agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-12-07 | |
cuprins EgoPHobia #16
--editorial ~ Sorin-Mihai Grad - Contam? --invitat ~ Stefan Manasia - Prezentare ~ Andrei Voica - Stefan Manasia - caricatura ~ Stefan Bolea - Interviu cu Stefan Manasia ~ Claudiu Komartin - Câteva cuvinte despre "Amazon"-ul lui Manasia ~ Petrisor Militaru - "Rezidual" vs. Re-zidual. Despre poemele lui Stefan Manasia ~ Ormeny Francisc - Stefan Manasia-Cronicarul insectelor din Insecte ~ Daniel Cristea-Enache - Nirvana ~ Stefan Manasia - 26; kamunyak; Dumnezeu; Poezie; Poezie; Poezie; Poezie --articole ~ Sorin-Mihai Grad - Investitii ~ Adrian Ionita - Vasul ~ Victor Martin - Desfiintarea prin supraînfiintare ~ iQ666 - Conspiratia verde a planetei albastre ~ Ormeny Francisc - Gigi [Pamflet] ~ Andrei Ruse - Discutii cu Gelu Diacon [un interviu neterminat] ~ Diana Todea - Menajera ~ Gorun Manolescu - Interviu (non-virtual) cu Constantin Virgil Negoita ~ Sorin-Mihai Grad - EgoPHobia @ no_name_fest ~ Diana Todea - "No name fest" - apologia culturii alternative --critica ~ Diana Todea - Departarea de profunzimea umana ~ Stefan Bolea - No exit ~ Daniel Stuparu - Misterioasa flacara a reginei Loana ~ Ormeny Francisc - Cel mai politic roman al lui Ian McEwan ~ Petre Fluerasu - Siluete întunecate ~ Carmen Musat-Coman - Amita Bhose, dragoste de Eminescu ~ Amita Bhose - "Kamadeva, zeul indic" ~ Georgiana Adriana Brânzei - Memento mori sau Povestea lui orisicine ~ Raul Huluban- Leaving Eden --poezie ~ Constantin Virgil Banescu - zidul de matase; tot ce vad; tu ~ Tudor Cretu - ***; *** ~ Ionut Radu - O singura nastere nu este de ajuns; Un alt poem în care piatra nu a fost aruncata; Devenire ~ Mihnea Blidariu - cetatea de întuneric; imposibila evadare ~ Bogdan Nita - batrânul; transformare ~ Adrian Suciu - vanilie; lucruri --proza ~ Silviu Szekely - Aud înca vocea ~ Cezar Pricop - Securistul ~ Victor Martin - Masina de scris carti ~ Adrian Ionita - Krepkaya --filosofie ~ Flaviu Crisan - Despre inteligenta ~ Petre Fluerasu - Battlefield Earth, sau despre conflict în mileniul III ~ Cezar Pricop - Moartea, o datorie ~ Gorun Manolescu - Prima discutie virtuala cu Rorty, Ironistul si Metafizicianul ~ Lucia Daramus - Cabala si Eros, Moshe Idel --english ~ Chris Tanasescu - The Son of Mondaye ~ Adrian Ionita - A Postmodern Story ~ Axel H. Lenn - A Huge Nobel Gaffe ~ Axel H. Lenn - I Really Hate My Job --experiment ~Alex Porc - Femei geografice --imagini ~ Adrian Sandor - Fotografii naturale sau artificiale? ~ Catalin Spînache - the same perspective; the feeling of being alive; stoned lady; sometimes my eyes are tired; impossible spring; hounting dogs; hanging around; dezagregarea universului ~ Stefan Marcu - se topeste zapada; cersetor; când bei VIN îti VIN idei + de pe blogul nostru [ www.egophobia.dap.ro] puteti afla ce mai e nou pe la EgoPHobia Va dorim lectura placuta!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate