agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-22 | |
Să te odihnești în pace drag prieten,
acum când ai încercat să urci pe ale munților culmi pentru ultima dată. Dar acum, de această dată, îngerii te-au vrut de partea lor să li te alături. Din câte se pare nu ai mai avut răbdare în ați căpăta aripile de înger și ți-ai urmat zborul firesc al sufletului tău nemuritor spre rai. Veșnic ne vei stărui memoria, atât mie cât și tuturor acelor ce le-ai fost drag. De acolo de sus sunt sigur că vei știi că ai fost o ființă specială în viața noastră și ne-ai încrustat adânc în sufletele noastre numai amintiri plăcute. Toți cei cărora le-ai fost prieten consider că trebuie să verse măcar o lacrimă în cinstea ta, la acest ultim ceas petrecut printre noi, lacrimi ce vor sta dovadă a tot ceea ce ai însemnat pentru noi toți aceia ce am avut privilegiul de ați fi prieteni și prin faptul că nu ai fost un simplu pasager prin trenul vieții. Să-ți fie țărâna ușoară, iar acum de printre îngeri sper că vei încerca din greu să străjuiești mai bine spatele tuturor acelor aventurieri iubitori de munte, pentru a nu mai lăsa munții să verse de pe ale lor culmi, al oamenilor izvoare înșiruite de cristaline lacrimi. În memoria lui Liviu Cîrligel (care a plecat dintre noi pentru a se alatura îngerilor în seara zilei de 20 Decembrie 2008)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate