agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-09 | |
Cenaclul de Seară vă așteaptă sâmbătă 09.05.2009 la Colegiul Național Bilingv 'G. Coșbuc' str. Olari nr 29-31, începând cu orele 17.00 pentru a participa la o nouă sesiune deschisă de atelier.
Partenerii manifestării sunt C.N.B. G. Coșbuc, Biblioteca Națională a României, Viveo Technology, Liceul M. Eminescu Bârlad și Librăria M.Eminescu București. În program: - prezentarea programului Taberei de Creație Agrij 2009 (18 iulie - 02 august) - prezentarea programului celor 4 lansări de carte ale Editurii ZIP în cadrul Târgului de carte de la Bârlad 16 - 19 mai 2009 - prezentarea programului acțiunilor Breslei Cuvântarilor la Festivalul ZBB, 30 mai 2009 - prezentarea romanului Cătușe însângerate vol.I și II, Editura ZIP, autor prof.univ. Mihail Tănăsescu-Buzău - lectură și conversații critice pe marginea lucrărilor poetei Ioana Andreea Rățoi, grainic al Breslei Cuvântarilor - recital de muzică și poezie cu membrii Cenaclului de Seară . Vă așteptăm ca de fiecare dată cu pâine și sare. Noi suntem mai liberi de cercuri ca oricând! Clipa dă sens!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate