agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-18 | |
- Se zice că „bătaia e ruptă din rai” și totuși, cei mai mulți își spun că „mai bine două mâncări decât o bătaie”.
- Desigur că „vorba dulce mult aduce”, dar nu uita și alt proverb, potrivit căruia, „zicând numai miere, gura nu se face dulce”. - Deși a fost „strâns la mână”, a devenit mai „subțire… la pungă”. - Mult noroc mai au cei care, după ce că „sunt căzuți din lună”, ajung, până la urmă, și „în al nouălea cer”. - Să nu uiți că, dacă ai îmbătrânit și „a trecut baba cu colacii”, mai este un proverb, potrivit căruia „când vor fi la mijloc banii, nu se mai întreabă anii”. - Pe de o parte, se vorbește de „basmul cu cocoșul roșu” ca despre o întâmplare neadevărată, dar pe de alta, „la mintea cocoșului” semnifică o problemă clară, evidentă; înseamnă că această pasăre, a ajuns „de basm”. - Mamei mirelui i se spune „soacră mare”, pentru că este, față de noră, „mai soacră”, cu „gura mai mare” decât mama miresei față de ginere? Va urma!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate