roţilor şi axelor roţilor, necesare vehiculelor off road, pe care am explicat-o în acest text invenţii şi pe care o au şi roboţii uriaşi de tip cămilă din filmul Star Wars. Ele însă sunt depăşite tehnic de automobilele cu levitaţie, levitaţie magnetică, care zboară la joasă înălţime, care sunt depăşite de automobilele zburătoare care pot zbura la orice înălţime, acestea fiind cele mai bune automobile ale viitorului, care depăşesc mult actualele vehicule off road. Repet, acum vehiculele off road electrice sunt cele mai bune vehicule şi automobile de pe glob şi dintre vehiculele menţionate în acest text.
La baterii faceţi o combinaţie de grafen cu nanotuburi de carbon, cu magneţi, cu magneţi de neodim, cu materiale supraconductoare, cu bobine, cu alte invenţii isteţe, cu Clopotul electric de la Oxford şi Pila Karpen, cu invenţii free energy şi baterii cu magneţi ca cele din listele mele de videoclipuri de pe facebook şi de pe blogul meu, ca să obţineţi o baterie unică ce are toate calităţile lor sau chiar mai multe tipuri de noi baterii.
De exemplu aveţi în lista mea de videoclipuri de pe facebook un videoclip cu un smartfon a cărui baterie funcţionează 50 de zile după o singură reîncărcare.
Internetul nostru 5G are probabil viteza de transfer de date de cîţiva gigabiţi pe secundă, dar în videoclipurile mele de pe facebook găsiţi videoclipuri cu invenţii de Internet cu viteze de transfer de date de 600 terabiţi pe secundă, adică şase sute de mii de gigabiţi pe secundă. Parcă erau altele şi mai rapide, care aveau viteza de 50 mii de filme de cinema transmise în doar o secundă prin internet, adică probabil vreo trei mii de terabiţi pe secundă sau poate mai rapide.
Vă mulţumesc că voi bravii, inimoşii savanţi ai planetei şi inventatorii aţi creat, construit invenţiile mele din acest articol şi din textele mele anterioare pe care le-am inventat eu sau le-am cerut să le inventaţi voi şi le-aţi făcut atît de repede, făcînd şi alte invenţii izvorîte din ele. Aceste invenţii sunt cele mai mari, importante invenţii în cele mai importante domenii, tehnologii, tehnologii avansate de care acum beneficiază deja toţi oamenii de pe glob, care au făcut o revoluţie în tehnologie, care pregăteşte o altă viitoare revoluţie, comparabilă cu apariţia motoarelor şi revoluţia industrială trecută, sau mult mai mare decît ele.
Înţeleg că nu muncesc degeabala invenţii că este respectat şi ascultat cuvîntul meu şi că fără să mă aştept devin puţin inventator ca Thomas Alva Edison, că mă numesc tot Edison.
Aţi făcut deja probabil jumătate din invenţiile mele din textele mele, sau mai mult, pe tot globul, în domenii principale, avansate ale tehnologiei. Companii precum Tesla a lui Elon Musk, Bosch, Makita, Casio şi multe altele au fabricat invenţiile mele şi au aplicat, inventat invenţiile pe care am cerut să le inventeze.
Mie îmi place să mă joc cu invenţii şi deci începem acum să facem noi invenţii, mai multe, mai avansate, mai serios, că ştiu că pot lucra cu voi şi că numele meu a devenit cunoscut pe tot globul şi în toată Romînia, adică am mulţi prieteni care vor construi imediat viitoarele mele invenţii.
Deci iată cîteva teme de lucru pe care vi le dau, domnilor savanţi, ingineri, meşteri, specialişti, profesori, intelectuali, studenţi ai planetei, ca să începem acum să lucrăm la ele, să le studiem, inventăm, construim şi pe care ordon şi conducătorilor ţărilor şi planetei să le facă:
1) Cercetaţi particulele cuantice ale cîmpului magnetic, ele creează jumătate din univers, sunt jumătate din undele electromagnetice dar sunt puţin cunoscute
2) Cercetaţi craniile de cristal amerindiene, Mai ales cele două asemănătoare, craniul Mitchell Hedges de la British Museum şi craniul de cristal de la Musee de l’Homme din Paris. Sunt între 13 şi 50 de cranii de cristal originale, în muzee şi colecţii particulare şi poate mai există şi altele nedescoperite, inclusiv în temple şi piramide amerindiene, în Atlantida scufundată în Oceanul Atlantic şi în situri arheologice, urme, construcţii, comunităţi, relicve ale olmecilor, mayaşilor, aztecilor, care au preluat aceste cranii de la atlanţii din Atlantida.
Oamenii blonzi, înalţi, cu părul roşu, triburile de blonzi înalţi cu păr roşu de care vorbea Dan Apostol în cărţile sale, precum triburile pixuma, acuirinios şi altele din continentele americane, din America de Sud, de pe Amazon şi din Matto Grosso, conducătorii orejones (urechi lungi) ai incaşilor semnalaţi de conquistadori, vikingii, oamenii numiţi de amerindieni viracocha, tribul guanşilor din insulele Canare, unele triburi de blonzi înalţi cu păr roşu din Africa şi din Insula Paştelui care au făcut cu secole în urmă statuile uriaşe, construcţiile din Insula Paştelui şi alţi asemenea blonzi înalţi cu părul roşu sunt atlanţi, urmaşii atlanţilor din Atlantida.
Atlanţii de azi, urmaşii atlanţilor din Atlantida trăiesc în oraşul subteran Amentil, sau Amenti, aflat ascuns adînc sub pămînt, sub oceanul Atlantic. Găsiţi toate comunităţile de atlanţi, inclusiv din Amentil şi aflaţi de la ei secretele tehnologiei craniilor de cristal amerindiene,
computerelor cu cristale, tehnologiei cu cristale, pe care o foloseau şi în Atlantida, unde aveau tehnologii mai avansate decît ale noastre.
Mayaşii spun că atlanţii (itzas) au făcut craniile de cristal, despre care eu spun că sunt computere avansate fabricate cu ştiinţa extratereştrilor din Pleiade care conduceau Atlantida, construiau piramide şi aveau nave spaţiale ozn avansate în Atlantida.
Una din aceste nave spaţiale este îngropată sub Sfinxul de la piramidele egiptene de la Gizeh. Dezgropaţi nava asta şi căutaţi în ea urmele tehnologiei craniilor de cristal, tehnologiei cu cristale.
Aceste cercetări şi expediţii vor fi conduse de bunii mei prieteni Erich von Daniken, Giorgio Tsoukalos, David Childress, arheologul Josh Gates, fraţii Chris şi Casey care făceau serialul acela cu expediţii şi cercetări ale misterelor de pe canalele History, Travel, Discovery.
Faceţi săpături la toate siturile, localităţile, urmele aztecilor, mayaşilor, olmecilor, incaşilor să găsim noi cranii de cristal atlante originale, tehnologii cu cristale atlante şi noi date despre ele.
Atlanţii aveau colonii în America Centrală şi America de Sud, găsiţi şi cercetaţi mai ales, în primul rând aceste colonii atlante şi oricare alte colonii atlante şi oraşul secret atlant Amentil, cel mai important, ca să aflăm de la atlanţi cum fabrică craniile de cristal, tehnologia lor cu cristal de cuarţ natural. Piramidele egiptene de la Gizeh şi probabil multe altele au fost construite de atlanţi, Egiptul a fost condus de un şef extraterestru din Atlantida între mileniul 52 şi mileniul 36 î.e.n. Probabil tunelele subterane secrete de la piramidele din Gizeh au mii de kilometri lungime şi ajung în Amentil, sub Atlantic. Dar aceste tunele nu sunt cele pe care le ştiţivoi acum, ele sunt secrete, nu sunt dezvăluite oficial, foarte puţini ştiu unde e intrarea în aceste tunele, nu departe de piramidele cu sfinx de la Gizeh.
Aceste tunele sunt principala cale, şansă a noastră de a găsi amentil şi craniile de cristal, tehnologia cristalelor atlantă, cu care vom face computerul omniscient al viitorului, care poate afişa ca un televizor imagini reale din viitor, trecut, ca de exemplu imagini din anul 9873 sau imagini reale cu dinozaurii, vechi de milioane, miliarde de ani, sau imagini din alte planete ale altor sisteme solare. Acest computer cu cristale se mai numeşte şi cronovizor, dar în afară de cronovizor el este şi computer omniscient, precum geberatorul Jen al meu, adică un computer care ştie tot, despre toate şi toţi, despre tot universul şi toate fiinţele sale.
Despre tunelele secrete de la piramidele de la Gizeh eu am aflat de pe Internet, mai ştiu şi alţii de ele.

Atlantida a fost formată din vreo nouă sau zece mari insule, era puţin mai mare ca Africa şi se afla între New York, Portugalia, Bahamas.
În cartea „Energia pentru toţi” a lul Cătălin Dan Cârnaru aflăm coordonatele piramidei atlante scufundate în Atlantic, aproape de New York, de peste 200 metri înălţime. Altă piramidă atlantă este scufundată în Atlantic în largul coastelor Portugaliei şi alte piramide, şosele atlante sunt scufundate în Insulele Bahamas, Bimini, (Bimini Banks).
Cercetaţi toate aceste piramide atlante scufundate ca să găsiţi urma craniilor de cristal şi să aflaţi tot ce puteţi afla despre ce au făcut atlanţii cu craniile de cristal.
Aceste cranii de cristal sunt probabil computere mult mai avansate ca ale noastre, pe care noi acum nici nu le putem fabrica şi sunt probabil şi aparate de citire a viitorului, trecutului.
După modelul acestor cranii de cristal vom face un computer mult mai avansat decît cele actuale, un computer omniscient, care ştie tot despre univers, fiinţe cunoaştere şi care poate citi, vedea viitorul, trecutul, afişînd imagini reale, adevărate cu orice lucruri din viitor, trecut. Adunaţi toate datele de pe Internet despre craniile de cristal şi puneţi-le şi pe google, youtube, siteul Edi şi oriunde pe Internet să fie toate împreună la un loc şi să le găsim uşor, cu un singur click.
3)Faceţi un site de internet numit Edi cu cele mai avansate, importante descoperiri ştiinţifice, invenţii, tehnologii secrete şi nesecrete, tehnologii avansate din toate domeniile în care pubeţi descoperirile, invenţiile, ştiinţele cele mai importante, isteţe, corecte, avansate, necesare de pe glob.
4)Faceţi cercetări pe Internet şi oriunde despre toate invenţiile despre care am vorbit în textele mele la poezie.ro şi pe blogul meu, în textul acesta al meu „Invenţii” şi în textul meu „Idealul şi Sferon”, unde găsiţi date şi despre craniile de cristal.
Adunaţi pe un singur site de internet şi pe siteul de invenţii Edi care l-am cerut adineauri date despre invenţiile, tehnologiile, cercetările din textele mele şi date despre toate lucrurile pe care le cer în acest text.
5)Faceţi pe siteul Edi o listă separată cu cele mai importante, avansate, ideale invenţii în fiecare domeniu, să le ştim, studiem, dezvoltăm.
Între ele puneţi şi invenţiile mari, importante care sunt dispărute, secrete, uitate, neglijate, abandonate şi fabricaţi în serie toate aceste invenţii.
6)Pe siteul Edi puneţi şi schema tehnică, datele tehnice de construcţie a motoarelor ozn, antigravitaţionale, de levitaţie, antigravitaţie, să facem un ozn avansat cu ele.
7)Căutaţi în toate bibliotecile, muzeele, anticariatele, textele, filmele, informaţiile omenirii date despre marile invenţii şi tehnologii avansate şi puneţi aceste date pe youtube, google, bing, yandex, dailymotion, pe siteul Edi şi pe Internet. De exemplu, am căutat schema tehnică a invenţiilor lui Nikola Tesla şi nu am găsit-o pe Youtube, dar mulţi oameni au aceste scheme tehnice şi le pot pune pe youtube.
Faceţi pe youtube o secţine specială, separată cu mari invenţii, mari tehnologii, tehnologii avansate, importante, isteţe. Această secţiune va fi împărţită pe domenii şi sectoare, categorii separate de obiecte precum de exemplu sunt următoarele: agricultură, industrie, free energy, motoare, magneţi, laser, biciclete, automobile, articole sportive, electronică, internet, computere, matematică, fizică, chimie, biologie, genetică, electrice, scule, unelte, tehnologii ozn, motoare ozn şi altele asemenea de ştinţă, tehnologie importante, isteţe, corecte, avansate.
8)Dezvăluiţi omenirii datele secrete nepericuloase despre ozn-uri, extratereştri, tehnologii ozn, tehnologii extraterestre, că sunt cu mii şi milioane de ani mai avansate ca ale noastre.
Deci cum facem practic?
Dacă un om oarecare găseşte o informaţie oarecare importantă despre invenţii importante, tehnologii avansate, o pune imediat pe Internet oriunde dar mai întîi pe siteul Edi şi pe Youtube, pe google, bing şi pe alte siteuri de largă audienţă şi siteuri de invenţii, tehnologie fără să aibe nevoie de a-şi face cont pe Internet.
Eu şi savanţii vedem invenţiile pe siteul Edi, pe youtube, pe google, facem din ele alte invenţii mult mai isteţe şi le dăm omenirii.

9) Inventaţi un schimbător de viteze de bicicletă format din o singură roată dinţată, care atunci cînd schimbăm viteza îşi poate mări şi micşora diametrul, dînd viteză mai mare sau mai mică bicicletei.
Această roată dinţată unică va înlocui setul acela de roţi dinţate de la roata din spate a bicicletei, care e prea mare şi greu, adică acel set de pinioane care schimbă vitezele. Mă gîndesc că această roată dinţată ar putea fi formată toată numai din arcuri prinse între două discuri suprapuse, iar în vîrful arcurilor sunt zimţii, dinţii aceia care intră în lanţ, angrenînd roata dinţată.
Arcurile se strîng cînd mărim viteza sau pot fi strînse micşorate la comandă de biciclist, făcînd roata dinţată să fie mai mică în diametru, să se adapteze elastic la viteză.
Tot în videoclipurile din pagina mea de facebook găsiţi şi videoclipul cu foreza americană de 13 metri diametru, şi videoclipuri cu craniile de cristal, care sunt printre cele mai importante videoclipuri ale mele.


Lîngă fiecare invenţie, tehnologie, descoperire de pe glob şi de pe Internet puneţi şi schema ei tehnică, să o putem fabrica.

Iatăultima parte a textului meu „Invenţii” de la poezie.ro şi de pe blogul meu.
Faceţi ceasul cu hologramă al viitorului, din videoclipul următor, afişat şi în lista mea de videoclipuri din pagina mea de facebook.
https://youtu.be/gYfTeerbQEY
Băgaţi acest ceas cu hologramă în ceasul G-shock rangeman gprb 1000-1 şi în ceasul G-shock rangeman gprb 1000-1 Er
Acest ceas cu hologramă depăşeşte mult în afişarea imaginii smartfonul şi laptopul actuale.
Ceasul viitorului de care vorbeam anterior în acest text, care afişează imaginea pe braţ era însă şi smartfonul viitorului, îl găsiţi în videoclipul următor, afişat şi în lista de videoclipuri din pagina mea de facebook:
https://youtu.be/19iEVBIKINE
La acest smartfone puteţi modifica afişarea imaginii, ca să o afişeze în o hologramă, ca ceasul cu hologramă de adineauri.
Acest ceas cu hologramă şi smartfon cu hologramă sau cu afişazea imaginii pe braţ depăşesc cu o mie de ani tehnologic actualele ceasuri şi smartfonuri, deci băgaţi-le şi în ceasurile, laptopul, smartfonurile următoare, cele mai bune de pe glob :
G-shock rangeman gprb 1000-1
G-shock rangeman gprb 1000-1 Er
Băgaţi-le şi în laptopul Lenovo Thinckpad P 72 şi smartfonurile Huawei Mate x şi
Huawei Mate x 2

Faceţi următoarele invenţii de baterii pentru fiecare om de pe glob.
Am observat că dacă pui magneţi puternici obişnuiţi, sau de neodim sau de difuzor pe spatele unui panou solar, pe încărcătoare de baterii, telefoane mobile sau pe transformatoare electrice, bobine, cabluri electrice, cuie, şuruburi, baterii, unele circuite electrice, piese electronice, aparate electrotehnice, bujii, aparate electronice şi altele asemenea aceasta creează în ele curent electric sau amplifică curentul electric aşa cum puteţi vedea şi în lista mea de videoclipuri din pagina mea de facebook.
Dar e mai bine să puneţi magneţii cei mai puternici de neodim pentru randament şi pentru a obţine energie cît mai mare.
Deci puneţi magneţi puternici de neodim sau ca cei dela difuzoare în formă de inel pe spatele panoului meu solar cu oglinzi semisferice. Aceasta va face probabil ca panoul meu solar să funcţioneze chiar şi cu lumina lunii.
La bateria cu magneţi în formă de inel spirele bobinei pot fi înfăşurate trecînd alternativ prin interiorul şi exteriorul inelului, oricare spiră avînd deci diametrul secţiunii inelului. Sau spirele pot fi înfăşurate doar în jurul inelului, în cerc, formînd o bobină în formă de inel ale cărei spire nu trec prin interiorul inelului şi care are diametrul egal cu diametrul inelului magnetului.
În cartea „Energia pentru toţi” a lui Cătălin Dan Cârnaru de pe scribd.com aflăm cum construim o baterie de zece mii de volţi veşnică din un cablu coaxial energizat într-un cuptor cu microunde şi prelucrat cu alte cîteva metode simple.
Tot în cartea lui Cârnaru Dan aflăm că
O altă baterie bună obţinem băgînd o ţeavă de cupru şi o bară de aluminiu sau poate chiar o ţeavă de aluminiu şi o bară de cupru în pămînt umed, orientate pe direcţia nord sud. Asta e o baterie de pînă la 1,5 volţi.
Bateriile cu grafen, bateriile numite solid state battery se reîncarcă mult mai repede, chiar şi în cinci minute şi au de minim trei ori mai multă energie ca şi bateriile din nanotuburi de carbon.
Bateriile aşezate în focarulunei piramide se reîncarcă singure.
Deci puneţi magneţi puternici şi nanoparticule de magneţi puternici în baterii, panouri solare, piese electronice, aparate electrice şi electrotehnice, cabluri electrice şi bobine ca să măriţi energia lor şi randamentul lor energetic, viteza de reîncărcare cu energie a lor.
Probabil materialele speciale care levitează cînd le răceşti şi magneţii supraconductori, materialele supraconductoare măresc randamentul, energia, eficienţa bateriilor.
Cu aceste invenţii şi altele pe care le ştiţi şi le vedeţi şi în videoclipurile mele de pe blogul meu, din textul meu „Idealul şi Sferon” şi din pagina mea de facebook, dar şi în textele mele de la poezie.ro puteţi face baterii de mii de ori mai puternice, cu capacitate de stocare a energiei de mii de ori mai mare.
De exemplu cu o baterie de ceas de mînă de un centimetru diametru poţi alimenta cu energie un Tir, automobil, tractor să circule 5 mii de kilometri, pînă se consumă bateria şi o reîncărcam.
Anumite tipuri de baterii se reîncarcă singure după cîteva săptămîni, dacă le scoţi din aparat şi nu le foloseşti, sau poate dacă le aşezi pe un magnet puternic, şi probabil se încarcă mai repede în focarul unei piramide aflat la o treime de bază şi două treimi de vîrf în piramidă.


Am văzut că aţi inventat pantofii mei de sport din cauciuc, erau în magazinul Decathlon.
Dar la aceşti pantofi faceţi să îmbrace şi glezna, cele două oase laterale proeminente, ieşite în afară ale gleznei ca pantofii să nu sară din picior, să nu aibe joc.
Aceasta e cizmăria viitorului.

Pe youtube găsiţi multe reţete culinare savuroase.
Pe youtube, google, internet găsiţi mari invenţii scriind cuvintele „cum să faci” sau cuvintele „how to make” urmate de cuvintele, numele subiectului căutat sau fără ele în căsuţa de căutare pe google, internet, youtube. De exemplu scriem „how to make graphene”, „cum să faci smartphon cu hologramă” în căsuţa de căutare, pe youtube, google, internet.
Faceţi aceste ceasuri cu hologramă, smartfonuri cu hologramă, laptopuri cu hologramă, invenţii cu hologramă şi invenţii din videoclipurile de la adresele următoare şi băgaţi-le şi în ceasul g-shock rangeman gprb 1000-1 şi în ceasul g-shock rangeman gprb 1000-1 er:
https://youtu.be/DvjVj_XR1Lw
https://youtu.be/R0NT1a1OOjQ
https://youtu.be/iaBgQMxcHRY
https://youtu.be/Wzoa166fumM
https://youtu.be/ZdyJStMT8ns
Jhttps://youtu.be/360KbkNYc-4
https://youtu.be/lOPJGbCCcl0
https://youtu.be/qnkGRqT37vc
https://youtu.be/FFn6VWDDyv0
https://youtu.be/TLWyDST16gY
https://youtu.be/2QMcPffBBjM
https://youtu.be/9fV_nV7-zns
https://youtu.be/Pq8Fj8PJz-k
https://youtu.be/Dmo413te-GQ
https://youtu.be/jyxgz4v2Jks
https://youtu.be/28G2PvYzktM
https://youtu.be/ab2sxkZb0gw
https://youtu.be/l1wV3atRx9I
https://youtu.be/rG-08JOWNjw
https://youtu.be/q-ePx_k--ho
https://youtu.be/-DHKhwf0RBA
https://youtu.be/tz4eIqz6_X8

https://youtu.be/2PH_WpO0_Io
https://youtu.be/Nilsn4JAORg
https://youtu.be/I-vPiF9e0Q0
https://youtu.be/tam9D8hT5ps
https://youtu.be/9J7GpVQCfms
https://youtu.be/BuMkZs4Vfow
https://youtu.be/4tM5qJFsXeM
https://youtu.be/85z2KACYZdw
https://youtu.be/FHHddxERIzU
https://youtu.be/nkXEsmt3I6U
https://youtu.be/UDOkwJTPgCc
https://youtu.be/Y_gLDlXUJKw
https://youtu.be/G326s-MnJAU
https://youtu.be/ijJRr6k4HaA
https://youtu.be/HUfVGtTZ-GI
https://youtu.be/QGazW5Uu82o
https://youtu.be/qnkGRqT37vc
https://youtu.be/QDyB74-AcOs
https://youtu.be/EAph7XXLwiA
În videoclipurile următoare aveţi foreza americană de 13 metri diametru de săpat tunele şi canale de navigaţie, faceţi aceste foreze mai mari, de un kilometru diametru urgent:
https://youtu.be/z38JIqGDZVU
https://youtu.be/UCcDVyaXRFQ
https://youtu.be/_yfdLoCEtz0
https://youtu.be/xEI-Q5TClkw
https://youtu.be/dTjdD5wOLlE
https://youtu.be/qnKXVwbDYSg
https://youtu.be/q6biot8H09c

În lista mea de videoclipuri din pagina mea de facebok aveţi videoclipuri cu invenţii de motoare electrice de mare turaţie, viteză, de pînă la un milion de rotaţii pe minut (rpm), faceţi aceste motoare pentru toată omenirea, ele sunt foarte importante pentru toate domeniile, de la automobile, vehicule, blendere, echipamente, agricultură, economie, utilaje, foraj, vapoare, avioane tehnologii cu motoare, pompe, electronică, computere şi altele


Am ordonat conducătorilor planetei în textele mele să creaţi Internetul cuantic al viitorului, care va fi de miliarde, trilioane de ori mai rapid decât Internetul actual, cu memorie de miliarde, trilioane de ori mai mare. Roboţii şi computerele viitorului vor crea prin calculele şi cercetările lor o cantitate infinită de informaţii care vor fi stocate în acest internet cuantic şi vor fi folosite apoi tot de ei dar şi de oameni pentru a crea ştiinţele, invenţiile, tehnologiile viitorului.
Iată că din ordinul meu China a creat acest Internet cuantic al viitorului, despre care v-am vorbit prima dată în textul meu "Idealul şi Sferon", de pe blogul meu şi îl vedeţi în videoclipurile mele din acel text. Acest Internet cuantic este practic o a doua apariţie a Internetului, ca şi cum Internetul abia acum ar apare prima dată, dar spre deosebire de Internetul actual va fi un Internet isteţ, cu o inteligenţă artificială ce depăşeşte isteţimea omului.
Iată un citat despre acest internet cuantic chinez, de pe descoperă.ro:

Oamenii de știință chinezi au dezvăluit prima rețea integrată de comunicații cuantice din lume. Este formată din 700 de fibre optice, care se întind pe 2.000 de kilometri între Beijing și Shanghai. Combinată cu satelitul de comunicații cuantice al Chinei, rețeaua completă acoperă o distanță de 4.600 de kilometri.

Calculul cuantic este reuşita oamenilor de știință de a revoluționa lumea computerelor în multe feluri. Este crearea de comunicații care sunt practic imposibil de decriptat. Numai utilizatorii cu criptări cuantice sigure vor putea citi mesajele menționate

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!