agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-29 | |
inspirată de anunțul lui radu propun ca de 1 iunie
să organizeze și poezie.ro ceva simplu și deschis de pildă, am putea cumpăra baluane care sunt foarte ieftine și am scrie versuri pe ele și le-am da copiilor care știu să citească pentru cei care nu știu să citească am face desene pe asfalt sau am desena cu ei sau am organiza niște concursuri de șotron în parc în drumul taberei de exemplu sau în orice parc unde vin copii și medeea și-ar face codițe și ar fi limpede copila noastră reprezentativă și elis ioan ar face poze frumoase și mihai drăgăciou sigur ar desena uluitor și și-ar aduce și jocul lego pe care io știu că-l are și leonard ancuța ar face întrecere cu victor marinescu la alergat cu câte un copil pe umeri dan mihuț i-ar învăța un cântecel în limba engleză iar felix nicolau ar face niște giumbușlucuri cu ochelarii de se vor ține copiii de burtă de râs pentru copiii mai mari dorin cozan ar organiza 2 tabere și concurs de dezbateri pe teme sociale iar dana banu i-ar putea învăța un dans (io aduc casetofonul) pe gelu diaconu l-am pune să-l imite pe eric clapton că seamănă cu el și copiii trebuie să știe despre muzica bună traian rotărescu ar putea da niște mici reprezentații la vioară corneliu atanasiu ar putea da niște lecții de role iar (pe cine mai știu io?) ștefan ciobanu ar putea să vorbească despre copiii mai puțin fericiți, cei cu deficiențe, pentru ca cei sănătoși să nu fugă de ei iar ceilalți băieți de pe site ar putea juca fotbal cu băiețeii iar celelalte fete de pe site ar putea dărui câte o păpușă fetițelor io nu știu ce aș face aș face niște pliante prin care le-aș arăta copiilor că fumatul e rău și să nu încerce niciodată și mi-aș aduce și gașca de plușați și surprizele de la ou kinder ce ziceți?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate