agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 54 .



FELICITĂRI....
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dafinul ]

2024-10-31  |     | 



domn’ prim ministru candidat la preşedinţie! Recunosc nu eram un fan al domniei voastre, dar începusem să vă acord circumstanţe şi chiar mă gândeam că o să vă votez. Dar în finalul dezbaterii de la Antena 3 aţi dat cu copita în pârnaia cu lapte sau mai pe şleau cu muci-n fasole. Că nu ai cultură nu e o crimă, mă gândeam că lipsa ei o veţi compensa cât de cât printr-o inteligenţă nativă, hărnicie, bunsimţ şi bunăcredinţă. Mi-am dat seama, însă, că nu aţi rămas decât cu apucăturile vreunui şmecheraşi, probabil, din nu ştiu ce mahala a Buzăului. Mă gândesc, nedumirit, dacă asta are vreo legătură cu faptul că de pe acolo vin şi celebra blondă a lui băsescu aflată în puşcărie şi actualul ministru de interne.
Întrebat ce-i cu drogurile în Romania, aţi luat-o pe şleau şi v-aţi data arama pe faţă, spunând unei întregi naţiuni ce v-a şoptit ministrul domniei voastre de la sănătate dornic să gestioneze nişte fonduri ce se pregătesc, pare-se, a fi alocate acestui domeniu. De acord, consumatorul de droguri e o victimă, un bolnav, pacient al sănătăţii mintale de care societatea trebuie să aibă grijă. Dar v-aţi gândit ce mesaj aţi dat traficanţilor? Pricopsiţi-vă băieţi de pe urma morţii albe, eventual băgaţi ceva şi în contul meu pentru campania electorală, fiincă dezastrul pe care îl provocaţi îl suportă familiile şi prostimea. Voi încasaţi banii din traficul de stupefiante pentru că pagubele le plătim noi din bani publici! Aţi dat liber la consumul de droguri în Romania. Drogaţi-vă copii cât puteţi că societatea are grijă de voi! Vă întreb şi eu ca alegător: ştiţi cât costă tratamentul unui drogat într-un an? Ştiţi că, dincolo de ipocrizia aşa zişilor terapeuţi în domeniu, respectiva “boală” e nevindecabilă? V-aţi dat seama că în urma declaraţiei respective aţi dat aprobare traficanţilor şi consumatorilor să încalce legile aflate în vigoare care combat acest flagel planetar?
Bravos domn prim ministru! Dacă consumatorul de droguri e doar o victimă, de ce cleptomania nu ar fi tot o boală? Obsedatul sexual de ce nu e şi el un simplu bolnav şi să dăm liber la viol şi pedofilie. Cheltuielile cu victimele le plătim noi prostimea din pensiile mărite. Pe ce bază să mai condamnăm criminalii lombrosieni, dacă bieţii de ei aşa s-au născut de la dumnezeu?
Ca simpu cetăţean alegător mă întreb ce abureală o fi în mintea prezidenţiabilă a domniei voastre pe probleme mult mai grave şi cu impact decisiv pentru ţară. Poate vă mai gândiţi şi îl consideraţi pe consumatorul de drogri nu doar o victimă, ci şi un complice care îl încurajează pe traficant. Până veţi lua măsurile reale care se impun, ca un gest reparatoriu poate vă adresaţi public tuturor cetăţenilor cu argumente şi cât de persuasiv puteţi fi spre a-i determina să nu mai consume droguri. Şi atunci fără consum traficanţii n-ar mai avea piaţă. Îmi pare rău, dar probabil nici anul acesta nu o să votez! Şi uite cum printr-o simplă declaraţie ce se vrea prezidenţială mă împingeţi să renunţ la un drept al meu constituţional, fundamental pentru o societate democratică. Întreb experţii, dacă şi alţii ca mine vor face la fel, cât de democratice mai sunt alegerile astea? Ce legitimitate va avea viitorul prezident?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!