agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-27 | | *** ,,Dumneata nu vorbești niciodată?`` Preotul mă privea cu ochii lui sticloși, beți de lecturi târzii în noapte. Evident, și-ar fi dorit un răspuns. Eu însă nu-l aveam, așa că l-am privit la rându-mi, la rându-mi cu ochi sticloși, greu încercați de lipsuri, de evadări, de piedestaluri, de obezitate spirituală. ,,Luați-vă castroanele acestea infecte`` îmi venea să urlu la fiecare mic dejun ,,nu vedeți că le-au podidit viermii, faptele bune, gândurile înalte?!`` -Dumnezeu este veșnic și EL este în ceruri- În curtea Școlii era o scară de lut. Preotul mă privea în timp ce o priveam. ,,Þi-ai dori să o urci?`` Nu-mi doream. ,,Câteodată...`` Evadasem de atâtea ori pe scara aceea. ,,Cu timpul, cu multe gânduri bune și sacrificiu, vei reuși să o urci, fiule!`` Nu-mi mai doream demult asta. ,,Părinte, unde își ține diavolul îngerii?!`` Halatul alb al preotului se mișcă în dretul inimii. ,,Fiule, dumneata ai o fractură de orizont. O să-ți prescriu niște vise...`` Scrise mărunt rețeta și mi-o dădu. ,,Dă-o domnișoarei asistente. Ea știe cum se face.`` Știu...Știe al naibii de bine cum se face. Și am avut niște vise după aceea...!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate