agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2356 .



Femeia la 40 de ani?
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Aimeé76 ]

2006-03-08  |     | 



Fameia de 40 de ani a zilelor noastre este o femeie de succes, o femeie de cariera, o mama iubitoare, o sotie ...etc. Dar cum sunt cele care nu sunt asa? Cele care sunt singure, nu au prieten, sot, copii, traiesc singure fie ca le place, fie ca au fost parasite, fie ca sunt amante? Da, unora nu le place sa fie legate o viata, in fiecare zi, de un barbat. Altora le place aventura si mai putin viata familiala. Cum gandeste o femeie la 40 de ani care realizeaza ca este... singura?

Hai sa facem un scenariu:

personajul: Doamna Popescu, o femeie frumoasa, in varsta de 42 de ani,, care lucreaza la firma X de 20 de ani. A avut o relatie amoroasa cu directorul general timp de 6 ani, insa s-au despartit. A intalnit si alti barbati, bineinteles, dar nu s-a simtit in stare sa duca relatia spre o casatorie. Copii, responsabilitati... nu sunt pentru ea... ei ii place sa calatoreasca, ii place sa isi faca vacantele unde vrea fara sa poarte grija familiei.

De cateva zile insa, e foarte preocupata, mohorata si se gandeste ca ar fi timpul sa isi gaseasca si ea pe cineva serios, pe care se poate baza si cu care sa se inteleaga, sa-si imparta bucuriile.

Stie calculator, internet asa ca s-a hotarat sa isi puna profilul pe o pagina de dating.

Si acum ajungem la momentul cand face fotografia pentru a o pune la profilul de la pagina de dating.

Isi aranjeaza cu grija in oglinda buclele blondine, un ultim retus cu rujul pe buze. Acum locatia... la fereastra langa plante? Pe balcon sa se vada soarele? Poate in fotoliu cu o carte in poala si ochelarii pe nas? Sau in fata bibliotecii sa se poata vedea bibelourile scumpe, broderiile, vazele si sa vada lumea cate carti are si ca ii place sa citeasca...?

Se hotaraste la fotoliu dar fara carte, ci zambind gales la fotograf.

Dragut fotograful, simpatic, matur, oare cati ani o avea? Sa-l invite la o cafea?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!