agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-10 | |
As vrea sa fiu un hacker sa-ti definesc structura
In functii recursive cu call-ul permanent, Dar pointerii cu care te-a inzestrat natura Nu vor incape vesnic intre begin si end. For i egal cu 1 la infinit, iubito Sa-mi fii un goto tandru as indrazni sa-ti cer, M-ai inselat cu Mao, m-ai inselat cu Tito Dar nu imi vine inca sa te declar ca share. While inca mi-esti aproape in candida-ti rutina Si doar un comentariu imi mai permit sa rup, Iti caut procedura in orisice vecina, Si-ti vad asemuirea in orisicare loop. Te-as fi iubit in bucla si fara vreun contor, Te-as fi iubit prin modem, legat la Internet, Te-as fi iubit cu while-uri, te-as fi iubit cu for Dar tu, necredincioaso, ai apasat reset. Te-ai dus in alt registru si ai schimbat projectul, Ai returnat un "unu" c-un alt operator, Credeam ca-s prototipul, n-ai vrut decat obiectul, Si doar din intersectii nu pot sa ma inXor. Mi-am directat amorul direct la imprimanta (dar fraier, la consola nu i-am mai dat ecou) Caci te-am crezut integer si tu erai flotanta Mi-ai dat un flush pe input si m-ai lasat tablou. Mai do din nou apelul si scoate-ma din stiva Ca bietul parametru mi-a ruginit candriu, Invoca-mi inc-odata structura aditiva, Ca daca dai eroare, sa stii ca te rescriu Subliniere: producția de mai sus am primit-o printr-un lanț de mail-uri cu autor necunoscut și consider că merită împărtășită, deci îmi ofer pagina pentru găzduirea ei.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate